Keresés

Részletes keresés

Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7939
de hogy jön ki belőle? :o
a kuplung felől ott van a kinyomólap közepén levő kis "bütyök" a gyujtás felől meg ott van a kinyomókarban levő csavar.Nem tud kijönni a csavar.Tegnap raktam össze a kuplungot,de semmi ilyen gond nem volt.
Előzmény: ideal 64 (7935)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7938
Az ilyen lánc a blokk alján levő deknifelfogató csavarhelyeket is kikezdi.
Előzmény: kelsza (7936)
kelsza Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7937
Az a pálca nekem is olyan. Nekem egyszer azért volt szar a cucc mert raktam be a pálcákat és a golyó cserélve lett és bementem vmiért és utána belegurítottam ösztönösen a másik golyót is :S Mire rájöttem a dologra, fúúú.
Előzmény: ideal 64 (7935)
kelsza Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7936
Hát a lánc nekem is kb. ilyen feszes. Lehet ezzel valamit kezdeni? Kuka? 2 blokkból 2-ben ilyen van :S
Előzmény: ideal 64 (7933)
ideal 64 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7935

igen,emlékszek rá.

A hosszú pálca az magától kijár belőle,minden ellenállás nélkül.

Előzmény: Joejoe1974 (7934)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7934
Ez a lánc már úgy kuka ahogy van!
Hogy esik ki a pálca?Annak nem szabad kiesni.Egy hosszú pálca,egy golyó meg egy rövid pálca van benne.Egyszer a másik nickemmel (joe3650) leírtam a hosszukat is.
Előzmény: ideal 64 (7933)
ideal 64 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7933

megőrülök,szívok ezzel a ..... kuplunggal.

Szemre minden jó,megnéztem minden a helyén, de a jó égért ki nem emel.

A csavarok is meg vannak húzva meg minden,de viszont a másik oldalon csak a pálca esik ki. Ott még lenne egy golyó és egy kicsi pálca is nem??

És a lánc feszessége jó? mutatok egy képet.

Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 7932
Igen,arra gondoltam köszi :)
Előzmény: Balu002 (7929)
garázsharcos Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7931
Igen, jogos.

üdv.: R

Persze, hozzátartozik, hogy a tapasztalatok később bizonyították, hogy a váltóolajjal kent csapágyak rövidebb élettartamúak voltak (MZ, többek között), ezért ezt a kenési elvet elvetették, mindig a keverék kente a főtengelycsapágyakat ezután.Nem építettek ilyet később.A kuplungról leváló szemcsék és a váltó kopásából eredő forgácsok mind a csapágyakat "támadták", ezért volt a váltás.

üdv.: R
Előzmény: Balu002 (7929)
Balu002 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7930
Jól át kell zsírozni, ha megmarad ott ahol elengeded, akkor vagy a bowden szorul, vagy a gázkar gumija nekinyomódik a gázháznak, és amiatt szorul. PET palackból kivágott karika segít a dolgon :) Nem kell semmit se cserélni.
Előzmény: Taxxi (7921)
Balu002 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7929
inkább főtengelycsapágyat :)
Előzmény: Joejoe1974 (7927)
ideal 64 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7928

Pont ma bontottam el totál a Star-omat.

Annyira ramaty állapotban volt hogy nem lehetett már használni rendesen.

Most az egyik sarokba a váz másikba a kerekek máshol a blokk a gyújtás,telók,lánc minden.De nem éri meg felújítani és eladni mert eleve 50-ért már jót kapni.

Egyenlőre úgy tűnik megtartom

 

takaró
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7927
Ha azt vesszük alapul hogy a régi blokkokban a kuplungcsapágyat a váltóolaj kente az újakban meg a keverék akkor már egyből jobb pozícióból indul.Ráadásul a régi blokkok forgattyúsházát bordával is ellátták a jobb hűtés érdekében.
Előzmény: Taxxi (7920)
kelsza Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7926
Te nem jöttél el Simsonálisra? Jövőre ki ne hagyd! :)
Előzmény: Taxxi (7924)
kelsza Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7925
Na az biztos! Kár, hogy /2-es Schwalbe-m van. De már csak idő kérdése és lesz egy turbós blokkos szörnyem is :)
Előzmény: Taxxi (7924)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7924
De azt egyszer széthúzod, jól megcsinálod, gyűrűzöd, az bejár bőven a következő 20-30 évre! :)
Előzmény: kelsza (7922)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7923
Meg se tudom számolni, hogy hány Simsont hagytam ott a turbós gépezettel. Mindig azt hiszik, hogy "na megfingatom ezt a dübbencs sz*rt", aztán mellém engedem direkt, és akkor elhúzok! xD Aztán meg mikor mellette vagyok a képébe vigyorgok! :)
Előzmény: Joejoe1974 (7918)
kelsza Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7922
Ezzel egyetértek. De viszont ha blokkhúzásra kerül sor akkor.... Rémálom.
Előzmény: ideal 64 (7916)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7921
Nekem megy a 0 kéz Schwalben, már csak azért is, mert a gázkar van pár motoron, ahol ott marad, ahova húzod, hiába veszel új rugót, gázkart, meg istennyilát! :)
Előzmény: kelsza (7914)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7920
Előbb akartam szólni, hogy vegyen egy turbós Schwalbet! :)

