Jol van na, nem akartam jatekcsorlot irni:)), ha igazan komolyan elakadsz akkor keves ez a csorlo erre gondoltam.Egyebkent sikerult beszelnem olyannal aki probalta ezt a csorlot suzukival, a valsz az volt, hogy eszedbe se jusson megvenni.
Nekem 1.3 -as az autom, de hasznaltam ezresen is ezeket a kerekeket.Kemegy folfelekbe,szorongatott helyzetben, neha jol jott volna meg 1 kis motorero. Viszont a 8" felnivel nem fert el emeles nelkul.
Udv:Fuel
Fuel,
mit mondtal, mekkora motor van a kocsidban?
1000-es elbirja a 215R15 gumikat? [lehet, ha jo lesz a karburatorom?:-)]
A kaszni ala fer a 215, ha nincs emeles?
hali!
Szerintem nincs olyan, hogy "végszügségre jó csörlő", mert pont akkor kell a jó csörlő, ha "végszükség" van! És ennyiért egy kicsit drága is játékszernek...Én láncos emelőt használok, ami egy terranot teljesen befékezve betonon játszva elhúz, de én voltam már úgy elakadva a suzukival, hogy teljes 90kg-al bele kellett feküdni, hogy kijöjjön...Ez annyiból is jobb, hogy 5-10 ezerért meg tudod venni használtan, ha ráakadsz egy ilyen hírdetésre (az off road fórumba írtam is egy ilyen számot 2-3 hónapja, lehet hogy még megvan neki???)
Nekem is papai gumijaim vannak, teljesen meg vagyok elegedve veluk, de valoban nem autopalyara valo :) miert /75? Nekem siman 215x15 a merete, es 8" -os felnin vannak.Ismerem azt a csorlot a mit mondasz, de csak akkor jo megoldas ha nem akarsz sokat csorlozni, inkabb ilyen vegszuksegesetere csorlo, ha komolyan akarod hasznalni akkor ez keves lesz sztem.Hobbi celre jo lehet.
Talaltam egy eredeti No Name csorlot!!
2700kg ot tud huzni, 45°on felfele pedig 500kg-ot irnak.
4.8mm atm. kabellel, alaplemezzel, amire felrakhato (gondolom igy atteheto elorol hatra, vagy csak szukseg eseten kell feltenni), sot meg kezi kallantyu is van, hogy ha nincs delej az aksiban, akkor is lehessen tekerni.
Mindez kb. 125eFt
Nem jottem ra ki gyartja, amerikai piacra keszulhetett a rengeteg felirat alapjan. Az aranyai egy kockara emlekeztetnek.
Mit gondoltok?
Mekkora kell egy Samuraihoz? Ez eleg?
Kell-e egyaltalan? (en mar akadtam el ugy hogy orakba telt mire talaltam valakit aki kihuzott)Nektek van vmilyen csorlotok?
Igen, tul koran nyomkodtam a gombokat igy lemaradt a mondat ertelme, amit azert igy is sikeresen kihamoztal: tavasszal fogom megcsinaltatni. :-)
Valszeg a simmering adta meg magat, de nem tragikus a helyzet, kicsit szivarog az olaj, csak tuleli addig, foleg, ha a porlaszto miatt nem is nagyon lehet jarni vele :-((
Niváskarcsi!
Köszönöm a meghívást, élni fogok vele. A múltkor szerveztél valami bográcsos dolgot - ha jól emlékszem - nagyon jól hangzott... Az igaz, hogy csak terepen lehet megtanulni terepjárót vezetni. Én is használom erdôben a gépet, (ok..erdei utakon) éppen ezért tisztában vagyok hiányosságainkkal. De ha "felkészültünk" találkozunk!
Visszanéztem, vmi olajfolyáshoz adtam tel.számot, úgyhogy végképp nem értem: "Atyam rakerdezett, tavas". Se tavasként, se tavaszként. Esetleg tavaszig nem csináltatod meg? Vagy akkor segítenek?
Bocs, valszeg vmi totál egyszerű magyarázata van...
Én a Suzukimat 2 éve pápai nehézterep gumival vettem, amit aztóta is használgatok, szerintem nem rossz gumi, persze nem autópálya használatra. Fél éve versenyekre vettem Ficsor féle Pneus olasz futózottat is, ami azért jobb, de kétszer annyiba is kerül... Ha olcsón, főleg terepre akarsz gumit, szerintem nyugodtan vedd meg a pápait, van erdész ismerősöm, aki esküszik rá!
Hi, Mud Rider!
Amennyit én tudok a pápai gumikról, útra nem valók. A Ficsórnak vannak emberi árú jófajta futózottjai a Fehér úton, vagy próbáld a Suzuki 4×4 klubot, nekem ajánlottak garnitúrát alig futott gumival, felnivel 80000-ért (4 db).
Hogy beindult az elet!! :-)
Koszi Atom a telszamot, Atyam rakerdezett, tavas
Tudtok olyat aki ert 1.0 literes porlasztojahoz?
Igen dus a keverek, nem reagal semmilyen allitasra.
Mar csak ezt kellene megoldani es menne az autokam. :-)
Ja, meg meg a gumi kerdest. Honnan lehetne occsoer' venni 215/75R15 gumit jo mintaval?
Papai gumi arakat tudtok?
Probaltatok ezeket a futozott gumikat, milyenek hosszabb tavon?
