Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9523
Komám, láthatod h nem :D
7/22 volt.
Előzmény: Törölt nick (9522)
rally forever Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9521

Igen, nyitva volt. 1 mp-n belül voltunk, és az AVM-en világított a DRS felirat. Szépen megvártuk a Tüzoltóság utáni DRS vonalat, és onnan nyílt a szárny :o) A Célegyenesben már P1 volt :o)

 

Viszont kéne szólni a szervezőknek, hogy elég szar az útburkolat a célegyenesben, jó lenne már egy új aszfaltréteg, vagy jelöljenek ki egy másik pályát :o)

 

R.

Előzmény: Törölt nick (9519)
Aron_son Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9520

Nem ártana, így elég csalóka :)

Előzmény: Törölt nick (9485)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9519

A hátsó szárnyat nézted? Lehet hogy nyitva volt...!

 

:-)))

Előzmény: MBen (9493)
Aron_son Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9518

Hálistenezhetsz, de a karbantartás csodákra képes.

Előzmény: Peti817172M (9487)
Aron_son Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9517

08-72 hátsó ablakában is ilyen van.

Előzmény: Humarci (9514)
FKU-911 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9516

Ilyen volt 1-2 éve a 451 is. Az erő mellé hatalmas fekete füst is társult induláskor.

Előzmény: g86 (9495)
FKU-911 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9515

Sok ilyen van, hosszú lenne a felsorolás: 00-15, 08-59...

Előzmény: GABEN352 (9512)
Humarci Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9514

van, valamelyik 60-as kocsi tuti majd megnézem rendszámilag

 

Előzmény: GABEN352 (9512)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9513
272: FKU-949
GABEN352 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9512

08-80-n érdekes megoldást láttam: kettes ajtó előtt félig visszakerült a régi táblatartó, konkrétan a 2 függőleges tartója és arra van ráragasztva az új táblatartó. Van még ilyen más kocsin is vagy óbuda alkotta?

 

A 00-68 című igényességet pedig meg lehet tekinteni a zörsön, társát, a 01-26-t pedig Kökin.

ksly435 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9511

19-07 a mindenféle változtatás nélküli kocsi.

 

 

05-77 a Récseis változtatások alanya.

 

 

19-24 az új rendelés szerinti műszerfal...

 

 

Amúgy a külső vészcsengőre azt a megoldást is alkalmazták, hogy a zárt ablakokat tették oda ahol a gombot elérik.

Előzmény: Ex Récseis (9508)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9510

Hát mondjuk vizszintes úton Én sem tudom elképzelni ennek az értelmét, Autpályán, Mondjkuk az M1-M7 bevezetőjén mindkét irányban érthetőnek tűnik, mert olyan a lejtése, hogy sebesség tartásnál többet fogyaszt mint gurulásnál és jobban tud gurulni.

Előzmény: Törölt nick (9509)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9509
Nem, ezt megtakarítás címén csinálják...
Előzmény: Törölt nick (9507)
Ex Récseis Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9508

ksly435

"A 435-ösöket már így gyártották, hogyha a csengőt megnyomod csak az összajtóval vagy az elsőajtónyitóval tudsz közben ajtót nyitni.Egyébként, ha végiggondolod nem olyan nagy hülyeség, mert így a csengő lenyomása után már nincs lehetőségük új ajtót kinyitni a fel-le "ugrálásra" ezzel is megosztani a sofőr figyelmét."

 

Humarci

"és vannak olyan kocsik amiknél csengő után is tudsz nyitni... és nem is egy kocsi ilyenés az unikum ahol vagy szórakozás vagy beleszarás de nyitóval nem csinál semmi, míg a vészcsengővel nyitsz :O"

 

ksly435

"Talán az ex-récseis kocsik...Abban a garázsban kötöttek át jópár kapcsolót a megfelelő műszerfalelrendezés érdekében, ha jól emlékszem..."

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=102327676&t=9109021

Eredetileg az ajtócsukó törölte a nyitás engedélyezést, de a műszerfal átalakításakor az autóbuszvezetők kérésére az indításjelzőre átkötése is bekerült a technológiai utasításba.Csak -mint már említettem- nem mindenhol hajtották végre az utasítást.(Egyébként az indításjelzőre átkötni igen bonyolult munka, talán 1 percig is eltart :-)))  )

 

Az IKARUS a 415 és 435 típusokat az EU előírásainak megfelelően, külső vésznyitóval is felszerelte. De nálunk "természetesen" a kedves utasok visszaéltek vele, a megállóban már becsukott, vagy csukódó ajtókat visszanyitották. Olyan is volt, hogy a piros lámpánál várakozó busz utasa az ablakon kihajolva nyomta meg a vésznyitót, és szállt le a buszról. Ezért elrendelték a vésznyitók megszüntetését. Átkötöttük vészcsengőnek, így azért maradt egy  vészjelzési lehetőség. (Ezek után amikor a "kedves" utas megállón kívül fel akart szállni a buszra, és megnyomta a gombot, nem nyílt ki az ajtó, csak a buszvezetőnek jelezte a kísérletet. És ugye, legszebb öröm a káröröm!!!  :-)))  )

Előzmény: ksly435 (9450)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9507

Délutánosok körében meg is értem, mert 20 nap alatt a 20 kocsiból 15-nél vagy rossz az átf mérő vagy sokat számol.

