Nekem is lenne egy kérdésem. A kulcsot fel lehet inpával vagy bmw scannerrel esetleg dis-el tanítani?
Ismerem a záró gomb lenyom 3szor rányom a nyitóra. Viszont nem megy. A záró gomb lenyomására villog a led rajta szóval nem lenyomásnak érzékeli, ha egyszer lenyomom rendesen működik felvillan a led és kész. Viszont a nyomva tartást sok kicsi megnyomásnak érzékeli. A kulcsház új, a gombok jók. Szerintem az elektronika felületén az érzékelő makkan meg lassan. Le fogom cserélni majd egy új kulcsra, de az odébb van a listán. Eddig jó volt csak elemcsere után hülyült be.
Illetve milyen lehetőségeim vannak kulcs cserére. Szeretnék egy új kulcsot ami sokáig kiszolgál.
Valamint olvastam egy keypass rendszerről elvileg a komfort modulra kell kötni bmw specifikus. Gyémánt kulccsal adják. Mennyire nehéz azt bekötni?
Egy relé volt a ludas, már kattan az adagoló gyújtáskor. Relékről valaki tud képet küldeni nekem, hogy milyen szinek meg hova, mert akkor rendbe rakom azt is, aztán csak beindul már végre. Fejet levettem adagolóról, felraktam egy újat, gép nélkül türelemjáték a beállitás meg a kocogtatás, nagyjából honnan kezdjem? Mozgassam miközben teker a motor ha elkapja akkor meg csak kocogtassam, hogy finomítsak rajta?
Most voltam kint, Ac még mindig nem nyom magától semennyit, pár biztit kellett cserélni, viszont reléket nem tudom melyiket hova, hátha a szerelők mestermunkát végeztek... Gyújtásnál adagoló nem kattan semmit sem csinál, szerintem nem kap áramot sem, plusz van pár vezeték, ami csak úgy van, már igy vettem az autót. :(
Ha van a rendszerben nyál, akkor a nagynyomású tetején van egy ELAB azaz leállító szelep. Azt kellene ellenőrizni, nincs véletlenül beragadva, vagy kosz alatta....
Sziasztok. Utolsó próbálkozásom, talán itt a profik tudnak választ vagy útmutatást adni, különben betolom a patakba már esküszöm. :( 25tds mellé asszonykának lett egy 24td, jó áron volt sok alkatrésszel hát legyen. 1 hétig jött-ment melegen nehezen indult, hidegen pöccre, gázelvételkor rángatott, meg a skoda felicia jobban ment kb. :D Cserélték tágulási tartályt, hűtőből blokkba menő vízcsövet, meg óracsoportot, harmadszorra folyamatos tekerésnél nagyon nehezen beindult, megálltam tankolni, onnantól meg se mozdult. Trélerrel hazajött és 3 szerelő nem tud rá mit mondani. Kannából megpróbáltuk indítani, beindult de fél perc múlva leállt, utána babráltak vele, megint indítás, fordulatszámmérő meg se mozdult fordulat 3-4 ezer és emelkedett, leállítottuk, azóta semmi. Ac se gyújtásnál se semmikor nem nyom gázolajat, külső akksiról szépen működik. Adagoló elektromos fejet lecseréltem, az sem javított a dolgokon, van benne nyál, de a nyomócsövekbe már nem jut fel. Valami kábel vagy relé hiba lehet, vagy az adagoló elromolhat ennyire hirtelen? Már kezdem feladni, mindig akksit tölteni, próbálgatni párat, semmi, és kezdődik elölről... Esetleg ha valaki megoldja vagy ránéz fizetek is neki, csak ne itt álljon, mert disznek drága buli... Köszönöm előre is.
Általában max 2-3 személlyel megyek, úgy nincs is semmi gond. De most a teltház, plusz klíma az már érezhető volt. Amikor már felépül a turbónyomás nincs is akkora gond, de mondjuk 80-nál még 2000-et sem pörög, onnan előzni 5-ben érződik az erőhiány. Vagy visszalököm 4-be, aztán hajrá. :) Amikor egy kamiont előztem, akkor is végig 3-ban nyomtam neki, 100 körül löktem az 5-öt, amikor már elmentem mellette. :)
Nem rossz ez, a 225-ös kereket is szépen pörgeti. :) Aztán 90-es tempónál meg elvan 6 literből.
Egy 25i lehet jobban menne, de nem hiszem, hogy ennyiből eljárnék vele. És ahhoz képest annyira meg nem rossz ez. Csak egy pici pluszt még szerintem elbírna, annyi tartalékot látok még benne.
Azt észrevettem én is, hogy 2000 alatt elég szegényes. Most kanyargós falvakban 3-nál feljebb nem is váltottam, onnan ha gyorsulni kellett ment, 4-ben már nehezebb lett volna. A cooler egy érdekes dolog. Amikor megláttam a gyárit, azt hittem egy vicc. Az ott alul mit ér? Még a levegő is alig járja ott. Felülete meg szinte semmi. Lehetne belefaragni valami nagyobbat, csak nem szabad túlzásba sem esni, hiszen akkor meg még lassabban épül fel a nyomás, hiszen nagyobb térfogatot kell feltöltenie a turbónak.
Egy változó geós turbó meg egy hozzá írt csip biztosan sokat dobna rajta. De itt már több mindent kellene alakítani.
