Keresés

Részletes keresés

Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7166

Ha esetleg valakinek van az alábbi indítási jegyzékek közül aktuális hétköznapi?  5, 20E, 30/30A, 96/296, 104/104A/204, 124/125, 178, 196/196A 

Köszönöm előre is!

 

Esetleg valaki nem tudja, hogy 17-12 első ajtaja mért van lelakatolva?


Törölt nick Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7165

és ha azt mondom, hogy iszonyat igénytelen lett, akkor szlépen fejeztem ki magam, de már nem érdemes meg sem lepődni rajta.

Előzmény: Törölt nick (7163)
daveszka Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7164

Pl jöhetne vissza Újpestre :)

Előzmény: FKU-911 (7152)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7163
12-35 @ 5
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7162
9: 11-24 --> végülis egész türhetö lett, 05-58
Humarci Creative Commons License 2011.05.16 0 0 7161

Huh az hogy ment sportba... :D

Előzmény: Villámhetes (7160)
Villámhetes Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7160

Ahogy írod,a váltóprogramtól,a terhelésszabályozó beállításától,a difi áttételétől,és nem utolsósorban a váltó állapotától is függ.A BPI-180-ban ZF Ecomat program van,takarékos progi ahogy Humarci írja.Elég sok 280-asban a takarékos mód a váltóvezérlés átprogramozásával lett elérve(2-esből is lehet indulni).A BPO-440-be a régi gazdája még sportprogramot is épített(ez már nincs meg),de csak az tudta bekapcsolni,aki ismerte:)

Előzmény: BPI-208 (7154)
LoviGabi Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7159

Néhány tegnap esti:

Humarci Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7158

ez engem is érdekelne lehet a takarékos váltóprogramnak lehet köszönni

Előzmény: BPI-208 (7154)
Humarci Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7157

hát nem túl sok másik vonalra mehet :)

Előzmény: FKU-911 (7152)
Humarci Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7156

ebben a 08-50 és a 17-87 a legjobb :DDD

Előzmény: FKU-911 (7153)
BPI-791 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7155

Na látod ez igaz :)

A 19-78 is pont ugyanúgy rángat :)

 

Azért a ZF-eseknek is van jellegzetességük: 1-esben mindig lendülettel indul a többség...

Előzmény: FKU-911 (7153)
BPI-208 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7154

Híd után váltó téma: 415-ösöknél is van zf-es és zf-es között különbség. Pl. a 13-40-nek a tipikus 260-as féle zf hangja van, míg a 13-65 és talán az összes '94-es valahogy gyorsabban kapcsolja a fokozatokat, ettől másabb a hangjuk is (aztán lehet ez a levegőgázas pedál miatt is van), de ugyanez megvan a (zf hidas) 280-asok közt is (pl 11-80 vs. 04-35). Ez a hangbeli különbség váltóprogramtól függ, vagy valami egyéb tényező miatt van?

Előzmény: Tector (7147)
FKU-911 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7153

Be lehet azonosítani úgy is, hogy a kisrábások össze-vissza rángatnak, főleg váltás előtt.

Előzmény: BPI-791 (7108)
FKU-911 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7152

03-23-at jó lenne már valami normális vonalon is látni.:)

Előzmény: Humarci (7093)
Tector Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7151

Azaz, MVG018.

Előzmény: I9-62 (7150)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7150

Olyan híd, ami a 01-03 alatt is volt.

Előzmény: Tector (7136)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7149

Ha vmi problémád van akkor vállald fel a neved te patkány és mond személyesen szemebe... Egy kicsit elszállt mostanában az arcod sz@rgalacsin.

Előzmény: Törölt nick (7142)
Tector Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7148

19-62 -nek "nagyrába" hídja van, azaz agybolygós MVG118.

Előzmény: D Carlos (7146)
Tector Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7147

Nem csak abban különbözik.

Belülről teljesen más.

Főleg az áttétele.

A Rába híd "hosszú", a ZF híd "rövid".

 

Lefordítva:

D10UTS155+ZF4HP500+MVG009: Vmax=1** km/h.

D10UTS155+ZF4HP500+ZF A 131: Vmax= Hetvenpár km/h.

Előzmény: Lucky09 (7140)
D Carlos Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7146

00-10 és 19-62?

Előzmény: BPI-791 (7108)
.BX 59-31. Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7145

Szép lett!

Előzmény: P.Box (7117)
Tector Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7144

Ja hogy a .018-as.

Olyan volt az összes átrendszámozást megért harmonikaajtós-prágaváltós-trilexes vas alatt. Séróból nem megy, de jó pár darab volt. :)

Előzmény: Aron_son (7138)
Lucky09 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7143

Szépséges...:)

Előzmény: P.Box (7117)
Lucky09 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7141

*ZF, bocs.

Előzmény: Lucky09 (7140)
Lucky09 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7140

A két híd nem különbözik abban, hogy a Rábáknak "teli" csavarfeje van, a ZD-eknek "lyukas"? (Ezt nem tudom szebben mondani, aki tudja, mi fán terem, érti, mire gondolok. Legföljebb röhög egy jót. :))

Előzmény: BPI-791 (7133)
Aron_son Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7139

OFF Nem tudok. Írj levelet. Publikus a cím. ON

Előzmény: BPI-553 (7121)
Aron_son Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7138

HLN-324-féle hídra gondol.

Előzmény: Tector (7136)
BPI-791 Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7137

jó jó elhiszem...de akkor is fura :D

Előzmény: Tector (7134)
Tector Creative Commons License 2011.05.15 0 0 7136

Ez alatt mit értesz?

Előzmény: I9-62 (7135)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!