Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stefi001 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 710

Elküldtem a videókat.

Előzmény: keke69 (704)
keke69 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 709

Még csak próbálhatom de ma 3 indításból mikor a készenléten belül történt 3-szor visszatért a rádió nem kellet kivárni az androidos betöltést. Várok a gyújtást ráadását követően kb. 3-4 másodpercet kb. ennyi kell amíg az üzemanyag szivattyú zúgása elhallgat. Nem akarom elkiabálni de lehet, hogy ezért volt, hogy néha visszatért készenlétből néha meg újra töltötte az androidot, mert volt olyan, hogy beültem és indítottam és olyan is hogy eltelt egy kis idő a gyújtás ráadása és az indítás között, de messze menő következtetéseket még nem lehet levonni 3 indításból.

Előzmény: keke69 (708)
keke69 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 708

ha nincs bekötve a világítás vezeték akkor valahol menüben le lehet kapcsolni. Megtaláltam azt a kapcsolót amivel lelehet kapcsolni, de akkor nem világít egyáltalán, viszont úgy kellene ugyebár ha ráteszem a világítást akkor kapcsoljon csak a be a gombok háttér világítása. Mivel mint ahogyan írtam is ez egy specifikus csatlakozóval van összekötve, ezért kizártnak tarom, hogy ne lenne bekötve.

Előzmény: doczens (706)
keke69 Creative Commons License 2018.10.31 0 0 707

Üdv!

Nekem az egységhez tartozó gondolom ISO átalakítóval van összekötve, csak összedugtam a két csatlakozót és ennyi.

Nem tudom a gomb világítást sikerült e lekapcsolnod, de ha nincs bekötve a világítás vezeték akkor valahol menüben le lehet kapcsolni. Sajnos ezt a beállítást nem találom. Esetleg meg tudod mondani, hogy mit keressek?

Ha be van kötve akkor a világítással bekapcsol. Amúgy a műszerfal világításról jön a tápja, ha letekered a műszerfal fényerejét lekapcsol a gombvilágítás. Én azt sem tudtam, hogy erre is van lehetőség. Ezt is megtudnád mondani esetleg hol találom?

Engem még bosszant hogy (legalábbis nálam) a rádiónál a frekvenciát írja ki nagyban a csatorna neve kis betűkkel van a sarokban kiírva, meg alól a csatorna szám felett. de ott a hosszabb csatorna nevek végét levágja. Lefényképezem az enyém hogy néz ki.

Előzmény: doczens (706)
doczens Creative Commons License 2018.10.30 0 1 706

Üdv.

Pontosan ugyan ebben a cipőben járok én is. Nekem is Ford-ban van, annyi hogy nekem a régebbi kocka alakú a rádió, de ahogy nézem a kinézetén kívül teljesen ugyan az. Nem tudom a gomb világítást sikerült e lekapcsolnod, de ha nincs bekötve a világítás vezeték akkor valahol menüben le lehet kapcsolni. Ha be van kötve akkor a világítással bekapcsol. Amúgy a műszerfal világításról jön a tápja, ha letekered a műszerfal fényerejét lekapcsol a gombvilágítás. Az indításnál nekem is dettó ugyanaz a bajom, lemértem 41mp a boot idő. Nekem a can-bus nincs bekötve. Még nem találtam megoldást de gondolkodom rajta.

Engem még bosszant hogy (legalábbis nálam) a rádiónál a frekvenciát írja ki nagyban a csatorna neve kis betűkkel van a sarokban kiírva, meg alól a csatorna szám felett. de ott a hosszabb csatorna nevek végét levágja. Erre esetleg valaki nem tud megoldást?

Előzmény: keke69 (704)
Nemtudomki62 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 705

Jó estét.az állandó pozitiv szállat kellene megmérni.hogy az nem kapcsolódik le.

keke69 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 704

Az egyik jó, a másik nem egészen, de annyi baj legyen! Így láthatatlanban mondom, hogy én kiegyeznék már a nem egészen-ben is! :)

keke69@freemail.com!

Előzmény: stefi001 (703)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 703

 

Ha kapok egy e-mail címet, küldök a két kocsimba beszerelt fejegységek indulásáról egy-egy rövidke videót, melyek között azért van egy kis különbség. Az egyik jó, a másik nem egészen, de annyi baj legyen!

