Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 6656

Sziasztok!

 

Kinek volt hasonló hibája, ismeri-e valaki a megoldást?

Három hónap alatt másodszor játsza el velem az autó: Azzal kezdődik, hogy ESP hibát ír ki a komputer menet közben. Röviddel ezután váltóhíbát. Most csak ez a kettő volt de első alkalommal 2 másik hibát is jelzett.

Ilyenkor a váltó hármasnál nem vált tovább. Most elég volt levenni az akkusarut és egy perc pihentetés után megszünt a hibajel, az autó rendesen működik.

Első alkalommal odáig jutottak a hibaűzenetek, hogy nem engedte a váltót kapcsolni és be sem indult. Hibakód törlés után viszont tökéletes volt, tehát nem valós műszaki hiba, hanem valamelyik érzékelő, estelg a komputer bolondult meg.

Mi az összefüggés az ESP és a váltó között? Mert mind a két alkalommal ezzel a kettővel kezdődött.

Mi lehet a probléma?

betg Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6655

Ez egy csippes cég oldaláról ollóztad be , igen  a reklámot kimoderálják.

Aki főleg városban használja az autót annak tényleg érdemes kiiktatni , nem kell 3000 fordulat a regeneráláshoz .

Az újabb rendszerek sokkal tovább bírják és kevesebb gond van velük , a régi 2.2 hdi az még egy régi rendszer abból érdemes kiszedni .

 

Előzmény: Roland0410 (6645)
Roland0410 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6654

Szia!

 

Biztos bénázok, de nem látom a címed.. itt az enyém küld a számod és értekezünk... :) szr83 @ freemail.hu

 

Üdv.

 

R.

 

 

Előzmény: Törölt nick (6651)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6653

Nem tudom letölteni csak oldalanként?

Ki szeretném nyomtatni.

Előzmény: Zolysys (6648)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6652

Köszi! :-)

Előzmény: Zolysys (6648)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6651

Szia!

Keress meg nyugodtan. Emilem publikus, dobsz egy telószámot és megbeszéljük.

Érdekel a rélszecskeszűrötlenítés is.

Előzmény: Roland0410 (6644)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6650

Sziasztok!

Lenne egy kicsit off kérdésem, mégpedig hogy milyen pótkerék van a 607-esek alatt?

Megmondom miért: nekem szükségem lenne 1db 0km-es 205/60 R16-os Michelin Energy E3A gumira, és jó esélyt látok rá, hogy a 607-eseket ilyesmivel szerelték gyárilag. Megvásárolnék egy ilyet, esetleg ráfizetéssel cserélném egy 5mm-es ugyanilyenre.

Zolysys Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6649

nem tudom hogy a réginél megy -e

Meg kellene próbálni a következőt

 A tükörfűtésre kellene rárakni egy LED et előtét R taggal. Elvileg ha regenerál bekapcsolja a nagy fogyasztókat.

Így látható mikor lép regenerálás üzembe.

Z

Előzmény: Roland0410 (6645)
Zolysys Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6648

public.servicebox.peugeot.com/ddb

innen letöltheted, megnézheted

 

Limiter: Sebesség túllépést megakadályozó funkció.

A beállított sebességnél nem megy gyorsabban a gép, bármennyire is nyomod neki .

Traffipax elleni védelem :)

Előzmény: Gabor2.7V6HDI (6646)
gun111 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6647
Ezzel a leirassal az osszes potencialis dizelvasarlot elriasztottad! :-) nem is kell mar 3.0 v6 HDI nekem sem... ;-)
Előzmény: Roland0410 (6645)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.04.12 0 0 6646

Letölthető kézikönyv esetleg van valahol az autómhoz?

 

Tudtok valamit?

Valamit a tempomat bajuszkapcsolón van egy olyan állás hogy LIMIT az mire jó?

Még nem próbáltam.

Roland0410 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 6645

Először is nézzük hogyan működik egy ilyen részecskeszűrő

Adott egy diesel motor ami égéstermékeként rengeteg korom keletkezik. Ezt a kormot egy speciálisan kialakított szűrővel ellátott kipufogódobon vezetik át.

