Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 7789
Egy szaros rigáért is újabban 40 000-et el mernek kérni, és kapnak is, 5 évvel ezelőtt dobálták ki a 3-asokat ... szerintem lehet benne valami... :)
Előzmény: flathead (7786)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 7788
Ma végre ihletet kaptam hogy hogyan tovább.Ott akadtam le hogy miként kerüljön fel a membrán a gyári hengerre.A projekt pihent egy ideig míg végre rájöttem.A múltkor a legfelső bordát leszedtem róla hogy kapjak egy sík felületet,amire rá lett volna hegesztve egy alu lemez és arra ment volna a membránház.Ez nem jött össze.Ma négyzet alakúra vágtam a kiálló részt és lereszelgettem a széleit.Erre kerül majd egy vaslemez keret ami olyan vastag mint a kiálló rész,és olyan méretű hogy kicsit (mondjuk 10mm-el körben túlérjen a kálló részen.A szívócső furatait felfúrtam hatos menetűre.A keretre kerül egy olyan vastagságú és méretű vaslemez mint ami az eredeti felső borda volt.Középen lesz egy négyzetes felbővített szívónyílás méretű nyílás..A keret meg az új borda össze lesz hegesztve és két hatos csavar fogja fel.Meg utána körben négy átmenő csavar az egészet lefogja ha szükséges.A vaslemez bordára kerül a szintén vaslemezből készült membránház,aminek a szélén lesz a 4 darab hatos furat amivel összefogatom a membránházat,a membránt és a szívócsövet.Képeket mellékelek hogy hol tartok.Haladna ez jobban is ha nem lenne ilyen meleg a műhelyben.De este amikor már hül a levegő akkorra már fáradt vagyok,meg az asszonyka is vár :D
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.14 0 0 7787
Üdv a köreinkben :)
Előzmény: p20-feri-tb (7785)
flathead Creative Commons License 2010.07.14 0 0 7786
"pár év múlva aranyat fog érni! :D"

Ezért erre én nem vennék mérget.
Előzmény: Taxxi (7776)
p20-feri-tb Creative Commons License 2010.07.14 0 0 7785
Szép napot.
Én is beruháztam:-))))))))))))))))))
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7784
Sokkal nagyobb feeling, majd rájössz egyszer. :)
Előzmény: Taxxi (7783)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7783
Ezért hajtasz már Mustangot! xD
Előzmény: TyerCorp01 (7782)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7782
Nem voltam, kinőttem én már a Simsonból... :)
Előzmény: kelsza (7781)
kelsza Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7781
Köszi! Simsonálison nem voltál? Rohadt jó volt. Volt egy másik majdnem ugyanolyan gyári Schwalbe, majdnem olyan mint az enyém, fehér csak kicsit szarabb.
Előzmény: TyerCorp01 (7780)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7780
F65 P

Ahogy nézem ez még nullkilométeres, legalábbis nagyon keveset meehttek vele, mert belül a porcelán is tiszta.
Van itthon mostmár 5 db, a Mustang nagyon jól megy vele.

Amúgy ma vele menetm ki méhbe 50-es utazóban, 12-es lánckerékkel nagyon energikus, és fürge kis gép, de rég hajtottam már... :)

És nem ereszti az olajat, jó sok (kókány) fbs ráment...
Előzmény: kelsza (7779)
kelsza Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7779
Nekem is van itthon egy ilyen KLG Bakony gyertya. Neked milyen számok/betűk vannak a porcelánon? Nem tudom leolvasni a hőértéket.
Előzmény: TyerCorp01 (7778)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7778


Mai fogás. :)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7777
Naigen, és most pont az a helyzet, hogy még van hozzá alkatrész, de már nem aranyáron.
Előzmény: Taxxi (7776)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7776
Most aprópénzből felújítod, még most van hozzá alkatrész, használod, szépen megbecsülöd, pár év múlva aranyat fog érni! :D
Előzmény: TyerCorp01 (7768)
B..gabi Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7775
köszi!
Előzmény: TyerCorp01 (7774)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7774
Tallóz-feltölt-beszúr. ;)
Előzmény: B..gabi (7773)
B..gabi Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7773
Talán most sikerül!
Előzmény: B..gabi (7772)
B..gabi Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7772
Ő az:
Előzmény: B..gabi (7771)
B..gabi Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7771
Felújított Mustang eladó:-csapágyak,bowdenek,fúrt henger, gumiköpeny stb.stb.+alkatrészek. 35E ft
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7770
Ettől függetlenül köszönöm a tanácsot, a szándék a fontos, az meg megvolt. :)
Előzmény: flathead (7767)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7769
Ja, és netuddmeg, mi kultusza van újabban a pedálos moszkvicsoknak, egy olyat, aminek mindene megvan, és nem kell sokat kalapálni, szóval olyanért 50-60 000-et el mernek kérni... egy olyan értékű cuccra már csak illik szórógittezni. :)
Előzmény: flathead (7767)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7768
"mert gondolom nem akarja se restaurálni, se élete végéig használni a passatot"

Hátőőőő, lévén hogy 28 éves autó, minimális dukkózással, valami ilyesmi volt a tervem... :)

