Itt most nem csak arra gondoltam hogy az emberek akkor kényelmesek mikor eladják az autót, hanem akkor is amikor megveszik. Nem hajlandóak vonatra szállni,(pl ha már eladták a régit), hanem inkább három hónappal tovább fizet pl havi 30ezret mert annyival tobb lett a kocsi a kamnatokkal együtt, csak éppen nem kellett érte utazni. Én ugy voltam vele mindig, hogy ha kocsit szereltem akkor a fordosoknak mindig valamivel olcsóbban megcsináltam. de ha a kisujjad nyujtod..... .
Nem számít mijen alkatrészből rakod össze csak " Óccsón számoljon".......egy generátorba nem lehet 400 ft-os ruszki csapágyat tenni mert meghal akkor meg jön ám és mondja a magáét.........ennyi a véleményem....ez mondjuk nem mindenkire igaz.....van aki ugy kezdi hogy mindenből a gyárit, hozza a számlát mester és fizetem, de manapság ez is egyre ritkább...sajnos pedig igy kellene......bocsi a terjedelemért.
Új vagyok a Ford használók is. Céges Focus-om van tavaly júniusi 1.8 tdci. Szeretnék tanácsot kérni. A kuplungpedál nyikorgása a problémám. A kollégám fél évvel idősebb 1.6tdci-én már a kezdet kezdetétől nyikorgott, az enyémen már pár apróságot módosítottak, reméltem, hogy ezt is de nem! Ahogy ilyen jó tavaszi idő lett elkezdett nyekeregni.
A másik Fókát próbálták kezelni mindenfélével, zsír, szilikon stb, de nem segített, csak max összekenték a szőnyeget, de nyikorgás 2-3 nap múlva újra.
Gondoltam, mielőtt rontanék a helyzeten megkérdezlek titeket, hogy mit tegyek?
Nézegettem és kerestem is a topicban idevágó infót, de nem találtam semmit.
Igen valahogy így lehet. Fúra az emberi viselkedés. Az emberek többsége akik autót adnának, el szeretnének minél előbb megszabadulni megunt járgányuktól és ezért inkább engednek az árból vagy éppen túl gyorsan elfogadják a felkínált vételárat. Aztán amikor már elkelt az autó utána sipákolnak, hogy milyen hü...e voltam, hogy ennyiért eladtam az autót, meg hogy mekkorát kaszál ezen az üzleten a kersekedő és szidják a kereskedőt amiért " átvágta" Őket és keveset adott holott sokkal többet ért volna az autójuk. Sajnos ilyen az emberi viselkedés forma. Bár az is igaz, hogy manapság már nem olyan könyű eladni egy használt autót. Sokszor hónapokig kell hírdetni különböző helyeken, amíg elkel. Bár mint mindenhez ehhez is kell némi szerencse. Üdv.
Én azt mondom mindig, semmi nem erőszak, be kell menni egy márkaszervizbe (persze ha van ismerős és nem egy idegen), és meg kell nézni az autó eurotax árát, és lehet kalkulálni, vagy ha nem igy, akkor rentgeteg használtautós oldal, stb......általában akik eladják az autót nem nagyon mennek át másik városba/kereskedésbe, nem nézik hogy máshol mennyit adnának érte, ennek több oka lehet szerintem, vagy nincs idejük, vagy nem érdekli őket mert meg akarnak tőle szabadulni, vagy csak szimplán lusták...de ezek természetesen nem mindenkire vonatkoznak....
Szia zacy! Hát igen. Nagyjából sajnos így van lassan mindenütt amit írtál. És szomorú a dolog.
Valahol olvastam már erről az AAA-ról régebben, lehet éppen itt a Totalcar valamelyik cikkében, nem tudom. Azt írták róluk, mármint az "üzleti moráljukról", hogy ahol megjelennek ott szépen lassan felvásárolják a környéken lévő használtautó kereskedésekben az összes autót és ezzel a csak "egy maradhat" elvet érvényesítve szépen kaszálnak utána a palira vett használt autót vásárolni akarók körében. Erre értettem azt, hogy "megölik" a konkurrenciát. Nincs ott verseny ahol megjelennek, mert csak "egy maradhat". Állítólag ha igaz, akkor cseh érdekeltségűek a "drágáim". Üdv.
