A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ne álljon be előbb! Kevés a hely, ezért nincs minden vonalnak külön treff, csak két felszállóhely az összes járatnak. Szólva lesz a területi vezetőknek.
"indítási jegyzék szerint egyidejűleg csak két busz beállására kell számítani."
Nem egyszer és nem kétszer volt viszont arra példa, hogy valamely járat beáll 2-3 percel elöbb és akkor már három busz áll benn. A másik eset pedig az volt, amit én észleltem, hogy az első megálló felét elfoglalaja egy taxi, és továbbá esetenként 3 csuklós nem tud beállni.
Határ út. Két db hármas megálló van, az egyik a Vak Bottyán utcán érkező buszok leszállóhelye. Mivel főszabályként a busszal akkor kell megállni, ha le- és/vagy felszálló utas, itt az a busz, amelyik harmadikként leszállította az utasokat, nem fog - nem kell nekije - még egyszer megállni, hiszen előrehaladva már sem leszálló, sem felszálló utasa nincs.
A másik hármas megálló a gyorsforgalmi felé haladó járatok felszállóhelye (ez szerepelt a képen), ahová csak az induláskor állnak be a járművek, és felszállás után rögtön elindulnak. Itt egyéb szabályozás híján a harmadikként utasokat felvevő busszal még egyszer meg kellene állni a táblánál. Elvileg és a tapasztalatok szerint azonban extra esetben fordulhat csak elő, hogy 3 busz akarjon egyszerre indulni, a percekre lebontott összes járatot tartalmazó indítási jegyzék szerint egyidejűleg csak két busz beállására kell számítani.
A hármas megállókra vonatkozó előírás - ahogy rally is írta - nem vonatkozik a Csepel Szent Imra téren nemrég létesített hármas megállóra. Hasonló kivétel várható Keresztúron a metró irányú megállóra, ahol sokszor azért áll be a második és harmadik kocsi, mert az első időkiegyenlítést végez; a harmadikkal botorság lenne kivárni, hogy az első továbbhaladjon.
Igen, egy kicsit mások voltak a fényviszonyok (ha pl. összehasonlítod az elsővel).... pedig a gép ua. :) Ja, és "no retus", mert sajnos nem értek hozzá :P
hétköznapi csuklós kiadást nézve óbuda +10 280-assal és +3 volvóval áll (ebben persze a hévpótló nincs benne)
meglátásom szerint egyébként az a 13 kocsi bőven-bőven elég, ha minden hévhez csak egy busz megy, ahogy a menetrendben látszik, és még marad tartalék is bőven