Na végre Joe!Építtesd oszt gyí!!!A motorom átneveztem Millenium Falconra ugye azt mindenki tudja a galaxis leggyorsabb űrhajója volt , de mindig szerelték. Na az én motorom pont ilyen most a jobb oldali tükör hajlott vissza 100-nál. Bakker megint csavar lazulás miatt! Húzhattam meg.... hogy húzná meg az is aki készítette... mára ennyi megyek dolgozni,mert a hülyék nem alszanak.
Elvittek ezt azt a DRZ ből így meglett a lóvé, úgyhogy már csak az alkatrészen múlik mikor szól újra a háromlövetű:))))))))))))))) Remélem megjön 8.áig és ki tudják cserélni mert 9.étől, 22.éig szabin lesznek a Triumph-os srácok.
Sziasztok. Tavasszal vettem egy kis hazánkban nem túl elterjedt Speed Four-t. Mindjárt el is vittem egy szervízbe, ahol alapvető dolgokon kívül nagy valószínűséggel egy rossz akksi miatt megpörkölték a generátoromat. Végül az sosem derült ki, hogy úgy vettem vagy a szervízben sütötték meg, de a szervízt valószínűsítem, mert ott b szakodtak vele és jöttem el úgy, hogy világított a szerviz lámpa, na mindegy. Noha én sem vagyok egy nagy szerelő (1. motor) service manuallal szétkaptam a generátort és megtekercseltettem. Aztán egy fatális balf gom miatt rommá égettem összerakás után. Ezután 5 hétig vártam, míg kiderült, úgy megégett, hogy kuka. Kínomban a TriumphBP-nél is érdeklődtem, mennyi egy új, 210 rongy lett volna Nem kértem J Végül ebay-en rendeltem utángyártottat Angliából, 1 hét alatt szállítással együtt42 rúpiárt itt volt. Eufórikus érzés újra hallani a hangját J
Szóval szerintem járható út az utángyártott is, volt ugyan egy bontott generátor is 17+szállítás, de nem volt benne bizalmam.
Hát szerencsém van 20 éve gyüjtögetem a szerszámokat.
A gyertya meg szerintem rohadt nehezen látok bele.
Legalábbis nekem úgy rémlik a sajátomból kiindulva hogy iszonyat szűk,nagyon szélen van az 1.-es meg a 3.-as és örültem hogy a kulcs befért.Így is ki kellett a fél motort beleznem hozzá.
Volt is gondom mert annyit baxtattam a bal oldalon a kábelköteget míg elfáradt a szigetelése és kitöredezett vagy 4-5 vezeték.
Fél napig cseréltem őket.
Nekem a gyertya érzésre túl könnyen jött ki.
Az angol alkatrészes meg elég fonák dolog.
Pár cuccot rendeltem tőlük de a posta annyira megdrágította hogy olcsóbb volt itthon a damjanyicsból hozatni.
Egy-két csavarért nem adtam 5 rugót ha 1200-ért itthon is van.
Kérdés a szabadonfutó mennyi lenne postaköltséggel.
Elszántság és könyv nekem is van csak, a műhely és a normális szerszámok hiányoznak. Bár műhelynek megteszi a garázs is, csak a pöpec szerszámok hiányoznak.
De ezek után fejleszteni fogom a szerszám készletem, mert a 7620ft os órabért kicsit sokallom még akkor is ha márka szervizről van szó. Főleg hogy beletörik a gyertyát ami azért nem vall profizmusra, mert ha be volt rohadva azt azért a gyertyapipán és a gyertya fészekben is lehetett volna látni a rozsdás szennyeződésből szerintem. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Cseréltem már pár gyertyát életem során úgy autóban mint motorban, rozsdásat is, de rozsdamaróval, wd 40 nel, ütögetéssel és türelemmel mindíg kijött. A futár múltamból jól emlékszem az útszéli szerelésekre, nagy élmény:)))))) (főleg télen)
Na de mint mondtam már mindegy nem agyalok ezen. Kiköhögöm a lét mint Ford Fairlane és kész, csak már nálam legyen a vas. Ezek után már nincs olyan része amit ne tudnék megcsinálni én is ha beszerzem a frankó szerszámokat, amik nem nyalják el a csavar fejét stb..:))))
Megnéztem az oldalt amit mondtál. Jó lenne ha tudnék angolul. Szám szerint lett megnézve a Triumphnál is a cucc de nem lehet külön megrendelni a szabadonfutót csak kittben. Na mindegy köszi az infót ezentúl ott fogok vadászni cuccokat.
De azért nem az útszéli kényszer-szerelésről kezdtünk el beszélni, hanem arról, hogy valaki otthon saját kezűleg szereli a motorját. Én erről - megfelelő háttér hiányában - lemondtam, és bízom a szervizesekben.
