Mondom én,hogy a cooler hiányzik róla!!! :):):) ('98-évjárat már mind TDi,a teljesítményről már ne is beszéljünk,az a tokmányirodás kisasszonyok képzelőerejéről függ,legalábbis papíron)
Tetőablak emelő be lehet rohadva, kézzel rásegítesz kicsit, ha kinyílt, zsírzóspray ahol éred oszt imádság. Ablaknál rányomsz a kapcsolóra és odabaszol egyet az ajtókárpitra ököllel a fogantyú alatt ahol a relésdoboz van. Általában a relé szarakodik és ez szükségmegoldásnak megteszi ha lent van az ablak és esni kezd az eső vagy bemennél a kocsmába.
Amúgy meg szétdobod a relésdobozt, megcsiszolod a beégett kapcsolórelét, kicsit meg is hajtogathatod, WD40 neki oszt úgy rakod össze.
Műszerfal világításnál meg veszel egy nagy levegőt, káromkodsz úgy negyed órát aztán lebontod a műszefalat,a középső csavarhoz csak valami gnóm csavarhúzóval lehet hozzáférni. Ha már kivetted a műszerfalat, akkor a kilométeróra spirált is megküldöd kenőanyaggal, had tocsogjon mert majd elkezd sivítani és Te rohadtul nem fogod tudni, honnan jön az a buzi idegesítő hang...
Középkonzol nekem is sötét egy ideje de pont leszarom, nem éri meg a szívást ami a lebontásával jár.
Pajeroból ültem át a terranóba szerintem sokkal jobb autó kevesebb mehibásodással.A zár néha hiányzik belőle, de a speerje nagyon jol múkődik. Amiota csak 30x 9.5x15 ős gumik vannak rajta és a futómúvét visszaengedtem gyári állapotára azóta az ősszekőtő rúdnak és a gőmbfejeknek semmi baja!!!
Jó kis gépek ezek sokaknak nem tetszik pedig majdnem pajero szinten van...De ha gyárilag lenne bent hátul zár akkor az erő miatt szerintem jobb is lenne egy pajeronál.Én nagyon szeretem csak ne lenne az a sok gömbfej elől :) :)
265/70 R16 azthiszem pontosan nem emlékszem de igen 31-esnek felel meg 80cm magas:) Ez még sima 101 lovas cooler nélküli motor de kicsit bele van piszkálva és má jó is :)
A videón a csőrlős terrano az én autóm és azért nem sikerűlt csak harmadszorra mert hátsóba mentűnk Bfg mts gumi van rajta a másikon ats és mind a két auto 150 lovas chippelt
Minimum egy jobb fajta MT-s gumi :) :) Egyébként nem kötekedésnek szántam :) de At-s gumikkal nem sok helyen ment el nekem se.Ezekkel hátsóba megyek ott ahol AT-sal összbe.
Mivel a felújítókészlet a másik fajta munkahengerhez való így bontottat kellett vennem, de így már jó az autó!!!
Viszont megint lenne 1 kérdésem. Az első kerékjárati dob belső felébe(ami a sarat fogná hogy ne menjen be a motortérbe) milyen anyagból érdemes kivágni(én traktorbelsőre gondoltam)?