Az egyik Lacettim (már 4 db van. :D ) csinál ilyet, ma reggel pont én ültem bele, odakint 7°C volt, de nyáron 28-ban is csinálta, egy éve van meg, eddig nem jöttünk rá, pedig mindene jó, AC pumpa is volt már cserélve. Most 3x adtam rá a gyújtást, vártam 3-4 másodperceket, a harmadik után indítottam, küllőre indult. A motor és a tűzfal mögött, a benzin visszafolyó ágon ( a vékonyabb cső) van valami elektromos csatlakozással ellátott szelep, most arra gyanakszom, hogy elereszti a benzint.
Köszönöm a segítséged. Nehéz döntés. 800ezrünk van kocsira. eddig ez a legjobb találat 2 hónap alatt, de félek ráfázom és csak állni fog a garázsban. Ebben az összegben az átírástól kezdve a kocsi vételáráig (600ezer) minden benne van. Plusz téli gumit is vennem kell, mert amivel adják régi nagyon.
Szeva, a klíma és a hátsóablak fűtése azért nem megy mert eloxidált a panel forrasztása. Kiveszed és átforrasztod a pontokat. Házilag 1 óra alatt megvagy vele. Vagy elviszed egy javítóműszerészhez. Tvszerelő is megteszi.. csak tudjon forrasztani. Nekem szerelő csinálta, pár ezer ft-ot kért el.
Sziasztok, füstölés miatt most van az autó hengerfej felújításon és mindenen ami ehhez köthető. ( zsíros összeget fogok a végén fizetni érzem előre)
De.. ha már lúd legyen kövér.. tudtok mondani egy-egy reális árat map szenzorra, vezérműtengely és főtengely jeladóra? Mert ha a füstölés megszűnik akkor a 2000 fordulat alatti rángatást akarom megszüntetni. Ezek közül az egyik a ludas. A map szenzorral kezdeném. Egyszerűen nem képes gurulni 50el az autó ha sebességben van. Traktor módjára rángat..
Már egyszer írtam neked szerintem hogy nálam is volt ilyen hiba. Nekem a vezérműtengely holtpont jeladó volt, de mondták hogy a főtengely jeladó is csinálhatja ill. a map szenzor. Vidd el szakihoz megmondja melyik a bűnös. Nem nagy összeg.
Már korábban írtam, hogy van egy 2006 1,6-os gázos Nubira sw-m. Mostanában megint jelentkezik, hogy 2000 fordulat környékén haladva pici rángatásokat érzek. Gyorsításnál az említett fordulatszám tartományon áthaladva nem érzek megtorpanást.
A közelmúltban volt egy 2. lambdaszonda csere (gyárira) és háromszoros "HURRÁ!", mert a fogyasztás javarészt országúton átlag 100 km/h-val haladva, ha kell dinamikusan előzve, 8,5 l gáz!!!
A szondacsere előtt is volt néha ilyen rángatás, de picit magasabb fordulaton meghajtva, 15-20 km 4-5000 fordulaton, elmúlt. Hát most nem akaródzik neki :(
A reggeli dupla indítás megmaradt, esetleg valakinél előfordult már hasonló hiba? Lehet, hogy a benzin pumpa halódik? Amikor benzinnel autóztam 20-25 km-t, akkor tökéletesen ment.
Ha egy motor hengerfejes és a kipufogó gáz bejut a hűtőrendszerbe, akkor az igy keletkezett anyag meglágyitja a csöveket. Ezért ilyenkor általában mindet cserélik
Az autóm több felvonásos története már nem is tudom, hányadiknál tart. Legutóbb mikor visszavittem, egy hűtőhöz vezető gumicső repedt meg, s folyt a hűtővíz. Ez állítólag azzal volt összefüggésben, hogy a hengerfej javítás után helyreállt (eredeti) nyomást az elöregedett gumi/műanyag alkatrészek nem bírják, s ezért ment el. Kicserélték.
Most újabb tünetet produkál: egy bizonyos fordulatszám tartományban vagy sebességnél hiába nyomom a gázt, olyan mintha valami leszabályozná, s nem engedi kiforogni rendesen. Ettől olyan rángás jelleget érzékelek.Nincs igazi rángás valójában, de az érzet, hogy reagál a gázadásra,m majd nem, majd megint, tehát nem egyenletesen gyorsul. Semmilyen hibajelzés nem jelenik meg.
Ez mi lehet? Pillangószelep, elektronika? Tapasztalt valaki már ilyent?
Hello nagyon köszonom a segítséget de még lenne egy , ma voltam szerelőnél radugta a gépet es egy olyan furcsa sagot vett eszre hogy a levegő negyedet kapja a motor vagyis kapkod a levegőjert nem cserelte ki meg semmi mondta hogy tiszttitsam meg a a légtömeg méröt de van egy problema en egyatalan nem találtam valaki egy képpel vagy ha elmondja pontosoan hogy hol van azt nagyon megkoszonom
miért kell egy 1.4es autóval 60km/h nál 5-ik sebességfokozatban közlekedni???
csak azt ne mond mert sokat eszik mert így még többet mintha normálisan használnád,ez a motor magas fordulaton adja mind a nyomaték mind a teljesítmény maximumát kis fordulaton aho, te is használod döglött!
milyen márkájú lambdaszondát tettetek bele?ugye nem univerzális és nem is mobiletron ,facet kategória?