Ma elvitték a Pro Line 815-ös erősítőjét tokkal-vonóval. Emiatt már ne írjatok!
Sikerült kivakarnom a lezlit a gumiragasztó fogságából. Nem semmi menet volt:-(((
Most a héten megkapja az erősítő polcát, és kerítek egy motor tekercselőt, hogy 230V ra megtekerje a motorokat. Amíg bíbelődik a motorokkal, elmegyek nyaralni egyet.
A háttérben az az irdatlan fémdoboz szerintem valamilyen frekiváltó lehet az orgonához és két lezlihez. Valószínűleg tud 230V-ról vagy 1000W-ot 60Hz-el, 117V-al. String bass is beépítve neki.
Nagyon sok videót tettek föl Cherry Wainer -ről, -el, -től...
Ez épp a Moanin'
Vagy 10 szerzeményt Jimmy Smith is játszott belőlük. Organ Grinder, Love For Sale, Moanin, Mojo Working, Back At The Chicken Shack... Az Unidentified meg a Wirginia Woolf.
Kissé más a stílusa, mégha komolyan is gondolja -hiszen végig vicsorog-, de paródia igazából, főleg 42 év távlatából.
Nem olvastam el alaposan, de a videó alatti hozzászólásokban a C1 előnyére fikázzák a szoftver emulációkat. Én nem vagyok biztos hogy a digitális megoldásnak ennyivel laposabbnak kellene lennie. Egy B4, VB3, Key-B program esetében lehet hogy más megítélés születhetett volna. Az ilyen tesztek általában elég felületesek és nem az igazi jellegzetességeket vetik össze, ráadásul gyatra hangminőségben.
Nemrég volt hogy végre valaki használható regisztrációval, használható zenei környezetben mutatta be valamely hanxer képességeit. Melyik is volt?
Jéé, hogy milyenek ezek a feleségek! Az enyém is kiszúrta. Azt mondta hogy "olyan sima" a hangja.
Mondjuk nekem a torzítója meg a műlacija nem jön be, de ez izlés dolga... Amúgy falacin szerintem a jobb megoldások közé tartozik. Ha már egyszer helyettesíteni kell azt a másfélmázsát...
Nem szar egyáltalán, csak nem annyira jó mint beállítják pl. a lejjebb található "hozzászólásokban". A lényeg, 17 kg. Az Electro gyengébb C1-nél hangilag.
Maceo hammondosai úgylátszik a szállításon spórolnak. Van egy '80-as évekbeli videóm, ott Larry Golding játszik. Hát annak a régi BX3-nak a hangja sem egy etalon.
Hát ez gyönyörű! Én elnevezném a világ lexebb lezlijének.
Most jön majd a hangja is gondolom :-)
Ja, egy összehasonlító felvétel a C1 - C3 közt. Csak annyi hogy amikor az első valamirevaló szekvenciát bejátszotta a srác, a feleségem háttal ülve azonnal kiszúrta a kópiát. C1 C3 Pedig mikrofonos a felvétel sokat elmos a különbségből
egyenlőre nem vágok bele új dobozba (ami késik...:-)
de valójában azért, mert ahhoz a géphez, amin meg tudjuk marni, nagyobb átmérőjű szerszám passzolna jobban, kb 160-170-es átmérő jobb lenne. (ez a szerszám 140mm átmérőjű, 30-as furattal)
Sziasztok ! Ismerősöm kérésére : eladó egy tökéletes állapotú Hammond XB-1 orgona profi keménytokkal 250.000 Ft-ért, hozzá Dynacord DC 300 E leslie 100.000 Ft. Mindkettő tökéletes megkímélt állapotban van. Kapcsoló pedál van a leslie-hez. Esetleg kisebb szinti beszámítása lehetséges. Képeket tudok küldeni ! 06-30-4118519 vagy szocsaba@t-online.hu
Tegnap találtam vagy 3méter szimmetrikus mikrofon kábelt. Lehet, hogy a potméterekhez is jó lenne? Mert akkor nem sokat tökölök a dologgal, csak berakom az elképzelt helyére az erősítőt, és madzagolni kell csak.
A szimmetrikus bemenetet sodrott vezetéken el lehet vinni akár egy méterre is. Az aszimmetrikusnál majd megnézem, hogy mit lehet tenni zavarvédelem érdekében.
