az ilyen cikkszámos / gyári felszereltséges kérdéssel érdemes megnézni a _tutit_
regisztrálni kell a http://public.servicebox.peugeot.com oldalon, és utána az alvázszámot megadva böngészheted az alkatrészeket, és tuti, hogy csakis a saját autódhoz való cikkszámokat fogod látni.
vagy böngészhetsz alvázszám megadás nélkül is, akkor meg "minden" adott funkciójú cikket látni fogsz.
de ha megadod az alvázszámot, akkor a gyári felszereltségi listát is át tudod böngészni, amivel anno kigördült a gyárból.
'99 január a forgalombahelyezés,az autó műanyag elemein(pár helyen megbontogattam már)mindenhol 98-as dátum szerepel. az oldaindexek alatt ott a gyári Hdi logo.A forgalmi szerint is 80kw(110le).A régebbi TD-be 90Le volt a plafon ha jól tudom?
Máris lenne pár kérdésem. A küszöbról hiányzik mind2 oldalt a gumicsik.Ilyet hol lehet beszerezni?Esetleg vkinek elfekvőbe? Az izzítógyertyák hibája esetén elképzelhető,hogy a visszajelző sem megy?
A víz a csatlakozók belsejében van. Aksi le, húzzál le minden csatit amit lehetséges, fújd ki sűrített levegővel majd kontakt spray. Nem tudom milyen az 1.8 motor gyújtása, de ha sortrafós, akkor azt is vedd le. A gyertya fészkekben is lehet víz (mostanra rozsdalé), emiatt nem megy minden henger. Sűrített levegővel azt is víztelenítsd majd hagyd megszáradni. Ha szerencséd van, a katalizátorod túlélte (ha nem mentél így sokat vele). Ha a csatlakozók belső érintkezőit tönkretette a galván korrózió, nincs mit tenni :(
Ne csinálj ilyen motormosást. Jobb egy koszos jó motor, mint egy tiszta és félig halott.
Üdv mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni. Tegnap megmostam a motort magasnyomású mosóval, utána olyan hangja volt mint egy kis polskinak és úgy is ment egy darabig aztán gondolom kiszáradt és helyre állt. Ma reggel viszont műszerfalon STOP lámpa villog alapjáraton néha menet közben is és néha világít, emellett a hűtőventillátor 70 foknál ki-be kapcsol és megint nehezen tartja az alapjáratot nézelődtem, a csatik körül de vizet nem találtam. Segítséget előre is köszönöm!
Olaj volt a levegőszűrő házból jövő flexibilis műanyag csőben és egy kevés még a levegőszűrőre is ráfolyt. Lehetséges, hogy egyszer túl lett töltve az olaj és visszajött a karter csövön és valami áramlás kivitte a szűrőből jövő csőbe? (jelenleg jó az olajszint; a flexi műanyag cső "recéiben" végig állt az olaj). Most kitakarítottam mindent, pár hét múlva megnézem újra.
Van még sok alkatrészem a 2002-es 406 sw-ből 3.0 v6.
Ha valakit érdekel, keressen privátban, olcsón oda adom, vagy akár egyben is vihető!!
Ami nincs: ülések, kárpitok, műszerfal, km-óra, gyújtótrafók, jobb első sárvédő, motorháztető, lámpák, ködlámpák, lökös, csomagtérzár, többi nagyjából megvan, lemezfelnikkel, gumik nem árképzők.
Nekem már útban van, vasba pedig sajnálom leadni...
Teljesen mindegy ki mit és mennyire tologat el hogy jó érték legyen a kijelzőn(bár ennek pont semmi értelme), mert a vezérlőt nem érdekli. Viszont a vízgombák jelei közvetlenül a 90-es évek közepe óta nincsenek közvetlenül az obd csatlakozón. Egy gomba van a műszernek meg egy a vezérlőnek, de ha 3vezetékes a gomba, akkor csak 1 van. A műszerfalad nem is fog pontos értéket mutatni, mert nem az a dolga, csak tájékoztat hogy az üzemi hőfokon, alatt, vagy felette jársz. Ennyi pont elég is, mert ha véletlenül túlmelegedne, azt egy szép stop felirat is jelzi. Eleve így is vannak kalibrálva, hogy mindig 90 körül mutasson. A hőmérődet nagy vonalakban úgy lehet ellenőrizni, hogy álló helyzetben járatod a motort és figyeled a hűtőre menő csövet, hogy mikor nyit ki a termosztát, ez olyan 90fok környéke. Bár mire egy dízel terelés nélkül felmelegszik....
Mondjuk ha folyamatosan 70-78 között sétál, akkor a hőfok, akkor elfáradhatott a vízgomba.
Arra jöttem rá, hogyha sportosabban vezetem, jobban kihúzatva, akkor nem olyan jelentős a probléma. Vezettem egy cimbimét, és az sokkal fürgébb volt. Jó, igaz, hogy Ő vidékre jár vele. Én inkább városban használom, keveset vidékre. A multkor voltam Debrecen Szeged viszonylatban, 1 nap 600 km. 90-130-as tempóval. Akkor ment rendesen, 5 literes fogyasztással!!!!! Mindenki az ÖMV-nél tankoljon, és meglátja a különbséget. Városban azóta kijön 6 literből!!!
Cimbim szerint nem ártana a légtömegmérőt kipucolni, mert olyan mintha nem kapna elég levegőt. Lehet, hogy ezt is átszerelem olajtükrös légszűrősre, mint a 405 srdt-t. Abban van 300.000km, de megy mint az állat!!5 literrel!!!
Egy furcsaságot vettem észre.Amikor leállítom az autót és leveszem a gyújtást,ugye a rádiónak ki kell kapcsolnia és a computer is elsötétül.De néha csinálja,hogy a computer és a rádió ennek ellenére fent marad és csak akkor tudom kikapcsolni,ha újra elindítom az autót és ismét leállítom.Elég zavaró...Valakinek valami ötlet?
Sziasztok,az miért van,hogy folyamatossan megy vészüzembe a hütőventillátorom, ha leálítom ha nem még gyújtás nélkül is. Most kezdte el,megáltam a praktiker elött,lezártam,és hallom hogy maxon megy a ventillátorom,kivettem a gyors fokozat biztosítékját,és a lassú fokozat megy most csak,de az normálissan üzemel,90 foknál kapcsol be,az nem megy folyamatossan. Ez most mitől lehet? Amugy az a furcsa,hogy régen soha nem ment ha levettem gyújtásról még ha lehúztam a gombáról a csatit,akkor sem. Erre tudja valaki a megoldást? Ez már magas nekem.
Nemrég vettem egy 2002-es 1.8 as benzines 406-ost.Nem kaptam hozzá használati utasítást...Milyen motorolaj kell bele?mit javasoltok?A választ előre is köszi nektek.
Ha a küszöb középső részét úgy hagyta ahogy a képen látszik akkor tuti hogy nem..Egy spéci lakatos azt is kicseréli, ha megtartós az autó. Nyilván nem 15 ropiért, az biztos!