Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2016.01.24 0 0 9021

Szép napot 

A nyomás szelep gyári  csomagban nálam van a polcon nem olyan vészes 11500 volt emlékeim szerint ...

üdv vargamunka

Előzmény: sky777 (9019)
vargamunka Creative Commons License 2016.01.24 0 0 9020

Szép napot

 Nézd meg a pedálnál nem csúszott vajon szét  a felső munkahenger akasztása ....ha nem kis mozdulatokkal próbáld felpumpálni .Bíz benne hogy nem az alsó ment szét ami a váltóban található ..Ha mégis a felső 14500-ft nálam a gyári igaz tavaly volt ennyi ( 

 

 

Előzmény: T_H (9018)
sky777 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9019
Tünet dettó ugyanez! Akkor ne is bubucoljam szerinted hanem egyből csere? Bontottal érdemes foglalkozni vagy csak új jöhet szóba? Ha új akkor melyik gyártóét használod? Ha esetleg van rá bevált webáruház címed azt is megköszönöm ha elárulod. Árban mit kóstál az új?
Köszönöm
Előzmény: tatli (9017)
T_H Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9018

Van egy hiba az alábbi képen :-(

 

 

Egy ideje reggelente a hidegben néha vissza kellett emelni a kuplungot. Be is terveztem, hogy ha kicsit lazul a meló, akkor megy javításra a gép.

Ma reggel alig emelt ki a kuplung. Nem reccsent a váltó, de nagyon bent fogott.

Beálltam délelőtt az irodaház mélygarázsába.

Délután megyek vissza és a fenti kép fogadott.

Hiába emeltem vissza a pedált, próbáltam pumpálni, neö történt semmi.

A fékfolyadék tartály tele. A folyadét régi 4 ébe biztos nem volt cserélve.

 

Mi lehet a baj?

Valami egyszerű megoldás, hogy csütörtökig legyen még kuplungom?

 

tatli Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9017

Nekem a zümmögőre két cső meg mellette van egy kisebb lapos, arra megy 1 cső.

A tünet nekem is hasonló szokott lenni, mikor kezd tönkre menni. Nincs erő, világít az izzításjelző, ami gázelvételre elmúlik, illetve 3000-es fordulat körül hullámozva megy a kocsi.

100.000 km alatt már a 3. van benne.

Előzmény: sky777 (9016)
sky777 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9016
Ahá, tehát az a " zümmögő szelep " most már tudom hogy utána néztem. Kipucolom, szerintem ott lesz a megoldás.
Előzmény: tatli (9013)
tatli Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9015

Hát azt nem tudom...

Talán Vargamunka tud erre választ adni.

Előzmény: csumpala (9014)
csumpala Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9014

Amúgy mi vezérli a gyertyákat?Mármint egyből melegít,vagy....?

Előzmény: tatli (9010)
tatli Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9013

Úgy emlékszek, hogy mikor nálam villogott az izzítás visszajelző, akkor a turbónyomás szabályzó szeleppel volt a baj, azzal amelyikre 1 cső megy rá.

Előzmény: sky777 (9011)
tatli Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9012

Az izzítás visszajelző villogásához a vízmelegítő hibájának szerintem nincsen köze.

Az más hiba miatt villoghat.

Előzmény: sky777 (9011)
sky777 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 9011
Szia. Köszi, bíztam benne hogy köze lehet az izzitás visszajelzéshez. Nálam ezek az érzékelők nagyon be vannak állva, csak az egész házzal együtt lehet szerintem cserélni. Egyébként nekem is kétezret mondtak darabjára.
Kicsit mintha lomhább lenne most a kocsi , még a hangja is kicsit más mint szokott. Egyelőre nincs tippem.
Előzmény: tatli (9010)
tatli Creative Commons License 2016.01.22 0 0 9010

Igazából lehet csak a tudatalattimban, de úgy vettem észre, h később megy fel két csíkra a vízhőfok. ( mikor megvettük akkor garázsból kiállva -3 fokban kb.: 1,5 km kellett neki, utána egyre több, mostanában már 5 is )

Ránéztem és egy gyertya csatlakozó szét volt égve, illetve 2 db gyertyán nem mutatott a multiméter semmit, illetve fix áramot adva sem történt semmi.

Mióta kicseréltem a két rossz gyertyát és megjavítottam a szétégett csatlakozót, megint a fenti feltételek mellett 1,5 km alatt fent van két csíkon a hőfok.

A két gyertya 4.000,- Ft-ba került, szerintem annyit megért.