Köszönöm a tippeket! Amíg kivakarom a ragacsból, megfontolom a lehetőségeket. Két bemenete lesz a hangfalnak. Egy szimmetrikus, és egy aszimetrikus. Ezt egy választó kapcsolóval lehet majd kiválasztani, és lesz egy külön kapcsoló, hogy torzítson vagy ne. Sajnos a hangerő potiknak közel kell lennie a panelhoz, hogy ne szedjen össze minden zajt. Így eléggé behatárolt a lehetőségem. Ha az előlapon alakítom ki a potik helyét, és a kapcsolókét a bemenetekkel, akkor csak egy polcot kell beraknom a dobozba, meg a reflex nyílásokat lezárni. Ha a hátlapra lesz felszerelve, akkor meg a felső tölcsér motorját kell áthelyeznem valahova. Szóval az úgy macerásabb egy kicsit....
Szerintem igazi Hammonddal is ki tudnád próbálni... Ok, tudom, vagy 5 szint választja el a kettőt. Esetleg pár percet vonalból felvennél vonalból nótbúkba a B3-adból, aztán azzal megküldenéd lent.
Kezelőszervek:
Ezeknek oldalt van egy kisebb tenyérnyi nyílás. Ott van a két csatorna passzív magasszabályzója. Szerintem megfelelően pici potikkal azt a helyet kellene kihasználni.
A bemenet meg jó hátul. Én a 11-es aljzatot is meghagynám, vagy a hangot és a vezérlést Solton-Motion módra jack aljzattal oldanád meg?
A gyári tápon az a plusz fölső doboz felel a stand by-ért. Klónnal így szintén ki-be lehetne kapcsolgatni a 11-es csatlakozó által. Meg a motorvezérlés is ott van... Azt kár kidobni hogy egy hasonló funkciójút tégy bele. Az erősítőpanel meg takarásnak sem utolsó alulra. Én attól sem szabadulnák meg.
Viktor 710-esét így tuningoltuk 122-vé. A táp, vezérlés felkerült a köztes polcra, míg alul helyette egy 22H erőlködő lépett be. Ok, nála kijött a rotó is és bekerült a fadob a lavór alá.
Más, Dieter Reith német orgonista nagyon jó lemezt adott ki 1974-ben. Senkit ne tévesszen meg a borítón a kép.
Igen valami olyasmi lesz. A 40cm-es mély fogja az igazán mélyeket nyomni, mivel a hangspektruma nem is alkalmas másra. A rotosonicban valóban egy ovális hangszóró volt, de azt lapátra tettem, mert nem szólt. Helyette egy régi békebeli videoton került bele, miután a szétrohadós peremet kicserélték becsületesen. Ha a dob reflex nyílását lefedem, -mert le fogom- akkor 80-120Hz között egy bruális emelése van a hangszórónak. Tehát a mély tartományokban is érzékelhető lesz a pulzálás, és feljebbi tartományban egy kiegyenlített hangkép. (ez sem kap keresztváltót) Az újabbik Jensen V21 tisztább hangját meg majd a torzító fogja "kárpótolni" de nagyon brutálisra is lehet majd fokozatmentesen állítani a torzítást. (Ide lesz téve egy kondis csatolás, hogy a mélyek ne menjenek fel erre a hangszóróra) Sajnos a puding próbája a majd akkor lesz, ha össze lesz rakva a hangfal rendesen. Egy cd hangja után következtetek a Hammondos hangra. Hát a cdnek nagyon odavert:-)) 700milli voltos érzékenység mellett volt nagy torzítás. A Hammondból, ha nem vigyázunk kijön akár 10V is.
Ma nekiláttam a bőr ragasztójának a levakarásához. Lakkbenzinnel kell beitatni, és csak utána jön le:-( Különben a bőrt simán le lehetett szedni, csak a ragasztó maradós egy kicsit. Gittelve, és festve lesz. Az élvédő perem alumínium profilt kap. Az alján fém sarokvédőket, és alul szintén fém élvédők lesznek felszerelve.
Kinek mi a véleménye?
Az erősítő kezelőszerveit, és a bemenetet előlapra helyezzem, vagy inkább maradjon hátul? Ez a felhasználó szempontjából lényeges! Ti vagytok a profik! Mi a véleményetek?
Szép fába vágtad a fejszédet. A rotosonic dobjában az a hanxóró tuning? Oda azt az ovált szokták tenni általában. Ez izmosabbnak néz ki.
Egyébként felépítésében megegyezik a 822-mel, csak vékony kopoltyús, nem keretes-szövetes.
Egyébként nem rossz az eredeti kialakítás sem, mert egy 11-es aljzatú klónnal szépen kommunikál. A klón által kapcsolódik ki-be, vezérli a három sebességet és pl. szétválasztja a VK7-esnél a hangokat. A forgó részre kerül az orgona az álló basszussal megtámogatva, ill. a közös álló basszusra és a három oldalsugárzóra meg a nem orgona hangok.
Ahogy sejtem csöves, passzív hangváltós háromutasra építed át?