A szűrő állapotáról, telítettségi fokáról egy nyomáskülönbség mérése elvén működő szenzorból kapunk eredményt. A vezérlőegység figyeli a szűrő állapotát, hőmérsékletét, és ha szükséges, elindít egy regenerálási folyamatot. Ez alatt többletüzemagyagot fecskendez az égéstérbe kipufogási ütemben is, ezáltal hevíti föl a szűrőt a korom kiégetésére. A folyamat során egy speciális - nem olcsó - folyadékot is használ, melyet után kell tölteni.

A regeneráció során gondoskodni kell egyes típusoknál legalább 3000 percenkénti fordulatról, üzemmeleg motornál, 15-30 percen keresztül (= autópálya üzem).

A probléma ott kezdődik, hogy a mérnök az elhalványodó utastér világítás helyett egy kis visszaszámlálót építhetett volna be a környezettudatosságban aktívan résztvevő tulajdonosok számára. És figyelmezhetne: "Hé hapsikám x km múlva regenerálnék. nyomd meg a zöld ok gombot, ha tudsz 20 percet 3000 fordulattal utazni". Így sem biztos, hogy sikerülne, de legalább meglenne az esélye, hogy egyik este Pisti bácsi elmegy otthonról kocsikázni és hagyja Zsuzsinénit Eszemeraldát nézni. Dupla öröm.

De 2013-ban még mindig nem cél valamit értelmesen megcsinálni...

Elkezdődik a regenerálás, de nem tudja befejezni, mert épp hazaértél, vagy megálltál a közértnél. Megint elkezdi, de ekkor már még jobban eltelt az előző próbálkozásoktól. Egyszer csak feladja és világít a sárga lámpa. Az autó kb 80-nal tud menni, amikor épp a legkevésbé akarnád.

Lényeg: Viheted szervizbe...

Ott megpróbálják menteni a menthetőt, de ez sem mindig sikerül, ráadásul szörnyű kínzás terheletlenül menetszél és kielégítő hűtés nélkül szándékosan izzítani az autót. Jóérzésű ember terhelés nélkül nem túráztat egy motort.

Ám itt ez az előírás...1x 2x sikerül aztán nem és jön a számla. Jó esetben lecserélik az elhasználódott motorolajad. Rosszabb esetben csak elkérik a pénzt.

Vannak ígéretes megoldások és cégek akik vegyszeres tisztítást ajánlanak... Nem túl sok sikerrel... A tapasztalat az, hogy a részecskeszűrő nem csak korommal szokott eltömődni. Gyakorlatilag az üzemanyag szennyeződései és kéntartalma rakódik le és tömíti el a szűrő aktív felületeit. A megoldás csere több százezer forintért. Van aki bontóban vesz másikat, de miért került oda, és ha annyira jó, miért csak 40-50eFt az ára?

Az igazi megoldás az eltávolítás és a szoftveres kiiktatás kikódolás.

Vannak olyan megoldások, mikor csak a hibakódot kapcsolják ki, ilyenkor nem megy vészprogramba a vezérlő és a sárga lámpa sem világít, viszont ugyanúgy próbálkozik 50-100 km-enként... Eredmény: most sem jó, egy Bécs-Budapest oda-vissza +2 liter elégetlen gázolaj a motorolajban... újabb próbálkozás... Jobb esetben bevállalja a "merénylő" az olajcserét. Rosszabb esetben, csak leereszt 2litert a hígított folyadékból... Ekkor azon veszed észre magad, hogy újabb út után kijelez az olajszintjelző, hogy alacsony a szint... És csúnya dolgok fordulnak meg a fejedben.

Van a másik megoldás ugyancsak halálos, mikor kifúrják a szűrő közepét 3-4 furattal... Ez a taxis feeling... Működik és mégsem... Regenerál, kínozza a motort - és a pénztárcádat. Ha még nem mondtam volna a regeneráláshoz használt FAP adalék (Citroen, Peugeot, Renault, Ford, PSA morotoknál) literenként 10-20eFt között mozog... ebből viszonylag keveset használ, viszont gázolajból annál többet.

