Szia! Igen rá kellene dugni a diagot és megkeresni a rádiót és alvázszámot dobni neki. De álltalában hozzáadja csak le kell OK-olni és nem fog csipogni :)
Ha nem szeretnéd, hogy a kasztni szétrohadjon és az elektronika megbolonduljon akkor elfelejted a takaróponyvát. Bedunsztolod vele a kocsit, közel 100%-ot eléri a páratartalom , ami mindenhová bejut.
Sziasztok!
Van 2 probléma az autóval.307 1.6hdi 9hy
1.Indításnál remeg az autó és füstöl nem kicsit,majd kb 30mp után elhagyja.
Egyébként jól megy és jól fogyaszt.Ez a füstölés+ remegés aggaszt.
Volt már diagon ami egr hiba,és izzító gyertya hibát írt
Járt már igy valaki?Valaki járt már így?Mi volt ott a hiba?
2.A szervónak a hangja alapjáraton elég jól hallatszik akkor is,ha nem tekerem a kormányt.Néztem az olajat és normál szinten van,amúgy semmi bajt nem észlelek a hangon kívül.
Szerintetek mi a hiba?
Köszi előre a válaszokat.
Új fejegység került a 307-be és folyamatosan csipog. Azonos típus, gyári, de gondolom engedélyezni kellene az autóhoz. Esetleg lenne valaki aki Veresegyház környékén meg tudná nekem ezt csinálni? Köszönöm szépen.
Idő közben megkaptuk a problémát. A benzin szívattyu volt a hibás. Cseréltük és egy sor probléma meg oldódott pl a napi első indításkor a rángatás, nincs "antipolution default" hibaüzenet.
Így viszont ha van multimétered, vagy legalább egy próbalámpád, akkor tudod már mérni, hogy a két relén megjelenik-e a kapcsolófeszültség, illetve a kapcsolt oldalon mizu.
Igen, valóban el kehet menni.... most hogy így mondod
Ja én is gondoltam a diagra, vettem a multkor egy PSACOM diagot, legalább most kipróbálom, hátha előrébb jutok.... estefelé ha nem lesz már nagyon meleg, megvizsgálom....
Van két relé a ventillátor mellett, azokhoz hozzá lehet férni a lökhárító leszedése nélkül is (illetve szerintem az 1. fokozat ellenállásához is), ha van aknád, de először tényleg azt lenne jó megtudni, hogy egyáltalán el akarná-e indítani...Gyári diagnosztikával ez biztosan tesztelhető, lehet ennyi pénzt megérne, mielőtt feleslegesen lebontod az elejét. (Pro tip, az autósboltig lökhárító nélkül is el lehet menni :) )
A gondom csak az, ha szétszedem nem tudok mivel elmenni, venni ha kell valami....
egyenlőre várok, menet közben minden ok, csak stauban van gond, klíma leáll, vízhőfok felmegy, akkor fűtenem kelett hogy 100 alatt tartsam a vizet.....
Időközben kézzel leírás szerint kinyitottam a tetőt, de a hibaüzenet ugyan az volt és nem húzta fel a tetőt, 2 hátsó ablak szint úgy nem ment, biztosíték táblát az utastérben ellenőriztem, 2 hátsó ablaké kiégett, cseréje utan most nyitja a tetőt és a bal hátsó ablakot is felhúzza, de a jobb hátsót nem, gombbal próbálva lefele byomva kattan az üvegnél, felfele semmi, kaptam egy tippet hogy a sofőr ajtó kapcsoló konzol hibája miatt is lehet ez, mert onnan fut mindenhova, esetleg vélemény?
Értem, egyébként kivülről nem látszik semmi hézag, szerintem bezárt, elég csak a szélvédő tetején lévő zárat mechanikusan bezárnom, vagy nyissam le az egész tetőt mechanikusan? Mert most ugye sehova nem megy! A leírásban szerintem csak a becsukás van leírva mechanikusan, vagy vissza felé is működik?
Nem záródott be a tető rendesen. Gondolom nem is csipogott a zárás végén. Meg kell mozgatni, esetleg a kulcsával bezárni a kezelési leírás szerint, aztán megnézni a szélvédő tetején a zárakat, nincsenek- meglazulva.
Sziasztok! 2004 1.6 benzin 307cc hibára kérnék segítséget, a tető becsukását követően nyonva tartottam a gombot, hogy húzza fel az ablakokat is, ekkor a roof mechanism problem felirat jelent meg és nem húzta fel az ablakokat, ajtóról vezérelve a 2 elsőt felhúzza, de a 2 hátsót nem, hibaüzenetet írja, tetőt nem nyitja, tippek esetleg?
...mert a Citroen-ekben pl. van egy kapcsoló ami baleset esetén leállítja az üzemanyag szállítást ... nálam volt ilyen eset egy kátyúba hajtás során ...feltételezem a Peugeot-ban is van ...első lépésben ezt nézném meg és így nézz ki ..
Üdv! A kérdésem a következő lenne:Az autó Peugeot 307 2002 benzines 1,6-os. Ma menet közben leállott a motor és többet nem tudom visszaindítani, 1 másodpercre mintha berobban a motor de leáll utána. Üzemanyag van benne. A benzin szivattyú zúgása hallatszik 2-3 másodpercig a kulcs elfordításakor. A check lámpa hibát nem jelez.
Hello! A kérdésem a következő lenne: Peugeot 307 2004 benzines 1.416 V kocsinál a kormányelfordulás érzékelő hogyan ellenőrizhető, hogy helyesen lett visszaszerelve? Kifejtve a dolgot: rossz az indexkar és kiszedtem a comm2000 egységet. Megcsináltam a cserét egy új rugós pöcökre az indexkar végén. Összeraktam mindent, de nem volt lerögzítve a kormányelfordulás érzékelő. Szerelés közben forgott kicsit, de teljes fordulatot nem tett egyik irányban sem (bár már nem vennék rá mérget). Visszaállítottam ugyanabba a pozícióba, ahogy kiszerelésnél is állt és az egész egységet visszaraktam egyenes kormányállásban, ahogy kiszerelésnél is levettem. A kocsit kipróbáltam. Nem jelzett hibát és a kományzáson sem vettem észre semmi furcsát. Azért szeretném biztosan tudni, hogy nem csesztem el semmit, ezért érdeklődöm, hogy milyen módon lehet rájönni. Pl. Szervízben ki tudják olvasni géppel?