Sajnálattal kell tudatnom veletek, hogy a capabmw.hu oldalról a mai napon 15 óra 42 perckor végérvényesen, még a bazár bezárta előtt ki lettem tiltva... Rajtam kívül ez a produkció nem sikerült senkinek sem, úgyhogy ha valaki valamit üzenni szeretne nekem, akkor itt tegye meg, mert ott érdemben válaszolni nem áll módomban!
Én olyan rég unom a süket dumát, hogy ezt sem bírtam végigolvasni, pedig elhatároztam, hogy menni fog, nem jött össze.... És nem viccelek tényleg nem.
Lehet azért bennem is van a hiba. Egyszerűen vannak dolgok amik nem kötnek le,... Ha nekem nem erről szól ez az egész, mások az elképzeléseink ez már régen biztos.
Legtöbben csak halgatnak annyira fölöslegesnek, vagy érdeketelennek érzik a hozzászólást, ezzel én is így voltam elég sok ideig. Én személy szerint csak azért jöttem ide át, hogy ne kelljen mindenki érveléseit halgatnom, remélem ez volt az utolsó újjal egymásra mutagatás a cápa bmwsek társadalmában. (Ezt azért kétlem is, de jókívánságnak még jó lehet ;)
Megin rászántam az életembôl 3 percet és elolvastam Mr Szajkó utolsó halálhörgését (legalábbis remélem, az volt)! Tudjátok mi jutott eszembe, Ez olyan mint a Southpark! "Kabbegyíkok, én leléptem! " Na, mivan... most meg hova mentek, köcsögök? Nincsenek arra béemvék! Hé, ne hagyjatok itt, hé! BLABLABLABA!
Sixpack: sasold meg az ebay-t, most van olyan kormány, amit keresel. Ülésfűtés-kapcsolót, relét, madzagokat keresek. (E28, E30) (Azta, ez most ingyenes hirdetési lehetőség volt? :-) )
Ha szétszedném az írást 15 pontra, akkor 10-et 90%-osan meg tudnék támadni és magyarázni, 5-öt meg félig. De ezt már megtettem, megtettük máshol máskor egyenként.
Van igaza az ürgének sok dologban, de féligazságokat állít be ténynek, és itt bukott az érvelése.
Ha összehasonlítjuk az országba behozott és jelenleg futó 114-es Merciket az E12-ökkel, illetve a 123-asokat az E28-akkal, akkor érdekes dolgok jönnének ki. :D
Szerintem a környékünkön 0 db 114-es fut szép vagy akár elfogadható állapotban, míg ismerek az én leendőmön kívül 2db E1-öt, annak ellenére, hogy 90-től a Mercik tódultak az országba. Az E28 kontra 123-as dettó.
Jó persze 2 éve az Ukrán határon roszul állta a BMW szénája a Mecivel szemben, de azok igazi kőkemény gány, jól pakolható munkásuatók voltak, azokat nem nevezném jó összehasonlítási alapnak.
sztem amúgy azösszes gondolatra egy válasz van (kivéve a talisakra persze). ez egy youngtimer autó. nem egy oldtimer. és mindig a mercisek az ellenpélda. hány 123-as van Mo-n? milyen állapotban? (hánynom kell...) és hány van origi állapotban? na, épp annyi cápa is van!
Ezt így ahogy van kb 3 órája kopiztam be a capabmw.hu oldal megnyitásával ezt lehetett láni és az oldalt nem lehetett elérni... most már egy sokkal barátibb mondat van ott ha megnézed....
A cápa bmw fórum bezár
Ön elérte az cápa bmw weblap utolsó oldalát. November 30-án bezár a bazár, nincs több ingyen hirdetés, moderáció miatt lázadozás, retorziók nélkül emberek szidása, okoskodás, kevéspénzes találkozó szervezési lehetõség. Lehet menni máshova.
