Keresés

Részletes keresés

Virtualbus fan Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11037

Tegnap itt a 198-ason is forralta a vizet, ahogy írták itt a tt.-k :/

Így kicsit értelmesebb :)

Előzmény: Virtualbus fan (11036)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11036

Tegnap itt 198-ason forralta a vizet, ahogy írták itt a tt.-k :/

Előzmény: Törölt nick (11035)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11035

02-43.

kábé két órája forrt a vize és füstölt a fékje a kós károlyon.

 

természetesen vizsgás volt.

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11034
X-220 @ 7E
ksly435 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11033

"Végre" belekerült a '907... :-/

Előzmény: BPI-779 (11027)
BPI-553 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11032

De mintha azt is mondta volna, hogyha a frissítés után olyat látunk a listában, ami a frissítés időpontjában már jár, akkor szóljunk neki. Szimplán csak ezért mertem beírni ezt.

Előzmény: cooldogg1992 (11031)
cooldogg1992 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11031

Rád ugyanúgy vonatkozik, hogy nem kell ezeket beírni, mert csak a hivatalos infó után frissíti...

Előzmény: BPI-553 (11028)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11030

Ezt gondolom még véletlenül sem kérdezted komolyan.

Előzmény: GABEN352 (11029)
GABEN352 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11029

Bócsíí, hol vannak benne a nyári leállítottak??? Kőszíí!!

Előzmény: BPI-779 (11027)
BPI-553 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11028

02-43-at már ki is szedheted. Tegnap reggel a 198-ason volt, friss vsz-el. (Reggel 7-kor már a szerelőt várta a Kőhídnál. :-/ )

Előzmény: BPI-779 (11027)
BPI-779 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11027

Mert már rég volt amúgy frissítés, ezért jelzek, hogy tegnap volt. :) http://bpi-779.coldline.hu dokumentumok menüpont.

Nyári leállítottak nincsenek benne.

Humarci Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11026

óbuda 280, hétköznap szvsz jön kelenföld is esetleg troli

Előzmény: Törölt nick (11016)
rally forever Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11025

Szent Imre téren nem kell újra ajtót nyitni a 3.-nak (kint a HÉV-nél), és ez le is van írva az SZE-ben.

 

R.

Előzmény: Törölt nick (10965)
g86 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11024

az alvállakozó ott farag le ahol tud, hogy minél nagyobb nyeresége legyen

 

Ahogyan a BKV is. Az már ebből szempontból mindegy, hogy a BKV-nál a nyereség úgy realizálódik, hogy csak évi 30 milliárd vesztesége van, és nem 50.

Előzmény: Humarci (11013)
g86 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11023

Szerinted a kocsikiadás szempontjából releváns reggeli csúcsidőben hány busz műszakizik? Segítek, megközelítőleg nulla.

Előzmény: Peti817172M (11009)
BPI-553 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11020

Minek kérdezted meg MSN-en, ha pár nappal későb rohansz ide ugyanezt megkérdezni? -.-'

Előzmény: Törölt nick (11019)
BPI-553 Creative Commons License 2011.07.03 0 0 11018

1) A 2. kérdésedet mintha már megválaszoltam volna neked 3 nappal ezelőtt MSN-en.

2) Ajánlom figyelmedbe a rendszámos topicot. Oda be lett írva pár állomáspótló, onnan ki tudod találni azt, amit az 1) pontnál megválaszoltam neked 3 nappal ezelőtt. (Látom, nem sikerült felfognod a választ. -.-' )

 

De hogy ne maradj válasz nélkül:

"Milyen garázs ad" -> buszgarázs. ;-)

"Milyen kocsikkal" -> kékekkel és csuklósokkal. ;-)

Előzmény: Törölt nick (11017)
Humarci Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11015

JA és aki utazott már a vt buszaival az tudja némelyik sofőr mit ad elő, és a tiszta vt-s vonalakon milyen pörgős menetrend van szinte belehajszolva a sofőrt a száguldozásba...

nógrádnál jobb a helyzet, ők csak vegyes vonalon járnak é sők meg vannak figyelve minden egyes busz

náluk hallottam is komoly szankciókat korán indulás, száguldozás, korán érkezés

Előzmény: cmexpress (11012)
Humarci Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11014

Szerintem összemosod a dolgokat.