Előzmény: sky777 (9008)
MF83 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 9009

Sziasztok! Már két hete (és egy napja :) ), hogy tulajdonosa lettem egy ezüst színű 8 személyes traficnak (2003-as, 101 lovas). Olajcsere, szűrők és egy pár apróság cseréje után múlt hét kedden vittem el KCTUNUING-hoz Dunaharasztiba a gépet tempomat (mert ez nálam nem hiányozhat egy autóból) beépítésre és chip tuningra. A srác nagyon profi, nagyon érti a dolgát és nincs elszállva, nem nagyképű! Pár óra alatt végzett a géppel és az eredmény fantasztikus lett! A tempomat tökéletesen működik a tükörállító gomb 0 állásából (de más gombra is telepíthető), a chipre voltam kíváncsi (nem azért mert szét akarom gyilkolni, vagy annyira lőném neki, csak hiányzott egy kis nyomaték a gépből egy kényelmes kicsit dinamikus haladáshoz), de nem fér hozzá kétség: érezhetően sokkal jobb lett, már alacsony fordulaton is erősebb, felül meg nyilván még jobban! Nem kell félni, hogy károsítja a motort, mert nem! Ja tegnap kipróbáltam, hogy az egr-ről lehúzom a csatlakozót, és azt tapasztaltam, hogy ez em opcionális, hanem KÖTELEZŐ! Még egy lapáttal dobott a gépre, 2000 alatti fordulaton is érezni, hogy sokkal közvetlenebbül reagál a gázra a gép és nem jelez hibát a műszerfalon! (Félreértés ne essék, nem versenyautó született, hanem a hétköznapi életben egy könnyebben, kényelmesebben használható autó lett belőle). Ezúton is köszönöm KCTUNING munkáját, csak ajánlani tudom másoknak is, mert nem drága és nagyon megéri! Én csak ezért mentem Békéscsabáról Dunaharasztiba, úttal együtt is bőven megérte! (Ja meg egy közeli bontóból szereztem - ha már ott voltam - kettő, minden irányba elektromosa állítható, ülésfűtéses, karfás, antacitszürke bőrős első üléseket (citroen C5), amiket már be is építettem előre!)

Ja és még egy kérdésem lenne a szakértőktől, hogy milyen olaj kell a váltóba: ELF Tranself NFJ vagy NFP 75w-80?

sky777 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 9008
Szia. Miért cserélted ki? Milyen hiba tünetet produkál ha ezek nem jók?
Kicseréltem a szélvédőmosó tartályt erre ma meg kigyulladt az izzitás jel a műszerfalon. Nem világít még folyamatosan csak random módon.
Egyelőre nem rakta szerviz üzembe de azért aggaszt.
Nálam ezek a gyertyák elég ramatyul néznek ki ezért kérdem.
Egr,töltőnyomás érzékelő már cserélve lett egy- két éve.
Köszönöm. Gábor
Előzmény: tatli (9007)
tatli Creative Commons License 2016.01.19 0 0 9007

Kettő darab gyertya, illetve 1 db csatlakozó kicserélve!

Tökéletes lett!

Még egyszer köszönöm! :-)

Előzmény: korimv6 (8992)
karimama Creative Commons License 2016.01.18 0 0 9006

    Sziasztok!

Köszönöm a választ!

Előzmény: korimv6 (9004)
vargamunka Creative Commons License 2016.01.17 0 1 9005

szia!

 Depo-márka elérhető ára miatt kedvelik sajnos ezzel  a jó tulajdonsága ki is merült .Szemmel látszik a különbség a fényvetésnél mikor világítja az utat  .....

üdv vargamunka

Előzmény: korimv6 (9004)
korimv6 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 9004

Szia. Az a baj, hogy műanyag a foncsor háza, és az erősebb égő biztos meg fogja olvasztani, de minimum a foncsorozás fog megégni rajta. Én azt vettem észre, hogy a normál égő is megégeti a foncsorozást :( Van vkinek tapasztalata Depo lámpákkal? Sajnos Opel Omegánál iszonyú gyenge volt a fénye, de ott projektoros a tompított.

Előzmény: karimama (9003)
karimama Creative Commons License 2016.01.16 0 0 9003

    Sziasztok!

Szép napot mindenkinek! Egy kérdésem lenne! Valaki szerelt már be az 5560-as izzók helyett 90100-ast? 

  Válaszokat előre is köszönöm!

      Üdv: karimama!

ppammer Creative Commons License 2016.01.15 0 0 9002

Sziasztok!

