A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
De, a gjsz-ben kapott csendes hidat is, még 72-44-ként. A 14-eseken, 40gy/88-on mászkált legtöbbet. A fémcsíkot vmilyen gyöngyösi, vagy kecskeméti vázjav-on kapta.
Én saját szememmel láttam őket az Örsön még felújítatlanul, úgy, h a 12-03-al még kb. egy héttel azelőtt 153-ason mentem. :/ A 12-02 meg már korábban átment.
De, egy részük megjárta még régi rendszámmal a gjsz-t. Ha minden igaz: 12-44, 12-53, 12-57, 12-61, a többi max vázjav lehetett, szóval akkoriban valóban elég frissek voltak azok, de utána indult nemsokkal a fehér dekoritos felújítás az itt maradt kocsikon (amilyen pl. a 12-84), nekem így rémlik, mivel ugye 99-ben jöttek a 412-esek, tehát akkor voltak a nagyobb vándorlások; a nagy gjsz/Mezőtúr hullám meg 2000/2001.
Egyébként télleg kár erre a szó szerintem. Minden garázs a legszarabbját próbálta leadni, és a legjobbakat átvenni. Hülye lenne, aki nem így csinálná! :o)