A bkv a felelős az alvállakozóiért is. Az hogy az alvállalkozó mit csinál a bkv dolga elbírálni a kettőjük által létrejött szerződés nyomán. Jelen esetben és a többi réginél is a bkv-nak kell kiállnia és lerendezni az ügyet, aztán majd behajtani az alvállakozón pl.: kötbérként

Nálam már az is kiveri a bizttosítékot amit a vt csinál, hogy levegőtlen szinte nyitható ablakfelület nélküli buszokat ad ki rendszeresen a mi általunk méregdrágán megrendelt új(fele annyi idős) klímás és korszerű utastájékoztatással ellátott jármű helyett(amin nem mellékesen gondolom tájékoztató matrica sincs, jegykezelőről már nem is beszélve).

Amúgy meg megnézném mit szervízelnek egy alvállakozónál, amikor a telephelyeiken nincs is szervízpark kiépítve(nógrádnál azért jobb a helyzet).

Előzmény: John Howard (10999)
Humarci Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11013

miért is? a vt azért írtam mert azt konkrétan tudom.

az alvállakozó ott farag le ahol tud, hogy minél nagyobb nyeresége legyen

az hogy nekik az olcso fos olasz ajtó kell az ennyi

 

Előzmény: Aron_son (11002)
cmexpress Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11012

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=93108887&t=9161675

 

Szép jó napot mindenkinek!

A "néni fia" vagyok!
Csak azért írok hogy úgy nagyjából rendbe tegyem a dolgokat!
A "néni"Édesanyám (Wáhr Zoltánné Kovács Vilma) mint írva van tényleg nyolcvan kiló körül volt!
Azt hogy kapaszkodott,vagy se,sajnos már csak találgatni lehetne!Bár 40-éve ismerve édesanyámat igen(bár gondolom mindenki ezt írná)!De kíváncsi lennék arra a 63-éves emberre(esetleg hölgyre),aki megtudja magát tartani,ha 32km/o-val bevesz egy jármű(busz),egy derékszögű kanyart!Mivel én kamionozom,van némi rálátásom,hozzáértésem a dologra(hoz).
Édesanyám nemhogy nem volt szívbeteg,de egyáltalán nem volt beteg!ezt a boncolási,és egyéb orvosi dokumentumok is alátámasztják!
A busz ajtajának a görgője nem a édesanyám neki esésétől ugrott ki a helyéről!
Ezt a szakértői vélemény is alátámasztja,leírja!
Idézet a nálam levő igazságügyi műszaki szakértői véleményből!
-a vizsgálat során készített felvételek tanulmányozása rámutatott arra is,hogy az ajtó (szemben a másik oldali ajtószárny képével,ahol a vezetőgörgő a helyén van)alsó vezetését ellátó görgő több esetben kívülről érintkezett a vezető sínnel,amely arra utal hogy az nem közvetlenül a baleset előtt került ebbe a helyzetbe.
-a műszaki hiányosság a karbantartás,vagy a javítás elmulasztására,illetőleg ezen tevékenység szakszerűtlen végrehajtására vezethető vissza és számos esetben huzamosabb időtartamú ,felismerhető folyamatként eredményezi a kedvezőtlen műszaki változást.
-a balesetben szereplő Volvo autóbusz vázolt vizsgálata után a szakértői vizsgálat műszaki hibát tárt fel,amely a baleset bekövetkezését és annak lefolyást indokolja.
És még egy szösszenet!
Az ajtó rendes esetben,üzem közben egy nekitámaszkodás tol,nekiesésöl nem nyílhat ki(természetesen akkor,ha az alsó görgő a helyén van)hasonló kanyarodás során egy ajtónak dőlő test nem nyithatja ki az ajtót,ha az alsó vezetőgörgő a helyén van.
Ja és csak tavaly (2008-ban)három ilyen "ajtós baleset" történt ilyen Volvo busszal(abból egy szintén halálos volt)!
Furcsa hogy ez nem került be a híradásokba!De ami késik nem múlik!
Hál istennek mind az anyagi,mind a médiai lehetőségem adottak ahhoz,hogy komoly hirverést kapjon a dolog,ha utólag is!

