Lehet mindkét módon kötni. A gyujtásra kötött változatnak az a hátránya, hogy ha valaki tulnyomóan rövid utakon közlekedik akkor kevesebb olajt kap a lánc mivel a gyujtás levételekor a cucc "elfelejti" hogy mennyi ut van még hátra a következő olajzásig. Bekapcsoláskor az utmérés újra nulláról indul. AZ áramfelvétel a gyártó honlapja szerint nyugalmi helyzetben az akku önkisülési árama alatt van, Tehét nem fogja leszivni az akksid.
Ha 2.6-os változatod van akkor viszont a direkt akksira kötés estén van egy lehetőség a reed hibájából vagy mágnesleesésből adódó olajozáskimaradás kiküszöbölésére. A PA1 NC pontra egy biztsítékon keresztül rákötött gyujtás plusz jel estén ha az elektronika a gyujtás bekapcsolásától számítva 10 perig nem érzékel jelet a reedtől, akkor átkapcsol vészprogramra és időalapú olajozást csinál. Részletekért olvasd el a használati utasítást, vagy kérdezd meg háziorvosod, gyógyszerészed (nem a Bagira gondoltam :)))
Én paraszt mód direktben kötöttem az aksira, persze lengőbiztosítékkal. A múltkor állt 2 hétig, semmit nem szívott le az akkuból- meg ahogy észrevettem, le is kapcsol magától.
Tudom hogy megtaláltad a megoldást , dehát mégis ,miylen dolog a világításra kötni :)
Szal ott hátul a farokban van egy rövidzárhidas vakdugóva lezárt csatlakozó. Nos abban a stekkerben találsz egy kapcsolt pluszt ami csak úgy üresen lóg és semmi nincs rákötve. Én azt használtam fel a láncolajzómhoz.
Ma esti fejlemény: ha valaki elveszti a kulcsot a SHAD SH42 dobozáról nem kell 7-9000ezer forintert megvenni az egesz panelt es heteket varni ra. Bizonyíthatom, hogy ZöldI instrukciói alapján elindulva, egy Auchanban kapható postaládazár szerkezetének felhasználásával orvosolható a szituáció!;) Közi ZöldI!
Szia! Megesik az ilyen. En panaszkodtam a szerelomnek, hogy nezze meg alaposan a valtot, meg menjen egy probakort, mert felfele nagyon fos. Ugy latszik ez normalis dolog, mert egybol ezt ellenorizte es csak meg kellett huzni a csavarokat:) Valamit hablatyolt nekem, amit nem ertettem, nem tudom, hogy eleg volt-e meghuznia vagy alateteket is tett ala. Mivel fekrol van szo en arra biztatlak, hogy huzd meg gyorsan :)
Sziasztok! Teljesen új vagyok a témában, ezért lenne egy kérdésem. Az normális, hogy a jobb oldali lábtartó szerkezetnek (rajta a fékkarral) van egy kis játéka? Tehát kicsit lötyög, ellenben a bal oldali teljesen fix.
Ha jól emlékszem itt szokott bejelentkezni Barcelónából egy banditos kolléga! Keresem Őt ! Kellene beszélnem vele,de nem tudom milyen nick néven szokott ide írni? Tud valaki segíteni?
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Nem tudom milyen patentra gondolsz. Altalaban a muanyogos emberkek vissza tudjak ragasztani, ki tudjak potolni a hianyzo elemeket. (pl. osszetort idom). Sajnos viszont egy-egy ilyen eset utan lehet, hogy festeni kell.
A leomlot en durva kromtisztitoval szoktam takaritani (mar nem kaphato, ezer eves). Rakok pasztat a leomlore, majd egy ronggyal korbetekerem egy soron, es oda-vissza huzogatva hamar meg lehet tisztitani. (az igazsaghoz tartozik, en soha nem hagytam elkoszolodni, mert en szeretem a fenyes leomlosort egy nakeden)
Én a mosogatószivacs negatív végével szoktam, a fém dörzsi is jó vizesen. Aztán adsz neki krómtisztító pasztát pár soron, nagyon szép lesz.
Nekem 4 év alatt baromira bemattult, meg lettek rajta mindenfél elszineződések, úgyhogy én dörzsi után nekimentem vizes 800-as csiszolópapírral, fél óra után olyan lett, mint új korában(mert ugye rozsdamentes, nem ártasz neki vele)
Hogy lehet a hátsó idom rögzítőpatentjeit meggyógyítani? 3 le van törve, ebből 2 megvan, de már az előző tulaj is ragasztotta, és szétvált a ragasztás. viszont egy hiányzik. nincs ötletem hogy lehetne pótolni. más: a leömlőre és a dobra ráégett szemcséket mivel lehet leszedni? fém dörzsiszivacs? nem akarom összekarcolni.
ZoldI, ha tudnek kolteni most egy odat zengnek hozzad :) Trukkos volt kiverni a stiftet, de eleg volt az egyiket, hogy a zarat tarto elolap kijojjon. 19es csokulcsig vagyok felszerelve, ez kicsit nagyobb, azzal lehet majd csak lecsavarni. Holnap kunyeralok ilyet valamelyik autos kollegatol es jonak kell lennie, mar latom az alagut veget:) Koszi ;)
Őszinte leszek. Én addig foglalkoztam vele, míg kiadta, menny változtatással járna egy 16-os első lánckerék, aztán nem mókoltam tovább. Szóval passz...
jo kis szájt, viszont egy dolgot hiányoltam. vagy lehet csak én nem találtam meg? van speed-graph, ami megmutatja, hogy milyen fordulaton milyen sebességgel mész éppen, és hanyadik fokozatban, viszont nincs power-graph, ami a speed helyett a rendelkezésre álló erőt mutatná. Ebből látszana, hogy tulajdonképpen mennyit is használ ki az ember abból a rendelkezésre álló N lóeröből.
Jo reggelt! Koszi a gyors valaszt, este meg is nezem! A doboz mar ranezesre se vizallo, de szerintem ezen tudok fejleszteni. Beszamolok a fejlemenyekrol ;) Tnx megegyszer!
Na, megnéztem meg visszaemlékeztem. Szóval: Leteszed a dobozt a földre. Kinyitod, az alsó részén a zárszerkezetnél lathatsz 2 stiftet. Ezek átmennek a doboz anyagán, tartják a zárszerkezetet meg a rugóit. Ha kikocogtatod egy dornival megy egy kalapáccsal, ki tudod venni az egész zárat. Viszont nem emlékszem, melyik irányba kell kivenni, csak az egyikbe indul meg.
Nekem a következő bajok voltak: A rugó, ami visszahúzza a kulcsos részt alaphelyzetbe, kiszakadt a helyéről, mert egy nyomi kis felöntésen ül. Na, ezt beakasztottam az alján levő vízkivezető likba, köszönöni, azóta is jól van. Meg a fogantyúban van két ollórugó, ami visszahúzza, ré ropira törtek azok is. Meg oldaldobozként nem tűnt teljesen vízállónak.
Ilyet talaltam: http://www.motoralia.es/productoMoto/cerradura-maleta-sh42-inferior/Shad/Negro/prod-D1BNMA1/color-N/marca-64/ Konkretan a zar a muanyag hatlapjaval egyutt. De erre sincs otletem, hogyan szedjem le. Ha mar le tudom okosan szedni ezt az elolapot (ezek szerint leveheto elolapos, hehe), akkor a leveleslada zarat is ra tudom szerintem pattintani...persze az nem vizallo. Mi a jótanács?:)