Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
A gond csak a fejedben létezik, a Tesla lesz az első önvezető autó, ehhez tartsd magad, persze megvárják, még felpörög a két új gyáruk, mert nem akarják a várólistát sokkal növelni.
A Tesla már a legnyereségesebb autógyártó, azon is évekig lovagoltatok, hogy mennyi a Tesla vesztesége, ma félév alatt többet keresnek, mint az első 18 év együttes vesztesége voltű, így jártok majd az önvezetéssel is, a Teslának hamarosan lesz, a többiek meg majd mehetnek a Teslához, ha lesz eladó önvezető rendszere, vagy lehúzhatják a rolót.
A munkaerővel nem lesz ekkora gond, majd téged is egy robot fog ápolni, mikor már nem leszel képes gondoskodni magadról persze csak ha kivándorolsz egy normális országba.
A szemed előtt fejlesztik ki nem csak az FSD-t, hanem a humanoid robot munkaerőt is, aki az embert sok helyen ki fogja váltani, ahogy az FSD is meg fogja szüntetni a sofőr szakmát. A bérgyártó országok mennek a levesbe, pl. nem lesz értelme Kínában gyártatni semmit, ha a robot otthon olcsóbban összeszereli.
Majd szólj ha kikerült az apróbetűs részből hogy "current Autopilot features require active driver supervision and do not make the vehicle autonomous".
Gyorsan változnak a dolgok, amire hivatkozol az több hónappal korábbi állapot volt, és a Dojo még el sem indult, a világ leggyorsabb számítógépét gyártja le a Tesla.
Belinkeltem Farkas István legújabb beszámolóját, nagyon érdekes. Bénán akarták megvádolni a Tesla-t hogy gyerekeket üt el, viszont egy próbán egy lufikutyát tényleg elütött. A kereszteződésben sem tökéletes, ezt amúgy TeslaMasternél is láthattuk.
Nem üres a város, sötétben nehezebb látni a kameráknak, egy béna sofőrtől már most jobban vezet, a többi autógyár kezdhet kilincselni a Teslánál, ha önvezető autókat akarnak.