A nappali fény(lámpa alsó fele) az ledes + van oldalanként 2 pont a fényszoró közepébe ami led pontban világit de ha felkapcsolod a tompitottat akkor halogén ég. 3 féle lámpával szerelték a b8 -ast ,ez a fajta , a totál ledes és a totál halogén ...ott a ködpámpa melett van a nappali sima sárga fény .Akkor van ilyen felni 17 ben is....
én sógor fullos (4motion, legerősebb tdi, nagy tető, nagy navi stb) tiguánjával mentem (nekem cc van, előtte touareg volt) és nem voltam elájulva. Jó és csöndes, de igazából úgy éreztem mintha egy golffal mennék ami kicsit magasabb. Pont azért próbáltam ki mert a touareg után kicsit hiányzik a kilátás, de biztos hogy nem lesz tiguán. Ha magamnak választanék akkor vagy a Hyundai (ha tényleg szép a bele, mert a régi elég gyengusz szerintem) vagy a passat.
Bocs, hogy beledumálok, de ismerem az autókeresési vakságot :-) Nálam is mindig előjön.
Érdekes, de nekem 17-esnek tűnik a kerék, a gumin is mintha ezt látnám (215/55R17) és a konfigurátor is ezt a felnit 17-esnek hozza. Egyébként a lámpa biztosan nem Xenon szerintem is, mert tudtommal a B8-hoz csak a halogén és a LED-es lámpa volt elérhető. Ez biztosan a halogén? Nem lehet, hogy a LED-es?
Ergo comfort üléses nagyon kényelmes. Legnagyobb navis. Anyagminőségre ami a belsőt illeti veri az előd 4f a6- omat. Csendesebb is pedig kombi ráadásul az enyém is ....
olyasmire gondolok például, hogy a leírásban szerepel a fényszórómosó, de én nem látok ilyesmit (mondjuk nem ismerem a B8 Passatot, hogy milyennek is kellene lennie) Azután a kerékméretnél 16" van megadva, de ez mintha 17"-os lenne... stb.
Megtisztelsz, de ez nagyon nincs így! Azonkívül én most benne vagyok az "autóváltási transzban" és ilyenkor érthető ha valami felett elsiklik a figyelmem, ezért kértem a segítséget a "több szem többet lát" elv alapján.
...egyébként tegnap megnéztem a Hyundai Tucson-t is, a friss 2019-es modellévű változatot és hát az is egy szép autó... (már a beltere is!) szóval lehet, hogy sok év VAG autó nyúzás után elpártolok a konszerntől! Egy egészen jól felszerelt 1.6 turbó benzines 177 lovas, kézi váltós, vagy egy kevésbé jól felszerelt 1.6 CR dízel 136 lovas most beleférne és nagyon mellette szól az 5 év teljes körű apró betű mentes garancia!
...mondjuk a csomagtere nem valami óriási, de cserébe a beltere viszont elég tágas!
Ez már ugyan kicsit túl van a tervezett anyagi kereteken, de arányaiban jó az ára és az egyik vágyott modell, szóval ...nagyon piszkálja a csőrömet!
Az R-Line csomagos Passat kombi ellen az szól (ezekkel az autókkal összehasonlítva), hogy már csak 3 év gari van rá, nem új autó, és a DSG váltó az eladásnál majd lehet, hogy hátrányt jelent majd.
Látókörömbe került az alábbi autó. Kérnék egy alapos vesézést, több szem többet lát alapon. Ne kíméljétek! Jöhetnek a kételyek is, vagy bármi ami eszetekbe jut az autóról!
Azért mert a desztillált víz nagyon könnyen megköti a levegőben lévő CO2-t és enyhén savas lesz a víz. A víz tisztaságának egyik mutatója az, hogy könnyen megköti a széndioxidot és, hogy mennyit köt meg.
Azért nem javasolnám sem a sima csapvizet, sem a desztillált vizet önmagában, mert nagyon gyorsan legionella baktériumteleppé válik a tartály, iszonyú büdös lesz egy idő után. Mindenképpen hagyni/tenni kell bele némi alkoholt, vagy szélvédőmosó folyadékot.
Én biztos nem pazarolnám a desztillált vizet ablakmosóba. Sima csapvizet elég beletölteni.
Szerintetek miért írja a gépkönyv, hogy az ablakmosóba ne használjunk ioncserélt vizet csak csapvizet? Normálisan gondolkodva pont a csapvíz vízkövesedik...?!
Eleve a topic címe is a B6 Passat, meg itt szerintem mindenkinek legalább ilyen van, ha nem újabb.
A kocsim (is) simán tudja az üdvözlő fényt, a búcsú fényt, még azt is, hogy a gyújtás ráadásával azonnal kapcsolódjon fel a lámpa (pedig a kapcsoló 0 állásban van), sőt, az ablakot is felhúzta, ha 2 mp-ig nyomtam a távirányító gonbját, csak cserébe az automata LE funkció az ajtó kapcsolókról nem lett elérhető.
Erre kértem volna valakitől egy kisokost, hogy mit lehet egyáltalán beállítani, etve mit is jelentenek az egyes beállítások. :-/
A Vaterán látom, valaki kínál 14eFt-ért magyar szoftverrel kábelt, amiben már a posta is benne van.
Ha a szoftver támogatja, még nem biztos, hogy hardver is van hozzá. Értsd: hiába kapcsoltuk be a lábtér világítást, ha nem volt...de úgy tudom, még a kábel is ott van. De a tempomat is ilyen. Szoftverből engedélyezni kell, de ha nincs tempomat kapcsolód?
1. hosszas zárásra az ablakot húzza fel, ezt nekem sikerült megoldani, de úgy lehet csak átállítani hogy a kulcson a gombot ne kelljen végig nyomni, csak addig amíg elindulnak az ablakok.
Mindent nem fog tudni az autó, mert hiába pipálgatod ki VCDS-ben az ikonokat, ha az autód elektronikája nem tudja. Nekem highline szint van, sok opció pl az MFA menüjéből is állítható, más felszereltségben meg MFA sincs.
Youtube-on millió videó van az állítási lehetőségekről.
VALAKI(!) hitelt érdemlően tudna olyan magyar nyelvű HELPet adni/küldeni, ahol le van írva, hogy a comfort elektronikában mit lehet beállítani? Ma ráaggattuk a haverom gépére, angolból fordítottunk magyarra. A legjobb az volt, mikor lefordítottuk, aztán jól nem csinált semmit, amit akartunk...
Amit szerettem volna beállítani:
1; hosszas zárás nyomásra az összes ablakot húzza fel
2; Ablak spricclizés után töröljön még egyet magától (nem csinálja)
3; Egy gombnyitásra az összes ajtó nyitódjon (na ez sikerült)
4, Légkondit tesztelni, hogy mi a baja (foggalmunk sem volt, mi volt a baja)
5; Stb, stb... de látom van nyitás utáni üdvözlőfény, meg zárás utáni fény... ez is valami... de ez sem lett beállítva. :(