A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Tegnap 120-ason volt. Az első ajtónál a leszállásjelző leszakadva a kapaszkodóról, lógnak a vezetékei, még működőképes. Nyolcvanvalahány éves nénike nem tud jelezni, csak odaáll az ajtóhoz, hogy leszállna, sofőr észleli, megáll a megállóban, de az ajtót már nem nyitja ki, inkább odaszúr neki, hogy "jelezni kellett volna".
Eközben a busz másik felében szorgoskodó ellenőrök a három fős kissebbségi c..... családot nem büntették a bliccelésért, a mögöttük utazó "hazai-fehér" két fős társaság természetesen sárga csekkel gazdagodott.
Ja hogy te arra gondolsz, jó nem esett le :D Amúgy akkor mik mentek át KB-ról DP-re? Elv 7 kocsinak kellett lennie, mert DP-ről mind a 7 mérős ezüst átjött.
Azzal pedig úgy lehet játszani, hogy (IK 200/400-asnál) a szélvédőborda takarja, vagy ha ilyen nincs, olyan szöget kell választani, hogy maga a szélvédő csillogása tegye láthatatlanná. (Kivéve persze ha polárszűrőt használsz). :)
én meg örülök neki, így nem származik belőle gond, hogy benne van az arcod, vagy nem. :-) most próbálok úgy fotózni, hogy a sofőr arca takarásban legyen.
Ha túl tele a hócipőm az egy napra eső fotósok számával, akkor én is "morgok" már a végén, hogy tőlem elöl-hátul-alul-felül bármennyit, de én ne legyek rajta a fotón. :)