Új autót biztos, hogy nem fogok venni jó ideig, meg amúgysem, ezzel meg nem sietek, pár évig még nem lesz rajta rendszám, és ha már költök rá, legyen istenesen megcsinálva, és ezt az autót szerelő többet nem fogja úgy látni, hogy én ne lennék ott, elegem van már belőlük. (ld. önindító)

Előzmény: flathead (7767)
flathead Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7767
Én is utálom a gányolást, a szilikonozást azért írtam tyernek, mert gondolom nem akarja se restaurálni, se élete végéig használni a passatot, és szerintem nem is érdemes túl sok energiát fektetni bele. Én azt a mentalitást sem értem, amit pl. tesóm csinál, hogy pl. régi, 30 éves pedálos autót fel akarja újítani keresztlányomnak, de ő már szórógittezni akar, meg autófestékkel lefújni. Nahát ez egy baromság, egy ilyen játékra mi a szarnak ennyi pénzt költeni meg energiát belefektetni? Úgyis 2-3 évig használja a gyerek, egy flakon valami fújós festék elég lenne rá, nem kell túlbonyolítani. Ugyanígy az omegájára talált ki ilyen faszságokat, hogy belevarr egy kisebb V8-at, és majd hogy fog menni. Mi a szarnak? Egy rakás szar már az az autó, lakatoltatni kéne, motorja 300.000-en túl van, generáloztatni kéne, minden kontakthibás benne, a diffije szar, most kéne vagy 700-at rákölteni, hogy rendben legyen. Szóval egy oldtimer-re érdemes költeni, érdemes szépen megcsinálni, de szerintem egy használati autóra, amit max néhány évig használna az ember, nem érdemes sok pénzt és energiát fektetni.
Előzmény: Kristóf 210 (7765)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.13 0 0 7766
Tudom miről beszélsz.A robogómba az előző tulajnak tett a szerelő a gyári méretű tág főtengelycsapágy helyett egy szélesebb orosz normál csapágyat amit előtte leesztergáltak méretre.A melegedéstől szorult és szépen elnyalta a főtengely felfekvő részét.A gilera motoromnál meg az ügyes szaki az olajszintjelző két vezetékére kötötte az akksi két pólusát izzó nélkül.Így ha kifogyott volna az olaj lett volna egy szép zárlat.
Előzmény: Kristóf 210 (7765)
Kristóf 210 Creative Commons License 2010.07.12 0 0 7765
Ne vedd magadra, nem konkrétan neked szólt ez a kijelentés, sokkal inkább ennek a mentalitásnak amitől megőrülök, hogyha valami elromlik akkor összebarkácsolják, ahelyett, hogy becsületesen megjavítanák. Akárhányszor valami használt motort elkezdek szétszedni, vagy rendbe rakni ezzel találkozok, általában a hibák java része is a szakszerűtlen szervizelésből ered, Yamahámon is a hibáknak túlnyomó része az előző gazdák igénytelenségéből ered, például rossz a kipufogó rögzítés miatt tört szét a rezonátor a hátsó dobnál, ha tett volna rezgéscsillapító gumit a váz és a kipufogó közé (mint gyárilag is van), akkor 20 perces melóval meg spórolt volna nekem egy fél délelőttös CO-zást és egy csomó szívást. Vagy egy másik motorba amit szintén csináltam, egy robogóba, az ökör túl nagy akkumulátort vett, nem vissza vitte, és vett egy kisebbet, hanem kivágta a belső műanyag oldalát az ülés alatt, és most a kosz sokkal jobban feljut az ülés alá.
És ez a ragasszuk be a tetőablakot ötlet, ez szintén ilyen volt...
Előzmény: flathead (7763)
Balu002 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 7764
Aha köszi, majd megpróbálom, remélem jó lesz.
Előzmény: TyerCorp01 (7762)
flathead Creative Commons License 2010.07.11 0 0 7763
Vegyél már vissza bazmeg.
Előzmény: Kristóf 210 (7742)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 7762
Nekem is csinálta régebben egyszer, nem tudom már, mivel csináltam meg, de alul a kuplungpálca végén lévő hernyócsavart állítsd be úgy, hogy éppen kotyogjon a kiemelőkar (bowden nélkül), majd jól húzd rá az anyáját, a bowdent meg csak utána lődd be, elvileg így jónak kell lennie. Máshogy menetközben nem mozdulhat el.



Joe! Szerintem emberhiba lehetett a dologban... nem figyeltem oda eléggé.
Előzmény: Balu002 (7761)
Balu002 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 7761
Helló!
Azt nem tudjátok hogy mitől csinálja azt a kuplung, hogy egyszercsak elkezd kúszni, tehát hiába húzom a kuplungot, nem old eléggé, és a motor el akar menni alólam, ha meg visszatartom akkor lefullad, de aztán egy idő után abbahagyja. Mi okozhatja ezt a hibát? Jó lenne megcsinálni mert eléggé idegesítő.
Előre is köszi.
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 7760
Valahogy nem tetszik nekem az a elölről hátulra megoldás,meg ugye hátrébb kerülnek a lábtartók is nálam.Csehektől vettem az ötletet.Én úgy csináltam hogy a váltókaron levő furatot végig egyenletes átmérőjűre furattam,és került bele egy vállas persely ami felfekszik a deknire.
Előzmény: garázsharcos (7751)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!