Ebben van valami amit irtál. De az embereket sem kell félteni...én otthon maszekban autószerelő vagyok, komplett fékcseréért, amiben minden benne van a tárcsától, a csöveken át a kézifékkötélig, mertem kérni 6000Ft munkadíjat és azt mondtak hogy az sok, legközelebb máshova viszi az illető, hát kérem akkor hajrá......ennél olcsóbban????
Az illetőt még ismertem is régebbről...ugyhogy.....ha valaki 3000Ft ért csinálja meg ezt az vagy éhezik vagy olyan is a munkája....
Ez igy van a AAA-val is.....akit át lehet vágni az átvágják.....
Sziasztok! A napokban jártam a baranya megyei "fővárosban", Pécsett. Igaz csak átútazóban voltam, de rövid ideig láttam az ott is hamarosan átadásra kerülő alább már nevesített AAA-t, hogy hamarosan megnyitják a kapuit. Már tele volt a környék minden féle reklámmal, hogy pl.: nálunk használt autóját 20%-al többért vesszük át meg hasonlók de nem folytatom mert még reklámnak tűnne! Isten őrizz ettől! Most már kezd világos lenni mire is ez a nagy "jótékonysági" becsali reklám! Csak ennyit akartam hozzáteni. Ui.: Viszont lehet, hogy ezzel szépen, lassan és biztosan "megölik" a tisztességes kereskedőket a környéken.
Én személy szerint örülök annak hogy végre valaki megnevezi az "ominózus" cégeket, és ezzel lehet hogy sok embert megkíméltél sok-sok bosszuságtól.
Én személy szerint zalai vagyok, és a megyeszékhelyünkön is van pár ilyen cég, akik pl 1,8-as fullos(kivéve aut. váltó), szalonállapotú, 99/11 havi MkII-es mondeoért "kínáltak" 800 ezret. Hát kínálgassák magukat a patológiára.
Focus II. és Mondeora jó 2 db új Bridgestone Turanza 205/55 R16-os gumi és felni, szerelve, centírozva eladó 60.000 Ft-ért. (új ára 90.000 körül van) Érdeklődők e-mailben keressenek... Üdv LS
Csak egy rövid történetet szeretnék megosztani veletek. Gondolom, hallottatok már az AAA autóról, ahol nagyban nyomják a használt autó eladást, vételt.
Honlapjukról felhívtam őket, részletes ismertetés után adtak egy felvásárlási árat egy 11.000 km-t futott alig 2 éves Ford Focusra, méghozzá 2.400.000 Ft-ot.
Egyeztettem velük időt, hogy aznap este elvihetem hozzájuk az autót, természetesen átvizsgálják és készpézzel távozhatok.
Ahogy kellett, megérkeztem hozzájuk. Viszonylag gyorsan el is kezdtek foglalkozni az autóval. Természetesen külső szemrevételezés, próbakör, majd átvizsgálás szervízben (hozzáteszem még1x, hogy alig 2 éves, még garanciális, 11.000 km-t futott Focusról beszélünk).
1,5 órát töltöttem ott, mire jön a válasz, hogy adnak a kocsiért 1.800.000 Ft-ot!!!!!
Miután rendeztem a szívritmusomat, kérdem, hogy mire ez a 600.000 Ft-os eltérés, mit találtak, ami miatt így "értékelték" az autót. Válasz, van rajta pár karcolás...
(Ez így is volt!!!)
Ezek után már némi felháborodásomnak adtam hangot, most nem írom ide szó szerint, nehogy kimoderáljanak. Erre az értékelő vissza ment az épületbe, és 10 perc után megjelent egy 2.100.000 Ft-os ajánlattal. Kérdezem, hogy az épület melyik részében találta ezt a 300.000 Ft-ot??
