Söt az S14-et M10-böl csinálták, csapágyak ua. fötengely kompatibilis és S14-be volt 2.5-ös szoval elvileg talán lehetséges...
MySql!
A chip 15LE gyakorlatban szerintem nem lesz több 4-nél :))))))
Szoval a köbcentit és a tengelyt, turbot, nitrot megérzed komolyan de a chip az nem sok... A 15 túl szép igéret szerintem... Ahoz már kéne 6 leömlö, direktszürö is!
Reggel meg ugy voltam, hogy nekem ez az atalakitas mindenkepp kell, de mostanra mar nem igy vagyok vele:)
Mi a velemenyetek egy chiprol ami mondjuk ad +14LE-t es 15 NM-ert? Es akkor majdnem olyan mintha lenne egy 23-asom es ha megunom csinalhatom a 27i-t:) Vagy ez a chippeles nem bmw-s dolog?
Max, a nitro nekem nem gyere be :-) Inkabb a turbo. Oszt ha nem akarom, hogy minden legyen, lecsavarom a nyomast, ha meg jaccosba megyek, akkor fel. :-)
MySQL, engem sem zavart semmi, nem elet-halal harc, de ha mar epitkezel akkor en miert is ne? :)
M10-bol volt 2000ccm-es moci, szoval tudnek egy kis modify-al teljesitmenyt novelni, de az igazi az lenne, ha dobnek ra egy csigabigat is. Aztan kene hozza egy jo program, elvinni valamelyik ceghez. 200 lovacska alaphangon kiszalad egy ilyen konfigbol. Ave az 1.4 turbobol is kihoz annyit.
Mysql
130 utan a 150-et gyorsulasban nem igazan fogod erezni, a nyomtekot mar jobban erzed majd, kellemesebb lesz az auto
27i 28i is akkor eszik sokat ha tolod, vagy elqrjak a motort
27i-m volt nekem is... nem tolosan el volt boven 10 alatt
de en sosem ertettem hogy ha valaki atepitesre adja fejet miert kezdi szamolni a decilitereket...
nem turbos autot epitettetsz, ami esetleg a piroslampanal is megeszik egy liter benzint
amugy meg a 27i 28i ala meg egy hosszabb difi (pl eta) es kevesebbet esizk majd mint a 20i, max vesztesz 1! tizedet 1/4-en.....
Lóvak becslésébe nem mennék bele :) Nehéz ügy nem jönnek olyan könnyen... Az a tuti ha nagy a köbcenti... A Gringok nem bénáznak 5.7 liter oszt kész ha kevés jön a bigblock 7 liter fölött :)))
Neked a legegyszerübb tényleg a 23i fötengely, kell még csapágy kis meló oszt kész...
En nem vennek olyan 20i-t ami 27i mert hallottam mar horror fogyi adatokat rola, stbstb. es, ha eladosorba kerult a 20i nem bagoert szeretnek megvalni tole. Viszont a 23i egy eleg baratsagos kis dolog es szerintem ezt tudom megoldani a leg olcsobban, fogyijarol pedig azt mondjak, hogy kozel olyan mint a 20i-e, de 150 LE es talan a hajtaslanc is maradhat a regi. Ja es en eleg fiatal vagyok meg, kicsit tobb mint 1eve van BMW-m es szerintem veszelyes lennek egy 190 LE-s autoval magamra is meg masokra is. De 150 azert mar kell mert a 130 keves.:) Sajnos vitt egy kort vd az M3-al....... :)))
al:
Szamitottam ra, hogy ezt meg fogom kapni Toled:) Nem is tudok mit mondani erre, nem zavar, ha legyozol, meg az se zavart volna, ha a 18i-vel legyoztel volna:), mikor mar odagurultam a starthoz megvolt az az erzes amiert mentem a talira :))
Mad Max:
"al01!
Motor faragásba kezdessz? :) Inkább vegyél egy 25i-t hajtással együtt..."
:DDDDDDDDDD
Gaijin:
24TD-s veztengelyre azt irta a csavo, hogy a 27i epiteshez tokeletes. Valami 40 EURO volt, azert gondoltam, ha jo az enyembe is, akkor megveszem:)
Irta egy srac E30 forumon, hogy o a 20ibe csak 23i hajtokart + dugokat rakta at, amit azert nem ertek, mert ETK-ban a 20i-23i dugok megegyeznek.
