Keresés

Részletes keresés

gery22 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7849
Hálám örök. Boldog viharnapot :)
cicfarek Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7848
ha el áll az eső lemérem
Előzmény: gery22 (7847)
gery22 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7847
sziasztok jawa mustang szerszámos láda fedelet keresek megvételre.
Sajnos nem találtam. Kérek segítsetek adjátok meg a méreteit lehet lakatos ismerősöm tud hozzá gyártani hasonlót . Köszönöm
cicfarek Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7846
Solid edge ST2
Autodesk Inventorral is menne
kicsit módosítottam ugyanis elméreteztem
2
Előzmény: Joejoe1974 (7845)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7845
Tetszik!mivel rajzoltad a rajzot?
garázsharcos Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7844
Ami konkrétan a Mustang ülését illeti, nos, nem csináltak újat, hanem az akkortájt megjelent Jawa 90 ülését használták fel, ami persze a kisebb motoron aránytalan volt, rosszabbul nézett ki.A 90-es Jawa jól mutatott ugyanezzel at üléssel, igaz, az méreteiben kicsit nagyobb volt, 18-as kerekek stb.A többi a képen.
Amikor egy endurót készítettem a Mustang-ból, csináltam rá kisebb, arányos méretű, egyszemélyes ülést.

üdv.: R
Előzmény: Taxxi (7843)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.18 0 0 7843
Ez krómozva milyen szép lenne! Amúgy szerintem nem csúnya a Mustang, csak az ülés irdatlan nagy, nektek erről mi a véleményetek?