Az volt erre a válasz, hogy ez az utolsó ajánlatuk, és ha nekem ez nem felel meg, nem vagyok rugalmas.
De mire lennék rugalmas, majdnem új kocsit viszek hozzájuk, részletes telefonos ismertetés után kalkulált árral szemben egy szemét ajánlattal akarják kiszúrni a szemem. És a kérdés a végére, ha ilyen messze van a telefonos ajánlat és a szemrevételezés utáni ajánlat, akkor mi szükség van erre????
Hát így tudják elérni, hogy az ügyfelek eljöjjenek és jó áron vegyenek autót.
Ez aztán a korrekt üzleti politika!!!!
És én még nem szólhatok semmit, de aki egy ilyen telefonos értékelés után feljön vidékről, utazik órákat és utána ilyen szemét módon akarják megvenni az autóját, az csodálkozom, hogy nem vágja őket pofán.
Ja, és felvetődik a kérdés, ha még találtak is volna valami műszaki problémát az autón, akkor vajon mennyit javasoltak volna érte???
Ingyennél kicsit kevesebbért biztos megvették volna.
Szóval csak óvatosan, ha valakinek megfordul a fejében, hogy eladna nekik autót!
Láttam tegnap ott egy E34-et, nem is mertem megkérdezni, azért mi pénzt ajánlottak....
Sziasztok! Lehet nem idevág teljesen a kérdésem témája de hátha tud valaki mégis segíteni. Nekem Fiesztám van (1.4 tdci) és még garanciális. Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalata közületek valakinek a barcsi Ford szervízről? Érdemes oda vinni az autót? Milyen a hozzáállásuk az ügyfélhez? Köszönöm előre is ha tudtok segíteni ebben a kérdésben.
Egy nagy segitseget szeretnek kerni Toletek, hatha valaki...
Van egy '89.12-i 1.4-es benzines escortom, amiben ha minden igaz elszallt a gyujtasmodul. A problemam az, hogy amiket lehet kapni 2 fajtat (lucas, bosch), az gyari szam alapjan nem passzol, s ahogy a unix honlapjan neztem a kep sem... A cromaxnal sem tudtak egyebet mondani, csak hogy 80ezerert rendelhetek... Ami benne van az eredetinek tunik, ford emblemas motorcraft. Bontokat probaltam, de eddig nem talaltam sehol. Gondoltam megkerdezlek Titeket is, hatha valaki latott mar hasonlot, vagy tudja mitol olyan kulonleges ez, netan azt hogy honnet lehetne szerezni... Ha valakinek pedig lenne, azt nagyon megkoszonnem.
A gyari szama 87FB-12A297-AA. Megprobalok feltenni rola 2 kepet is.
tervezem a közeljövőben,hogy autot cserélek...kinéztem magamnak a
1999-2000-es évjáratokon belűl az astra g ill. a focust.
ezt a kettőt szeretném a véleményeitek alapján versenyeztetni,hogy melyik is a jobb.ill ez így nem jó fogalmazás mert a focus sokkal jobban tetszik külsőleg de viszont az astra konzervatív belső vonalvezetése hááát jobban bejön......
az astra g-t kívűlről fújom mert ezeken tanultam meg a szakmát..de valahogy az élet úgy hozta hogy egy ford sem került a közelembe.teszem hozzá már nem gyakorlom a szakmát!kérném tőletek azt,hogy ezen évjáratú focus-okról írjatok véleményt hátha a jó konstukció elnyomja a bennem a belső tér által kiváltott viszakozást.véleményeket plííííz!!!
Hát, nem vettelek észre. :-( Volt a tetőmön kerékpár? Mert ha igen, akkor ott arra figyeltem, hogy minél kevesebb kráterbe menjek bele. Nem a tetőn lévők miatt, hanem mert bent is volt 4 db, és hiába volt köztük karton, nem akartam hogy nagyon ütődjenek.
Ha meg nem volt fent bringa, akkor csak simán bamba voltam. :-)))