Keresés

Részletes keresés

11-88 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9771

Csodálkoztam is volna, ha pont azokat hagyják meg.

Előzmény: I9-62 (9770)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9770

Igen, már tudok róla. Furcsálltam is, ellenben a másik 3 ráncos eltűnt.

Előzmény: 11-88 (9769)
11-88 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9769

04-47, 04-62, 04-64, 04-71, 08-06 jár ma is.

Előzmény: I9-62 (9752)
ksly435 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9768

Mikor láttad? Mert reggel még nem volt ott. :-/

 

Ha jól emlékszem ezek voltak kinn.

11-31, 11-46, 11-48, 18-06, 18-12, 19-95, x-224 (7 ATSZ), u-936, u-937, u-939

Előzmény: Törölt nick (9764)
GABEN352 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9767

Ez pont annak az esete, amit tegnap ecseteltél egy másik topicban :/

Előzmény: Törölt nick (9747)
Humarci Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9766

én láttam már ilyen váztörést ennél jobban kirajzolódva volvon...

Előzmény: Villámhetes (9745)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9765
15-55 @ vsz -> bal oldalt a díszléc alatt és hátul lefényezték. A másik oldalát nem láttam.
15-56 @ vsz -> mindkét oldalon telifényt kapott, azonosítókkal. Az elejéhez és a hátuljához nem nyúltak.
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9764
139: 19-42
Daniiel90 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9763

Jó, hogy lekaptad a 17-80-at. :)

Előzmény: 11-88 (9760)
Aron_son Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9762

05-38 biztos, hogy a speckó motorja miatt. Amúgyis minden második héten bent "pihen".

Előzmény: 11-88 (9751)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9761

Tavaly akkor nyilván azért is az a négy állt le a 30-as csopból, mert épp akkor tájt kellett volna vizsgázniuk.

Előzmény: FKU-911 (9757)
11-88 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9760

;-)

 

17-80

Előzmény: Daniiel90 (9755)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9759
Nagy valószínűséggel még pár napig így is lesz ez.
Előzmény: BPI-791 (9758)
BPI-791 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9758

Lehet, hogy volt -sőt nagy eséllyel biztosan-, de ma a kökis járatok változatlanul Kökire mennek és a Metró is odáig megy.

FKU-911 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9757

De azokat meg is fogják csinálni. Eddig sem azokat állították le, amiknek lejár a vizsgája, hanem amikkel nem kell foglalkozni.

Előzmény: I9-62 (9753)
BPI-791 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9756

Na akkor jönnék én is egy kis jellemzéssel, de az elmúlt napokból jórészt.

15-49: Régebben sokkal jobb volt, most se rossz, de azért a különbség észrevehető

FLR-705, 738: Klíma működése 5*, amúgy átlagosak, a 705 mintha picit jobb lenne motorikusan.

17-25: Sokkal jobb állapotban van mint Délpesten volt, a motor se gyenge.

19-90: olyan a hangja mint most nálunk a 08-30-nak, azzal az eltéréssel, hogy a váltója 3-asba és 4-esbe hol túl korán, hol tul későn vált (08-61 feeling)

05-70: Motorja kissé hangos, viszont megy mint a rakéta...

05-60: Váltója igen érdekesen váltogat...

04-75: Egy renkívül erős motorral rendelkezik, normálisan működő váltóval. Műszakilag se rossz, viszont igen firkás az ufója...

-------------------------------------------------------------------

A leállított kocsikról a véleményem:

17-02: Én őt sem állítottam volna le, mivel korántsem olyan rossz mint aminek mondják, jó vezetni lehet, hogy sz*r, de motorikusan és tán vázilag se olyan gáz -szerintem-.

17-47: Ezzel egyetértek, délpesten is és óbudán is szerették.

17-70: Na ez az a kocsi ami sokkal jobb volt még amikor frissen került cinkotára meg utána még egy ideig. Aztán onnantól kezdve fokozatosan veszített erejéből...végülis megyeget még viszonylag rendesen.

18-09: Ez se lenne rossz, ha nem telne percekbe mire felgyorsul...

 

Előzmény: Virtualbus fan (9748)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9755

17-80! @ 36*

 

 

*11-88 tt.-nak ajánlom figyelmébe elsősorban.

