A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ahogy írod,a váltóprogramtól,a terhelésszabályozó beállításától,a difi áttételétől,és nem utolsósorban a váltó állapotától is függ.A BPI-180-ban ZF Ecomat program van,takarékos progi ahogy Humarci írja.Elég sok 280-asban a takarékos mód a váltóvezérlés átprogramozásával lett elérve(2-esből is lehet indulni).A BPO-440-be a régi gazdája még sportprogramot is épített(ez már nincs meg),de csak az tudta bekapcsolni,aki ismerte:)
Híd után váltó téma: 415-ösöknél is van zf-es és zf-es között különbség. Pl. a 13-40-nek a tipikus 260-as féle zf hangja van, míg a 13-65 és talán az összes '94-es valahogy gyorsabban kapcsolja a fokozatokat, ettől másabb a hangjuk is (aztán lehet ez a levegőgázas pedál miatt is van), de ugyanez megvan a (zf hidas) 280-asok közt is (pl 11-80 vs. 04-35). Ez a hangbeli különbség váltóprogramtól függ, vagy valami egyéb tényező miatt van?
A két híd nem különbözik abban, hogy a Rábáknak "teli" csavarfeje van, a ZD-eknek "lyukas"? (Ezt nem tudom szebben mondani, aki tudja, mi fán terem, érti, mire gondolok. Legföljebb röhög egy jót. :))