Nézd meg a pedálnál nem csúszott vajon szét a felső munkahenger akasztása ....ha nem kis mozdulatokkal próbáld felpumpálni .Bíz benne hogy nem az alsó ment szét ami a váltóban található ..Ha mégis a felső 14500-ft nálam a gyári igaz tavaly volt ennyi (
Tünet dettó ugyanez! Akkor ne is bubucoljam szerinted hanem egyből csere? Bontottal érdemes foglalkozni vagy csak új jöhet szóba? Ha új akkor melyik gyártóét használod? Ha esetleg van rá bevált webáruház címed azt is megköszönöm ha elárulod. Árban mit kóstál az új?
Köszönöm
Nekem a zümmögőre két cső meg mellette van egy kisebb lapos, arra megy 1 cső.
A tünet nekem is hasonló szokott lenni, mikor kezd tönkre menni. Nincs erő, világít az izzításjelző, ami gázelvételre elmúlik, illetve 3000-es fordulat körül hullámozva megy a kocsi.
Szia. Köszi, bíztam benne hogy köze lehet az izzitás visszajelzéshez. Nálam ezek az érzékelők nagyon be vannak állva, csak az egész házzal együtt lehet szerintem cserélni. Egyébként nekem is kétezret mondtak darabjára.
Kicsit mintha lomhább lenne most a kocsi , még a hangja is kicsit más mint szokott. Egyelőre nincs tippem.
Igazából lehet csak a tudatalattimban, de úgy vettem észre, h később megy fel két csíkra a vízhőfok. ( mikor megvettük akkor garázsból kiállva -3 fokban kb.: 1,5 km kellett neki, utána egyre több, mostanában már 5 is )
Ránéztem és egy gyertya csatlakozó szét volt égve, illetve 2 db gyertyán nem mutatott a multiméter semmit, illetve fix áramot adva sem történt semmi.
Mióta kicseréltem a két rossz gyertyát és megjavítottam a szétégett csatlakozót, megint a fenti feltételek mellett 1,5 km alatt fent van két csíkon a hőfok.
A két gyertya 4.000,- Ft-ba került, szerintem annyit megért.
Sziasztok! Már két hete (és egy napja :) ), hogy tulajdonosa lettem egy ezüst színű 8 személyes traficnak (2003-as, 101 lovas). Olajcsere, szűrők és egy pár apróság cseréje után múlt hét kedden vittem el KCTUNUING-hoz Dunaharasztiba a gépet tempomat (mert ez nálam nem hiányozhat egy autóból) beépítésre és chip tuningra. A srác nagyon profi, nagyon érti a dolgát és nincs elszállva, nem nagyképű! Pár óra alatt végzett a géppel és az eredmény fantasztikus lett! A tempomat tökéletesen működik a tükörállító gomb 0 állásából (de más gombra is telepíthető), a chipre voltam kíváncsi (nem azért mert szét akarom gyilkolni, vagy annyira lőném neki, csak hiányzott egy kis nyomaték a gépből egy kényelmes kicsit dinamikus haladáshoz), de nem fér hozzá kétség: érezhetően sokkal jobb lett, már alacsony fordulaton is erősebb, felül meg nyilván még jobban! Nem kell félni, hogy károsítja a motort, mert nem! Ja tegnap kipróbáltam, hogy az egr-ről lehúzom a csatlakozót, és azt tapasztaltam, hogy ez em opcionális, hanem KÖTELEZŐ! Még egy lapáttal dobott a gépre, 2000 alatti fordulaton is érezni, hogy sokkal közvetlenebbül reagál a gázra a gép és nem jelez hibát a műszerfalon! (Félreértés ne essék, nem versenyautó született, hanem a hétköznapi életben egy könnyebben, kényelmesebben használható autó lett belőle). Ezúton is köszönöm KCTUNING munkáját, csak ajánlani tudom másoknak is, mert nem drága és nagyon megéri! Én csak ezért mentem Békéscsabáról Dunaharasztiba, úttal együtt is bőven megérte! (Ja meg egy közeli bontóból szereztem - ha már ott voltam - kettő, minden irányba elektromosa állítható, ülésfűtéses, karfás, antacitszürke bőrős első üléseket (citroen C5), amiket már be is építettem előre!)
Ja és még egy kérdésem lenne a szakértőktől, hogy milyen olaj kell a váltóba: ELF Tranself NFJ vagy NFP 75w-80?