Mad Max, ez az elozo leirasod tetszett, ezzel kb hany LE-t lehet elerni?:)
Mysql
szerintem, ha mar fotengelyt cserelsz, akkor furd, es cserelj dugattyukat is
kar sztm 23i-re kolteni a penzt, onnan mar nem sokkal dragabb a 27-28i
szet es osszefuzes csapagy, tomitesek, hengerfejmunka koltsegeit ugy is ki kell fizetni
furas nem orult draga, dugattyukat kell szerezni...
Bocsesz, nem olvastam el figyelmesen amit eloszor irtal, igy hulyeseget irtam utana.
Szoval, jo nekem a 23i fotengely, es rakjam at a 25i veztengelyet es a motronicot. Mostmar vilagos. 27i-t nem akarok csinalni, a hengerfejet nem akarom levenni, meg furatni sem akarok:)
23as fotengellyel es regi hengerfej cuccokkal mi lenne a vasbol? Ez csak ugy erdeklodes szinten:)
A 25i fötengellyel nem lenne 23 hanem 22i vagy valami hasonló, szoval csak 23i fötengely az oké neked!
A 25i-bek van a leghegyesebb tengelye gyárilag és persze motronicos is... A dizel gyanitom, hogy nem oké bele...
Motor vezérlö bármelyik oké amelyik passzol a csatidra, a régi 25i-k 2 sorosak voltak, de ezek csak kromosba voltak motronic 1,0 volt na ezek nem jok a tiédbe :)
De egyébként ha tudsz szerezni 25e fötengelyt hajtokarral dugokkal akkor 27i-t tudsz csinálni igaz furni kell akkor...
Koszi szepen! 25i fotengelyt valamivel konnyebb is szerezni. Viszont motronicbol nem tudom milyen kell, e30.de-n 325i-hez 8 fele motronicot ir. Nekem milyen bosch cikkszamu kell?
A motronicos 20i-böl tudsz furás nélkül csinálni 23i-t! Persze lényeges, hogy ne legyen koptt a motorod mert a dugo a 23-as fötengellyel olyan felületen fog mászkálni ahol nem mozgott a 20i-vel. Igazábol fötengely csere kell a történethez! A 23i vez tengely nem feltétlen kell! 23i-be két vez tengely volt, igy csináltak 138LE-set és 150-eset, de 150-es csak 85-töl volt... A másik, hogy a motronicos vez tengely végén van a gyujtás rotor, szoval ha vez tengely akkor inkább tegyél bele 25i-t... Végül lökj rá egy 25i motronicot aztán jo lesz...
al01!
Igazábol nem sok kedvem volt mert Bmw-vel nem tudtam menni a Seat meg nem Bmw-k közé való... Meg ugye a Sajti és a Szyl se tudott volna jönni... Szoval a Pupi klán széjjel széledt! Majd legközelebb!
Amugy meg hirdetem a Bmw-m a duen-en ha esetleg valakit érdekell :)
Nem tudja valaki veletlenul, hogy a motronicos 20i motor mennyire kompatibilis az L-Jetes 23i-vel? Ahogy nezegetem csak a fotengely es a vezermutengely mas, ha ezt a kettot cserelem akkor lesz egy motronicos 23i-m? Nezegettem 23i alkatreszket is, de nem nagyon lehet kapni sehol.. Mi ennek az oka, valamelyik mocival azonos a vez.tengely+fotengely?
Bocs, hogy igy berontok ide, de E30 forumon meg a talival vannak elfoglalva:)
Akkor innen szedheted lefele az első két fejezetet, ebben ilyen általános karbantartási dolgok vannak:
http://users.atw.hu/gabesz/forum/Index/Bentley.rar (12MB)
A belteres fejezet sajnos nincs meg.
Ha jol tudom, abban kezeles is van, nem csak javitas.
Egyreszt az altalanos muszaki adatok es a javasolt karbantartas erdekel, masreszt a belter elektromos cuccai kijelzok, kapcsolok es allitasi lehetosegeik.
A motor szerelese nem erdekel annyira, ahhoz nem igazan fogok hozzanyulni... :)
Ha fel tudod tenni valahova, akkor szolj pls. nekem nincs ekkora tarhelyem sehol.
Vagy ha valamelyik HUB-on ossze tudunk talalkozni az is jo.
Dires,
Van. Ha kell, estére feltöltöm (vagy megpróbálom :-)))
Lehet, hogy nem teljes, de ha megmondod mi kell belőle meg tudom nézni, hogy az megvan-e.
Egyébként ez egy scannelt változat és 144 MB.