A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
...... itt semmi ilyesmi nem számít! Ők az okosok.Sokszor szakmai jellegű kérdéseket szoktam intézni magam is a ksz.-ben és általános válaszként kapom, hogy nincs rá pénz, nem lehet megoldani, nem nyúlhatunk hozzá mert még garanciális, stb. De sebaj, erre lesz pénz, reméljük, netán csak matricával fedik le a Moszkva tér kiírást.
A Volvo-ablakkal kapcsolatban pont csak arra az esetre gondoltam, amikor nem megy a klíma, és zárva van.
Abban meg igazad van, hogy aki nem úgy szól hozzád, azzal nem érdemes foglalkozni.
Valóban nehéz, például...:
Hétvégén jobbára 260-as jár a keresztúri expresszeken. Bakancsos utcánál a 26-as hátcsó ajtajának kb. pont a középvonalában van egy villanyoszlop, ha a busz a megállótáblánál áll meg. Márpedig úgy tudom, ott kell megállni. Mi a babakocsival csak hátul tudunk felszállni, igen ám, de ott az oszlop.
Elindultam előre, közben integettem, hogy oldjuk meg valahogy a kérdést, erre delikvens csengetett, ajtót zárt és elment. Látott. Mert ha nem látott volna, jobb tükörbe nézés nélkül csukott volna ajtót, nem tudom, az mennyire jó. :) (Egyébként tudtok úgy is?)
Következő 260-as megérkezett, jeleztük a problémát, jv. bólintott, ajtót zárt, előregurult és kinyitotta újra.
Viszont kíváncsi lennék, mi lesz 02-35 sorsa. Nem állunk úgy h szétbontogassunk, leállítgassunk, jó lenne ha szép gyorsan Fehérvár felé venné az útirányt.
Lehet,hogy Kőbánya Garázs bezninkút elfogyott,azért átmegy Hős utcánál nem így van mit keressel itt Hős utcánál?:D Vagy Buszvezető elfelejtette tankolni később vette Beznin mérés kevés beznin azért megy hős utcánál XDD
tökjó, hoyg csodálkoztam valamelyik nap a felvetésen, hogy volóvnál működtetni a fűtést a motor túlmelegedése miatt, mert ilyennel még nem találkoztam....
Túlzásba viszik a Volvo-kat. Eddig a 173E volt az egyetlen olyan vonal a közelemben, ahol még ünnepnapon is biztos 280-as jött. Mostmár ennek is vége, nézni kell, mikor jön 280-as, és nem Volvo...
Mindenesetre egy pár napig jó fotótéma lesz (nekem is).
"Tudtommal azért (is) tették újra a volvo-kat az E-kre, mert felújították a thököly utat és így szerintük már nem lesz olyan egyenetlenség a vonalon."
Én azt hallottam,hogy azért, mert van két (?) megálló, ami nem volt kiszolgálva alacsonypadlóssal.......
sose vezetettem a 7-eseken vagy a 103-ason, az utóbbin viszonylag rendszeresen utaztam egy időben és tökéletesen értem, miről beszélsz. katasztrófa volt. azóta nem is voltam arra.
utána meg jön a sírás mindenkitől, hogy "jajj, már megint letiltott..." meg "már megint a becsuklásgátló!"
többieknek:
azok raknak az E-kre volvo-t, akik még nem vezettek buszt. egyik típust sem. külső szemlélő számára tényleg nem érződik, hogy a volvok és mondjuk a 280-asok üzeme, viselkedése teljesen más (és itt nem csak a menetdinamikára gondolok). Az E-ken ez pedig nagyon erősen kijön, erősebben, mint bárhol máshol a városban.
Tudtommal azért (is) tették újra a volvo-kat az E-kre, mert felújították a thököly utat és így szerintük már nem lesz olyan egyenetlenség a vonalon. Azért maradt még jópár olyan szakasz, ahol a volvo-kkal barbárság 30-nál többel menni (néhol 10-20...).
Én a 103-ast szoktam emlegetni példaként: amióta megcsinálták a hengermalom és az etele utat, azóta a volvo-val is jól lehet közlekedni, előtte egy szenvedés volt az egész.