A tapasztalat 1-3 liter között mozog 100 km-enként... Ne nézz csúnyán. Egy 318cdi Sprinter 3 liter... Egy 1.6Hdi Peugeot 1liter...

A sokadik rossz megoldás, mikor feltesznek egy olyan szoftvert az autódra ami nem hozzá való. Például egy Bulgáriába szánt tartalmat, ahol ez a verzió részecskeszűrő nélküliként került forgalomba. Ilyen megoldásoknál szokott erőtlenebb és csörgősebb lenni a motor, de legalább működikItt szokott 20-30ekm után újra és újra fellazulni hol ez, hol az a porlasztócsúcs és kifújni a henger.

Mi a Swiftec tesztelt megoldásait használjuk. Ez bizonyítottan működik és jó is lesz.
Sokan nevezik ezt a folyamatot koromszűrő kódolásnak vagy koromszűrő kikódolásnak, kiiktatásnak..

 

ÉN biztos kiiktatom :) ha kell elküldöm az oldalt ahol ezzel foglalkoznak ide azért nem merem feltenni, mert lehet, hogy bünti jár ha reklámozok egy tuning céget :)) de ha nem szóljatok és linkelem érdemes elolvasni minden egyebet a chippelésről és kiiktatásokról illetve sok egyéb másról is..

 

Előzmény: Bali1983 (6606)
Roland0410 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 6644

Szia :) elvileg meglesz a jövő héten a fekete oroszlán :), mivel már van némi tapasztalatod és segítettél a múltkor a hozzászólással elgurulnék majd feléd, hogy próbáld ki te is és nézegesd meg... biztos észreveszel egy két hasznos dolgot rajta... remélem nem vagy annyira elhavazva, és jut rá időd valamelyest...

 

üdv

 

Roland

Előzmény: Törölt nick (6559)
betg Creative Commons License 2014.04.11 0 0 6643

Szia

 Mit jelent a komplett motor ? , mert ha minden rajta van akkor az ajándék , egy fűzött motor hengerfejjel  130-150eft között mozog mindenhol , ha minden rajta van azonnal meg kell venni.

Előzmény: dolezsa (6642)
dolezsa Creative Commons License 2014.04.11 0 0 6642

Ok értem.Én most egy komplett motrot keresek az enyémbe.Tegnap ajánlottak 1-et 150 e ft-ért csak nem tudják mennyi km van benne. De állítólag már 2 éve csak áll a garázsban.

Előzmény: betg (6641)
betg Creative Commons License 2014.04.10 0 0 6641

Szia mikor hívtál?

Ha egyszer hívtál az nem elég , mivel elég gyakran csörög a telefon nem mindig tudom felvenni csörgess többször fel fogom venni, emailra ritkán van időm , ha megnézed mikor írkálok láthatod , hogy nem túl sok időm marad bármire is .

Bevizsgált jó porlasztó 20 eft és ez biztos jó , én nem tűnök el a ködben , nem egy ember jött már hogy vett a neten olcsón porlasztót aztán maximum gyep locsolásra volt alkalmas , persze az eladó már nem igazán volt elérhető.

Előzmény: dolezsa (6640)
dolezsa Creative Commons License 2014.04.10 0 0 6640

Téged már hívtalak meg üzenetet is küldtem,de semmi válasz nemjött napok óta !!! 

Előzmény: betg (6638)
betg Creative Commons License 2014.04.09 0 0 6639

Szia

Az új elég drága , tudok bevizsgált használtat , vagy a teljes felújítás új csúccsal kb 35e/db

Előzmény: Fábik Gerg (6637)
betg Creative Commons License 2014.04.09 0 0 6638

Szia én tudok  , az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: dolezsa (6636)
Fábik Gerg Creative Commons License 2014.04.09 0 0 6637

Üdv.

Érdeklödnék,hogy nem-e tudja valaki,hogy egy 607 2.2 hdi 2002 autóba menyibe kerül egy új porlasztó vagy érdemesebb lenne inkább használtat venni?A válaszokat előre is köszönöm!

dolezsa Creative Commons License 2014.04.09 0 0 6636

Sziasztok ki tud elado 607-esbe eladó 2,2 hdi motrot ?? Évjárat 2002-es és árakat is írjatok köszönöm :)

betg Creative Commons License 2014.04.08 0 0 6635

Így van pont ezért van japánban betiltva a részecskeszűrő mert ami abból távozik az rákkeltő , a sima korom az elég hamar leülepszik, a részecskeszűrőből kiáramló micro részecskék viszont nagyon sokáig a levegőben maradnak , csak erről mélyen kussol az eu .