Előzmény: keke69 (702)
keke69 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 702

Egy próbát megért :) , de azért nagyon szépen köszönöm, és külön köszönet azért is, hogy a mai rohanó világban vannak,

és maradtak még olyan EMBEREK akik az idejüket nem sajnálják mások segíteni próbálására!!!

Akkor marad így és bosszankodom tovább!

Előzmény: stefi001 (701)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 701

 

Köszönöm a bizalmat, de nem pénz kérdése, már csak azért sem, mert nem szakmám, csupán hobbiként művelem.

 

Újólag végigolvastam a levelezésünket, áttekintettem a fejegység hirdetésben fellelhető paramétereit, a kapott kiegészítők listáját és általános ismertetését.

 

A készülék – leírás szerint – minden tekintetben kompatibilis a Focus II. gépkocsival. Elmondás szerint a rádió bekötése a leírásnak (képes tájékoztatónak, amely feltehetően pontos) megfelelően történt, kipróbálva mindkét lehetséges változatot, vagyis:

 

(1) (CAN bus kihagyása esetén connect ACC (összedugva a csatlakozóvégek). Ez arra az esetre vonatkozik, ha nincs kormány távvezérlés, vagy nem kívánom használni az eredeti kormány távirányítást (esetünkben az utóbbi).

(2) Connect CAN bus (CAN bus közbeiktatása), de ACC kapcsolat nélkül. Amennyiben az autó eredeti kormány távvezérlését kívánom használni, akkor ez a megoldás választandó.

 

Ha a fentiek valamelyikének megfelelően történt a bekötés (semmi egyéb „barkácsolás” nélkül), akkor szerintem nem indokolt a rendszer minden bekapcsoláskor történő újraindulása, kivéve, ha nem áll fenn a 699. sz. hsz-omban írt okok valamelyike.

 

Ennél többet valóban nem tudok mondani, s bizonyára egy személyes megtekintés sem járna eredménnyel.

Előzmény: keke69 (700)
keke69 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 700

Esetleg van az a pénz amiért bekerülhetek 1-2 órára a családba? :)

Előzmény: stefi001 (699)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.29 0 1 699

 

Kifelejtettem egy lehetséges okot. Az autókban van egy ú.n. „X” relé, amely az indítózás idejére lekapcsolja a felesleges fogyasztókat, többek között a rádiót is. Ez ismereteim szerint márkafüggő. Elképzelhető, hogy a fenti esetben is e miatt történik az újbóli indulás. Tudomásom szerint, egyes rádiók nem is kapcsolnak vissza maguktól, hanem manuálisan kell bekapcsolni őket. Persze nem 100%, de hallottam ilyet.

 

Előzőekben tett megjegyzésemet azért azzal kiegészíteném, hogy amennyiben az indításkori AKKU feszültség nem biztosítja a rádió üzemét, akkor valóban kikapcsolhat, de ehhez meg kellene állapítani, hogy rádióüzemben, alap vagy közepes hangerő esetén – folyamatosan csökkentve a feszültséget – hány V a be, illetve kikapcsolási határérték.

 

Egyébként Szentendrén lakom, de csak családon belüli autókon „ügyködöm” – már amit tudok!

Előzmény: keke69 (698)
keke69 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 698

Én helyileg Vácon lakom. Megkérdezhetem, hogy esetleg nem itt lakik a környéken?

Aki autóvillamosságit eddig kérdeztem a környéken azok azt mondták, hogy még nem szereltek ilyet, vagy méregették itt ott és ötletelgettek,pl: kellene beépíteni egy különálló kis aksit ami csak a rádió kapja róla a tápellátást.

Előzmény: stefi001 (697)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.28 0 1 697

 

Az AKKU feszültség indításkori esése nem befolyásolja az említetteket. A háttérvilágítást pedig a világítás bekapcsolása vezérli.   

Előzmény: keke69 (696)
keke69 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 696

Köszönöm a választ!

Azzal már megbékéltem :) hogy így működik!  Ha csak a gyújtást teszem rá mindig visszatér a készenlétből ami zavar az az,hogy viszont ha indítok általában újraindul amit ugye nem kéne. Ezért gondoltam arra, hogy indításnál elveszi a kocsi az áramot a rádióról is, és hátha ezt kilehetne valahogy kerülni, hogy indításnál a rádióról ne vegye le!Reméltem egy átkötés megoldhatja mint ahogy azt is, hogy a gombok háttérvilágítása csak a fényszóró bekapcsolásánál világítson ne pedig állandóan.

