Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8546

Igen. Főleg hogy Délpestem már vanm hozzá alkatrész, mivel 1-2 Vadnyulat áttereltek a túlvilágra. Azokból lehet alkatrészt kiszerelni.

Ha cinkotára menne a 13 VanHool, jórészt 10 db kocsi maradna belőle, ami forgalomba menne, mivel 3 db lenne donor. Bár nem vagyok róla meggyőződve, hogy mind a 13 szóló VanHool üzemképesen forgalomba fog állni. Szerintem jó ha 10-11db kinnt lesz. Ezeknek vajon mi lesz a rendszámuk?

Előzmény: Virtualbus fan (8538)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8545

Láttam az előző hsz.-ed. Csak megírtam az én véleményemet erről, hogy hová lehetne tenni ezeket. Majd meglátjuk, hogy mi lesz még ebből.

Előzmény: Virtualbus fan (8541)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8544

akkor meg?

ugyanarról beszélünk.

Előzmény: Virtualbus fan (8542)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8543

25-30-cal. Ez a sebesség a buaszsávban a rossz úton már repülésnek számít.

Előzmény: Törölt nick (8535)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8542

Csak egy részét ...

Előzmény: Törölt nick (8540)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8541

Látom az előző hsz.-emet nem sikerült értelmezni ;-)

Előzmény: Daniiel90 (8539)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8540

persze......

 

13 van hool majd kiváltja a mostani 412-eseket....

Előzmény: Virtualbus fan (8538)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8539

95-ös, 98-as, 130-as vonalhoz lehetne oda tenni őket. :)

Előzmény: Virtualbus fan (8531)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8538

Gyanítom, hogy oda fognak rakni VH-t ahol már van és van már rá csuklós vizsga. És elképzelhető, hogy az ott lévő 412-eset meg szétosztogatják ...

Előzmény: Törölt nick (8537)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8537

nyilvánvaló, hogy az lesz.

 

minden más csak álmodozás.

 

még azt se mondom, hogy ezzel mi nem járunk jól, csak annyit, hoyg ÉN nem járok jól.... :-/

Előzmény: Virtualbus fan (8534)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8536

02-16-ot áthelyezhetnék DP.-re. :)

Előzmény: Törölt nick (8532)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8535
És azt se hagyd ki, h az összes buzi taxis és gyökér ott áll meg a megálló elött, kirakni az ismeröst.
A sávokhoz még annyit, h ne feledkezz meg a sok busz/teherautó mellett a sok faszkalapról, aki nem fér el a sávjában. Nemcsak a szar út, hanem emiatt sem érdemes 25-30-nál gyorsabban menni.
Előzmény: Törölt nick (8522)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8534

Meglehetne csinálni ezt fordítva is! :D

Előzmény: Törölt nick (8532)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8533

A 10-56 még egész türhető kocsi és még az FGY is jó benne ha jól emlékszem :)

Előzmény: I9-62 (8528)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8532

egyet értek.

 

cserébe ide a felújított 412-eseket, meg még párat.:)

Előzmény: Daniiel90 (8527)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8531

Köszönjük, de a hulladékokat kihagynánk ... :o)

Előzmény: Daniiel90 (8527)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8530

Csabi mondta, hogy mérés miatt vittük át őket DP-re :o)

Előzmény: I9-62 (8526)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8529

igenám, csak nem mindenki olyan, mint te.

 

a magam részéről egyre inkább megértem azokat a kollégákat, akik itt vannak xx éve és elfogyott a cérnájuk (vagy hogy mondják ezt).

 

"nem csinálják meg az utat? nem csinálják meg a kocsikat? akkor megyek szépen, szabályosan, ahogy elő van írva. tartva a menetidőt és a többi."

 

ehhez nem kell ám se hanyagnak, se beleszarósnak lenni. ez csak egy sima reakció. ezt érték és érik el.

Előzmény: Törölt nick (8522)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8528

Aminek leéget a hátulja? :D Fehérvárnak köszönhetően most már jól működik :D

Előzmény: Virtualbus fan (8480)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8527

Jó lenne Cinkotának az a 13 db. szóló Van Hool. :)

Előzmény: Virtualbus fan (8486)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8526

10-35 és a 10-40 nem mérős, és nincs több mérős cinkotás 412-es.