 

80 EUR-t térítünk vissza a Renault márkaszervizben elvégeztetett szerviz diíából, amennyiben próbavásárlás keretei között törénik! 

 

Cégünk, a BARE International Renault látogatásokat szervez országszerte 2016 februárjától. A látogatások alkalmával a kiszolgálás színvonalát ellenőrizzük egy előre megadott szempontrendszer alapján. A részvétel regisztrációhoz kötött és 10 évesnél fiatalabb Renault-val lehetséges. 

 

Írjatok vagy hívjatok, ha érdekel!

 

 

Pammer Petra

+36-1-799-8728     

ppammer@bareinternational.com

sky777 Creative Commons License 2016.01.15 0 0 9001
Szia Köszönöm az inspekciókat. Látom nem csak nálam ekecselt az előző tulaj. Szétszedésen túl vagyok most a szivattyút várom. A tartályt már beszereztem, eszembe sem jutott nekiállni bubucolni vele. Ahogy leirtad szerintem könnyebb a lökhárító bontásával a csere és talán könnyebb is a hozzáférés így bár azt a verziót nem láttam. Üdv.Gábor
Előzmény: motoroszozi (9000)
motoroszozi Creative Commons License 2016.01.15 0 0 9000

hali sky 77 én is most cseréltem spricnimotort keresztkulcsra csövet raktam az erőkar miatt  j,o,i,kerék le persze az első. doblemez két kis csavarja ki a sárvédőperemnél alul fogja 1 db. 8 as csavar a tartályt  tartály nyakát előre húzod a kocsi eleje felé azután a  kerék felé kipattintod egy lukból üregből és kibuktatod az elhúzott doblemeznél lefelé. persze a gumicsövecskéket a toldásnál széthúzod. én vettem új sz.motort van hozzá töm.gyűrű is nekem első hátsó spricnis vagyis két csöves a  motort. lehet h.az összes ilyen nem tom de ha neked repedt a tartály akkor bontó  ne ragasztgasd összeszerelésnél nézd h. nem folyik e a sziv.tömnél és melyik csövet hova rakod, nekem egy darab slaggal és kenderkócos szilópakolással volt megoldva. a tőmitésnél folyt is  v.kertész a slag miatt v. vizve.zszerelő lehetett az előző tulaj a felhasznált anyagokból itélve

korimv6 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 8999

Hátha mást is zavar a kattogó első ajtó: http://www.opelforum.hu/topic/2052-vivaro-gyik/

sky777 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 8998
Na inkább lebontottam a lökhárítót, így talán könnyebb is hozzáférni. Egész jól ment csak kiderült hogy a szivattyúról hiányzik a lapát úgyhogy nem tudom befejezni csak hétfőn.
Sajnos arra is rávilágított hogy a jobb eleje törött volt az autónak. Ez van.

sky777 Creative Commons License 2016.01.14 0 0 8997
Üdv.

Na azért ez mégsem olyan egyszerű....:-)
Most látom hogy szét van törve több helyen a védő burok ezért be tud jutni a motortérbe aminek nem kéne. Ezeket a műanyag rögzítő korongokat csak le kell pattintani? Mert nem nagyon akar lejönni és félek hogy eltöröm.
Esetleg egy jobb első komplett burkolat nincs valakinek nagyon útban amit jelképes áron át tudnák venni?
Na itt tartok most - tehát sehol.

Üdv.Gábor

U.i: Persze az sem lenne hátrány ha a kereket le tudnám venni mert a gumis úgy rá húzta légkulcsal.......Na mindegy,asszem ennek szerelő lesz a vége.

sky777 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 8996
Üdv.

Köszönöm mindkettőtöknek, így már biztos elboldogulok vele.
Bonyolultabbnak gondoltam bár nem akarom elkiabalni.

Üdv.Gábor
vargamunka Creative Commons License 2016.01.13 0 0 8995

szép napot 

Megoldható lábon is természetesen ...

üdv vargamunka

Előzmény: sky777 (8993)
Pali.ua Creative Commons License 2016.01.13 0 0 8994
Előzmény: sky777 (8993)
sky777 Creative Commons License 2016.01.12 0 0 8993
Üdv mindenkinek. Hogy tudok Traficban szélvédőmosó tartályt cserélni?
Kell hozzá akna vagy lábon is megoldható?
Nincs fent valami video erről a YouTube - on?
Két hét múlva megyek németbe de ilyen takony időben nem akarok repedt tartállyal elindulni.
Előre is köszönöm.

Üdv.Gábor
korimv6 Creative Commons License 2016.01.12 0 1 8992
Előzmény: tatli (8978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!