Hat sajnos idovel en sem allok tul jol, elkeszult az autom, de meg nem voltam sehol vele :(
Nem tudok terepes tankonyvrol, de sztem ez nem is tanulhato igazan elmeletben, csak gyakorlassal.Raadasul minden auto mas vezetest igenyel, maskepp autozol egy Range-el maskepp egy Suzukival.Szoval ez szepen kialakul,ahogy autozol es raerzel az autodra.
Udv:Fuel
Köszi, várom. A baj az, hogy nekem a hétvége szombat délben kezdődik, és majdnem minden terepes program szombatra v. péntek/szombatra esik. Ezen a mostani VORC-oson sem tudnék ott lenni, ha nincs a ... Szóval még 3 ember programját szerveztem át a melóhelyen miatta.
Tényleg, nem tudod, létezik vmi terepes tankönyv-szerűség? A 4×4-ben futó sorozat szvsz nem elég részletes, inkább csak kiragad dolgokat.
Ha gondolod szivesen szolok, ha legkozelebb megyunk valahova.En a legutobbi autozason a csont szeria Suzymmal voltam es hazajott egyben, az igaz hogy sok mindenrol le kellett mondanom, mert nem volt ertelme, megprobalni sem.De volt mindig elkerulo lehetoseg.
Fuel
Elso alapszabaly, sose menj egyedul terepre!!!
En mar megtanultam, a sajat karomon, egy temetes utan gondoltam lenezek a Koros partra a gatra telen, kicsit jottem mentem, de nem akartam, hogy baj legyen belole es elindultam vissza.Es ahol kifelemenet minden gond nelkul atjutottan, ott beszakadt alattam az uton a jeg, es az egesz auto felhasalt.Ezutan 3 ora oltonyos vergodes volt a jeges sarban mire kiszabaditottam az autot.Pedig ovatos voltam. De ennel rosszabb is tortenhet.
En ezert nem megyek sehova egyedul.
Udv:Fuel
Csak az a baj, hogy lehet, mire kitapasztalom, rámegy az autóm. Főleg, ha egyedül próbálkozom, és mindenre magam kell rájöjjek, senki nem súg, hogy még ezt valszeg lehet v. nem lehet. Nem ártana venni tanulás céljára egy romos gépet, csak azt akkor trélerezni kell.
Na megneztem a Jimny topicban a kepet, nagyon jol nez ki.Hat szivesen kiprobalnek eccer egy ilyen autot, hogy mit tud.Telleg rakhattad volna ide is a kepet Atom, nem lett volna OFF :)
Mondtam, hogy majd Atom kijavit, szinte mindent eltalaltam :)))
Miert nem ide? :))
Egyebkent telleg lehet, ugy terepezni, hogy vigyazol az autodra, egy jo ideje jarkalok mindenfele, egy rakat terepjaroval( 6 Niva, 6 Sammy, 1 Range Rover, 1 Patrol ) es nem nagyon esett meg ugy szet semmim, hogy ott maradtam volna valahol.De igyekeztem ugy menni, hogy az elmeny meglegyen, jol erezzem magam, es ha lehet az auto is:) Ha tisztaban vagy az autod kepessegeivel, felkeszitesevel(meg a sajtodeval is) akkor jol tudsz szelektalni, mi az amit az auto kibir es mi az amit mar nem csinalsz meg.Bocs ha kicsit hosszu volt.
SzLaci:Terpjárót vezetni csak terepen lehet megtanulni, sehol máshol.Öt éve versenyzek ugyanavval a Nivával.Evvel járok mindennap dolgozni,igaz javítok nagyon sokat, néha éjjel,de még mindennap bevitt az autó.Hidd el nem azért megyünk,hogy az autót gyilkojuk,hanem a jó társaság a tréfák és szép tájak miatt.Téged is szeretettel látunk magunk között,nem muszáj versenyezni lehet nézni is,vagy gyere el egy általam szervezett túrára,ott nem szoktak szétesni az autók.
80 LE, 1.3 liter, ez van a Wagonban is. Futója nem Vitara, elől-hátul merev tg., tekercsrugó.
Valóban húzós az ára, én sem újat vettem, lassan 3 éves. Tettem egy jó képet a Jimny topicba.
Nekem is tetszik a Jimny, csak egy kicsit huzosnak tartom az arat :)
Kinezetre Sammy, de a futomuve inkabb Vitara, amennyire tudom 4 spiral rugos.A motorja 1.3-as ugy tudom 98LE, amit meg nem jol irtam azt majd Atom kijavitja :)) A terepjero kepessegeirol meg eleg jokat olvastam illetve hallottam.
Jó kis szerkezetnek tűnik az a Jim, én is nézegettem. (csak kívülrôl) Mihez van közelebb műszakilag? Úgy láttam inkább Samu mint vitara. (futómű?) Láttam egy pár képet a neten, úgy fest, ha nem sajnálod, bírja a strapát... Mekkora motor van benne?
Én reggelenként szoktam pontvadászni - a cél: bejutni Pestre csúszkálás nélkül... Szoval hétvégén kiállsz az O.R. topicos traktorok ellen? Mivel mész? Néha az az érzésem mikor olvasom náluk a káreseményeket, mintha keresnék a bajt... Jó lenne nekem is egy céges autó...megkapná a magáét, de a sajátomra szükség van minden nap. Megütne a guta ha összetörném egy ilyen túrán. Szóval csak óvatosan...semmi halikopter...