A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Rossz hírem van:/ Ma utaztam 20E volvos összefirkálta oldal külsőt és hátsó oldalt is:(( Egyik FKU-935 hátsó összefirkálta Homlokfal külső oldal összefirkálta FKU-944 Oldalkülső összefirkálta FKU-945? Pontosan még nemtudom mi volt rendszáma?:// Utálom Graffit:@@@@@
Igazából elsőre a járművezetőre gondoltam. De ahogy belegondolok a dolgok menetébe, akad olyan fotós kolléga is, aki tényleg 1-2 méterről fotózza a buszt amibe a sofőr is tartózkodik. Na ez tényleg egy indok a fotós kő kemény lebaszására. Szó, mi szó: Én mind a két félt teljesen megértem.
Bocs hogy idepofátlankodok! Van nállatok valakinek valami infója hogy mi lett a 2001 környékén az MVK-tól vásárolt 15db 280.15 buszunkal? AKD-s rendszámuk volt. Színre majdnem BKV, ráncos, és bázisajtósok voltak vegyesen.
Szóval több évi gyüjtögetés után most úgy néz ki tudok vásárolni valami szívemcsücskét, és még csak el sem zavarnak otthonról... :-))
Légyszi ha tudtok v.mit segítsetek! 2003 nyarán 66-ost csináltak leginkább...
Az Örsön (ahonnét a 276E indul) is van egy két érdekes figura. Ahogy nézem, még mindig nekem volt a legkeményebb esetem egy sofőrrel. De ezt már ide nem írom le többet. Ha érdekel elmesélhetem e-mailbe. Sajnos be kell látnunk mindannyiunknak, hogy ez már egy szar világ. Régebben azért nem volt ennyi ökör, vagy ha volt is, akkor nem fajultak el a ennyire a dolgok. De hát ez van. Személy szerint én többnyire a végállomásokon szeretek fotózni, persze ennek a maga kockázata is megvan. Még akkoris, ha egy sofőr nélküli buszt fotózok le. Én speciel miskolci lakos vagyok, de mégis én szoptam le magam egy BKV-s sofőrrel. Tanulván az esetből, azóta megpróbálok ezekre a dolgokra odafigyelni. Szal ha a fotózni kívánt buszba ül a sofőr, akkor vagy megkérdezem tőle, hogy szabad-e fotózni, vagy megvárom amíg elmegy. Persze hozzá kell tennem, ha valami iszonyatosan érdekes az adott fotótéma, akkor lekapom a kockázatot fölvállalva. Szóval én csak azt tudom tanácsolni, hogy (aki) teheti, az sofőr nélküli buszokat fotózzon. Bocs ha kicsit uncsi voltam. ;-)