Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1014 007 Creative Commons License 2020.06.13 0 0 71644

Sziasztok,

 

Kérdéssel fordulok hozzátok. Arra vagyok kíváncsi, hogy mi a gyári olaja a Reanult Thalianak (2002, 1.4 benzin, K7JA700)? Most 5w 40-es van benne. Előre is köszi.

Murva84 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 71643

Szia. Ha a hiba csak a klimánál jön elő akkor ott kell keresni a hibát. A gáz mennyiség, kompresszor nem szorul meg ami miatt fullasza a motort. A kapcsolgatást nem értettem, a klima szelep kapcsolgat vagy az alapjárati motor állitására gondolsz?

Hosszbordás szijat szedd le a kompresszorrol és forgassd meg kézzel.

Nyomasszelep hiba is lehet vagy nincsn bemt gáz es kikapcsolja a klímát majd miután lehult a gáz visszakapcsolja. 

Előzmény: lao13 (71642)
lao13 Creative Commons License 2020.06.11 0 0 71642

Üdv mindenkinek ! 

 

Egy kis segítség kéne .1.5 dci 65le  ,  ha bekapcsolom klímát akkor egy idő után ugrál az alapjárat . Olyan mint ha kulcsal le állítanám és gyorsan vissza  adnám rá ( gyújtást ) . Van amikor teljesen le áll . Hiba kód nincs . Amit még észre vettem , hogy amikor terhelésre meg emelt alapjáratról vissza kapcsol , akkor kapcsolgatja  egy párszor , majd be áll a rendes alapjáratra . Én valami elektromos hibára gyanakszom . Sajna nem tudom merre keresem a hibát . Ehez kérnék egy kis segítséget . 

sünsanyi Creative Commons License 2020.06.10 0 0 71641

Igen, így van. A mi Tháliánkat is jól megrángatták, de semmi nemű probléma nem keletkezett. Pedig oda tették magukat rendesen. Sajnáltam a kocsit!

Előzmény: ivókút (71638)
Papalac Creative Commons License 2020.06.09 0 0 71640

Nem lehet, hogy beázott az UCH? A kormány alatt balra nem szokott csöpögni eső esetén? Utólag behúzott vezetékek szoktak ilyen hibát okozni.

Előzmény: krasznaibalazs1993 (71639)
krasznaibalazs1993 Creative Commons License 2020.06.09 0 0 71639

Sziasztok! Renault Thalia 1.5 Dci vészvillogó egyszer csak beindul és nem lehet kikapcsolni valaki hasonló problema vagy ötlet mi lehet a hiba? 

ivókút Creative Commons License 2020.06.09 0 0 71638

Amekkorát a rántópad ad a kocsinak, attól baja nem lehetne egy karbantartott autónak. A rántás nagy részét elnyeli a gumiabroncs...

Előzmény: Mihaly Horváth (71637)
Mihaly Horváth Creative Commons License 2020.06.09 0 0 71637

Kösz az ötletet .Utána járok ennek is bár féktárcsák  nem lettek cserélve.Még mindig ott tartok hogy a műszakin mikor oldal irányba géppel megrángatták deformálódót valami csak nem tudom hogy mi.

Előzmény: sünsanyi (71635)
Mihaly Horváth Creative Commons License 2020.06.09 0 0 71636

Sajnos nem tudom a választ, és nem találom a hang eredetét sem.

Előzmény: ÖregMackó (71632)
sünsanyi Creative Commons License 2020.06.09 0 0 71635

Értem.

 

Még egyet próbálj meg. A féktárcsákat szereld le, aztán esztergában megnézni,hogy nem üt-e valamelyik. Én simán a fékre gyanakszom, hogy ott lesz valami gáncs. Esetleg a futóművet tüzetesen ellenőrizni, nincs-e lazulás valahol, esetleg valami deformáció.

Előzmény: Mihaly Horváth (71629)
ivókút Creative Commons License 2020.06.08 0 0 71634

Nálam volt hasonló, Brembo tárcsával, ha kicsit meg lett hajtva( nem kellett nagyon) morgó, fémes hangot adott. A csere segített. Soha többé nem veszek brembo tárcsát...

