Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meromokus Creative Commons License 2019.09.06 0 0 125587

És ahogy fújja a szél a ponyva és a kasztni közé szorult por pedig szépen elrendezi a fényezést is.

Előzmény: Matrix2006 (125585)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2019.09.06 0 0 125586

Szia! Igen rá kellene dugni a diagot és megkeresni a rádiót és alvázszámot dobni neki. De álltalában hozzáadja csak le kell OK-olni és nem fog csipogni :)

Előzmény: mrrr74 (125580)
Matrix2006 Creative Commons License 2019.09.06 0 0 125585

Ha nem szeretnéd, hogy a kasztni szétrohadjon és az elektronika megbolonduljon akkor elfelejted a takaróponyvát. Bedunsztolod vele a kocsit, közel 100%-ot eléri a páratartalom , ami mindenhová bejut.

Előzmény: Littledrake (125584)
Littledrake Creative Commons License 2019.09.06 0 0 125584

Sziasztok,

 

Tud valaki ajánlani 307 kombi változatra takaróponyvát ami a kisebb madarak ajándékai mellett a griffek és a sárkányok támadásait is bírja?

 

Előre is köszi.

LUCzI FERencz Creative Commons License 2019.09.06 0 0 125583

Sziasztok!

2008-as, ráncfelvarrás utáni 307 BREAK-hez keresek középső pótféklámpát. 

 

voges78 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 125582
Sziasztok!
Van 2 probléma az autóval.307 1.6hdi 9hy
1.Indításnál remeg az autó és füstöl nem kicsit,majd kb 30mp után elhagyja.
Egyébként jól megy és jól fogyaszt.Ez a füstölés+ remegés aggaszt.
Volt már diagon ami egr hiba,és izzító gyertya hibát írt
Járt már igy valaki?Valaki járt már így?Mi volt ott a hiba?
2.A szervónak a hangja alapjáraton elég jól hallatszik akkor is,ha nem tekerem a kormányt.Néztem az olajat és normál szinten van,amúgy semmi bajt nem észlelek a hangon kívül.
Szerintetek mi a hiba?
Köszi előre a válaszokat.
naveed Creative Commons License 2019.09.05 0 0 125581

Szia!

 

Dolj rám egy mailt és akkor nem felejtek el holnap küldeni egy telefonszámot és nevet, aki Veresen meg fogja tudni csinálni.

Előzmény: mrrr74 (125580)
mrrr74 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 125580

Sziasztok,

 

Új fejegység került a 307-be és folyamatosan csipog. Azonos típus, gyári, de gondolom engedélyezni kellene az autóhoz. Esetleg lenne valaki aki Veresegyház környékén meg tudná nekem ezt csinálni? Köszönöm szépen.

soryton Creative Commons License 2019.09.01 0 0 125579

...volt egy ilyen gondolatom is ...de nem akartam elkapkodni...   :-))

Előzmény: Alw (125578)
Alw Creative Commons License 2019.09.01 0 0 125578

Idő közben megkaptuk a problémát. A benzin szívattyu volt a hibás. Cseréltük és egy sor probléma meg oldódott pl a napi első indításkor a rángatás, nincs "antipolution default" hibaüzenet.

Előzmény: soryton (125563)
meromokus Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125577

Így viszont ha van multimétered, vagy legalább egy próbalámpád, akkor tudod már mérni, hogy a két relén megjelenik-e a kapcsolófeszültség, illetve a kapcsolt oldalon mizu.

Előzmény: d.jocov (125576)
d.jocov Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125576

Na, megvizsgáltam a gépezetet.

Futattam a lassú és a gyors fokozatot is, teszt lefutott, hibát nem talált. Gondolom akkor a vezérlése rendben van,de forogni nem volt hajlandó.

Megnézem holnap a két relénél lévő biztit is, nagyon remélem az lesz a bibi...

Előzmény: meromokus (125573)
d.jocov Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125575

Sajnos akna csak magyarba van.....

Előzmény: meromokus (125573)
d.jocov Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125574

Igen, valóban el kehet menni.... most hogy így mondod

Ja én is gondoltam a diagra, vettem a multkor egy PSACOM diagot, legalább most kipróbálom, hátha előrébb jutok.... estefelé ha nem lesz már nagyon meleg, megvizsgálom....

köszi...

 

 

Előzmény: meromokus (125573)
meromokus Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125573

Van két relé a ventillátor mellett, azokhoz hozzá lehet férni a lökhárító leszedése nélkül is (illetve szerintem az 1. fokozat ellenállásához is), ha van aknád, de először tényleg azt lenne jó megtudni, hogy egyáltalán el akarná-e indítani...Gyári diagnosztikával ez biztosan tesztelhető, lehet ennyi pénzt megérne, mielőtt feleslegesen lebontod az elejét. (Pro tip, az autósboltig lökhárító nélkül is el lehet menni :) )

Előzmény: d.jocov (125572)
d.jocov Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125572

Pedig de jó lenne tudni, hol melyiket?

A gondom csak az, ha szétszedem nem tudok mivel elmenni, venni ha kell valami....

egyenlőre várok, menet közben minden ok, csak stauban van gond, klíma leáll, vízhőfok felmegy, akkor fűtenem kelett hogy 100 alatt tartsam a vizet.....

Előzmény: Papalac (125571)
Papalac Creative Commons License 2019.08.31 0 0 125571

Motor vezérlőnél szoktak késsel összezárni két vezetéket, hogy teszteljék a ventit.

Nem tudom melyiket.