Gondolkodjon el a következõkön:
Általában miért olyan emberek bírálnak komoly produktumokat, akik semmit se tettek le a témával kapcsolatban
Miért lehet az, hogy amikor ezek az emberek kezükbe kapják a lehetõséget, hogy valami jobbat alkossanak, akkor sunyi módon véletlenül sem jelentkeznek, hogy megmutassák az, hogy miként kell jobban csinálni
Miért gondoldhatják azt egyes emberek, hogy egy fórum, egy domain és egy webtárhely fenntartása ingyen megoldható, amikor profi szervereken, jó sávszélességgel, nagy tárhelyek éves szinten 20-50 ezer forintért bérelhetõk
Minek köszönhetõ, hogy Magyarországon BMW márka kedvelõi toronymagasan vezetik a széthúzó autómárka tulajdonosok listáját
Mi az oka annak, hogy Magyarországon minden 10 cápa bmwbõl 6-7-nek problémái vannak a papirjaival, motorcserés, AF-es alvázszámos, kókányolt alvázszámú, és üzembentartóival használja a tulajdonos úgy, hogy erre ország világ elõtt büszke
Miért gondolják egyesek, hogy a szabadidejébõl és a pénzébõl kötelessége bárkinek is egy hobbira napi több órát áldozni
Mikor fog eljönni az az idõ, amikor az emberek többsége nem azért vesz cápa bmw-t, mert olcsón megvehetõ, van hozzá olcsó bontott alkatrész, és köthetõ rá olcsó biztosítás
Mi az oka annak, hogy a hazai cápa bmw tulajdonosok jelentõs részét 17-22 éves gyerekek alkotják, akik képtelenek néhány évet várni, mig lesz munkahelyi fizetésük, ezért azonnal kell nekik egy autót max 30 ezer forintért, amit üzembentartóival, és részletfizetéssel szülõi zsebpénzbõl és pár ezer forintnyi fõiskolai ösztöndíjból akarnak megvásárolni
Miért nem változik ezen gyerekek által megvett autók általános mûszaki és karosszéria állapota 1-2-3-4-5 év után sem, és miért kezdenek folyamatosan megszépülni azok az autók, amiket a tulajdonosok akkor vettek meg, amikor a fizetésükbõl megengedhették egy ilyen költséges hobbi finanszírozását
Miért lehet az, hogy az igényes felújítások egyes részeinek (lakatosmunka, fényezés, ülések újrabõrözése, motor felújítás) árai ismertek, mégis amikor ezt bárki leírja, akkor a társaság nagy része szívgyógyszer után nyúl, mert leírva ennyi pénzt még életükben nem láttak
Miért lehet az, hogy a fejlett Nyugaton dicsõség egy gyári állapotú autó birtoklása, és ezek az autók a piszkált autókhoz képest sokkal jobb áron cserélnek tulajdonost, addig nálunk itt a magyar pusztán egyes emberek szerint szégyen, ha valakinek gyári állapotú autója van/lesz, és 40 ezer forintnál drágábban merte megvásárolni
Gondolja végig, hogy milyen szinten volt a BMW-s klubélet 5 éve, milyen szinten van most, és milyen szinten lesz 5 vagy 10 év múlva, és mikor érjük meg azt, hogy Magyarországon Nyugat európai szintü klubéletet lehet szervezni
Miért lehetséges, hogy amig más hazai autós klubok folyamatosan egyre szinvolasabb rendezvényeket szerveznek, addig a cápa bmw találkozók 5 éves történetében idáig az volt a legsikeresebb, amit egy budapesti bevásárló központ parkolójába szerveztek, körülbelül 20 perces munkával
Vajon miért sikeresebb egy olyan találkozó, ahová 2 e forint a benzinpénz, és 20 perc alatt meg lehetett szervezni, mint egy 2 hónapos munkával több tízezer forintból szervezett egész napos, szinvonalas találkozó, ahová kb. 10 e forintnyi benzinpénzbõl lehetett eljönni
Ne gondolja, hogy azért mert egy bmw-s közösség vagy klub tagja lesz, olcsóbb lesz a fényezés, lakatolás, beltér felújítás, vagy Ön klubtagként olcsóbban fogja kapni a bontott alkatrészeket, ameddig a pénz és az érdek a legfõbb mozgatója a hazai bmw közösségnek.
A youngtimer/oldtimer bmw-kkel foglalkozó emberek egy része anyagi haszon miatt foglalkozik ezzel a hobbival, innentõl fogva Ön továbbra is bármit meg fog tudni venni tõlük, hiszen senki nem ellensége a saját pénztárcájának.
Vegyen egy közepes állapotú autót, újítsa fel tisztességesen, aztán örüljön neki, és használja az autót.
535-ös HTTP-hiba - A cápa bmw fórum bezár Internet Explorer