Menj ki az utcátok végére,azután a következő végére amíg földes utat nem találsz.Kezdj el haladni rajta ,ha kereszteződéshez érsz válaszd a jártabb utat,biztos jó túra lesz és nem lesz agyönütős.
Gyerekek,ne problémázzatok azon a túrán.Üljetek be az autókba aztán irány a dűlőút,amin elmentek valahová, majd visszajöttök.Ennyi az egész,ami nem tetszik azt kikerülitek.
SzLaci:
Pilis jó, detto Pest. Útvonalat kapsiból nem tudok, végig kéne gondolni. Maga a Pilis szvsz nem karcmentes. A környéke jó, pl. Csobi bázis, bár elég nyomvályús a környéke a sok hk miatt. Ha van ötleted, írd!
A Suzuki 4×4 Klub (állítólag közkívánatra) csak januárban tartja "téli túráját", az idén már nem.
Ettől függetlenül csinálhatunk egy topic-túrát, ha tud valaki egy "anti amortization" útvonalat.
Nem a mosásban magában reménykedem, hanem abban, hogy csak a koszba húzott csíkok. Amit hazafelé a benzinkútnál próbáltam, a kosszal együtt eltünt. ezek után az őszi máriahalmi csak játéknak tűnik. Egyébként ez a mai annyiban is jobb volt, hogy nem kell utána alvázmosni. Még a régi mocsok is lejött. Csak 2-3 alkalommal hallottam (és éreztem) koppanni az alvázat, majd hétfőn megnézem, van-e vmi nyoma. Nem kő volt, csak föld.
Kicsit arra számítottam, olyan lesz, mint egy gyalogos teljesítméyntúra, csak autóval. Hát, nem éppen... Autóval nem csinálhatom, hogy ittegyútmenjünkarramajdmeglátjukmilesz. Legalábbis lényegesen komolyabb autó kéne hozzá.
Jelentem, túléltük. Én is, nagyjából az autó is. A fényezés átment zebrába, csak vízszintesen. Remélem, csak a kosz lett csíkos, majd mosás után kiderül. Egyébként jó volt, másodikak lettünk a térképesen.:-) Kettőböl.:-(
A másik autó egy fehér (tovább) terepesített Range volt, sajna nem jegyeztem meg a nevüket (sorry). Ennek megfeleően jó esélyekkel pályázhattunk már indulásnál dobogós helyre, az elsőt kivéve. Be is jött a számításunk.:-)
A 11 KP-ból 5-öt hoztunk össze. Egyet nem találtunk, pedig utólag kiderült, igen közel jártunk hozzá, csak korán visszafordultunk. Egynél totál eltévedtünk, egynek egyszerűen nem tudtunk a közelébe jutni, a többit időhiány és a sötétedés miatt nemes egyszerűséggel kihagytuk.
Az autó (számomra) meglepően jól teljesített. Egyszer kellett vagy egy métert tolni, de akkor is csak azért, mert lehasalt a szántóföldön, szántásra merőlegesen "haladva", sík (szélfútta) hóban. A Pirelli S/T is bejött, olyan helyeken felmászott, ahol az első gondolatom a rükverc volt. Egész jó diffizár-pótlónak bizonyult a kézifék. Legközelebb kipróbálom a lábféket is. Szóval tetszett a gép, bár jó volna egy kis emelés, meg nem ártana vmi csikorgás mentes fényezés, mert undorító hangja van a bozótnak. Egyszer, ha sok pénzem lesz, és átminősítem hobbi-autónak, megcsinálom Jimny-topicosra.
A szervezés is jó volt (szvsz), köszönet érte a VORC-nak.
Mondjuk 1 quadhoz, de ahhoz meg a merete nem stimmel :)))Passzolom, egyebkent asszem valami tajvani gyartmany.Szoval akkor mar inkabb egy kezicsorlo.Az off road topicban volt rola szo, hogy hol lehet kapni, stb...
Udv:Fuel
Jol van na, nem akartam jatekcsorlot irni:)), ha igazan komolyan elakadsz akkor keves ez a csorlo erre gondoltam.Egyebkent sikerult beszelnem olyannal aki probalta ezt a csorlot suzukival, a valsz az volt, hogy eszedbe se jusson megvenni.
Nekem 1.3 -as az autom, de hasznaltam ezresen is ezeket a kerekeket.Kemegy folfelekbe,szorongatott helyzetben, neha jol jott volna meg 1 kis motorero. Viszont a 8" felnivel nem fert el emeles nelkul.
Udv:Fuel
Fuel,
mit mondtal, mekkora motor van a kocsidban?
1000-es elbirja a 215R15 gumikat? [lehet, ha jo lesz a karburatorom?:-)]
A kaszni ala fer a 215, ha nincs emeles?