Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Pusztán a nagy számolásban próbáltam segíteni a topiktársaknak a megkülönböztetéssel.
33/33E-n az adott forgalmikhoz hozzá lehet kapcsolni a típust (a vonal figyelőjeként minden nap látom), így novemberig a 4-9-7 leosztás szinte minden reggel bejött, nem lutri alapon. Ma a 3-10-7 teljesen korrekt, tudván, hogy mennyivel fogyott a 280-as állomány.
Amúgy alapvetően a 280-ast és 435-öst (illetve ugyanúgy a 260-ast és 415-öst) megkülönböztetni értelme nincs, mivel a 2008-as PK óta csak az a fontos, hogy magaspadlós. (Persze, általában megvan, hogy melyik vonalon jár 280-as, melyiken 435-ös), de pl. a 33-33E ilyen szempontból teljesen lutri szvsz.
A hétvégén nagy volt a számolgatás, úgy látom, most alábbhagyott a lelkesedés.
A 33/33E kiadás a mai napra újra megváltozott, egy 280-as érkezett egy 435-ös helyére, tehát a mai számok: 3 darab 280-as, 10 darab 435-ös és 7 darab Volvo.
Végül egy újabb számolgatás: 33E-re ettől a héttől kezdve kevesebb 280-as jut, tegnap volt 1 darab, ma viszont 2. Ennek függvényében persze változik a vonalon a 435-ös és/vagy a Volvo szám.
Egy szó, mint száz, a mai tíuskiadás 33/33E-n: 2 darab 280-as, 11 darab 435-ös, 7 darab Volvo.
233E-n reggel van 11 darab 280-as, délutánra 9 marad belőle a vonalon, az egyik megy a 173-asra, a másik pedig november elejétől kezdve Moszkva téri tartalék.
Olvastam, hogy más is kiegészítette, no de azért nézzük:
33/33E: 20 darab busz, ebből reggel 10 áll ki 33-asként és 10 33E-ként. A 10 33-asból 7 Volvo és 3 435-ös. A 33E már nehezebben meghatározható, szeptemberben és októberben 6 435-ös és 4 280-as volt általában.