Szia. Miért cserélted ki? Milyen hiba tünetet produkál ha ezek nem jók?
Kicseréltem a szélvédőmosó tartályt erre ma meg kigyulladt az izzitás jel a műszerfalon. Nem világít még folyamatosan csak random módon.
Egyelőre nem rakta szerviz üzembe de azért aggaszt.
Nálam ezek a gyertyák elég ramatyul néznek ki ezért kérdem.
Egr,töltőnyomás érzékelő már cserélve lett egy- két éve.
Köszönöm. Gábor
Depo-márka elérhető ára miatt kedvelik sajnos ezzel a jó tulajdonsága ki is merült .Szemmel látszik a különbség a fényvetésnél mikor világítja az utat .....
Szia. Az a baj, hogy műanyag a foncsor háza, és az erősebb égő biztos meg fogja olvasztani, de minimum a foncsorozás fog megégni rajta. Én azt vettem észre, hogy a normál égő is megégeti a foncsorozást :( Van vkinek tapasztalata Depo lámpákkal? Sajnos Opel Omegánál iszonyú gyenge volt a fénye, de ott projektoros a tompított.
80 EUR-t térítünk vissza a Renault márkaszervizben elvégeztetett szerviz diíából, amennyiben próbavásárlás keretei között törénik!
Cégünk, a BARE InternationalRenault látogatásokat szervez országszerte 2016 februárjától. A látogatások alkalmával a kiszolgálás színvonalát ellenőrizzük egy előre megadott szempontrendszer alapján. A részvétel regisztrációhoz kötött és 10 évesnél fiatalabb Renault-val lehetséges.
Szia
Köszönöm az inspekciókat. Látom nem csak nálam ekecselt az előző tulaj. Szétszedésen túl vagyok most a szivattyút várom.
A tartályt már beszereztem, eszembe sem jutott nekiállni bubucolni vele. Ahogy leirtad szerintem könnyebb a lökhárító bontásával a csere és talán könnyebb is a hozzáférés így bár azt a verziót nem láttam.
Üdv.Gábor
hali sky 77 én is most cseréltem spricnimotort keresztkulcsra csövet raktam az erőkar miatt j,o,i,kerék le persze az első. doblemez két kis csavarja ki a sárvédőperemnél alul fogja 1 db. 8 as csavar a tartályt tartály nyakát előre húzod a kocsi eleje felé azután a kerék felé kipattintod egy lukból üregből és kibuktatod az elhúzott doblemeznél lefelé. persze a gumicsövecskéket a toldásnál széthúzod. én vettem új sz.motort van hozzá töm.gyűrű is nekem első hátsó spricnis vagyis két csöves a motort. lehet h.az összes ilyen nem tom de ha neked repedt a tartály akkor bontó ne ragasztgasd összeszerelésnél nézd h. nem folyik e a sziv.tömnél és melyik csövet hova rakod, nekem egy darab slaggal és kenderkócos szilópakolással volt megoldva. a tőmitésnél folyt is v.kertész a slag miatt v. vizve.zszerelő lehetett az előző tulaj a felhasznált anyagokból itélve
Na inkább lebontottam a lökhárítót, így talán könnyebb is hozzáférni. Egész jól ment csak kiderült hogy a szivattyúról hiányzik a lapát úgyhogy nem tudom befejezni csak hétfőn.
Sajnos arra is rávilágított hogy a jobb eleje törött volt az autónak. Ez van.
Na azért ez mégsem olyan egyszerű....:-)
Most látom hogy szét van törve több helyen a védő burok ezért be tud jutni a motortérbe aminek nem kéne. Ezeket a műanyag rögzítő korongokat csak le kell pattintani? Mert nem nagyon akar lejönni és félek hogy eltöröm.
Esetleg egy jobb első komplett burkolat nincs valakinek nagyon útban amit jelképes áron át tudnák venni?
Na itt tartok most - tehát sehol.
Üdv.Gábor
U.i: Persze az sem lenne hátrány ha a kereket le tudnám venni mert a gumis úgy rá húzta légkulcsal.......Na mindegy,asszem ennek szerelő lesz a vége.
Üdv mindenkinek. Hogy tudok Traficban szélvédőmosó tartályt cserélni?
Kell hozzá akna vagy lábon is megoldható?
Nincs fent valami video erről a YouTube - on?
Két hét múlva megyek németbe de ilyen takony időben nem akarok repedt tartállyal elindulni.
Előre is köszönöm.