Kérdéssel fordulok hozzátok. Arra vagyok kíváncsi, hogy mi a gyári olaja a Reanult Thalianak (2002, 1.4 benzin, K7JA700)? Most 5w 40-es van benne. Előre is köszi.
Szia. Ha a hiba csak a klimánál jön elő akkor ott kell keresni a hibát. A gáz mennyiség, kompresszor nem szorul meg ami miatt fullasza a motort. A kapcsolgatást nem értettem, a klima szelep kapcsolgat vagy az alapjárati motor állitására gondolsz?
Hosszbordás szijat szedd le a kompresszorrol és forgassd meg kézzel.
Nyomasszelep hiba is lehet vagy nincsn bemt gáz es kikapcsolja a klímát majd miután lehult a gáz visszakapcsolja.
Egy kis segítség kéne .1.5 dci 65le , ha bekapcsolom klímát akkor egy idő után ugrál az alapjárat . Olyan mint ha kulcsal le állítanám és gyorsan vissza adnám rá ( gyújtást ) . Van amikor teljesen le áll . Hiba kód nincs . Amit még észre vettem , hogy amikor terhelésre meg emelt alapjáratról vissza kapcsol , akkor kapcsolgatja egy párszor , majd be áll a rendes alapjáratra . Én valami elektromos hibára gyanakszom . Sajna nem tudom merre keresem a hibát . Ehez kérnék egy kis segítséget .
Kösz az ötletet .Utána járok ennek is bár féktárcsák nem lettek cserélve.Még mindig ott tartok hogy a műszakin mikor oldal irányba géppel megrángatták deformálódót valami csak nem tudom hogy mi.
Még egyet próbálj meg. A féktárcsákat szereld le, aztán esztergában megnézni,hogy nem üt-e valamelyik. Én simán a fékre gyanakszom, hogy ott lesz valami gáncs. Esetleg a futóművet tüzetesen ellenőrizni, nincs-e lazulás valahol, esetleg valami deformáció.
Nálam volt hasonló, Brembo tárcsával, ha kicsit meg lett hajtva( nem kellett nagyon) morgó, fémes hangot adott. A csere segített. Soha többé nem veszek brembo tárcsát...
Mindig is érdekelt, hogy ezeket hogyan lehet legálisan használni, mert amit eddig láttam mindegyik kitakarta a rendszámot és a lámpákat is. Vagy a tetőre, vagy horogra olyant, amin van világítás is...
Ezeken már túl vagyok a betétek alatt paszta van a fékbetétek nem szorulnak.A jelenség azóta tapasztalható móta a próbapadon meggyötörték a futóművet gondolok itt az oldal irányú rázásra.Fémes hangja van olyan mit amikor valami lemezen súrlódik .
Amíg meleg,addig meg kéne emelni és úgy megforgatni a kerekeket. lehet,hogy van egy kis szorulása a féknek. A fékbetétek könnyen a helyükre mentek? Illetve valami kenőanyagot tettél a fékkengyel azon részére ahol a betétek felfekszenek és mozognak?(alul, felül) ha már meg van emelve, akkor esetleg a kerékcsapágy is ellenőrizhető,úgy,hogy a kereket alul,felül megfogod és ki-be próbálod mozgatni. Hirtelen ennyi jutott az eszembe. De majd jönnek mások is azok talán többet tudnak segíteni mint én.
Sziasztok !H valaki tud kérem segítsen tanácsot adni.203.-as Tháliám van a múlt hónapban volt műszakin.Bal első lengőkart és ugyan ott gömbcsuklót cseréltek.A próba padon meggyötörték a fékeket és a futóművet.A kocsi át ment a műszakin. 1 hétre rá az unokámat kelet kórházba vinni. az autópályán kb 20 km. után az első futóműből fémes csiszoló hang hallatszik az okát nem találom át néztem a fékeket sőt ki is cseréltem a betéteket kerék megforgatásakor csapágy hangot nem hallani ha terhelés alatt van a futómű akkor nem hallani de ha szabadon fut akkor igen.Nem kinyomó csapágy hang mert üresben is és kinyomott kuplungnál is csinálja.Ha áll az autó kb 10-15 percet vagyis lehűl akkor nem hallani addig míg újra bemelegszik. és kezdődik előröl. Valakinek van ötlete vagy hasonló tapasztalata kérem ossza meg velem.Köszönöm.
Sziasztok! Renault Clio II-höz keresnék VISU-t, amiben van magyar nyelv is. (Renault Clio X65 NT8234A Wiring Diagram) Vagy bármilyen X65-öt 2002-es évjárathoz. Tudna valaki segíteni?
Ezeket megtaláltam itt-ott, a bajom az,hogy egy relé folyamatosan behúzva tartja magát, ezért lemerül kb. 2 hét alatt az autó. Édesanyám, mint amolyan nyolcvan éves, elég ritkán és kis távolságokra használja. Napi közlekedés mellett nem is okozna gondot. Így másfél-két hetente lemerül az akksi és halott a kocsi. Az akksi új benne, mérhetően van egy folyamatos fogyasztás akkor is,ha minden le van kötve. rádiótól kezdve a riasztókig. Mégis meríti, feltehetően ez a relé, vagy valaki rajta. Olyan rajzot keresek, ahol követni tudnám (főleg az autóvillamossági szerelőm) azt a kört, amit az UCH reléje szabályoz. Azt már tudom,hogy a 40 lábasról a 23-as vezetéket kikötve megszűnik a fogyasztás. A belső lámpa ilyenkor nem ég, ami amúgy hibátlan. Talán van még valaki rajta. Az segítene igazán, ha az UCH-hoz kapcsolódó vezetékhálózat látszana valamin. A renault Dialogy lehet tudja ezt, én sosem használtam, nem is igazodok ki rajta, de a gépemen fent van. Ezért kértem hozzáértők segítségét, hátha onnan részletesebb adatokat is ki lehetne szedni. Azért köszönöm még egyszer, hogy időt szakítottál a problémámra! 2002-es Clio II benzines, 1,2-es paripa. Az még nem derült ki, a kérdőjeles relé igazából mit vezérel. Voltak leírások, de azok nem illettek rá azokban amiket Te is küldtél. Az összes többi relé megvan, ezt kivéve. N2-es felszereltségű (jelű) a panel. Hetek óta kínlódunk vele.