A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A Karácsony Sándor MM. És ha 1 M-es lenne, akkor ponthogy meglép az előttes, mire a mögöttes még külön megáll a Karinál, elindul, megáll a (dobozos!) mackósajtnál... satöbbi.
Egyébként nem egyszer járok arra csúcson kívül, a 36-ossal, ami mindíg szinte az utolsó a sorban. A Völgy utca végén elénkcsoszog a 159-es. A Kalamárnál állva beszáguld a 152-es is és a 148-as is, és a távolban az Áruház térnél meg már kanyarszik is a 151-es. Ha peched van, még a 38-as is bejön eléd, tuti 4 perc rossz a SzentImréről, és viszed végig Lőrincmávra. Mindenki el szokott érni mindent. Valamint Csillagtelepről felezve indulnak a 35-36-osok, besétálva a menetrend szerint induló 35-öst el lehet érni, de nem kell besétálni, mert bevisz a busz is.
A Karácsony Sándor utcánál asszem csak szimpla M-es megálló van. Ha a 36-os vagy 148-as előttünk van, ott esélytelen az átszállás, míg a Szent Imre téren az MM-nek köszönhetően megvalósulhat(ott) ez. (ill ha a 151-es bekanyarodott előttünk és beállt a megállóba, akkor is). Most meg megáll a saját megállójában a 36-os vagy a 148-as, nekünk pedig sikerül átkeverdni a mackósajton: előredöcögünk a tér másik végébe, szép kényelmesen beáll a busz a megállóba, aztán ajtót nyit. Mire leszállok, már azt látom, hogy a 36/148/151-es zárja az ajtókat és indul, de ha még nem ezt tenné, akkor fussak vissza a hátsó megállóba, hátha elérem még a buszt... Remek! :-/ Am ha meg tökmindegy, melyik járattal szeretnék utazni, mert az úticélomhoz mindhárom elvisz, akkor a Szent Imre tér volt a legmegfelelőbb hely az átszállásra.
Bocs, az lemaradt, hogy az elmúlt cca. 2,5 évben pedig ez meglehetősen sűrűn előfordult, hogy kifele a 35-36-148-151-ről nem lehetett átszállni a Szent Imréről induló buszokra, visszafele meg a csepeliekről az említett kvartettre, mert az egymás közötti viszonyuk nem volt lényeges, csak hogy a HÉV-vel meglegyen a megfelelő kapcsolat (szintén megjegyzendő, hogy ez sem teljesen sikerült mindig...)
Arra esetleg van valami magyarázat, hogy Csillagtelep felől hogy sikerült azt produkálni ma, hogy a 35-ös és a 36-os egyszerre ért az Ady Endre úthoz? (Mondjuk 151-esen is érdekes követés volt a papíron 15 perc helyett, két busz egymás seggében...)
Megjegyzem, az embernek olyan jogos igénye merül fel, hogy ott szálljon át, ahol a legtöbb olyan járat megáll, ami jó neki. Márpedig aki a Baross utcáig szeretne eljutni, az a Szent Imrén próbál meg átszállni, tekintve, hogy ott megáll a 151-es is.
Szintén kiváló az, hogy a 35-ös meg a tér közepén áll meg, mert ha hétvégén elmegy előtted mindhárom HÉV-re ráhordó, akkor mire beérsz a tér közepére, 95%, hogy elmegy a 35-ös is...