No igen, nekem szerencsém is van, mert 3 saroknyira tőlem van egy kis független motorszerviz, a Triumph Budapest meg 10-12 perc motorral. Szóval egyáltalán nem vagyok rákényszerítve a parkolóban szerelésre.
Oké, biztos, hogy megkérik a dolgok árát, de egyrészt én nem tapasztaltam lehúzást, vagy lehúzási szándékot (szóval semmi negatív felhang, szájhúzás nem volt, amikor ebay-ről túrt használt alkatrészt vittem), másrészt meg amennyire én láttam, profin dolgoznak. És tényleg inkább arra megy ki az egész, hogy visszatérj hozzájuk a motoroddal.
Gondolkodtam hogy ennyiért már letérdelek, de hál istennek Krisztián előbb kimondta a varázsszavakat(engedmény a végösszegből) így mégiscsak fizetek:))))))
Aloha újra! Mindjárt magamhot térek,de lehet,hogy inkább magamhoz nyúlok.330 000 Ft. baszki kurva sok. értem én hogy véres de ennyire???!!!! hát Ford Farlaine is azt mondta " nem vitatkozom..." és fizetett. meg van a jelenet? Lehetsz is irigy,mert nagyon jól sikerült a dolog Rétság felé. Persze kitartás és nemsokára jössz Te is majd max. bal vese nélkül ha sokáig szervuzeled a motorod:-) addig is kitartás most mennem kell gályázni
Sv-650-ek most kezdenek egyre több hibát kiadni ahogy öregednek.Kezdve a gyertyapipa beázástól (senki nem tisztítja a kifolyót) a rángatáson és TPS mootr hibákon át a zörgő kuplungcsapágyon át mindenféléig.
Bár én 16000.-en vagyok túl két év alatt.
Lekopogom blokk gondom nem volt.
Most egy vicces elektromos problem de azt is én okoztam mert balfasz vagyok.
Szóval ata, ez nem volt fer, most megöl a sárga irígység, hogy Rétság felé szálguldoztál:))))))
Viszont voltam bent a Triumph-nál, tisztázni az elszámolást. Az a lényeg hogy a Krisztiánnal nem szabad telefonon beszélni, csak személyesen és le kell vele íratni mindent, vagy már nyomtatott formában odaadni neki mert a felét elfelejti. És a munkalap sem elég, mindg rá kell nézni hogy, hol tart a szervizelés:))))) De amúgy meg nagyon frankó srác. Mindjárt mondom miért.
Szóval az anyagiak számolásánál két baki csúszott be. Illetve az egyik csak félreértés volt (telefonos beszélgetés) mert bár ő mondta az első árkalkulációnál a szelepszárszimeringet, csak nem számolta bele, csak a második egyeztetésnél úgyhogy azért nem stimmelt az ő és az én számításom. A másik kompenzálni való meg a gyertya volt amit én vittem 2800ért darabját,arra ő azt hitte hogy az övék és felszámolta 4000el. Úgyhogy kiderültek a turpisságok.
Miután tisztáztuk,a dolgokat rátértünk a szabadonfutóra. Szét van menve a belseje úgyhogy csere. Mondtam Krisztiánnak hogy vadászok a neten valami bontottat, csak az a baj hogy alvázszám szerint kéne találni mert ezek a buzi angolok mindíg változtattak egy kicsit rajta!!! Megnéztük a katalógust és nem lehet ehez az alvázszámhoz külön csak a szabadonfutót rendelni, csak kit ben, amiben benne van még a fogaskerék, a kis és a nagy görgős csapágy, rögzítőcsavar. Ez így 129000ft lett volna. Erre mondta hogy akkor csináljuk úgy hogy, ő az ő munkadíjukból meg innen onnan levesz egy kicsit, és akkor kb 30000el beljebb leszünk. Úgyhogy megegyeztünk és megrendeltük a gyári cuccot.
Így 330000ból kijön a cucc vizsgáztatással együtt.
Jó neked!:)) Én kifogtam, de nem érdekel, 15000km brutál jó menet van mögöttünk,és a 3 henger alsó és középtartománya mindent visz. És nekem gyakran elgurul a gyógyszerem:)))
Mondom én 3 suzukit gyűrtem és nem sajnáltam, pl. SV650 gyorsulás lámpától lámpáig, autópályán nyélgáz, mátrában időmérő körök, gumi majrécsík nélkül, csak a pályázás maradt ki, mert mindíg sajnáltam rá a pénzt, inkább tempós túrákra költöttem. 45000km el váltottam róla és még egy szelepállítás sem kellett neki. Na mindegy most a jövőre koncentrálok, hogy minél előbb újra a seggem alatt legyen a vaddisznó:))))