I9-62 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9754

Illetve nem tudom jár-e már, de a 04-26-tal elég sokat foglalkoznak/tak a szemléje alatt. Szólóknál az alábbiak várhatók: 00-74; 06-69; 06-43; 13-02.

Előzmény: I9-62 (9753)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9753

Arculatosok közül 04-19; 04-49; 04-63 vizsga miatti leállása mindenképp várható a közeljövőben.

Előzmény: I9-62 (9752)
I9-62 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9752

Kőbányán (a 30-as csopból.) valszeg a 04-46; 04-55; 04-62; 04-68 fog leállni a kiiktatásos menetrend végett.

Előzmény: 11-88 (9751)
11-88 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9751

Elismered, hogy lehetetlen velük dolgozni? Biztos nem vezetted még egyiket sem, úgyhogy ezt így ne jelentsd ki.

Utas szemmel (legalábbis "buszfanként") pillanatnyilag jónak tűnhet a gép. De azt nem tudjuk, hogy esetleg a garázsban mennyit foglalkoznak minden nap velük, hogy ki tudjanak jönni. El kell fogadni amit BPO-646 is írt, ezek a bajos buszok lettek emiatt nyárra leállítva.

Előzmény: Virtualbus fan (9748)
BPI-779 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9750

Azért ez elég sok kocsinak tűnik nekem. Főleg a 200-asok terén.

 

Előzmény: BPO-646 (9674)
FKU-911 Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9749

15-06 pont ilyen volt Fehérvár előtt.

Előzmény: 13-39 (9743)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9748

Szerintem mindenkinek van más-más véleménye az alábbi kocsikról:

 

01-19 gazdája és rajta kívül van még 1-2 sofőr akiszereti attól függetlenül, hogy lomha.

01-22 ez is 1-2 hónapja csak a gazdijával jár(t) nagybeugróba és max. a fűtés ami rosszabb de nyárra szerintem nem kell.

05-38 mehetett volna helyette 19-04.

05-74 valamikor jár valamikor nem a gazdája valamelyik nap is bevitte cserére.

06-09 ahhoz képest hogy szívó egy normál kocsi.

11-30 nem ismerem.

17-47 nagyon jó gép motorikusan, ajtók gyorsak, kár érte, bár ki tudja mit csináltak vele a vizsga alatt.

17-70 végülis türhető, menni-megy ...

18-09 még türhető, hasonló mint 19-87.

18-32 most a VSZ alatt rendberakták.

19-59 őt sem ismerem.

00-40, 00-46, 00-47, 00-59, 00-93, 17-01, 17-02, 17-31, 17-64, 18-00, 18-07, 18-26-et elismerem, dolgozni vele lehetetlen.

 

Valami helyett mehetett volna 01-05 amit a 7 napból 6-szor bevisznek ...

Előzmény: Törölt nick (9747)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.16 0 0 9747

Hű. Azért ezt a sulinet színvonalú elfogultságot. Ez azért erősre sikeredett, szerintem.

Ha ezeket nevezed Te a legjobb gépeknek, akkor egy BPO-672 vagy egy BPO-567 minek minősül nálad?

(nem, nem akarom hallani)

 

Ha csak ezek tizedét vezetted volna akár 5 percig is, tuti hogy nem mondtál volna ilyet.

Ezek közül amik "legjobbnak" nevezhetők:

(1747), (1809), 0538, 0563, 0569, 0574, 1130, 1959.

Előzmény: Virtualbus fan (9693)
Villámhetes Creative Commons License 2011.06.15 0 0 9746

Jaja!Csak a tartozkodó nem volt tiszta...

Előzmény: GABEN352 (9744)
Villámhetes Creative Commons License 2011.06.15 0 0 9745

Ez még nem vészes.Láttam sokkal rosszabbat is.

Előzmény: 13-39 (9743)
GABEN352 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 9744

Tudod, hogy már beszéltük ezt múltkor :D

Előzmény: Villámhetes (9740)
13-39 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 9743

A képek bezzeg lemaradtak... No comment.

 

  

  

Váztörés:

 

Előzmény: 13-39 (9742)
13-39 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 9742

Ahogy azt megígértem, íme a képek a Névadómról:

 

   És végezetül a híres-neves "kis" váztörés:(Minőségért bocs, nem volt nálam fényképező)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!