de hogy jön ki belőle? :o a kuplung felől ott van a kinyomólap közepén levő kis "bütyök" a gyujtás felől meg ott van a kinyomókarban levő csavar.Nem tud kijönni a csavar.Tegnap raktam össze a kuplungot,de semmi ilyen gond nem volt.
Az a pálca nekem is olyan. Nekem egyszer azért volt szar a cucc mert raktam be a pálcákat és a golyó cserélve lett és bementem vmiért és utána belegurítottam ösztönösen a másik golyót is :S Mire rájöttem a dologra, fúúú.
Ez a lánc már úgy kuka ahogy van! Hogy esik ki a pálca?Annak nem szabad kiesni.Egy hosszú pálca,egy golyó meg egy rövid pálca van benne.Egyszer a másik nickemmel (joe3650) leírtam a hosszukat is.
Persze, hozzátartozik, hogy a tapasztalatok később bizonyították, hogy a váltóolajjal kent csapágyak rövidebb élettartamúak voltak (MZ, többek között), ezért ezt a kenési elvet elvetették, mindig a keverék kente a főtengelycsapágyakat ezután.Nem építettek ilyet később.A kuplungról leváló szemcsék és a váltó kopásából eredő forgácsok mind a csapágyakat "támadták", ezért volt a váltás.
Jól át kell zsírozni, ha megmarad ott ahol elengeded, akkor vagy a bowden szorul, vagy a gázkar gumija nekinyomódik a gázháznak, és amiatt szorul. PET palackból kivágott karika segít a dolgon :) Nem kell semmit se cserélni.
Annyira ramaty állapotban volt hogy nem lehetett már használni rendesen.
Most az egyik sarokba a váz másikba a kerekek máshol a blokk a gyújtás,telók,lánc minden.De nem éri meg felújítani és eladni mert eleve 50-ért már jót kapni.
Ha azt vesszük alapul hogy a régi blokkokban a kuplungcsapágyat a váltóolaj kente az újakban meg a keverék akkor már egyből jobb pozícióból indul.Ráadásul a régi blokkok forgattyúsházát bordával is ellátták a jobb hűtés érdekében.
Meg se tudom számolni, hogy hány Simsont hagytam ott a turbós gépezettel. Mindig azt hiszik, hogy "na megfingatom ezt a dübbencs sz*rt", aztán mellém engedem direkt, és akkor elhúzok! xD Aztán meg mikor mellette vagyok a képébe vigyorgok! :)
Nekem megy a 0 kéz Schwalben, már csak azért is, mert a gázkar van pár motoron, ahol ott marad, ahova húzod, hiába veszel új rugót, gázkart, meg istennyilát! :)
A Schwalbe az olyan. Mert ha mondjuk leburkolsz egy S51-est és ugyanott ugyanabban a helyzetben megkapod azt az oldalszélt nem tuti hogy elesel mert a Schwalbe alapból instabil. Meg ha buksz vele egyet akkor törik. De viszont megvéd portól, sártól, széltől. Én Simsonra szavazok. Ha kevés akkor meg kell tuningolni egy KICSIT. De nem agyontuningolni!
Én azt hallottam,hogy a legjobb gép ami sokat kibír és ha értesz hozzá megbízható is az a régebbi turbóhűtéses Simson-ok.Azzal csak menni kell állítólag. Ezzel csak annyi a baj hogy a Schwalbe-val nagyon kell tudni motorozni mert egy kis oldalszél vagy valami manőver és már buktál is.Haverom úgy esett vele,hogy felért vele a gátoldara ott kapott egy oldalszelet és eldobta.A másik ilyen turbóhűtéses meg a Star.
Kérdés hogy az szimpi-e neked a fura formavilág miatt.
Egy ismerősnek van 125-ös DT-je. Szerintem nagyon jó motor az is,megy mint a golyó,de neki 100-on simán megeszi az 5 litert a power miatt.
Mérlegelj melyik a jobb neked. Az olcsóbb gyengébb vagy a drágább erősebb.
A megbízhatóság meg kiszámíthatatlan úgyis.De a régebbi egyszerűbb.
Ha egy télen-nyáron használható strapabíró gépet szeretnél akkor Simson Schwalbe. De azzal vigyázni kell, nem olyan mint 1 S51-es vagy akár egy Mustang. Hipp-hopp odaver a földhöz. Magasan van a súlypont meg minden. A 0 kezezés felejtős, de már az 1 kezezésnél is meginog. Amire figyelj ha ilyet veszel: vázcsavarodás, vázrepedés, törés, amint meglátsz egy gányra utaló jelet, már fuss is, ahogy csak tudsz. Ha nem elég az erő, akkor lehet tuningolni fillérekből. Ha egy nagyon tuningos gépet szeretnél akkor KR51/2 viszont ha egy kis minituningos, esetleg szériát akkor ajánlom a KR51/1-et. Viszont a turbós/S50-es blokk széthúzása egy rémálom. Ahoz képest a mustang egy egyszerű 100-as szög. Apámmal a kuplung rugókat a szomszéd /1-esébe fél órán át raktuk be. A DT-re igaz amit írtak: szinte az összes gányolt, zabál és drága hozzá minden. De az viszont baromság hogy egy ugyanolyan henger-karbi összetételű váltós többet eszik mint egy robogó. A robogós társadalom a motorosok alja: kultúrálatlan kis "sport" legszűrós senkik. Már tisztelet a kivételnek!
"Miért nem kérdezel a dt/rd fórumon is." mer ott basznak válaszolni...feldob vmi tag egy sztorit oszt elvannak a hülye dumájukkal,én meg le vagyok szarva... Mellesleg azért is utálok fórumozni mert amit kérdek,sose válaszol senki,v alig páran.Bezzeg én k9ndig próbálok segíteni ha tudok. Sok kreténnek csak pletykahely a fórum.
Asszonyra persze nem számíthatok,mert ő kezdettől fogva unja az egészet... elege van h hetek óta ez foglalkoztat.Ez is idegesít,h ő nem érti meg milyen vihar dúl bennem,ezt nem lehet elkapkodni mert annak megint adok-veszek lesz a vége,és akkor megint ideges lesz.