Keresés

Részletes keresés

430 322 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 9384

Az I-812-nek nem lyukas a kipufogó rendszere?

FKU-911 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 9383

04-16-ot el/bevontatták, talán már nekiállnak.

 

04-82 viszont nagyon fogy, a 418-ból is van kiszedve ablak.

430 322 Creative Commons License 2010.11.18 0 0 9382

16.-a, 7/3, X-221:

 

-erősebb fékezésnél rángat a kormány,

-leszállásjelző hang nincs a fülkében, csak fény.

 

Ezen felül 2 kanyart pótolt a 33-ason.

430 322 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 9381

O-624-nek örvendek. Jó gép!

Előzmény: 1433 (9378)
Villámhetes Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9380

Jól van,terjed az infó...:)

Előzmény: 1433 (9378)
BPI-779 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9379

06-24 javítva a tegnap esti nagygenerál alatt :)

18-12 kékülése miatt most nem frissítek mégegyszer :D későn szóltatok :D de elkönyvelve, következő frissítésnél már nem fog ezüstnek látszani :)

Előzmény: 1433 (9378)
1433 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9378

Az éppen Kelenföldön állomásozó 18-12-es már nem ezüst színű, hanem kék, bekékült a garázsban.

 

06-24 visszajövetelével pedig 40 darabos a 260-as állomány.

1433 Creative Commons License 2010.11.11 0 0 9377

Erre a hétre ez annyiban változott, hogy a 16-os forgalmi nem 280-as, hanem 435-ös.

 

A 280-asok azon a 3 forgalmin maradtak meg, amelyek csak 33E-ként közlekednek.

Előzmény: sezo17 (9375)
Gianmarco Creative Commons License 2010.11.10 0 0 9376

Itt még nem volt, ezért most legyen: a 06-24 visszajött Kelenföldre. Hétfőn, a társtopikból többen láttuk a 240E-n.

Előzmény: BPI-779 (9156)
sezo17 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 9375

Hivatalos kocsi elosztás alapmenetrend idején hétköznap:

 

V7000: 1-4. f, 7-9. f

280: 16. f

435: 5-6. f, 10-15. f., 17. f

 

 

Előzmény: 1433 (9374)
1433 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 9374

Pusztán a nagy számolásban próbáltam segíteni a topiktársaknak a megkülönböztetéssel.

 

33/33E-n az adott forgalmikhoz hozzá lehet kapcsolni a típust (a vonal figyelőjeként minden nap látom), így novemberig a 4-9-7 leosztás szinte minden reggel bejött, nem lutri alapon. Ma a 3-10-7 teljesen korrekt, tudván, hogy mennyivel fogyott a 280-as állomány.

Előzmény: BPI-779 (9373)
BPI-779 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 9373

Amúgy alapvetően a 280-ast és 435-öst (illetve ugyanúgy a 260-ast és 415-öst) megkülönböztetni értelme nincs, mivel a 2008-as PK óta csak az a fontos, hogy magaspadlós. (Persze, általában megvan, hogy melyik vonalon jár 280-as, melyiken 435-ös), de pl. a 33-33E ilyen szempontból teljesen lutri szvsz.

Előzmény: 1433 (9372)
1433 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 9372

A hétvégén nagy volt a számolgatás, úgy látom, most alábbhagyott a lelkesedés.

 

A 33/33E kiadás a mai napra újra megváltozott, egy 280-as érkezett egy 435-ös helyére, tehát a mai számok: 3 darab 280-as, 10 darab 435-ös és 7 darab Volvo.

Aron_son Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9371

Benne van! De ne itt beszéljük meg az óbudai buszokat :)

Előzmény: FKU-911 (9362)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9370

Végül egy újabb számolgatás: 33E-re ettől a héttől kezdve kevesebb 280-as jut, tegnap volt 1 darab, ma viszont 2. Ennek függvényében persze változik a vonalon a 435-ös és/vagy a Volvo szám.

 

Egy szó, mint száz, a mai tíuskiadás 33/33E-n: 2 darab 280-as, 11 darab 435-ös, 7 darab Volvo.

Előzmény: 1433 (9366)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9369

233E-n reggel van 11 darab 280-as, délutánra 9 marad belőle a vonalon, az egyik megy a 173-asra, a másik pedig november elejétől kezdve Moszkva téri tartalék.

Előzmény: BPI-779 (9313)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9368

Igen, a 33E-ről átszerelő csak egy kört tesz meg a 272-esen, majd jön vissza 33E-nek, hogy estére 33-as legyen belőle.

Előzmény: 13-52 (9306)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9367

Én különválasztottam a 33-ast és a 33E-t a reggeli kiállásuk szerint, úgy jobban érzékelhető a típuskiadás.

 

A 33E-nél a 280-asokat kifelejtetted.

Előzmény: FLR-701 (9299)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9366

Ide szintén írom a kiegészítést, nem baj az ismétlés:

 

33/33E: 4 darab 280-as, 9 darab 435-ös, 7 darab Volvo

233E: 11 darab 280-as

Előzmény: 13-52 (9293)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9365

Olvastam, hogy más is kiegészítette, no de azért nézzük:

 

33/33E: 20 darab busz, ebből reggel 10 áll ki 33-asként és 10 33E-ként. A 10 33-asból 7 Volvo és 3 435-ös. A 33E már nehezebben meghatározható, szeptemberben és októberben 6 435-ös és 4 280-as volt általában.

 

233E: 11 darab 280-as

Előzmény: Törölt nick (9251)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9364

Az a 11-71 helyesen 17-71. Ő ment el a 00-28, 04-73 párossal együtt a régebb óta itt lévő buszok közül.

Előzmény: Törölt nick (9175)
1433 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 9363

Én is jövök akkor számolgatni, már csak a megszólítottság okán is. Ebben a hsz.-ben stimmel a 3 darab 260-as a 13-as csoporton.

Előzmény: Bu 22-44 (9166)
FKU-911 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9362

522, 618, 619, 626 benne van?

Előzmény: Aron_son (9359)
daveszka Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9361

Pedig pár dolog kimaradhatott.:D

Előzmény: Aron_son (9359)
FLR-701 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9360

Kössz a javítást. :)

Előzmény: Villámhetes (9347)
Aron_son Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9359

Az közte van, de nem tudom mit hagyhattam ki...azóta is bambulom csak.

Előzmény: daveszka (9358)
daveszka Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9358

Húha,akkor nálad még nem rontják itt a levegőt a 212 és társai?:D

Előzmény: Aron_son (9355)
I9-62 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9357

Számold hozzá a 3 frissen jöttet és vond le a 00-56-ot.

Előzmény: daveszka (9348)
I9-62 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9356

00-56 már nincs Óbudán, az A 89 CSAK 88 ;)

Előzmény: BPI-779 (9349)
Aron_son Creative Commons License 2010.11.07 0 0 9355

Jé. Nekem csak 70 db 260-as van +5 263-as :D

Előzmény: daveszka (9348)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!