Keresés

Részletes keresés

Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8512

Azért utazni sem a legkellemesebb vele ... :-/

Előzmény: I9-62 (8511)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8511

Szeritnem össz-vissz azért sorolja ide, mert a 130-asra befagyott és bedőlt front fok-gyemet úgy takarták le ahogy:

Előzmény: rally forever (8461)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8510

Jobbak voltak miden szemszögből nézve, mint a 412-esek. Még most is sok sofőr visszasírja őket ... 

 

Előzmény: Törölt nick (8508)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8509

02-29 elvan ott magában a 183-ason ...

02-61 amikor még itt járt nálnuk 198-ason nem volt valami jó gép, de rendberakták :o)

02-64 minden nap felforralja a vízet més megy be cserére :-/

Előzmény: Törölt nick (8506)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8508

Szerintem egytől egyig mező és Récsisek voltak, kivéve a 13-84-et talán.

16-62 ugyanolyan mind a 13-62. Gyártás terén is.

Előzmény: Virtualbus fan (8501)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8507

Nagyon-nagyion jónak számított. Utolsó Kelenföldi hetében voltam vele Érdi szolgálatin. Minden olyan volt amilyennek lennie kellett.

Előzmény: Törölt nick (8504)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8506

Azért ezt így nem mondanám, mert a 02-17, 02-29 szerintem teljes mértékben kiválóak, váltó terén is. 02-61 is tuti, hogy nagyon jó, minden téren.

02-24, 02-28, 02-36-ra ezt már nem merném kijelenteni.

Előzmény: Törölt nick (8502)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8505

F10: 04-73 :) @ 38/138

 

kép róla később...

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8504
Hát ha jól emlékszem, 10-57 elég jónak számított amíg itt volt.
Előzmény: Virtualbus fan (8456)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8503

A 05-20 könyörögve kérem az illetékeseket. Nehogy összerakják. Bontsák vázra, és amit lehet használjanak fel a BPI-368-ra. :-D

De ha valaki esetleg úgy gondolja, jelenlegi állapotában elviszem a Fehér útra. Nagyon szívesen. Még utána is köthetik a 07-20, 07-21-es kombót.

Előzmény: Törölt nick (8500)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8502
Érdekes, én egyetlen egy jó dél-pesti 412-re nem emlékszem az elmúlt hónapokból ami jó lett volna, különösen váltó terén. (tény, ritkán járok arrafelé)
Előzmény: BPI-553 (8442)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8501

Cinkota elött melyik garázsban voltak az alábbi 415-ösök?  

 

13-84; 15-01; 15-02; 15-03; 15-04; 15-05; 15-06; 15-08; 15-09; 15-10; 15-11; 15-12; 15-13; 15-14; 15-15; 15-16; 15-17; 16-61; 16-62 

Előzmény: Törölt nick (8500)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8500
És ez röhejes.
05-20-t állitólag most még jobban szétszedték, nemhogy összeraknák... (bár sajnos az se egy túl jó kocsi). Bezzeg pl. a 13-57...
És sajnos most a 15-03 sincs a topon.
Előzmény: Törölt nick (8431)
Humarci Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8499

nyam nyam :D

Előzmény: BPI-208 (8492)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8498

Ezért is lettek az ottani kocsik sz*rok ... (10-05; 10-20; 10-48)

Előzmény: Törölt nick (8497)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8497

azzal nincs is gond, de a 412-esnek elég naponta 20-30 alkalommal megtennie a Rákos vasútállomás és a Kőbánya-alsó vasútállomás közötti szakaszt. Bőven elég ennek a gyenge vázszerkezetnek.

Előzmény: Virtualbus fan (8494)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8496

Mikor a házunkkal szemben lévő Palota úton gangolt le a BPI-005 és a BPI-006, én meg epekedve néztem az ablakból az új buszt. Milyen jó is volt az.

Először a BPI-005-tel sikerült utaznom a 4-esen, anno idestova 12 éve. Mennyire furcsa volt az egész busz. Az első alkalommal nem tetszett egyáltalán, de utána megkedveltem őket. Mondjuk mai napig az egyik legényelmesebb autóbusz, mind utastéri ülés, mind vezetőfülke tekintetében.

Előzmény: BPI-208 (8492)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8494

Jászberényi úton kívül a 162 egész normál útvonalon megy. Pesti út eg lett csinálva. Egyedül a Lemberg utca és környékén lévő fekvőrendőrök miatt sz*r az egész. Mert, hogy arra nem kellett volna bevezetni a buszt az biztos. Fenn R.kerten is végig türhető az út és kifele az Auchan fele is...

Előzmény: Törölt nick (8490)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8493

"Tehát senki nem nyúlja le a jó kocsikat, hanem nagy valószínűséggel az itteni magasan kvalifikált szakértők által jónak titulált járművek a műszak szemében valamiért mégiscsak feketeseggűek..."

