Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T-Adee Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47850

Ok,holnap megnézem és remélem kiderül milyen öszvérem van :-)

Más. Az ablakemelőm mitha akadozna,csak 2-3cm-ként megy föl.Le volt véve szerelés miatt az akkusaru,azóta csinálja,van vmi összefüggés.??

Előzmény: bananatree (47849)
bananatree Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47849

Ha küldesz (akár emilben) alvázszámot, akkor megmondom a gyártás napját, és az összes már emlegetett infót 

Bár eddig még csak 2000 utáni autókkal próbáltam 

Előzmény: T-Adee (47846)
Bazer Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47848

99 második fele S2 széria.  Ezekbe került HDi motor vagy amit megbontottál cserélték S1 kaszniéra de hidd el 99 elött nem volt csak TD motor

Előzmény: T-Adee (47846)
bananatree Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47847

az ilyen cikkszámos / gyári felszereltséges kérdéssel érdemes megnézni a _tutit_ 

regisztrálni kell a http://public.servicebox.peugeot.com oldalon, és utána az alvázszámot megadva böngészheted az alkatrészeket, és tuti, hogy csakis a saját autódhoz való cikkszámokat fogod látni.

vagy böngészhetsz alvázszám megadás nélkül is, akkor meg "minden" adott funkciójú cikket látni fogsz.

de ha megadod az alvázszámot, akkor a gyári felszereltségi listát is át tudod böngészni, amivel anno kigördült a gyárból. 

T-Adee Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47846

'99 január a forgalombahelyezés,az autó műanyag elemein(pár helyen megbontogattam már)mindenhol 98-as dátum szerepel. az oldaindexek alatt ott a gyári Hdi logo.A forgalmi szerint is 80kw(110le).A régebbi TD-be 90Le volt a plafon ha jól tudom?

Előzmény: Bazer (47844)
Panesz Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47845

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Peugeot 406 2.0 Hdi kombi 2004-es autómban szeretnék ABS blokkot cserélni, mert nem működik megfelelően.

Mondjuk azóta ilyen, amióta nálam van.

Ha a rajta lévő típusszám alapján keresek, akkor csupa 607-es abs jön elő.

Lehet, hogy akitől vettem egy ilyet tett bele és ezért nem működik megfelelően?

Ha esetleg valakinek van ilyen autója megtenné, hogy megnézi az ABS típusszámait? (2db)

 

Köszi előre is.

Bazer Creative Commons License 2016.06.14 0 0 47844

Biztos HDI vagy tuti 1998as? Mert HDI-t 1999 második felétöl adtak ki szériaváltásnál elötte nem volt csak TD motor

Előzmény: T-Adee (47842)
Zsoltialeveli') Creative Commons License 2016.06.13 0 0 47843

A bal oldali nekem is szét volt rugdosva.Rohadtúl kell figyelni ki be szállásnál..

  Az a baj hogy gyári alkatrész, és így nincs rá kedvezmény 8 ropi per db..Amúgy unix berendeli.

Előzmény: T-Adee (47842)
T-Adee Creative Commons License 2016.06.13 0 0 47842

Üdv urak!

Új tulajként csatlakoznék én is a cubbhoz. :-)

A gép egy 2,0 Hdi Break 1998-ból.

Máris lenne pár kérdésem. A küszöbról hiányzik mind2 oldalt a gumicsik.Ilyet hol lehet beszerezni?Esetleg vkinek elfekvőbe? Az izzítógyertyák hibája esetén elképzelhető,hogy a visszajelző sem megy?

(kimérve mind a 4 hulla)

Tibee8 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 47841

Olyan kérdésem lenne hogy meddig kell lenni a hűtővíznek a kiegyenlítő tartályban, mert nincs rajta jel.

És nem látni bele hogy meddig van??

Tamás406 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 47840

Szia Pug406ST1.816V!

 

Na, azt nem kellett volna.

A víz a csatlakozók belsejében van. Aksi le, húzzál le minden csatit amit lehetséges, fújd ki sűrített levegővel majd kontakt spray. Nem tudom milyen az 1.8 motor gyújtása, de ha sortrafós, akkor azt is vedd le. A gyertya fészkekben is lehet víz (mostanra rozsdalé), emiatt nem megy minden henger. Sűrített levegővel azt is víztelenítsd majd hagyd megszáradni. Ha szerencséd van, a katalizátorod túlélte (ha nem mentél így sokat vele). Ha a csatlakozók belső érintkezőit tönkretette a galván korrózió, nincs mit tenni :(

Ne csinálj ilyen motormosást. Jobb egy koszos jó motor, mint egy tiszta és félig halott.

