Tekintve, hogy én Webasto-ban utazom, nem tudok érdemben hozzászólni, csak általános tanácsokkal tudok szolgálni.
Szerintem először is hívd fel Eberspächeréket, kérdezz rá, hogy a te kályhádhoz melyik szivattyú való. Ha esetleg nem akarnak cikkszámot, ilyesmit adni, mondd azt, hogy nem akarod még megvenni, de szeretnéd tudni, hogy majd mit keress. Vagy ilyesmi.
Kieg fűtéssel kapcsolatban szintén kérdezd meg őket.
Bár lehet, hogy itt a topikon is tud valaki segíteni.
Aztán keress rá az e-bayen.
Vagy, ha találtál valakit az E-bayen, aki Eber kályhát árul, küldj neki üzenetet, hogy alkatrésze van-e hozzá. Stb.
Ami a keresést illeti. Az Eberspächer ugye német, szóval szerintem ebay.de és Wasserpumpe. Hátha úgy többet/mást hoz ki a kereső.
Korábban, segítséget kértem egy BBW 46-os kályhával kapcsolatban.
Sikerült bekötni, viszont egy olyan probléma lépett fel a próba során, hogy begyújt a kályha, de nem kapcsol át a 2. fokozatra, hanem szellöztet és leáll. Kicsit körülnéztem, hogy mi is lehet a pb., de konkrét választ nem kaptam. A sok hibajelzések között talán az volt a leg elfogadhatobb, hogy az üzemanyag szivattyú nem szállit elegendő üa-ot, mert nem a sajátja. Egy másik válasz, az volt,hogy azért nem kapcsol át, mert nincs kpuffogó dob, csak kb 50 cm cső. Ha vki találkozott már hasonló jelenettel, megköszönném a segítségét.
Ha beesik hozzátok egy propelleres, azt ki sem tudjátok olvasni? Gondolom ha nem a kocsi OBD-n akkor lekötve a kályhát direktbe sem? Ezek után amíg a vezérlő nem agyhalott a rátöltött sw-t kikopizva szerintem bármikor tudtok ti is vezérlőt cserélni. Nem akarok senki ellen beszélni, de engem szakmailag ezen problémák igen erőssen foglalkoztratnak, természetesen az ügyfél megelégedésére való tekintettel, elsősorban. Bár amíg vannak "Vajnai" félék... ;oD
És tulajdonképpen az az egészben a borzasztó, hogy annyira ülnek az infón, hogy mellette eltörpül az, hogy talán az ügyfél kiszolgálása lenne az első...
Pedig a fene se akarna BMW-t összerakni a hülye rajzaikból... De legalább tudnánk segíteni az ügyfeleknek.
Mert ők nem értenek hozzá, nekünk meg meg van kötve a kezünk.
de az övé azon az egy kanócon sorosan kommunikál és ha nem megfelelő a kommunikáció akkor baxhatja. Ezért kibaszás a bmw-től, hogy ők nem foglalkoznak vele kellő (odafigyeléssel/segítséggel) képpen, a web meg nem tud. Németekre jellemző (ami részben érthető is ) hogy a tudás hatalom, csak akkor legalább ésszel csinálnák és olcsóbban. Sok kicsi, de legalább biztosan.
Lehet, így teszek majd és elmegyek egy WEBASTO márkaszervízbe. Mindenesetre váltig állította a szaki, hogy BMW vezérlés van rajta és külön nem lehet kapni. Semmiképp sem akarom egyébként elkapkodni a dolgot, hanem először biztosra letisztázni, hogy "mivel is állok szemben". Köszi szépen! Sanyi
Köszi szépen, sokat segítettél! Az az érdekes hogy mihelyt a visszatérő ágon eléri a kazánt a langyos víz, lekapcsol a kazán. Ebből gondolom hogy valami nem stimmel a hőérzékelővel.
A fűtőventit már rég bekötöttem (míg vártam a vezérlőre...), gondoltam lesz ami lesz, másnem lekötöm a relét. De várakozásom ellenére melegszik a radiátor is, így ki kell "bírnom" a meleget az utastérben :).
Az "üzem" szó alatt azt értem hogy bekapcsolva elindul minden, a kályha ventillátora, az üzemanyagszivattú, begyújt a kályha, megy a szivattyú (ezt le is ellenőriztem) de olyan mintha a víz hőérzékelője túl hamar kapcsolná ki a fűtést. Esetleg megírhatnád hogyan lehet kimérni a hőérzékelőt, és milyen típusú. Egyébként a vezérlés nyáklemezén sólerakódás volt ezért valószínű valamikor beázhatott.
Valószínűleg nem kering a víz. De mindenképpen pontosítani kellene, hogy nálad az üzem mit jelent? Az üzemanyagszivíttyú kattogását vagy az égést megkezdését?
A motortérben, a jobb oldali lámpa mögé, alá. Egyébként hideg motornál kb. 5 percig fűt és keringet, de mihelyt melegszik a víz, lekapcsol a kazán! Már kikaptuk az autóból, holnap szétszedjük.