Keresés

Részletes keresés

NMT Creative Commons License 2013.03.12 0 0 5352

Szia!

Amatőr vagyok, biztos lesznek nálam okosabbak, de próbálok tanácsot adni...

Én a mellékelt ábra szerint csinálnám. 

Kék a befújás, piros az elszívás. 

A légyeg, hogy pl egy szobában ajtótól távolabbi pontban legyen a befújás vagy az elszívás, hogy a szoba keresztben átöblítődjön. A fürdőben is ne az ajtó mellé rakd az elszívást, hanem az ajtótól távolabbi oldalra. 

Elszívások a szagos helyeken, konyha, fürdő+wc, tároló

Befújás a hálóban és a nappaliban. 

Gondolkodtam még azon hogy az előszobába kell-e befújás de a te esetedben ez jól összezavarná a levegő útját. 

Az is megfontolandó, hogy ha a szagelszívót a tűzhely fölött bekötöd (ezzel sokan hadakozni fognak) én még lehet hogy a menyezeten is megszívnám a szagokat tekintve hogy a nappalival egy légtérben van a konyha. 

A nappalit is meggondolnám, hogy esetleg egy második befújást rakni a kanapé fölé. Két kisebb átm. befújással és két elosztott elszívással a konyha felé terelni a szagokat, tekintve itt is hogy egy a légtér a konyhával.

A gépet okoskodja már meg más, egy emberre lehet elégséges is. 

Sok sikert. 

Előzmény: Gyorgy Kovacs (5330)
peterch Creative Commons License 2013.03.12 0 0 5351

Szia !

Szerintem a legnormalisabb megoldas az olyan lenne, hogy a helyiseg ket szelen elszivni egesz szelessegben az elhasznalt levegot es a kozepvonalban viszont mindket iranyban a Coanda effektust kihasznalva a mennyezetnel befujni a friss levegot a ket elszivo oldal fele. Mivel pincerol van szo, igy a talaj iranyabol meleg levego nem varhato, igy a bentlevo tornazo emberek altal termelt ho es para felfele szal , a szagok es a para rogton elszivasra kerul. A mozgas viszont kialakit akkora keveredest, ami az also retegelket is megmozgatja.  Termeszetesen a szelloztetorendszernek kell tudnia tobb fokozatban szelloztetnie, gondolva itt a jogazokra.

Szerintem.

Udv , Peter.

Előzmény: halaloszto (5349)