Úgy szar ahogy van nyáron csinálták meg, valahol szakadás volt benne és egyfolytában pislákolt majd világított a visszajelző. Most ismét elkezdte a szarakodást(sportot meg nem akarok űzni a villamosági szerelőből mert annyira nem olcsók)... Ki akarom cserélni benne valami atom erősre. +Este nagyon zavaró és idegesítő is és ugye akkor nem is működik a patron... Röviden ennyi... Vagy nem tudom, hogy lehetne becsapni ne villogjon de mindíg műkösésre kész legyen. Sosem lehet tudni nem játék ez...
Valaki ért a Torque programhoz esetleg 1.6Hdi lelki világához? EGR hibám volt (P401,P490,P409,P1162,P2143), leszedtem, kimostam. Újra kiolvasva hibák nem jöttek vissza. tehát elvileg megjavult. Viszont ez lett helyette:
Ha valaki véletlenül tudná merre megy a légzsák kanóca az ülés alól a patrontól pontosan az elárulhatná nagyon megköszönném. Vakra nem akarok belemászni. Ki kellene cserélni az egészet mert romokban...
...google a barátod ...keres teszteket ...a "népitélet " beszámolókat .... én magam már jártam az első generációból 1.6 16v benzines motorral,5 évig gázzal ... ha rendesen karban van tartva kimegy a világból minden komolyabb hiba nélkül .... most pedig a második generációból az 1.6HDI-vel eddig semmi gondom vele pedig már 9 éves elmúlt mikor megvettem ...
az 1.6 VTI már közvetlen befecskendezésű, emiatt lehetnek nyűgjei ami a korábbi 1.6-kra nem volt jellemző.... a BMW-vel közösen fejlesztették...egyes kis BMW-kbe valamint a MINI-kbe is megtalálható ...
Köszi. Én azt hittem a 2 generáció a 2008 utániak, amelyek még most is kaphatóak újként, mert mi ilyet szeretnénk venni. Ezekben van a 120 lovas VTI, ami kérdéses számomra, hogy milyen.
Sziasztok! Központi zár távirányítóval kapcsolatban kérnék segítséget valamiért nem működik, nem tudom mióta így vettem nemrég vettem. Elemet cseréltem próbáltam a gyári leirás szerint betanítani de semmi reakció. Köszönöm előre is.
Van 1,6 benzinbol a 109 lovas igaz nem tul gyakori de jo konstrukcio nekem pl az van. Dinamikus es jo a fogyasztasa is! "2.generacios " 2005os mar a nagylampas elol.
Köszönöm a segítséget még a szerelővel is átgondoljuk ,hogy lenne jó csak mert az állófűtésesek meg azt mondják a tank közelében kell lenni a üzemanyag szivattyúnak mert csak nyomni tudja az üzemanyagot.
Sziasztok! Berlingo vagy Partner vásárláson törjük a fejünket, mindenképpen második generációsat és benzinest. Szóval tűt a szénakazalban. Az lenne a kérdésem, hogy a 120 loves VTI-t érdemes vagy inkább a 90 lovas verziót? Mi a tapasztalototok? Jelenleg 1.6 hdi 308 kombink van, ismerem a dieselt, de már rövidebb távokat teszek meg naponta és nagyobb kellene a 308-nál. Köszi.
A Berlingo-nál nem tudom, de más HDi-knél (pl. a Xantia vagy az Evasion, amiket konkrétan tudok) teljesen az aljáig beér.
A gyári kiegészítőfűtéseket át szokták alakítani állófűtésekké (szivattyú beszerelésével és az elektronika cseréjével) és még egyiknél sem olvastam / hallottam, hogy az üzemanyagrendszerhez hozzányúlnának, ebből azt a következtetést vonom le, hogy ez más típusnál is így lehet.
Ha nagyon bizonytalan vagy, esetleg menj át az Állófűtés fórumra és kérdezd meg ott is !
Sziasztok valakinek nincs véletlenül képe egy 2.0hdi Berlingo üzemanyag tank járok? Hogy lehetne megbuvarcsovezni az allófűtèsemet? Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Az auto klimas de Az regota nem jo. ..A futese eddig jo volt. Hosszu uton bosszanto mikor tel van futenek de akkor ezer fok van vagy leveszek mindent es abszolut semmi. .kenyelmes langyos valahogy lehetetlen.