A D-N-D feltehetően az adagoló hibája miatt szokott előferdülni, mert annyira nem kap gázolajat alacsony sebességnél, hogy egyszerűen megálláskor leáll a motor.

Előzmény: Törölt nick (9505)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9506

Anno fél éve volt rá példa, de mostmár egyszer sem látsz tőlem ilyen. Ellenben legutoljára a 08-23-ason láttam egy kollégát, ahogy éppen Betthoven - Für Elise zongorakoncertjét gyakorolta a váltógombsoron. De érthető volt ezen ténykedése is. Az a kocsi az nem lusta. Szimplán és egyszerűen baszik menni.

Előzmény: Törölt nick (9503)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9505

Nem, aki minden megállásnál D - N - D -t játszik.

 

Érdekes, nekem még senki nem mondott ilyesmit, csak legyintenek, sőt, a többség annak örül, ha az átf. mérő R...

Előzmény: Törölt nick (9504)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9504

zongorázás terén mire gondolsz?

Mert nálam maximum 1-2 emelkedőnél teszem csak fix 1-esbe, hogy ne erőlködjön a motor emelkedőn.

Mondjuk ha annyit mondok, hogy havi 15 ezer forint plusz pénz, akkor megérted miről beszélek?

Előzmény: Törölt nick (9503)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9503

Hogy mire jó ez a megtakarítósdi, pláne a zongorázás, én nem értem... Legalábbis ezt nem nagyon szokták anyagilag honorálni.

Előzmény: Törölt nick (9500)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9502

feleannyira nem bízok meg benne, mint a I3-83-ban.

A 383 esetében már annyira kiismertem a kocsi minden tulajdonságát, reakcióját hogy becsukott szemmel elvezetném. Hát ez nem igaz a 353-ra, mivel össze-vissza járkál az úton, teljesen kiszámíthatatlan.Nem tudom mi lehet a hátsó hídjával, már gumi lett rajta cserélve, már mindenét átnézték, de érdekes, ha belemész egy kátyúba, vagy a belső sávból a buszsávba valamint a buszsávból besorolsz a 3. sávba érdekes dologokat művel. Instabillá válik a hátulja, ahol stabilan kellene vezetnie a nyomvájúnak, ott jobbra-balra járkál a segge.

Előzmény: Törölt nick (9501)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9501

Azt nerm mondanám ré, hogy külsőre le lenne amortizálva, mert azért nagy vonalakban össze lett rakva, de vannak olyan dolgai, amiket nem szeret az ember.

Előzmény: Törölt nick (9499)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9500

Nem. 53-as korában, még a nagyobb leállítása előtt szerettem a hangját is. De most a váltótól kezdve a motor gyengeségéig annyira egyszerű kocsi, mint egy pont.

Semmi élet nincs a motorjába, megtakarítani nem lehet vele és olyan igénytelen az egész.

Előzmény: Törölt nick (9499)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9499

Vajon azért nem szereted, mert 53-n volt korábban és ott leamortizálták?

Előzmény: Törölt nick (9498)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9498

Kedden már eredeti állapotában lesz. Addig hála istennek nem leszek vele.

Előzmény: Törölt nick (9485)
Ex Récseis Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9497

"Anno pl. a 04-36 is tudott ilyet. Leesett az alapjárat, onnan tudtad, hogy bekapcsolt a sport-fokozat, onnantól kezdve elinduláskor a személyautókat is lazán lehagytad, dízelmozdonyt idéző korommennyiség kíséretében. :o)"

 

A héten a 04-39 produkálta ezt a jelenséget. Álló helyzetben, sebességben annyira leesett az alapjárat, hogy az adagoló úgy érzékelte, hogy áll a motor, ezért gázadásra az indítótöltést adta.

Előzmény: g86 (9495)
rally forever Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9496

Előjele itt csak annyi volt, hogy indulás előtt, még parkfék-állapotban kellett egy kisebb gázfröccsöt adni. Ha füstölt, akkor lehetett használszni a KERS-t :o) És nagyon ment!

 

R.

Előzmény: g86 (9495)
g86 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 9495

Anno pl. a 04-36 is tudott ilyet. Leesett az alapjárat, onnan tudtad, hogy bekapcsolt a sport-fokozat, onnantól kezdve elinduláskor a személyautókat is lazán lehagytad, dízelmozdonyt idéző korommennyiség kíséretében. :o)

Előzmény: rally forever (9492)
rally forever Creative Commons License 2011.06.12 0 0 9494

Lehet, mert körönként csak 1-szer, max 2-szer lehetett használni :o) Aztán mindíg újratöltött. Mind1, utolsó körben, a célegyenesben hozott nekünk egy P1-et a 18-40-el :oD

 

R.

Előzmény: MBen (9493)
MBen Creative Commons License 2011.06.12 0 0 9493

Biztos a "kers". :D

Előzmény: rally forever (9492)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!