 

Akkor itt van a kutya elásva. Akkor lehet hog ezeket az emberkéket kellene illuminálni egyik-másik garázsból.

Előzmény: RózsaszínPárduc (8489)
BPI-208 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8492

Jó nosztalgiázni, visszagondolni arra a 2000 környéki időszakra, amikor még a 14-eseken is 260 ment, frissek voltak a 412-esek, jöttek az arculatos 415-ök, mindenhol csili-vili 260-ak, botos 263-asok... :)

Előzmény: Humarci (8479)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8490

Ja, hogy szerinted a Jászberényi út egész türhető.

A Kőbánya-alsó vasútállomás - és Rákos vasútállomás közötti útszakaszon voltál már valaha? Mert ahhoz képest a Rákóczi út egyenesen autópálya minőségú.

a 168E-nél kb 2 hely van, ahol jó az út minősége. Szerintem miért csörög-zörög a 10-17?

Előzmény: Virtualbus fan (8486)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8489

Kedves Kelenföld rajongók!

A nagy elvakultságotokban beszéltek itt össze-vissza, csak éppen a lényeg felett siklotok el.

Amit beírtam, az azt cáfolja meg, amit 59-76 kartárs beírt. azaz, hogy 5-10 évvel ezelőtt Ti nem osztogattatok retek kocsikat. Pedig a válasz részben az, hogy DE, részben meg az, hogy MÁR NEM, mert már akkora elit királyok voltatok, hogy nem volt miből. Tehát ez nem a TI érdemetek, hanem ez egy adott helyzet volt.

 

Nem mellesleg pedig erre nem túl elegáns válasz az, hogy "de azok már rég le lettek selejtezve", mert ettől függetlenül akkor, amikor lepasszoltátok őket, még egy nagy rakás szar volt az összes. Ennyi. Okfejtegetésbe direkt nem mentem bele, mert gondoltam, hogy felfogjátok, hogy miről írtam, de sajnos tévedtem.

 

És akkor ezredszer is elmondom, hogy amikor nem új járművek nagyobb darabszámú beszerzése miatt vannak átcsoportosítások, amik figyelembe vesznek életkort, futott kilométert, mérőműszert, stb., akkor bizony az átadó garázs műszakja határozza meg, hogy mit tud/akar átadni. És ez nem csak Cinkotán van így, hanem mindenhol. Tehát senki nem nyúlja le a jó kocsikat, hanem nagy valószínűséggel az itteni magasan kvalifikált szakértők által jónak titulált járművek a műszak szemében valamiért mégiscsak feketeseggűek...

rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8488

Mondom mégegyszer: Autó Univerzál Kft Kecskemét. Nem "Dél-Pesti cigánykodás".

 

 

R.

Előzmény: Törölt nick (8470)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8487

kevés macskaköves

Előzmény: Virtualbus fan (8486)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8486

95-ösről le lehetne tiltani a 412-est mert van ott nem kevés macskaköves út.

98-asra is teljesen felesleges AP-s busz mert semmi kihasználtság és csak félreállások vannak miattuk. 

130-asról nem nyilatkoznék mert nem ismerem a vonalon lévő útminőséget.

162-es még egész türhető úton megy.

168E-vel mi a bajod? 1-2 rosszabb szakasz van aztán kész.

131-231-re tény és való amit mondasz.

Előzmény: Törölt nick (8483)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8485

Akkoriban még a 405-ösök új 5 évesek voltak. :-D

Repül az idő.

Előzmény: Törölt nick (8484)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8484

az lassan 10 éve volt, kb.

Akkor voltak 8 évesek a fennt említett kocsik. Jogos, hogy nem látták a GJSZ-t.

Előzmény: BPI-208 (8482)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8483

Az a baj igazából szerintem, hogy nálatok a legtöbb út minősége nem hogy szar, hanem egyenesen tragikus. 95, 130, 162, 168E, 131, 231, és társai.

Ezekre nem valók a 412-esek. A Budai régióban azért már történt valami változás pozitív irányban. Ha végre megcsinálnák az Erzsébet híd-Pesti hídfő és a Blaha Lujza tér kzötti útszakaszt, átvennénk a mezőnyt.

Előzmény: Virtualbus fan (8480)
BPI-208 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8482

Ha jól rémlik 12-02, amikor a vt átvette a 41/87-et. 12-03, 04 meg amikor a 153-as full 412 lett.

Előzmény: Törölt nick (8471)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8481

Hacsak Oroszországból nem veszünk párat, akkor nem fognak. :-D

Nálunk már nemigen van hadrafogható 260-as a jelenlegi kiadással.

 

Azért ha azt mondaná a 2 alvállalkozó, hogy bocsi, de mi ezt nem folytatjuk tovább, azthiszem rendíkivüli ritkítások lennének.

Előzmény: Humarci (8479)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!