Határozottam jobbak a turbós gépek mint az újabbak! :)
Előzmény: Joejoe1974 (7909)
Taxxi Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7919
Ez bizony K-58, a K-55 sportváltozata. Többet mi sem tudunk róla! :)

Előzmény: Joejoe1974 (7898)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7918
A régi simson blokkok jobbak voltak.Nekem is inkább kéne egy star mint egy 51-es.
Előzmény: ideal 64 (7916)
kelsza Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7917
A Schwalbe az olyan. Mert ha mondjuk leburkolsz egy S51-est és ugyanott ugyanabban a helyzetben megkapod azt az oldalszélt nem tuti hogy elesel mert a Schwalbe alapból instabil. Meg ha buksz vele egyet akkor törik. De viszont megvéd portól, sártól, széltől. Én Simsonra szavazok. Ha kevés akkor meg kell tuningolni egy KICSIT. De nem agyontuningolni!
Előzmény: ideal 64 (7916)
ideal 64 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7916

Én azt hallottam,hogy a legjobb gép ami sokat kibír és ha értesz hozzá megbízható is az a régebbi turbóhűtéses Simson-ok.Azzal csak menni kell állítólag. Ezzel csak annyi a baj hogy a Schwalbe-val nagyon kell tudni motorozni mert egy kis oldalszél vagy valami manőver és már buktál is.Haverom úgy esett vele,hogy felért vele a gátoldara ott kapott egy oldalszelet és eldobta.A másik ilyen turbóhűtéses meg a Star.

Kérdés hogy az szimpi-e neked a fura formavilág miatt.

Egy ismerősnek van 125-ös DT-je. Szerintem nagyon jó motor az is,megy mint a golyó,de neki 100-on simán megeszi az 5 litert a power miatt.

Mérlegelj melyik a jobb neked. Az olcsóbb gyengébb vagy a drágább erősebb.

A megbízhatóság meg kiszámíthatatlan úgyis.De a régebbi egyszerűbb.

Remélem tudtam valamit segíteni.

Törölt nick Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7915
Az én voltam:)))Mentem muterékhoz.
Előzmény: flathead (7913)
kelsza Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7914
Ha egy télen-nyáron használható strapabíró gépet szeretnél akkor Simson Schwalbe. De azzal vigyázni kell, nem olyan mint 1 S51-es vagy akár egy Mustang. Hipp-hopp odaver a földhöz. Magasan van a súlypont meg minden. A 0 kezezés felejtős, de már az 1 kezezésnél is meginog. Amire figyelj ha ilyet veszel: vázcsavarodás, vázrepedés, törés, amint meglátsz egy gányra utaló jelet, már fuss is, ahogy csak tudsz. Ha nem elég az erő, akkor lehet tuningolni fillérekből. Ha egy nagyon tuningos gépet szeretnél akkor KR51/2 viszont ha egy kis minituningos, esetleg szériát akkor ajánlom a KR51/1-et. Viszont a turbós/S50-es blokk széthúzása egy rémálom. Ahoz képest a mustang egy egyszerű 100-as szög. Apámmal a kuplung rugókat a szomszéd /1-esébe fél órán át raktuk be. A DT-re igaz amit írtak: szinte az összes gányolt, zabál és drága hozzá minden. De az viszont baromság hogy egy ugyanolyan henger-karbi összetételű váltós többet eszik mint egy robogó. A robogós társadalom a motorosok alja: kultúrálatlan kis "sport" legszűrós senkik. Már tisztelet a kivételnek!
Előzmény: Törölt nick (7908)
flathead Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7913
A Praktiker magasságában a főúton! :-)
Előzmény: Törölt nick (7899)
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7912
a nyugati gépesek el vannak szállva maguktól legtöbbször.
Előzmény: Törölt nick (7911)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7911
"Miért nem kérdezel a dt/rd fórumon is." mer ott basznak válaszolni...feldob vmi tag egy sztorit oszt elvannak a hülye dumájukkal,én meg le vagyok szarva...
Mellesleg azért is utálok fórumozni mert amit kérdek,sose válaszol senki,v alig páran.Bezzeg én k9ndig próbálok segíteni ha tudok.
Sok kreténnek csak pletykahely a fórum.
Előzmény: Joejoe1974 (7909)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.21 0 0 7910
Asszonyra persze nem számíthatok,mert ő kezdettől fogva unja az egészet...
elege van h hetek óta ez foglalkoztat.Ez is idegesít,h ő nem érti meg milyen vihar dúl bennem,ezt nem lehet elkapkodni mert annak megint adok-veszek lesz a vége,és akkor megint ideges lesz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!