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=97792345&t=9161675

 

Megígértem írok hogy mi történt az első bírósági meghallgatáson!
Nos bíróságig nem jutottunk el!Illetve be lett adva a kereset,de amint komolyra változott a dolog,és megjelöltük azokat a tanukat(szerelő,buszvezető),a BKV,illetve a biztosítója egyességet ajánlott!Pontosabban mondjak egy összeget!Én nem voltam szívbajos,mondtam egyet(ügyvédi tanácsra),és azonnal bele egyeztek!Nagyon éghet a házuk tája!Vagy tudták hogy ezen nagyon sokat bukhatnak,mert egy tanú meghallgatáson sok másra is fény derülhet,ami nem konkrétan az ügyemmel kapcsolatos!Szóval a lényeg,hogy fizetnek!
Úgy hogy részemről lezárult az ügy!
De egy tanács!Ha már nem tudja valaki elkerülni hogy a BKV buszon utazzon,ne az ajtó közelébe tegye!

cmexpress Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11011

A LEPI-hez megfelelő állapotú járművek kellenének, hogy beérjen a kocsi a végállomásra, és a váltónak legyen mire felülnie...

Vagy Pasarétről egymás vállát megfogva elvonatozik a nép R.palotára?:o

 

Előzmény: Peti817172M (11009)
Peti817172M Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11010

Mert az motoros, az meg erősebben tartja, mint a levegős.

Előzmény: Aron_son (11008)
Peti817172M Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11009

Amúgy szerintem leváltásos pihenőre való áttéréssel megoldható lenne, hogy ne kelljen alvállalkozóknak kiadni a vonalakat.

Aron_son Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11008

Tudom, tudom. Te szakértő vagy.

 

Combinónak valamiért mégis masszívabb az ajtaja, pedig ugyanúgy lengő.

Előzmény: Peti817172M (11005)
cmexpress Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11007

Nem találom azt a hsz-t, amikor a jó két éve történt esetről a kásorult unokája számol be itt a fórumon, de ezen esethez kapcsolódva itt egy VT-s sofőr reakciója:

"Annyit hallottam, hogy a 114-es a rózsakertből álló helyzetből indulva kanyarodott balra(a "Budatétényi sorompó"megálló felé),amikor valószínű az ajtóval szemből kapaszkodás nélkül esett össze a néni,és az ajtó alulról felnyílt mint egy ládaajtó a nekiesés következtében.Állítólag a néni szívbeteg,lehet,hogy rosszul lett,és az ütés nagyságából kifolyólag nem is törvényszerű,hogy ilyen rossz állapotba került.Meg azt hallottam,hogy 100 kg feletti.Egy másik fórumban írja a fia,hogy 85 kg.Amiket leírtam az esettel kapcsolatban,az mind csak szóbeszéd,tart a vizsgálat.

Az alsó görgőből kiugrás sajnos mindennapos az első perctől kezdve,tehát,ha tudna az alfabusz megbízható,tartós megoldást,megcsinálhatta volna a garanciaidőben.Általában visszaemelték az ajtót,esetleg állítgatták kicsit,és már "javítva"is volt.Most meg jön a "karbantartás hiánya "szöveg.

Ez az egész szerencsétlen ajtókonstrukció egy agyrém,főleg a budapesti utakon,ilyen keményre hangolt rugózás-lengéscsillapítással,és a rengeteg megállóval.

Simább úton,kevésbé rázós futómű,és mondjuk egy elővárosi , kevesebb megállós használatra talán jó lehet.

Nem vagyok látnok,de lesz még baleset sajnos az ajtókkal kapcsolatban.A külső nyitóhoz nyúló utas kezét is előbb-utóbb eltöri majd szerintem egy gyorsan nyíló verzió.Ezt is számtalanszor jeleztük a hibabejelentőben,de többnyire nem sikerült a javítás."

 

Érdemes visszaolvasni a VT-s és az Alfa Localos topikokat, ki hányszor tette szóvá ezt a problémát(nemcsak a fórumon, mielőtt jönne az okoskodás)

 

GABEN352 Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11006

De az nem alvállalkozó, így azt nem szidják.

Előzmény: Peti817172M (11005)
Peti817172M Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11005

Bármelyik lengő-toló ajtó kiakadt volna, ha teljes erőből nekiesik egy ember. A Combinón talán van fizikai reteszelés, de pl. fogason is ugyanúgy ki tud akadni.

Előzmény: Aron_son (10995)
Aron_son Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11004

Most is neki dőlés miatt történt, úgy tudom. Az most tök 8, hogy tömött volt vagy sem.

Dőlt, nyílt.

Előzmény: KHZ-884 (11003)
KHZ-884 Creative Commons License 2011.07.02 0 0 11003

Azt nem mondanám,hogy ugyanígy.
Újpest meccsről tartott haza a nép és hát tömött busz,ajtónak neki dőlés miatt akadt ki az ajtó.De a NV-nél csak 1x volt ilyen eset. 

Előzmény: Aron_son (11002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!