sziasztok jawa mustang szerszámos láda fedelet keresek megvételre. Sajnos nem találtam. Kérek segítsetek adjátok meg a méreteit lehet lakatos ismerősöm tud hozzá gyártani hasonlót . Köszönöm
Ami konkrétan a Mustang ülését illeti, nos, nem csináltak újat, hanem az akkortájt megjelent Jawa 90 ülését használták fel, ami persze a kisebb motoron aránytalan volt, rosszabbul nézett ki.A 90-es Jawa jól mutatott ugyanezzel at üléssel, igaz, az méreteiben kicsit nagyobb volt, 18-as kerekek stb.A többi a képen. Amikor egy endurót készítettem a Mustang-ból, csináltam rá kisebb, arányos méretű, egyszemélyes ülést.
mustangra akarok csomagtartót. hova célszerű tervezni a felfogatási pontokat: a lengéscsillapító és váz csatalakozásához, vagy az ülés és váz csatlakozásához vagy hova. várom az ötleteket
Most csináltam meg a mustang következő alkatrészét.Azt a kis vas keretet ami a vas bordát tartja a helyét a membránházzal együtt.Muszály vasból csinálni,nem tudok itthon alut hegeszteni :( Úgy volt hogy egy darab 5-ös vaslemezből vágom ki a keretet,de egyrészt nem találtam olyan vastag lemezt,másrészt nagyon sok munka lett volna.Így egy kapu vasalatból vágtam ki két L alakú darabot,azt méretre reszeltem,majd összehegesztettem.Ha lesz kedvem lecsiszolom a varratokat.Aztán jöhet a vas borda kivágása,szívónyílás kivágás,felfogatófuratok kifúrása,és a kerettel összehegesztése.De ilyen melegben nem sok kedvem van csinálni.
Amikor hozzámkerült akkor már kókányolva volt az egész.Én a hátsó kúp előtt elvágtam,kitéptem belőle a lemezt.Aztán összehegesztettem újra.A hátsó kúp végére hegesztettem egy megfelelő átmérőjű csövet persze megfelelő hosszban.Kerestem olyan átmérőjű csövet ami rámegy a kúpból kimenő csőre.A tompítót elvágtam,a hegesztett (taknyolt) részt kidobtam.Az eddig hátul levő részre ráhegesztettem az előbb említett vastagabb csövet.Mellette a korongot kifúrtam három helyen,egyenletesen elosztva.Egy vasdarabból esztergáltattam akkora korongot aminek akkora a pereme mint a hangtompító dob,a belső átmérője meg pont belemegy a dob belsejébe.A közepépe hegesztettem egy csődarabot.Ezt a korongot is kifúrtam 3 helyen és 3 darab 6-os menetes szárat tettem bele.Perforált cső híján sűrű drótszitából hajtottam egy megfelelő hosszú csövet,mellette megtömtem gyapottal majd három anyával felhúzattam a helyére a végső korongot.A tompítót egy csavar tartja,versenyen le lehet szedni :D
Nekem most annyiból áll a kipufogóm, hogy ahol van benne az első lemez, utána a fojtás. Na a fojtás felénél a kipufogóm szép igényesen ketté van vágva. a fojtás belső feléhez van rakva egy kis gyapot és az egyik lyuk el van tömve hogy legyen egy kis fojtása neki. Ja és fadarabokkal van kiékelve az egész hogy ne repüljön ki :) Így oldottam meg, a gyári kipu már túl kokszos :) Vagyis az ami még gyári állapotban van, amit a piros mustangból bontottam.
Amúgy a Mustangot az a gagyirezó visszafojtja, nekem volt rajta, de nem vált be, aztán eladtam Kristófnak 2500-ért életem első Mustang blokkjával együtt, ami erősen meg volt gyalázva, így ismerkedtünk meg. :)
Simonini, valami robogón volt, szigetszentmiklóson vettem 800 kőkemény forintért kiherélt hangtompítóval, van itthon egy polini is, ami úgy jött hozzám, hogy az eleje már 5 centis átmérővel kezdődött, és simson kipufogó táguló részét hegesztették rá, így gond nélkül feltehető Simsonra, Mustangra, csak azon meg hangtompító nincs, és a hegesztést is újra kéne gondolni CO-val, így azzal még nem próbálkoztam
Hogy szedted ki a lemezt??? Hogy csináltad szétszedhetőre? Én azt akarom, hogy mire rá van hegesztve a tompító cső, az kicsit belenyúlik a tompítóba, hátra meg oda kell hegeszteni egy peremet, erre perforált lemez, körülötte pedig gyapottal kitömve. Elvileg így nagyon fincsi hangja lesz :) Én 1400-ért el tudtam volna hozni :(
Annak idején leírtam és fényképeztem hogy a mostani gagyirezó hasa és a hátsó kup között van egy lyukas lemez.Azzal hatását veszti az egész.Én kiműtöttem belőle,és jobban megy vele a motor.De sajnos tökéletes nem lesz mivel ugye a könyököt is hozzá kellene méretezni.Legalábbis nagyjából.Én megcsináltam a tompítót is szétszedhetőre,a régieknek olyan volt,a mostaniaknak már egybe van hegesztve az egész.
Simsonos gagyirezó :) Én majdnem boltoltam egyet aminek a hátulja 4 helyen meg volt fúrva. Csak nem tudtam sehogy hazavinni :) Mustangra nem lett volna szar :)
Valakinek csak van ott a környéken.én anno anélkül szedtem le a robogómnak a lendkerékcsavarját,el is fordult a két sonka egymástól.szóval nem érdemes anélkül.