Előzmény: d.jocov (125570)
d.jocov Creative Commons License 2019.08.30 0 0 125570

Fiúk!

Tanácsokra lenne szükségem. Nem megy a hűtő ventilátorom, semmilyen  fokozatban.

a motortéri biztit megnéztem 50A ok, de azért kicseréltem.

Van elöl is a ventilátornál is ha igaz, de ahhoz  sokat kell bontanom.....

minden következő okosságra vevő vagyok

köszönöm előre is

Papalac Creative Commons License 2019.08.30 0 0 125569

Ha gond van valamelyik ablakkal, akkor a tető nem működik.

A középső gomb minden ablakot nyit-zár egyszerre. A vezetőoldali kapcsolóval ki lehet kapcsolni a hátsó ablakok vezérlését. 

Előzmény: szeka666 (125568)
szeka666 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 125568
Időközben kézzel leírás szerint kinyitottam a tetőt, de a hibaüzenet ugyan az volt és nem húzta fel a tetőt, 2 hátsó ablak szint úgy nem ment, biztosíték táblát az utastérben ellenőriztem, 2 hátsó ablaké kiégett, cseréje utan most nyitja a tetőt és a bal hátsó ablakot is felhúzza, de a jobb hátsót nem, gombbal próbálva lefele byomva kattan az üvegnél, felfele semmi, kaptam egy tippet hogy a sofőr ajtó kapcsoló konzol hibája miatt is lehet ez, mert onnan fut mindenhova, esetleg vélemény?
Előzmény: Papalac (125566)
szeka666 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 125567
Értem, egyébként kivülről nem látszik semmi hézag, szerintem bezárt, elég csak a szélvédő tetején lévő zárat mechanikusan bezárnom, vagy nyissam le az egész tetőt mechanikusan? Mert most ugye sehova nem megy! A leírásban szerintem csak a becsukás van leírva mechanikusan, vagy vissza felé is működik?
Előzmény: Papalac (125566)
Papalac Creative Commons License 2019.08.30 0 0 125566

Nem záródott be a tető rendesen. Gondolom nem is csipogott a zárás végén. Meg kell mozgatni, esetleg a kulcsával bezárni a kezelési leírás szerint, aztán megnézni a szélvédő tetején a zárakat, nincsenek- meglazulva.

Előzmény: szeka666 (125564)
Papalac Creative Commons License 2019.08.30 0 0 125565

307-ben nincs ilyen kapcsoló!

Előzmény: soryton (125563)
szeka666 Creative Commons License 2019.08.29 0 0 125564
Sziasztok! 2004 1.6 benzin 307cc hibára kérnék segítséget, a tető becsukását követően nyonva tartottam a gombot, hogy húzza fel az ablakokat is, ekkor a roof mechanism problem felirat jelent meg és nem húzta fel az ablakokat, ajtóról vezérelve a 2 elsőt felhúzza, de a 2 hátsót nem, hibaüzenetet írja, tetőt nem nyitja, tippek esetleg?
soryton Creative Commons License 2019.08.29 0 0 125563

...mert a Citroen-ekben pl. van egy kapcsoló ami baleset esetén leállítja az üzemanyag szállítást ... nálam volt ilyen eset egy kátyúba hajtás során ...feltételezem a Peugeot-ban is van ...első lépésben ezt nézném meg és így nézz ki ..

Előzmény: Alw (125562)
Alw Creative Commons License 2019.08.28 0 0 125562
Nem igazán. Max. kisebbet. Miért?
Előzmény: soryton (125561)
soryton Creative Commons License 2019.08.28 0 0 125561

...nem fogtál meg egy kátyút véletlenül mielőtt le állt...?

Előzmény: Alw (125560)
Alw Creative Commons License 2019.08.28 0 0 125560

Üdv! A kérdésem a következő lenne:Az autó Peugeot 307 2002 benzines 1,6-os. Ma menet közben leállott a motor és többet nem tudom visszaindítani, 1 másodpercre mintha berobban a motor de leáll utána. Üzemanyag van benne.  A benzin szivattyú zúgása hallatszik 2-3 másodpercig a kulcs elfordításakor. A check lámpa hibát nem jelez.

Zolysys Creative Commons License 2019.08.28 0 0 125559

nEM espS NÉL NEM LÉNYEG

Előzmény: Jurij_87 (125558)
Jurij_87 Creative Commons License 2019.08.26 0 0 125558

Hello! A kérdésem a következő lenne: Peugeot 307 2004 benzines 1.416 V kocsinál a kormányelfordulás érzékelő hogyan ellenőrizhető, hogy helyesen lett visszaszerelve? Kifejtve a dolgot: rossz az indexkar és kiszedtem a comm2000 egységet. Megcsináltam a cserét egy új rugós pöcökre az indexkar végén. Összeraktam mindent, de nem volt lerögzítve a kormányelfordulás érzékelő. Szerelés közben forgott kicsit, de teljes fordulatot nem tett egyik irányban sem (bár már nem vennék rá mérget). Visszaállítottam ugyanabba a pozícióba, ahogy kiszerelésnél is állt és az egész egységet visszaraktam egyenes kormányállásban, ahogy kiszerelésnél is levettem. A kocsit kipróbáltam. Nem jelzett hibát és a kományzáson sem vettem észre  semmi furcsát. Azért szeretném biztosan tudni, hogy nem csesztem el semmit, ezért érdeklődöm, hogy milyen módon lehet rájönni. Pl. Szervízben ki tudják olvasni géppel?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!