Végül is erről Jawa Mustang hogyha belegondolunk! :)
Előzmény: cicfarek (7842)
cicfarek Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7842
kb ilyenre gondoltam
4 db laposvasat a vázhoz és 4 db 10-es csavar
1
Előzmény: kelsza (7840)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7841
Hú, akkor az már nem 2500-at ér hanem felbecsülhetetlen! xD
Előzmény: TyerCorp01 (7829)
kelsza Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7840
Én az ülésfelfogatóhoz tenném. Kivéve ha nagy terheket akarsz rajta cipelni.
Előzmény: cicfarek (7839)
cicfarek Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7839
mustangra akarok csomagtartót. hova célszerű tervezni a felfogatási pontokat: a lengéscsillapító és váz csatalakozásához, vagy az ülés és váz csatlakozásához vagy hova. várom az ötleteket
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7838
Most csináltam meg a mustang következő alkatrészét.Azt a kis vas keretet ami a vas bordát tartja a helyét a membránházzal együtt.Muszály vasból csinálni,nem tudok itthon alut hegeszteni :( Úgy volt hogy egy darab 5-ös vaslemezből vágom ki a keretet,de egyrészt nem találtam olyan vastag lemezt,másrészt nagyon sok munka lett volna.Így egy kapu vasalatból vágtam ki két L alakú darabot,azt méretre reszeltem,majd összehegesztettem.Ha lesz kedvem lecsiszolom a varratokat.Aztán jöhet a vas borda kivágása,szívónyílás kivágás,felfogatófuratok kifúrása,és a kerettel összehegesztése.De ilyen melegben nem sok kedvem van csinálni.
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7837
Persze,már próbáltam.Máshogy viselkedik vele a mustang.A hangja nem túl hangos,de nem is nagyon halk.Kellemes.
Előzmény: kelsza (7836)
kelsza Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7836
Köszi, elég jól sikerült. Hangját már hallottad?
Előzmény: Joejoe1974 (7835)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7835
Nézd meg az 1758-as és az 1818-as hozzászólást.Ott van kép.
Előzmény: kelsza (7833)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7834
Volt vele munka bőven.
Előzmény: kelsza (7833)
kelsza Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7833
Fasza!
Előzmény: Joejoe1974 (7832)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7832
Amikor hozzámkerült akkor már kókányolva volt az egész.Én a hátsó kúp előtt elvágtam,kitéptem belőle a lemezt.Aztán összehegesztettem újra.A hátsó kúp végére hegesztettem egy megfelelő átmérőjű csövet persze megfelelő hosszban.Kerestem olyan átmérőjű csövet ami rámegy a kúpból kimenő csőre.A tompítót elvágtam,a hegesztett (taknyolt) részt kidobtam.Az eddig hátul levő részre ráhegesztettem az előbb említett vastagabb csövet.Mellette a korongot kifúrtam három helyen,egyenletesen elosztva.Egy vasdarabból esztergáltattam akkora korongot aminek akkora a pereme mint a hangtompító dob,a belső átmérője meg pont belemegy a dob belsejébe.A közepépe hegesztettem egy csődarabot.Ezt a korongot is kifúrtam 3 helyen és 3 darab 6-os menetes szárat tettem bele.Perforált cső híján sűrű drótszitából hajtottam egy megfelelő hosszú csövet,mellette megtömtem gyapottal majd három anyával felhúzattam a helyére a végső korongot.A tompítót egy csavar tartja,versenyen le lehet szedni :D
Előzmény: kelsza (7827)
kelsza Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7831
És nem én vágtam szét a kiput mielőtt megköveztek! :)
Előzmény: kelsza (7830)
kelsza Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7830
Nekem most annyiból áll a kipufogóm, hogy ahol van benne az első lemez, utána a fojtás. Na a fojtás felénél a kipufogóm szép igényesen ketté van vágva. a fojtás belső feléhez van rakva egy kis gyapot és az egyik lyuk el van tömve hogy legyen egy kis fojtása neki. Ja és fadarabokkal van kiékelve az egész hogy ne repüljön ki :) Így oldottam meg, a gyári kipu már túl kokszos :) Vagyis az ami még gyári állapotban van, amit a piros mustangból bontottam.
Előzmény: TyerCorp01 (7829)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7829
Amúgy a Mustangot az a gagyirezó visszafojtja, nekem volt rajta, de nem vált be, aztán eladtam Kristófnak 2500-ért életem első Mustang blokkjával együtt, ami erősen meg volt gyalázva, így ismerkedtünk meg. :)
Előzmény: kelsza (7824)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7828
Simonini, valami robogón volt, szigetszentmiklóson vettem 800 kőkemény forintért kiherélt hangtompítóval, van itthon egy polini is, ami úgy jött hozzám, hogy az eleje már 5 centis átmérővel kezdődött, és simson kipufogó táguló részét hegesztették rá, így gond nélkül feltehető Simsonra, Mustangra, csak azon meg hangtompító nincs, és a hegesztést is újra kéne gondolni CO-val, így azzal még nem próbálkoztam
Előzmény: Taxxi (7823)
kelsza Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7827
Hogy szedted ki a lemezt??? Hogy csináltad szétszedhetőre? Én azt akarom, hogy mire rá van hegesztve a tompító cső, az kicsit belenyúlik a tompítóba, hátra meg oda kell hegeszteni egy peremet, erre perforált lemez, körülötte pedig gyapottal kitömve. Elvileg így nagyon fincsi hangja lesz :) Én 1400-ért el tudtam volna hozni :(
Előzmény: Joejoe1974 (7826)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 7826
Annak idején leírtam és fényképeztem hogy a mostani gagyirezó hasa és a hátsó kup között van egy lyukas lemez.Azzal hatását veszti az egész.Én kiműtöttem belőle,és jobban megy vele a motor.De sajnos tökéletes nem lesz mivel ugye a könyököt is hozzá kellene méretezni.Legalábbis nagyjából.Én megcsináltam a tompítót is szétszedhetőre,a régieknek olyan volt,a mostaniaknak már egybe van hegesztve az egész.
Előzmény: Taxxi (7825)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.16 0 0 7825
Itt van az autósboltban gagyirezó, 3-4 ezer ft! Gondoltam már, hogy Mustangra milyen lehet, azt mondjátok jó? :)

Láttam az autósboltban pár dobozt, Jawa Mustang felirattal, majd egyszer rákérdek már! :P
Előzmény: kelsza (7824)
kelsza Creative Commons License 2010.07.16 0 0 7824
Simsonos gagyirezó :) Én majdnem boltoltam egyet aminek a hátulja 4 helyen meg volt fúrva. Csak nem tudtam sehogy hazavinni :) Mustangra nem lett volna szar :)
Előzmény: Taxxi (7823)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.16 0 0 7823
Milyen rezód van? :D
Előzmény: TyerCorp01 (7818)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.16 0 0 7822
Valakinek csak van ott a környéken.én anno anélkül szedtem le a robogómnak a lendkerékcsavarját,el is fordult a két sonka egymástól.szóval nem érdemes anélkül.
Előzmény: cicfarek (7817)
kelsza Creative Commons License 2010.07.16 0 0 7821
Amúgy köszi!
Előzmény: kelsza (7820)
kelsza Creative Commons License 2010.07.16 0 0 7820
Akkor a dugógyűrűk csilingelnek. Meg a csapágyak és a primerlánc. 6000-ért hajtókarszett? Hehh? 4000-ért már komplett Mustangot kapni :)
Előzmény: TyerCorp01 (7818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!