 

Előzmény: stefi001 (695)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.28 0 1 695

 

Távol áll tőlem, hogy kisajátítsam a topik „ügyeletes válaszoló” címét, de látva, hogy nincs jelentkező, próbálkozom.

Bár az előzmények ismeretében sok „okosságot” már nem tudok mondani, mivel az érintett problémával kapcsolatban már mindent elmondtam, amit tudtam.

 

Javaslom áttekinteni – ha eddig még nem említettem –, s esetleg segítséget kérni Zsolttól (elérhetősége feltüntetve), kiegészítendő az ismereteket:

https://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&cikk=448

 

Ha minden előírás szerint van bekötve, s annak ellenére jelentkezik az említett probléma, akkor tudomásul kell venni. Igaz, egy kissé bosszantó, de egyébként nem vészes az 20-30”-cel későbbi indulás, ami a rendszer felállásából következik.

 

Talán akad végre valaki, aki hasznos tanáccsal szolgál.

Előzmény: keke69 (694)
keke69 Creative Commons License 2018.10.27 0 0 694

Sziasztok!

Van egy Bosion BX-440 autó multimédiás fejegységem egy Ford focus 2-be. Sokat segített már eddig is stefi001 amit újfent köszönök!

Ami problémám megmaradt és volt most időm foglakozni vele egy kicsit. Tehát: van olyan beállítás rajta, hogy meddig tartsa készenlétben az autó leállítása után (max 2 óra), hogy ne töltse be újra az androidot, hanem egyből jöjjön be a rádió (gondolom készenlét). Ha a gyújtást 1-es állásba állítom tökéletesen működik, viszont ha indítom az autót (gyújtás 2-es) akkor hol jó hol viszont újraindul a rendszer az-az megint elkezdi betölteni az androidot. Amit észrevettem, hogy indításnál visszaesik az akkumulátor feszültsége 12V-ról 10V illetve kicsivel alá. Én mint hozzá nem értő arra gondolok a hiba forrása ez lehet. Esetleg van valakinek valamelyen ötlete, hogy ezt hogyan lehetne esetleg kiküszöbölni?

Válaszokat előre is köszönöm!

stefi001 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 693
Előzmény: deejayflex (691)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 692
Előzmény: deejayflex (691)
deejayflex Creative Commons License 2018.10.22 0 0 691

Igen, régebben is nézegettem már az aliexpresszes és ebayes ilyen fejegységeket, csak ott ugye az a baj hogy külföldről jön a termék. Na már most ha beleugrik a vámba, akkor lehet fizetni... Illetve ott előre kell fizetni. Gruppinál meg itthonról érkezik, és lehet utánvételesen is kérni amiben kisebb a rizikó. A fene se tudja mi lenne a jó...

Előzmény: stefi001 (690)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 690
Előzmény: deejayflex (687)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 689
Előzmény: deejayflex (687)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 688

 

Az ár és a távirányító alapján nem valószínű, hogy Androidos rendszerű. Egyébként meg kell érdeklődni a forgalmazótól.

Az elérhetőségük:

Cím: Budaörs, Szabadság út 63, 2040

Telefonszám: (1) 445 0019

 

A rövid tájékozatóban szerepel, hogy a térképállományt micro SD kártyáról kell betölteni. Persze még az is kérdés, hogy milyen navigációs szoftver van telepítve: IGO vagy más.

Előzmény: deejayflex (687)
deejayflex Creative Commons License 2018.10.21 0 0 687

Üdv! Tudna nekem valaki segíteni hogy ez a kütyü milyen oprendszerrel van ellátva. Az érdekelne még hogy mi a menete annak hogy a rajta lévő gps-hez kártyára kell lemeteni a térképeket?

http://m.gruppi.hu/ajanlat/7-multimedias-autoradio-20181022

stefi001 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 686

 

Mivel nem hagyott nyugodni a probléma, kerestem videót, talán segít valamit:

 

https://www.youtube.com/watch?v=UJ4IKcYsZfg

 

Fordítás magyarra és felirat aktiválása.

Többet nem tudok mondani, de talán akad más segítőtárs. 

Előzmény: Efy91 (683)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 685

Ha minden kötél szakad, akkor talán a legcélszerűbb igénybe venni egy autóvillamossági szerelő segítségét, mert annak működnie kell!

