Fene se tudja, meg lehetne nézni diaggal, hogy mi újság a fűtésrendszerben, ha klímás a gép. Pl. állítómotorok, hőmérséklet érzékelő, stb. Ha mechanikus, akkor a keresgélés marad csak.
Mondhatnék egy rakás dolgot, de ha a szerelők nem találták, akkor bonyibb lesz a probléma sajnos.
Egy autómon én 1 évig kerestem egy kis fogyást, és csak tök véletlenül találtam meg. Semmilyen nyoma sem volt. Nálam egy bilincs volt kicsit lazább egy vízcsövön, természetesen a motor mögött, jól eldugva.
A hideg miatt nálad is valami hasonlóra tippelnék, de persze más dolog is lehetséges. Esetleg ahol gyári, rugós bilincsek vannak, azokat én szépen sorban lecserélném tekerős bilincsekre, mert a cső idővel kicsit összeesik, és a rugós bilincs meg nem tudja eléggé szorítani akkor már.
Berlingo-hoz nincsen gyári rajzom kéznél, de ha nagyon kell, akkor ha jól emlékszem 7€/óra díjért vehetsz barangolási időt a gyár oldalára, ahonnan az alvázszámod alapján leszedhetsz annyi rajzot hozzá, amennyi az 1 órába belefér. Ennél pontosabbat nem lehet találni.
Lenne egy fontos kérdésem.Van egy 2008 as 1.6 os benzines Citroen Berlingo a második generációs,egész évbe semmi gond vele,de amikor bejönnek a minuszok elkezd folyni a fagyálló-hűtővíz folyadék.Már több szerelő is látta de senki nem találta meg a kiindulását és a miértjét.Nagyon megköszönném ha valaki adna valami tippet.
Nem is szép látvány az biztos mert mikor ellövi már gondolom elég romos a gép(összetört). Én lebontottam az elejét pár éve a kutyás sztoryban és akkor a hűtőig tropa lett minden... Szóval a fene se tudja. Kellene valami kapcsilási rajz vagy valami, hogyan van az bekötve mert akkor kicserélném itthon az vezetéket egy olyanra ami az életbe nem megy töntre benne... :) Esetleg nem tudsz valahol valakinél vagy hogy van bekötve hol megy el a kábel vagy valami?
Valahol ismét el van szakadva a vezeték, de most még rá birtam venni jó legyen, de egy szellő is elég neki és vége. 5000Ft volt amíg megkeresték azt mondták akkor is szakadás volt, de azt nem hol persze. Fél autót szétbontották mire megtalálták gondolom körbe is anyáztak vele együtt meg a mérnököt is. :) Na ezt a játékot én nem akarom űzni. A megjavítatásából meg sportot lehet üzni mai megint csak nem lesz olcsó mulatság. Magyarul akkor ha az villog akkor nem működik a légzsák vagy alul a patront nem lövi el ha baj van?
Nagyjából körül is határoltad a lehetőségeidet a beírásodban.
Diag után (amiből remélhetőleg kiderül miért reklamál) vagy megjavítod (akár a fél autó szétszerelésével, adott esetben) vagy nem és esetleg kiveszed a visszajelzőt, ha izzó van benne.
Eddig birta a nyár óta, hogy megcsinálta villamosági szerelő a légzsák visszajelzőt ne villogjon majd folyamatosan világítson. Éjszaka roppant zavaró. Valahol érintkezési hibás ismét vagy el van szakadva a vezeték. Mit lehet ennek ártani mert nem akarom szétszedni a fél autót ilyenért? Műszerfal izzó kivételén gondolkodta annó. :) De ez nem olyan igazi. :) Esetleg nincs valami más módszertan erre hogy jó legyen?
...."A szíjtárcsa cseréje a megoldas? "... nem mindig ... de próba cseresznye....
....én a helyedben lehet először levenném és megpróbálnám mint a videóban , aztán az eredmény függvényében elgondolkoznék a továbbiakon .... megpróbálnék még egy feszesebb szíjjal járni , feltéve ha a tárcsa nem fordul át...