Előzmény: Mihaly Horváth (71626)
ivókút Creative Commons License 2020.06.08 0 0 71633

Mindig is érdekelt, hogy ezeket hogyan lehet legálisan használni, mert amit eddig láttam mindegyik kitakarta a rendszámot és a lámpákat is. Vagy a tetőre, vagy horogra olyant, amin van világítás is...

Előzmény: Törölt nick (71627)
ÖregMackó Creative Commons License 2020.06.08 0 0 71632

Olyan az érzésem, mint egy agatha christie regényben, az író tudja a megoldást de az olvasó csak találgat.... 

Előzmény: Mihaly Horváth (71631)
Mihaly Horváth Creative Commons License 2020.06.07 0 0 71631

Köszi az ötletet de az sem ér hozzá.

 

Előzmény: Papalac (71630)
Papalac Creative Commons License 2020.06.05 0 0 71630

A gömbcsukló az a talpas csapszeg akar lenni?

Ott kéne nézelődni, hogy nem ér-e hozzá a csavar a féltengelyhez.

Előzmény: Mihaly Horváth (71626)
Mihaly Horváth Creative Commons License 2020.06.05 0 0 71629

Ezeken már túl vagyok a betétek alatt paszta van a fékbetétek nem szorulnak.A jelenség azóta tapasztalható móta a próbapadon meggyötörték a futóművet gondolok itt az oldal irányú rázásra.Fémes  hangja van olyan mit amikor  valami lemezen súrlódik .

Előzmény: sünsanyi (71628)
sünsanyi Creative Commons License 2020.06.04 0 1 71628

Hello!

 

Amíg meleg,addig meg kéne emelni és úgy megforgatni a kerekeket. lehet,hogy van egy kis szorulása a féknek. A fékbetétek könnyen a helyükre mentek? Illetve valami kenőanyagot tettél a fékkengyel azon részére ahol a betétek felfekszenek és mozognak?(alul, felül) ha már meg van emelve, akkor esetleg a kerékcsapágy is ellenőrizhető,úgy,hogy a kereket alul,felül megfogod és ki-be próbálod mozgatni. Hirtelen ennyi jutott az eszembe. De majd jönnek mások is azok talán többet tudnak segíteni mint én.

Előzmény: Mihaly Horváth (71626)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.04 0 0 71627

Sziasztok!

 

kérdezném hogy 2002-es Thalia hoz milyen kerékpárszállítót ajánlanátok?

(elég lenne olyan ami 3 kerékpárt elbir) csomagtartóra szerelhető változat érdekelne, azok olcsóbbak talán..

 

Peruzzo Venezia 3? egyéb?

Mihaly Horváth Creative Commons License 2020.06.04 0 0 71626

Sziasztok !H valaki tud kérem segítsen tanácsot adni.203.-as Tháliám van a  múlt hónapban volt műszakin.Bal első lengőkart és ugyan ott gömbcsuklót cseréltek.A próba padon meggyötörték a fékeket és a futóművet.A kocsi át ment a műszakin. 1 hétre rá az unokámat kelet kórházba vinni. az autópályán kb 20 km. után az első futóműből fémes csiszoló hang hallatszik az okát nem találom át néztem a fékeket sőt ki is cseréltem a betéteket kerék megforgatásakor csapágy hangot nem hallani ha terhelés alatt van a futómű akkor nem hallani de ha szabadon fut akkor igen.Nem kinyomó csapágy hang mert üresben is és kinyomott kuplungnál is csinálja.Ha áll az autó kb 10-15 percet vagyis lehűl akkor nem hallani addig míg újra bemelegszik. és kezdődik előröl. Valakinek van ötlete vagy hasonló tapasztalata kérem ossza meg velem.Köszönöm.

ÖregMackó Creative Commons License 2020.05.28 0 0 71625

Lehet, hogy valamelyik ütközésérzékelő zárlatos és emiatt jelez a légzsák egység az UCH-nek?

