Bocsánat, elszámoltam magam. Nem 1 hanem 2 szívás van fordulatonként. Így kb.32 gramm jön ki 2000-es fordulatra, padlógáz esetén. Reggel ki is próbáltam egy emelkedőn. 1700-as fordulaton szívott 20 grammot padlógázon.
Még februárban írtad hogy a légtömegmérőd 20gramm/s fölötti értékeket mér 2000-es fordulaton. Nekem az a tippem, hogy hazudik. Egy 1500-ös motor nyitott torokkal sem bír beszívni ennyi levegőt ekkora fordulaton. De valamiért az ECU hisz neki és próbálja beállítani az optimális keverék arányt ami a valóságban persze túl dús lesz.
Nekem hibakódom nincs, csak a "Not complete" megjegyzés, de holnap MoDiagot is megpróbálom, de az autó 2002-es.
Ami még látható, hogy 80-90 Celsius fokos motornál az állóhelyzeti fogyasztás 1.4 liter/óráról szép lassan lemegy 0.9 liter/órára, ami szerintem még mindig sok, más (off) autónál ez az érték 0.6 - 0.7
Bocs :) Lehet, hogy el kellene mennend egy olyan műhelybe (nem a szakszervízbe), ahol van hozzávaló autódiagnosztikai rendszer. Lehet, hogy rátanult a hibás szondára a kompjúter, és alapra kell hozni. Tudom, nem olcsó, de visszajön a benyán, amit most megcsócsál.
Kis gázzal, és magasabb fordulaton gyorsíts, 2000 és 4000 rpm közt. Ha alacsony a fordulat, akkor az intenzívebb gyorsításhoz iszonyú benya kell. Sík terepen az 50 tartásához 5. fokozat is elég, de ha ott rálépsz a gázra, akkor van egy nyögős, mély hangja, na azt kell elkerülni.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a vész villogó és a hátsó ablak fűtés kapcsolójának van-e világítása hogy sötétben is látható legyen ha van milyen izzó megy bele,előre is köszönöm. Ez egy p11 primera 1996-os 2.0 td