Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tittadili Creative Commons License 2005.12.08 0 0 31
Jut eszembe, ha legközelebb Modenával furikáztok, nézzetek el felém. Gyorsan veszek róla egy sablont... :))) Ui: lehet tudok egy sérült 355-öst, ami eladó állítólag. Van róla képem is...
Előzmény: bence_f50 (15)
tittadili Creative Commons License 2005.12.08 0 0 30
Hmmm. A felnit elfelejtettem. A mostanin ez a szerintem idétlen, kicsi 14"-os felni van, eléggé sóette... Az elözön egy nagyobb, nem gyári felni volt, arra rácsapott egy komám...
Előzmény: Thas (25)
tittadili Creative Commons License 2005.12.08 0 0 29
Hát, hogy addig hajtják, míg tönkre nem megy, az nem csak kis hazánkra jellemzö... Söt, úgy tudom az olaszoknál 10 éves korban kellett elöször müszakira vinni az autót. Addig hajtották, utánna irány a bontó. Onnan hordta haza pár ezer líráért a magyar. :))) Az én Maseratimat például "olaszos temperamentummal" hajtották, ki is olvadt a dugattyú teteje. :)) Ami nekem jó volt, 3 kilóért vettem egy tartalék motorral együtt, egy huszasért meg átcsereberélte a szerelö a dugót, hengerrel együtt...
Előzmény: Yogi (27)
tittadili Creative Commons License 2005.12.08 0 0 28
Megmarad az elsö és hátsó lökhárító,a két elsö sárvédö, elsö index, ködlámpa, hátsó lámpa, tükrök, motorháztetö, hátsó csomagtértetö, hátsó sárvédök alja, ahol a légbeömlök vannak... kb ennyi.Ezek "lomok" itt kerülgetem öket... Egy pár ködlámpám van, mert az egyiken nem volt, de van valami hibája, talán egy kavicsnyom az üvegén... De lesz szerintem jövöre pár darab még... :))
Előzmény: Thas (25)
Yogi Creative Commons License 2005.12.08 0 0 27
Én úgy szoktam mondani, hogy ha heti egy napot működik, már megéri.
De nem igaz.
A legenda alapja, hogy valóban olaszos temperamentummal lettek összerakva. Törődést igényelnek, oda kell rájuk figyelni. Amúgyis nagyon kihegyezett motorok, csúcsra járatva. Mármost itthon jellemző, hogy addig hajtják, amíg tönkre nem megy, akkor eladják. Olyanra, hogy ötezrenként olajcsere, nem is gondol a tulaj, csak nyomja neki, aztán meglepődik, ha baj van, és szidja az olaszokat. Ha a Porschéval így bánnál, gondolom az is hamar széthullana. Bele való olajat kér, nem Teszkósat, és bele való szűrőt, hidegen nem pörgetjük 8000-ig, és ilyenek. Na ezt nem szokták betartani. Ha gondosan vigyáznak rá, akkor megbízható.
Más kérdés, hogy napi használatra simán nem való. Meghúzzák a parkolóban, kicsi a csomagtér, egy perc alatt lebontják a kátyúk... A maser 2500 RPM alatt nem is érzi jól magát, de ez a Ferrarinál más lehet.
Előzmény: szpsz911 (24)
Yogi Creative Commons License 2005.12.08 0 0 26
Ha építeni, az mááás... Az jó móka lehet.
Előzmény: tittadili (20)
Thas Creative Commons License 2005.12.07 0 0 25
Szép munka :) Engem az egész project-ből az érdekelne hogy a megmaradt MR2 felnik (és más fel nem használt alkatrészek) sorsa mi lesz? ;)
Szóval van esetleg eladó MR2 felnid és első ködlámpád?

Üdv.: Thas
Előzmény: tittadili (-)
szpsz911 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 24
Bence! Tényleg igaz, hogy a Ferrarik megbízhatatlan szervízigényes és napi autózásra alkalmatlan autók? Én ezt hallottam, tapasztalatom nincs, de ha igaz, akkor pénzkidobás Ferkót venni.
Előzmény: bence_f50 (15)
szpsz911 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 23

"Én nem foglalkoznék replikával - de ez a magánvéleményem."

 

Én sem. Ezt én is közzétettem :-)

Én is az igazi dolgokat szeretem. (autóban is, igaz én a német "ikonokat")

Nekem ezek a replikák inkább amolyan érdekességek.