Előzmény: nebancsa_605_sri (6633)
Tóth W115 Zoltán Creative Commons License 2014.04.08 0 0 6634

Sziasztok !!

Van egy 607 22Hdi amit megakarok venni és az ,RSV"felirat világit tudja e valaki hogy ez mit takar milyen hibát jelez a kompjuter???? S.O.S

üdv

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2014.04.08 0 0 6633

Egy ideje olvasom ezt a topikot, mert akartam ilyen autót venni, aztán meggondoltam magam és újra a 607-es elődjét vettem meg. Nem a leírt hibák riasztottak el, (automata váltó, részecske szűrő) inkább az hogy a 605-ből találtam egy ritka példányt. Ezt és többi fórumokat olvasgatva elborzaszt az a tendencia hogy már egész iparág jött létre a részecskeszűrő kiiktatására. Egészségügyben dolgozok, elég sok kemoterápiás emberkét látok, szerintem ők máshogy vélekednek a részecskeszűrő kiiktatásáról. Nem véletlenül rakják a modern diezelekbe ezeket, és az sem véletlen hogy europán kívül egyáltalán nem terjedt el a diezel autó. Ha nem sérült a szűrő egy mosás és hiba kiütés segíteni szokott.

 

Egy cikkből kivettem a lényeget miért is jó nekünk a részecskeszűrő:

 

"az ilyen apró, 2,5 mikronnál kisebb koromrészecskékkel szemben amúgy is sokkal kevésbé ellenálló a szervezetünk, mert a tüdő nyálkahártyái ugyan hatékonyan tartják vissza a nagyobb részecskéket, ám az ultrafinom nanorészecskék átjutnak rajtuk, egyenesen a véráramba, és mérgező, rákkeltő tartalmukat ott ürítik, a szervezetben cirkulálva, ami érthetően sokkal veszélyesebb"

 

Károsabb-e a füstölős?

Az igazi móri gyilkosok az új dízelek, akik röhögnek a markukba. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

Előzmény: Fujti (6631)
betg Creative Commons License 2014.04.08 0 0 6632

Valószínű igen , ez egy siemens rendszer sokkal nyavajásabb mint a bosch , nehezebb is bármit vele csinálni.

Előzmény: Gabor2.7V6HDI (6630)
Fujti Creative Commons License 2014.04.07 0 0 6631

Nekem Gabor csinalta es tokeletes a zoldkartya.

Az egesz szurorendszer nagy kamu, a fogyasztasod is jobb lesz.

Előzmény: Gabor2.7V6HDI (6628)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.04.06 0 0 6630

Akkor foglak keresni....

Bár majd csak az ünnep után!

Az a Pullution fault  hibajelzés + a műszerfalon a motorkontroll lámpa ezt a hibát jelöli?

Most jelenleg ez a bajom.

Én kint vagyok külföldön jelenleg  húsvétra megyek haza de csak 3 napra.Utána következő héten otthon vagyok egy hetet.

(Az autó Győrben parkol)Haza mehetek vele így és vissza? összesen 800km

Elmászkálhatok vele így egy darabig?

Semmi baja az autónak úgy megy ahogy kell csak a jelzések idegesítenek.........

Előzmény: betg (6629)
betg Creative Commons License 2014.04.06 0 0 6629

Igen igen .

Előzmény: Gabor2.7V6HDI (6628)
Gabor2.7V6HDI Creative Commons License 2014.04.06 0 0 6628

Akkor inkább kiiktattatom...

Te foglalkozol ilyennel?

Zöldkártyán oké lesz minden?

Előzmény: betg (6627)
betg Creative Commons License 2014.04.06 0 0 6627

Szia ki lehet iktatni , pucolni is lehet ki mit szeretne.

Előzmény: Gabor2.7V6HDI (6623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!