Előzmény: Pug406ST1.816V (47839)
Pug406ST1.816V Creative Commons License 2016.06.13 0 0 47839

Üdv mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni. Tegnap megmostam a motort magasnyomású mosóval, utána olyan hangja volt mint egy kis polskinak és úgy is ment egy darabig aztán gondolom kiszáradt és helyre állt. Ma reggel viszont műszerfalon STOP lámpa villog alapjáraton néha menet közben is és néha világít, emellett a hűtőventillátor 70 foknál ki-be kapcsol és megint nehezen tartja az alapjáratot nézelődtem, a csatik körül de vizet nem találtam. Segítséget előre is köszönöm!

GeRisZ110 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 47838

Szerintem csak a kartergáz gyűlt össze,nekem is olyan. Ha 1x felkapta volna az olajat,akkor az a motor már rég rossz.

Előzmény: laci_4 (47837)
laci_4 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 47837

Sziasztok!

 

Olaj volt a levegőszűrő házból jövő flexibilis műanyag csőben és egy kevés még a levegőszűrőre is ráfolyt. Lehetséges, hogy egyszer túl lett töltve az olaj és visszajött a karter csövön és valami áramlás kivitte a szűrőből jövő csőbe? (jelenleg jó az olajszint; a flexi műanyag cső "recéiben" végig állt az olaj). Most kitakarítottam mindent, pár hét múlva megnézem újra.

Ötlet, hogy mitől lehet? 

 

üdv

406 SW Creative Commons License 2016.06.11 0 0 47836

Van még sok alkatrészem a 2002-es 406 sw-ből 3.0 v6.

Ha valakit érdekel, keressen privátban, olcsón oda adom, vagy akár egyben is vihető!!

 

Ami nincs: ülések, kárpitok, műszerfal, km-óra, gyújtótrafók, jobb első sárvédő, motorháztető, lámpák, ködlámpák, lökös, csomagtérzár, többi nagyjából megvan, lemezfelnikkel, gumik nem árképzők.

Nekem már útban van, vasba pedig sajnálom leadni...

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 47835

Teljesen mindegy ki mit és mennyire tologat el hogy jó érték legyen a kijelzőn(bár ennek pont semmi értelme), mert a vezérlőt nem érdekli. Viszont a vízgombák jelei közvetlenül a 90-es évek közepe óta nincsenek közvetlenül az obd csatlakozón. Egy gomba van a műszernek meg egy a vezérlőnek, de ha 3vezetékes a gomba, akkor csak 1 van. A műszerfalad nem is fog pontos értéket mutatni, mert nem az a dolga, csak tájékoztat hogy az üzemi hőfokon, alatt, vagy felette jársz. Ennyi pont elég is, mert ha véletlenül túlmelegedne, azt egy szép stop felirat is jelzi. Eleve így is vannak kalibrálva, hogy mindig 90 körül mutasson. A hőmérődet nagy vonalakban úgy lehet ellenőrizni, hogy álló helyzetben járatod a motort és figyeled a hűtőre menő csövet, hogy mikor nyit ki a termosztát, ez olyan 90fok környéke. Bár mire egy dízel terelés nélkül felmelegszik....

Mondjuk ha folyamatosan 70-78 között sétál, akkor a hőfok, akkor elfáradhatott a vízgomba.

Előzmény: bananatree (47834)
bananatree Creative Commons License 2016.06.10 0 0 47834

a szabványok (általában) különféleképpen értelmeződnek a gyártók által (nem csak autógyártókra értem).

Az OBD szabvány szerint az a "paraméter", ami a vízhőmérsékletet jelenti, annak értékéből ki kell vonni 40-et, és az a jó érték.

De ha "valaki" csak 30 fokkal tolja el, akkor máris megvan, hogy miért tér el a két érték.

"csak" kalibrációs hiba.

de a PPS is annyinak látja, tehát az OBD-n keresztül kiadott érték is jó.

 

persze én abból indultam ki, hogy a PPS nem (vagy nem csak) az OBD protokollon át veszi az értékeket.

de ha a PPS is az OBD paramétereket nézi, akkor nem volt sok értelme a vizsgálódásnak...

 

Arra lennék kíváncsi, hogy valójában hány fokos a víz? vajon fals az a hőmérőm, ami a BSI-nek adja a jelet?

és hány fokosnak kellene lennie igaziból a víznek?

 

Ma menet közben néztem alaposabban az értékeket, normál üzemben nem ment 78 fok fölé.

 

Előzmény: Tibcsi37 (47833)
Tibcsi37 Creative Commons License 2016.06.10 0 0 47833

Talán a pps nem ugyanazt a motorvezérlőt nézi mint az obd kütyüd? Ugyan mitől lenne más az eredmény?