 

Előzmény: Yogi (7)
szpsz911 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 22
Ja, ezt olvastam. És ha vett volna egy Porsche Turbót, akkor simán kiélvezhette volna a garantált 300fölötti végsebességet.
Előzmény: tittadili (21)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 21
Múltkor pont egy Stradale miatt perelte be a Ferrari gyárat egy német emberke, mert csak 280-at ment az autó. Azt mondta, hogy annyival megy egy sokkal olcsóbb Porsche is... :)))
Előzmény: bence_f50 (19)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 20
Látom nem figyelsz rendesen... :))) Nem akarok Ferrarit. :)) Sem replikát. Gyártom a replikákat és ha megtollasodom belöle, akkor veszek egy 330lovas Porsche 928 GT-t. :)) A Thema, amiröl írtam Ferrari motoros. Jártam vele egy fél évig, élmény volt vele közlekedni, forogtak az emberek hogy mi jön. Utánna jött a csalódás, mikor egy kredencet láttak és nem Ferrarit. :))
Előzmény: Yogi (17)
bence_f50 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 19
Engem nem zavar... Mondjuk a beltér kidolgozàsa nincs olyan jò mint az 575 Maranelloban, az pompàsan van megcsinàlva, gyönyörü kézi munka, a 360 Challenge Stradale hogy tetszik? Ott nincsen fényes "PLASTIK" csak alkantara mindenhol...:)
Előzmény: Yogi (18)
Yogi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 18
Na ez a legnagyobb bajom, azok a rémes ezüstszínű műanyagok. Hogy tehették egy ilyen autóba ezeket?
Előzmény: bence_f50 (15)
Yogi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 17
Na jó, a fogyasztás nem lesz kevés. De mit gondolsz, mennyit eszik egy turbós motor? A kétliteres Saabom 13-at. Az se kevés. Van néhány alkatrész, ami drága, az is biztos. De hadd jöjjek megint a Saabbal: vezérműlánc-csere 300, gyújtáspanel 80. Utángyártott nincs.
A Maserati most fog nagyszervizt kapni; olaj, összes szűrő, vezérműszíj, benzincsövek, olyan 80 körül lesz. Ez szerintem egyáltalán nem sok.
No, nem rábeszélni akarlak, csak a véleményemet mondom, végül is arra vagy kíváncsi. Én a helyedben, ha már Ferrarit akarsz - amit nagyon is meg tudok érteni -, inkább egy régi, de eredeti modellt vennék.
Ha jól értem, te is "autóbolond" vagy, akkor nem ismeretlen a helyzet, mikor megállítanak, hogy benézzenek, megkérnek, hogy nyisd ki a géptetőt. Kinyitod és ott figyel egy Renault-motor... (vagy bármi). Szerintem többet ad az igazi.
Előzmény: tittadili (16)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 16
Nekem inkább a nagyobb hengerürtartalom jön be, mint a turbo. Esetleg a kettö együtt. :))) Amúgy én nem mondanám, hogy átlagautós költsége van egy komolyabb autónak. Az hagyján, hogy 15-öt eszik, de nekem pl a Themához 2 darab 5 centis kis gumi könyök a vízszivattyúhoz 18 ezer volt, ami egy Uno-hoz kb egy ezres. Nyirkos idöben darált a motor, mondta a szerelö, cserélni kellene a két elosztófedelet, meg a gyertyakábeleket. Az 100 ezer...
Előzmény: Yogi (7)
bence_f50 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 15
Modena Ezt a képet mùltkor csinàltam, amikor egy szerelö baràtommal elvittünk egy Mondenàt pròbàra, szegény kapott a képére...:) Sajnos nem volt elég hosszù egyenes kipròbàlni a maximàlis sebességet... Csak 260-at mentünk...
bence_f50 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 14
Làttad màr a Lamborghini Murcielago Roadster tetjét??? Az egy vicc...:) Akkora rés van az ablak és a tetö között hogy befér a kettö közé a kisujjam...:) Es 160-nàl nem lehet többet menni tetövel...
Előzmény: MECSI (12)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 13
Mecsi. Én már ettem is Diablot. :)))
Előzmény: MECSI (12)
MECSI Creative Commons License 2005.12.07 0 0 12
akkor teljesen kellemesen autózható volt ugye:-)
nekem tetszik a replika, valahol emlegették hogy lotus esprit meg corvetteket is szoktak ferrari designre építeni, nekem azomban mindkettő a saját bőrében is bejön. Ugyan csiliárdos gépben még nem ültem, de egyszer körbenyálaztam renesen egy diablot. hát azért a kidolgozás minősége és a design vetekedett egy közepesnél igényesebb házi építésű géppel. kicsit csalódtam benne de mivel engem inkább a belbecs érdekel simán szemet tudnék hajtani ezen tények felett:-)
Előzmény: tittadili (8)
Yogi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 11
Azért egyszer megnéznék egy igényes replikát, mert olyat még nem láttam. Hátha tényleg jó.
Előzmény: tittadili (8)
Yogi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 10
Ha nem tetszik a turbó - bár szerintem nagy élvezet -, vegyél Indyt. V8, nemturbó, 260-290 LE; ilyen csúnya:

Előzmény: tittadili (8)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 9
A topiknyitó képen még a Fierós verzió van. Tulajdonképpen ez egy optikai tuning, csak a végeredmény nem egy felspoilerezett Fiero, hanem egy Ferrari optika. Minden marad eredeti, motor, váz, belsö... Ezen a sárgán eredeti Ferrari Maranello felnik vannak. Bár most árulok egy V6-os Fierót, abban Alfa müszerfal van / valamelyik újabb típusé /, meg be van börözve...
Előzmény: szpsz911 (1)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 8
Volt nekem is Maserati 420 biturbóm. Amíg nem épült fel a turbónyomás, addig úgy ment mint egy 1.6-os Audi, de utánna túlpörgette a gumit kettesben intenzív gyorsításnál... :))
Előzmény: Yogi (7)
Yogi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 7
Biztos, hogy nem közelíti meg a Ferrarit élvezeti szempontból. Nem csak a hang, de az egész élmény teljesen más.
Nemrég egy 360-ban ültem, a tudása vonzó, a beltér sajnos engem elriasztott.
Én vagy vennék egy öreg Ferrarit (épp most néztem, 20 000 euróért már egész jót lehet kapni, veteránként be is hozható), vagy egy Maseratit. Hazabeszélek, mert nekem is az van. Tökéletes, igazi "kétcigis" élmény, olaszhoz méltó külső és belső, megunhatatlan; valódi élményautó. Jóval olcsóbb, mint a Ferrari (bár veterán korú ebből is annyiba kerül), a fenntartása átlagautós, a tudás viszont visszaadhatatlan. Én nem foglalkoznék replikával - de ez a magánvéleményem.
Előzmény: szpsz911 (1)
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 6
Ez hogy tetszik? Ferrari 330 replika, V6-os Renault turbo motorral. Ez egy rendszámos osztrák autó, itt fényezte egy ismerösöm. Az eredetiböl 3 darab készült és 10 millió dollár az ára.
tittadili Creative Commons License 2005.12.07 0 0 5
                      Erre gondoltál?Ez Supra, nem MR2. HKS motortuning van ezen... Rá is fér, mert vicc, hogy a szívó 3 literes 205 le a turbó 235. 30 lóeröt hoz egy turbó a 3 literes motoron?
Előzmény: \X/VR6 (3)
bence_f50 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 4
turbòmotor...:) A 288 GTO meg az F40-en kivül van màs turbò Ferrari?
Előzmény: \X/VR6 (3)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 3
Egyetértek, nincs az a négyhengeres ami felvehetné a versenyt akármilyen V8-as hangjával. Szép hanghoz legalább 6 henger kell :)
Volt (vagy talán még van is) egy Wektor nevű német cég, ami szintén MR2-esekből csinált Ferrari replikákat. Több mint 300LE-s turbómotorral is meg lehetett rendelni őket, úgy már tényleg nem lehettek messze a Ferrari szinttől.
Előzmény: bence_f50 (2)
bence_f50 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 2
Azért egy 4 hengeres motorbol szerintem nincs az a kipufogò ami kihoz egy a Ferrari V8-ashoz hasonlìthatò hangot...:) Meg azért szerintem az élmény sem az igazi, màr ültem/vezettem egy csomò Ferrarit, azért az egy màs vilàg...:) De inkàbb ezt vennék bohòckodni mert ahogy tittadili mondta egy nagyobb Ferrari szervìzbe kerül, és ebböl ki lehet hozni amit tud, nem kell annyira kìmélni:)
Előzmény: szpsz911 (1)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!