A debreceni villamostenderől szóló cikkben:
a hazai iparért aggódók számára jó hír lehet, hogy ezáltal komolyabb magyar érdekeltség is van a tenderen
Jó hír, hogy egy szinte csak papíron létező cég indul?
egyébként az eddigi problematikus műszaki specifikációkat nem túlrészletező – pályázati felhívást
Ez az első felhívás, ahol az anyag része a teljes műszaki specifikáció. Miről beszél a szerző, mi nincs túlrészletezve?
valószínűleg nagy dilemma lesz, hogy esetleg az olcsóbb keleti versenyzők termékeit válasszák-e
A közbeszerzés úgy működik, hogy dilemmázgatnak.... Ez derült ki az elmúlt KDB eljárásokból...
az aradiaknak a hírek szerint csak egy Siemensszel közös prototípusuk van
Egy félkész kocsijuk van, egyelőre nem működik, nincs prototípus.
míg a lengyeleknek már Poznańban és Gdańskban is fut már szerelvényük
Egy darab Solaris nincs Gdanskban.
A két csoport között egyedül
Mi az, hogy két csoport között? Milyen két csoport? Külön cégekről, külön érdekekről beszélünk még akkor is, ha a szerző megpróbálta valami mesterséges rendszerbe helyezni őket.
gyakorlatilag csak pozitív kontextusban emlegetett Stadler
Én pont a Stadler Variotramokról már hallottam negatív kontextust is, nem egyszer.
A szerző tulajdonképp elolvasta a Haon vagy valamelyik másik cikket, és annak a hülyeségeit átvéve pötyögte le a dolgokat, a kiírásra biztos nem vetett egy pillantást sem, és sejtelme sincs róla, hogy miért olyan a kiírás, amilyen. A szerzőnél nem ez az első eset, sokszor előfordult már, hogy a szövegéből kiderült, hogy sejtelme sincs a dologról, és arra nem vette a fáradtságot, hogy az eredeti dokumentumot vagy forrást elolvassa. Én az Ihon csak a városi közlekedés részt olvasom és határozottan állítom, hogy Mózes Krisztián nem üti meg az elégséges színvonalat a többiekhez viszonyítva.
Hát ez a bajom. És míg neked írok, ha van egy apróbb hiba a cikkedben, addig M.K. szerintem reménytelen eset.