...én nem vitatkozom ... ki is hangsúlyoztam hogy az enyém még az első sorozatból volt és ott így volt ... a második képet jobban megnézve most tűnt fel , hogy mégsem a 2-es Partner-ból való és így igazad van/lehet ezzel kapcsolatban ...
Erre Logan van irva De ugyanez a Berlingoe is ott a vegen a szelep es ez az egesz van elfektetett helyzetben a sarvedo ala epitve. ..nem hiszed nezzed meg. .
...én tíz évig jártam az előzővel / még az 1-es / és beletettem közel 250 ezret de a középsőt talán egyszer kellet volna cserélni , de tettem helyette egy áramlás gyorsító dobot .... ha ajánlhatom a hátsó dob legmélyebb pontján majd fúrd meg egy 2-es fúróval hogy a kondenz víz kitudjon folyni/fújódni ... nem fog elrohadni olyan hamar belülről...
...amiről te beszélsz az maga a tartály és az valóban a sárvédő alatt van ... de ami valójában kattog az a mágnes szelep ami a tartályból a szívósorba engedi a benzin gőzt ... igaz az az én előző Berlim 2002-es volt de abban ez a szelep a már említett helyen volt ....
....a szíj problémádat nagy valószínűséggel a főtengelyszíjtárcsa "megfordulása " okozza , de akár lehet laza vagy kopott is a szíj ...
Mar a nagylampas Berlingoban ami 2005ben biztosan volt a job elso sarvedo felso reszeben a muanyag doblemez mogott van. Ez 100 %mert anno rengeteg idot szenvedtem vele mig megtalaltam illetve rajottem az idonkent furcsa kattogo ( magnesszelep hangjara ) csak megjegyzem lehet meg maga a 2 kis vekony slag ami ramegy magara erre a szuro hazra nem ugy csatlakozik es valami nem kontaktal ha lehet igy irni. ..
Nekem az autoban meg 90 ezer km sem volt amikor jelentkezett...
Most mas bosszant, hogy amikor elindulok picit nagyobb gazadasnal megnyikkan a szij. ..volt vezerlescsere ezelott 20 ezerrel de ha jol emlekszem ( van ilyen, hogy feszitogorgo ) az nem volt talan cserelve. ..
Most 120 ezer kornyeken van az allas. ..ez lesz a kozeljovoben cserelve. Kozepso es hatso dobot kell cserelni lassan de tiszta vicc, hogy az Unixban konkretan kozepso dobot mar a rendszer kozpontilag sem tud adni csak hatsot. ...azert ezek nem 50eves autok, hogy sorry de nincs alkatreszunk nezzen korbe mashol 😐
...valami ilyet keres , de a motortérben talán a szervótartály mellett , legalábbis az előző Berlim-ben ott volt és ha időnként kattog az normális . Kérdés milyen hangos és ez mennyire zavar téged .
Szia! Ed a job elso sarvedo alatt a muanyag dob betet mogott van. Ez a tankszellozteto. .a enyem 2005 os 1,6 benzin es csinalja eleg regota. ..A technikaba nemesis zavar be. ..igy jarok vele mar regota km 21ezret is mentem. Markaszervizben is csak azt mondtak nyugodtan hasznalhatom mert ennek max a kornyezetvedelemhez van koze. Mikor hallod szallj ki es a jobb elso kereknel ha lehajolsz hallani fogod. A uj alkatresz ara kb 20ezerFt. ..azota Mar megszoktam es nem zavar.
Segítség kellene. Citroen Berlingo 1,6 Multispace-em van. 2007-es évjárat. A műszerfal jobb oldala felől kattogó hangot hallok. Néha abbamarad, néha hallom. A fordulatszám emelésével nem sűrűsödik a kattogás. Motortérben nem hallom. Azt mondták lehet a tankszellőztető mágnesszelep. Tapasztalat valakinek?
Igen lehet cserélni. Nem könnyű egyáltalán vagyis nekünk nem volt egyszerű mutatvány elsőre, de a golyót a kar végén kell kipatintani a foncsorból és kijön. Érdemes szerelőre bizni aki látott már olyat...