Előzmény: bananatree (47832)
bananatree Creative Commons License 2016.06.10 0 0 47832

hmm...

a fura az, hogy mindez az eltérés szándékosnak tűnik, nem pedig szenzorhibának

merthogy PPS-sel nézve ugyanannyi a vízhőfok, mint az OBD-s kütyüvel.

szóval a műszerfalon kijelzett hőfok, és a valós közt van legalább 10-12 Celsius eltérés...

 

Előzmény: bananatree (47829)
bananatree Creative Commons License 2016.06.09 0 0 47831

köszi

a zöldet már megtaláltam (eddig csak azt :) )

hol keressem a többit?

(de legalább a kéket?)

köszi

 

Előzmény: GeRisZ110 (47830)
GeRisZ110 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 47830

3 Gomba van.

Zöld,Barna,Kék.

 

Barna: Ventillátor

Kék: Műszerfal

Zöld: Motorvezérlő

Előzmény: bananatree (47829)
bananatree Creative Commons License 2016.06.09 0 0 47829

Létezik, hogy a 2.2 HDI-n 2 darab hőgomba van?

1 a műszerfalnak mesél, 1 meg a motorvezérlésnek?

 

Az tűnt föl, hogy a műszerfal szépen 90 körül mutat (kicsit alatta), de stabilan.

Ehhez képest az OBD-n kiolvasott értékek meg 70-78 fok között ingáznak, és nem stabilak...

???

 

liili Creative Commons License 2016.06.08 0 0 47828

Arra jöttem rá, hogyha sportosabban vezetem, jobban kihúzatva, akkor nem olyan jelentős a probléma. Vezettem egy cimbimét, és az sokkal fürgébb volt. Jó, igaz, hogy Ő vidékre jár vele. Én inkább városban használom, keveset vidékre. A multkor voltam Debrecen Szeged viszonylatban, 1 nap 600 km. 90-130-as tempóval. Akkor ment rendesen, 5 literes fogyasztással!!!!! Mindenki az ÖMV-nél tankoljon, és meglátja a különbséget. Városban azóta kijön 6 literből!!!

Cimbim szerint nem ártana a légtömegmérőt kipucolni, mert olyan mintha nem kapna elég levegőt. Lehet, hogy ezt is átszerelem olajtükrös légszűrősre, mint a 405 srdt-t. Abban van 300.000km, de megy mint az állat!!5 literrel!!!

Előzmény: Kornél 2 (47783)
laci_4 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 47827

32302 hozzászólás.

Hátha meg lett oldva. 

Amúgy nekem néha, nagyon ritkán csak a háttérvilágítás marad rajta és a gyújtás ráadás elvétel után rendben van. Együtt élek vele.

Előzmény: János Szkok (47826)
János Szkok Creative Commons License 2016.06.08 0 0 47826

Köszönöm Laci!

Egy furcsaságot vettem észre.Amikor leállítom az autót és leveszem a gyújtást,ugye a rádiónak ki kell kapcsolnia és a computer is elsötétül.De néha csinálja,hogy a computer és a rádió ennek ellenére fent marad és csak akkor tudom kikapcsolni,ha újra elindítom az autót és ismét leállítom.Elég zavaró...Valakinek valami ötlet?

Üdv.: Szkok Jani

laci_4 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 47825

https://carmanuals2.com/get/peugeot-406-2002.5-kezelesi-utmutato-68816

 

Total quartz 9000 5w40 vagy 10w40. (én 5w40-et tettem bele-2002es 1.8as)

Előzmény: János Szkok (47822)
GeRisZ110 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 47824

Sziasztok,az miért van,hogy folyamatossan megy vészüzembe a hütőventillátorom, ha leálítom ha nem még gyújtás nélkül is. Most kezdte el,megáltam a praktiker elött,lezártam,és hallom hogy maxon megy a ventillátorom,kivettem a gyors fokozat biztosítékját,és a lassú fokozat megy most csak,de az normálissan üzemel,90 foknál kapcsol be,az nem megy folyamatossan. Ez most mitől lehet? Amugy az a furcsa,hogy régen soha nem ment ha levettem gyújtásról még ha lehúztam a gombáról a csatit,akkor sem. Erre tudja valaki a megoldást? Ez már magas nekem.

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.06.04 0 0 47823

Sopron

Előzmény: Bazer (47818)
János Szkok Creative Commons License 2016.06.04 0 0 47822

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2002-es 1.8 as benzines 406-ost.Nem kaptam hozzá használati utasítást...Milyen motorolaj kell bele?mit javasoltok?A választ előre is köszi nektek.

Üdv:Jani

Zsoltialeveli') Creative Commons License 2016.06.04 0 0 47821

Ha a küszöb középső részét úgy hagyta ahogy a képen látszik akkor tuti hogy nem..Egy spéci lakatos azt is kicseréli, ha megtartós az autó. Nyilván nem 15 ropiért, az biztos!

Előzmény: Hobbi-Fotós (47815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!