Előzmény: Efy91 (683)
stefi001 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 684

Nem igazán értem a dolgot. Meg kell nézni a kábelkötegeket: nem a kocsiban levő sárgáról beszéltem, ugyanis elképzelhető, hogy más színű, de funkcióját illetően a sárgának felel meg. A fejegységből jövő kötegben levő sárga színű vezetéket (az első képen látható) és a fekete csatlakozós (tápdugó) sárgát kell összekötni, majd a feketét és a barnát dugni a kocsispecifikus ISO-ba, azt pedig az autóban levő csatlakozóval társítani.

A fejegységből jövő pirosat a fekete csatlakozós pirosával kell párosítani.

 

Nem egyet csináltam már, s mindig jól működött, soha nem volt gond!

 

 

 

Előzmény: Efy91 (683)
Efy91 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 683

Köszönöm a segítséget lehet hogy en nem voltsm eleg konkretan érthető, ezeket a csatlakozokat be szereztem, össze forrasztottam, ugyan akkor semmi nem történt, ugyanis autóm csatlakozojaba nincs sárga kábel azaz ugyneúgynev állandó +12 v. Csak a piros fekete van úgy oldható meg hogyan a fejegység ből jovo piros +12 osszekoktom a sárga+12 v al de így akkor folyamatosan megy a készülék. Erre nem tallomt a megoldást.

 

stefi001 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 682

 

Az új fejegység típusára lettem volna kíváncsi az esetleges több információ reményében, de ezek lényegében univerzális változatok, s körültekintéssel a legtöbb autóba beszerelhetők.  

 

(1) A fejegységhez többek között egy ISO kábel is jár. A mellékelt képen 5. sz., amely szabad végeit forrasztással (esetleg gyorscsatlakozóval) össze kell kötni a külön megvehető táp- és hangszóró kábelköteg-végekkel (barna és fekete csatlakozós).

 

(2) Be kell szerezni egy típus/modell/évjárat specifikus ISO kábelt (olyan kivitelű, mint amelyet a 676. sz. hsz.-om tartalmaz, amely dugóit csatlakoztatni kell a hangszóró és tápvezeték aljazatokhoz. Az ISO köteg fennmaradó (fehér) csatlakozó aljazatait pedig az autóhoz.

 

Végignéztem az ISO kábel beszerzési lehetőségeit. Itthon is kapható – olcsón – a legtöbb autóhoz, de ez esetben eléggé bizonytalan vagyok, hogy a mellékelt linken feltüntettek, mennyiben kompatibilisek a 2005-ös Fiat Stilo-val. Javaslom a kapcsolat felvételét a forgalmazóval, s pontosítani, hogy megfelelőek-e?

 

http://www.hififutar.hu/index.php?P=1&K=2&ID=7734

http://www.hififutar.hu/index.php?P=1&K=2&ID=7633

 

Táp- és hangszórókábel Pl.:

https://daniella.hu/sal-iso-csatlakozo-hangszoro-tapanya-iso-2-15868

http://bolthely.hu/mikroshop/id/00831_-ISO-csatlakozo-aljzat-par

https://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&cikk=448

 

Az Ebay-on is találtam. Az ottani kivitele számomra meggyőzőbb + a megfelelőség is pontosan nevesítve van. A döntés előtt a hirdetési képeket és a kocsi csatlakozóinak kivitelét összevetném, s ezen kívül a külföldi forgalmazónak is lehet levelet küldeni. Általában gyors és korrekt válaszok születnek (egyéni tapasztalat).

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Radio-Connecting-Cable-Adapter-for-Various-Manufacturer-and-Models/371723810291?hash=item568c7735f3:g:zf8AAOSwme5am-E3:rk:1:pf:0

 

https://www.ebay.co.uk/itm/1-1-Vehicle-Iso-Extension-Radio-Plug-Cable-Car-Adapter-Car-Car-Radio/372393529290?epid=1244666542&hash=item56b4624fca:g:wBQAAOSwkbdbaAMm:rk:2:pf:0

 

Hirtelenjében és látatlanban ennyiben tudtam összefoglalni a lényeget.

Remélhetőleg segített valamit…?!   

 

Előzmény: Efy91 (681)
Efy91 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 681

kenwood kdc 3027 ez ami volt benne...

2 din 7003 android 6.0- ez amit szeretnék beépíteni... különös megnevezés nincs neki.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!