Mekkora O-gyűrű kell a magasnyomásúhoz? Én igazából 2000 alatt szeretnék több lovat. Klímával igazából ott kínos az erőtlenség, amikor a turbó már nyom nem olyan zavaró. Esetleg egy nagyobb cooler segíthetne ott is?
Tudom, hogy nem lesz nagyon virgonc, de azért csak érződne az a kis plusz. Ritkán megyek teltházzal, így most hiányzott az a fürgeség, ami üresen megvan. :) Azért most jobban kellett nyomni, hogy gyorsuljon. Meg szerintem egy kis minimális teljesítménynövekedés még a motornak sem fog megártani, annyit még elbír.
Érzik hogy fogja, pedig 1kW amit elvesz, mégis. Ma megjártam Debrecent oda-vissza, kb 160km lehetett. Azért nem semmi, 5 személlyel, klímával fogyasztásmérő 90-nél 6 lityót mutatott. Ha ez tényleg igaz, akkor gratulálok. Bár nem mondom, hogy túl virgonc a gép, egy olyan 20-25 ló simán elférne még a géptető alatt. Érezhetően nem gyorsult úgy, mint mondjuk ha egyedül mentem, meg még klíma sem volt. Picit húzni kellene a motoron. Azért előzésnél érződik az a pár paci hiány. Mondjuk először egy alapos szívórendszer tisztítás kellene, kartergázzal telenyomja az egészet, kartergázt lecsapatón kikötni a francba, aztán valami nyitottabb kipuff, egy kis turbónyomás, némi plusz kaja. :)
Az enyém is ki-be kapcsolgat. De nálam a ventillàtor is. A hidegre nincs panasz. Az autót fogja rendesen. Motorfék közben ha bekapcsol olyan mintha kicsit behúznám a kéziféket. De az adagoló miatt szenvedek.
Típus válogatja. Nekem is ez szinte fagyaszt, igaz hőmérsékletet nem mértem. Fater Opeljében nem érződik ennyire hidegnek a levegő. Van amelyik típus kicsit melegebbet fúj van amelyik meg már fagyos levegőt. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy légterű autóban délután 35 fokban ilyen hideget tud csinálni ez a klíma.
Hát nem tudom lehet esetleg az. Mondjuk pár napja mentem a pályán és kíváncsiságból megnéztem meddig megy le hőmérséklet,és 3.4 fok nál állt,meg úgy,hogy nem belső keringetésen volt. Nem tudom mennyire normális ez.Klímás azt mondta,hogy ebben melegben 8-10 fokot fúj,az tökéletes.
Most nálam nem kapcsolgat, megy szépen folyamatosan és jéghideget fúj. Nem is nagyon kellene kapcsolgatni. Nem tudom, hogy lefagyásérzékelő van-e, vagy a befúvott levegő hőmérséklete alapján eljegesedés esetén esetleg lekapcsolhatja.
Érződik, hogy fog rajta. Nekem az volt a szerencsém, hogy a nyomáskapcsoló megfogta és lekapcsolta a kompresszort. Nem lett volna szerencsés ha széttörik a kompresszor.
Amikor beindul a klíma, akkor egy pillanatra még az alapjárat is leesik, utána kapja össze magát a motor. De tegnap sokkal jobban fogta. A vacak kínai biztosíték meg nem beleolvadt a foglalatba? Pont a hűtőventinek a 30A-es biztosítéka. Alig bírtam kiszedni a darabjait. De ki fogom kötni egy lengőbiztire, én már nem bízok abban a kilágyult foglalatban.
Hülye klímagép beszopatott, de nagyon tegnap melóhelyen. Feltöltöttük az autót gázzal, ugye 1500g kell bele. Kipróbáltuk fasza volt, de nem járattuk akkor sokat. Jövök haza délután, majd a kompresszor ki-be kapcsolgatott. Hát ez így nem jó. Amire rájöttem, hogy a nyomáskapcsoló kapcsolgatja ki. Akkor pedig nagy a nyomás, sok a gáz. Ma visszamentem, 1860g jött le belőle. Hát az kicsit több a kelleténél. Feltöltöttük 1500g-al megint, most pedig szuper lett, jéghideget fúj. :) Szuper a klímagépünk mióta szervizben volt, többet szed le az autóból, mint amit előtte beletettünk. :)
Igazából reggel leső elinduláskor vehető észre, utána ha ezerszer váltok és indulok el, szinte soha nem csinálja. Délután is meleg motornál, szép lassan alapjáraton tolatok ki a parkolóból és semmi. Tegnap előtt meg az udvarról tolatok és végig rángatott. De előremenetben is, reggel indulok el felé és rángatva indul, aztán egész nap semmi. Mivel aknám nincs, ezért tuti nem bontom le a váltót. Az Opelről levettem egyedül, akna nélkül, úgy hogy felbakoltam az elejét, de az "csak" egy Getrag240-es váltó volt. Ez egy kicsit nagyobbnak tűnik, meg súlyosabbnak. :) Ez ha rám esik ott döglök meg a kocsi alatt. :)
Az a baj, hogy bármi lehet. A kinyomócsapágytól kezdve a szerkezetig bármi. Nekem az e23 rángatott, ha felmelegedett akkor csúszott. Mikor a kinyomócsapágy feladta, szét lett boritva. Új kinyomó és tárcsa, bontott szerkezet. A rángatás kis mértékben megmaradt, ami inkább csak remegés volt. Ha nagyon zavar kapd szét. De ha erős úgyis megrendezi a hajtást. Hardy, kardánfelfüggesztés, difi, stb..