Előzmény: ÖregMackó (71624)
ÖregMackó Creative Commons License 2020.05.28 0 0 71624

  

Előzmény: ÖregMackó (71623)
ÖregMackó Creative Commons License 2020.05.28 0 0 71623

A légzsák elektronika lábleíró tábla meg azt mondja, hogy az a láb az ütközés jel láb... 

Előzmény: ÖregMackó (71622)
ÖregMackó Creative Commons License 2020.05.28 0 0 71622

 

 

A 645 az UCH, a 759 a Légzsák elektronika azonosítója

 

Előzmény: ÖregMackó (71621)
ÖregMackó Creative Commons License 2020.05.28 0 0 71621

Egy másik tipusú biztonsági övfeszítőt is vezérlő elektronikus egységnek meg a 37-es lába van az UCH 23-as lábával összekötve

 

Előzmény: ÖregMackó (71620)
ÖregMackó Creative Commons License 2020.05.28 0 0 71620

Azt mondja egy vezetékezési rajz, hogy a 23-as lábra a légzsák elektronikus egységének a 27-es lába van kötve...

Előzmény: Ford_S_Max_1.8_160LE (71616)
ivókút Creative Commons License 2020.05.27 -1 0 71619

Amit küldtem a francia nyelvűt is megnézted? Ott több, mint 100 ! oldanyi pdf van csak kapcs.rajzokról. Ott sem találtál semmit?

Előzmény: Ford_S_Max_1.8_160LE (71616)
4728ITI Creative Commons License 2020.05.27 0 0 71618

Szia!

Van riasztó a kocsiban? Egy ismerősömnél az merítette le 2 hetente az akksiját.

Előzmény: Ford_S_Max_1.8_160LE (71616)
Ford_S_Max_1.8_160LE Creative Commons License 2020.05.27 0 0 71617

Sziasztok! Renault Clio II-höz keresnék VISU-t, amiben van magyar nyelv is. (Renault Clio X65 NT8234A Wiring Diagram) Vagy bármilyen X65-öt 2002-es évjárathoz. Tudna valaki segíteni?

 

Ford_S_Max_1.8_160LE Creative Commons License 2020.05.26 0 0 71616

Ezeket megtaláltam itt-ott, a bajom az,hogy egy relé folyamatosan behúzva tartja magát, ezért lemerül kb. 2 hét alatt az autó. Édesanyám, mint amolyan nyolcvan éves, elég ritkán és kis távolságokra használja. Napi közlekedés mellett nem is okozna gondot. Így másfél-két hetente lemerül az akksi és halott a kocsi. Az akksi új benne, mérhetően van egy folyamatos fogyasztás akkor is,ha minden le van kötve. rádiótól kezdve a riasztókig. Mégis meríti, feltehetően ez a relé, vagy valaki rajta. Olyan rajzot keresek, ahol követni tudnám (főleg az autóvillamossági szerelőm) azt a kört, amit az UCH reléje szabályoz. Azt már tudom,hogy a 40 lábasról a 23-as vezetéket kikötve megszűnik a fogyasztás. A belső lámpa ilyenkor nem ég, ami amúgy hibátlan. Talán van még valaki rajta. Az segítene igazán, ha az UCH-hoz kapcsolódó vezetékhálózat látszana valamin. A renault Dialogy lehet tudja ezt, én sosem használtam, nem is igazodok ki rajta, de a gépemen fent van. Ezért kértem hozzáértők segítségét, hátha onnan részletesebb adatokat is ki lehetne szedni. Azért köszönöm még egyszer, hogy időt szakítottál a problémámra! 2002-es Clio II benzines, 1,2-es paripa. Az még nem derült ki, a kérdőjeles relé igazából mit vezérel. Voltak leírások, de azok nem illettek rá azokban amiket Te is küldtél. Az összes többi relé megvan, ezt kivéve. N2-es felszereltségű (jelű) a panel. Hetek óta kínlódunk vele.

.

Előzmény: ivókút (71615)
ivókút Creative Commons License 2020.05.26 -1 1 71615

Nincs mit, remélem segít!

Előzmény: Ford_S_Max_1.8_160LE (71614)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!