Előzmény: Virtualbus fan (8475)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8525

Előtte 2 napot is dfolgoztam vele, egyszer a 155-ösön egyszer meg a 8-ason, majd a 8-asból lett 162-es. :-D

Én a Fehérvári felújítása előtt sem vettrem észre rajta váztörést.

Előzmény: Törölt nick (8523)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8524

Szerinted?:-D

Én csak a selejtezésben lennék segítőkész, de ha arról van szó, akkor álmomból felkeltve is ugranék, egyből.

Előzmény: Törölt nick (8519)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8523
Hát az illetékes topiktárssal finoman szólva nem voltunk boldogok, mikor hallottuk h elment a 229. Az nagyon jó volt tényleg.
Előzmény: Törölt nick (8506)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8522

Hát igen. És nem is a szakasz hosszúságával van a gond, hanem a milyenségével. Tehát azért ott aki a buaszsávban megy, az vagy nagyon leszarja a buszokat, vagy egyszerűen nem gondolkozik.

Én már a 13-83-mal csak a megállók végénél jövök ki a buszsávba. És egyből be a második sávba. Tudom hogy szabálytalan, ha megbüntetnének érte, akkor viszont nem fogom hagyni magam.

Ugyanis akármennyire is Kresz írja elő, hogy az autóbusz csak az arra kijelölt forgalmi sávban közlekedhet, akkor sem lehet ezt így használni. A Kossuth Lajos utrcában annyira szűk a buszsáv, hogy abban alig lehet elférni, ha elférsz egyáltalán. Az Astoria előtt úgyis be kell vergődni a második sávba, mert mindenki a busz elé vág be és onnan majd egyszer jobbra fog fordulni. Valamint az út szélén lévő kátyúk veszélyeztetik nemcsak a busz épségét hanem az utasok épségét is.

Előzmény: Törölt nick (8516)
I9-62 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8521

12-53

1989-2000: KLF

2000-2005: DP

2006-2007: CIN

2008/1: OB

2008/2: KLF

2009-?: CIN

Előzmény: rally forever (8432)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8520

elméletileg a klíma működtetésekor a szöveg is megy.

ez semmit nem mond arról, hoyg a klíma JÓL működik-e.

 

továbbá van olyan kocsi, amelyikben megy a klíma (ráadásul jól is) és nem mondja a szöveget, szóval messzemenő következtetést semmiből ne vonj le.

Előzmény: g86 (8418)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8519
Annyira nem volt az rossz, de jó se. Mindig volt valami nyügje, utoljára a retarderrel voltak bajok, ill. a kocsi esöben használhatatlan volt, most se volt az igazi, de legalább már nem kellett vele azonnal félreállni.
Ill. a gazdasszonya nem szerette a nehéz kormánya miatt.
Selejtre vagy vázjavra?
Előzmény: Törölt nick (8503)
BPI-553 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8518
Na, ha ritkán jársz errefelé, akkor ne is alkoss véleményt egy-két busz után... ;-)
Előzmény: Törölt nick (8502)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8517

baromi furcsa volt. először én se csíptem őket különösebben, nagyon furcsa volt a hangjuk és hogy a lökhárító alatt "nincs semmi":)

fölszállás után meg az, hogy leül az ember valahol elől és épp' csak kilát. meg a teljesen szokatlan belső elrendezés....

 

annak ellenére, hoyg a ház előtt jártak, nemigen utaztam velük, mert nem volt arra dolgom, máskülönben meg nem érdekeltek. de azért vannak halovány emlékeim. akkor még óvatosan járt velük mindenki (.....), meg tiszták voltak. sőt, az a nagy "fehérség", ahogy az ember fölszállt, minden alkalommal úgy nézett körbe, mint egy űrhajóban.

 

aztán megszoktam őlet, de úgy rémlik, hogy csak sokkal később kezdtem el jobban érdeklődni utánuk. leginkább akkor, amikor először bele ültem egybe. onnantól szerelem. :)

Előzmény: Törölt nick (8496)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!