Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27906

Kár, pedig néztek volna az idióta szomszédok, hogy má megint 2 autó van az udvarban, ráadásul nem is akármilyen! :D

Előzmény: StationW (27902)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27905

Na, hát sokat nem tévedett az illető, aki a csigakompresszort mondta nekem, max a csigát :))), de akkor már világos a dolog.

Ez olyasmi lehet, mint az a lökéshullám-generátor, amit Amerikában már lehet kapni, pl melegvíz vagy központifűtés üzemeltetésére és az a lényege, hogy több hőenergiát termel a lökéshullámokkal, mint amennyi elektromos áram kell a megforgatásához.

(És ez nem vicc, sok helyen használják már próbaüzemben és eddig tökéletesen beigazolódott a hatásfoka, csak nem nagyon reklámozzák érthető okok miatt.)

Előzmény: NeomatiK (27898)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27904
'91-es.
Előzmény: StationW (27901)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27903
Valószínű. Talán a turbó jobban és egyszerűbben szabályozható. Meg a turbóval több gyártási tapasztalat lehet amiatt, hogy többen gyártják.
Előzmény: Törölt nick (27900)
StationW Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27902

Hi!

 

Nem viszem hozzád a vasat megőrzésre Balatonsound alatt, mert elkunyeráltam a cégest. Azt nem féltem otthagyni:)

Előzmény: Krisz1977 (27899)
StationW Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27901

Kicsit más a beltere mint az enyémnek, de nem jelentős. MIlyen évjárat is?

Előzmény: NeomatiK (27896)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27900

Na ezt a czikket olvastam! (Befoltozott turbólyuk)

Nem vált belőle tömegcikk. - Evolúciós zsákutca?

Előzmény: NeomatiK (27898)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27899
Én is úgy tudom, hogy a comprex feltöltő az egy csigakompresszor, amit állandó hajtás működtet a főtengelyről. De persze lehet, hogy baromi messze állok az igazságtól... :)))  ...csak úgy hallottam valakitől.
Előzmény: StationW (27895)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27898

Itt nézzél körül > 626 > 3. és 13. cikk

 

A turbó és a kompresszor házasságából született.

Előzmény: StationW (27895)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27897
Köszi, akkor marad a cikkben levő cím.
Előzmény: aati (27893)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27896

Ennek is állítható az ülőlap szöge, de hiába állítom a legmeredekebbre, a hosszú lábaimnak kevés :) Varrjak rá párnát? Nem lenne gusztusos :)

 

Hát nem plüskárpitos az ülés. Világosszürke strapabíró textília van rajta. De szerintem ha kitisztítom a kárpitot (meg az egész autót), akkor még világosabb lesz :D Mert amióta nálam van, nem pucoltam le se kívül, se belül, és már ráfért volna akkor egy tisztítás. Ezt a combalátámasztást leszámítva amúgy kényelmes, jó tömésű, ebben jobbnak tartom a GC-vel összehasonlítva. Bár a GC-mben is normál ülések vannak, amit kevesebb helyen lehet állítani és nincs annyi oldaltámasztást szolgáló sonkája, mint a jobban felszerelt GC-kben.

 

Ilyen:

 

Előzmény: StationW (27891)
StationW Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27895
Kompresszorfeleség, akkor a turbo nagybátyja lehet, keresd már meg nekem azt a képet a családi fotóalbumból légyszi, hátha sikerül felfogni:)
Előzmény: aati (27894)
aati Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27894
En ugy tudom a comprex az vmi kompresszor feleseg.
Valahol volt robbantott abram, csak mar nem tudom hol...
Előzmény: StationW (27892)
aati Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27893
címlapon volt a "lusta" szoveg
Előzmény: NeomatiK (27884)
StationW Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27892

Valaki fejtse már meg nekem ezt a komprexet, a mazdánál sem tudták normálisan elmagyarázni, azt tudom hogy valami nyomáslengésen vagy légrezonancián, vagy mi a bánaton alapul, és hogy nagyon ki van számolva, de mi a bánat ez valójában???

 

Láttam egy darabot az olyan volt, mintha a szívósorban lett volna egy rezonátorlemez (mint a kipuffokban).

Előzmény: NeomatiK (27884)
StationW Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27891

A plüsskárpitosnak állítható az ülőlap szöge:)))) Meg lehet hosszabb is. A GTi-ben pedíg az ülőlap oldaltámjainak a távolsága is állítható, úgy mint a háttámláé.

Az neked állítható?

 

Télleg milyen üléseid vannak, én még soseláttam nemplüsskárpitost...

Előzmény: NeomatiK (27889)
StationW Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27890
Az amerikai valószínűleg 180 körül leszabályoz. Ez már az előző generációban is benne volt, meg a japánban is. De viszonylag egyszerűen kiköthető...
Előzmény: Törölt nick (27888)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27889

Azt vettem észre, hogy a GD-s (GV) Mazdában rövidebb az ülőlap a GC-hez képest, vagy legalábbis nem támasztja alá úgy a combot. 20 perc után már fárasztó tartani a lábat :( Nem a plüskárpitos ülés van benne. Elképzelhető, hogy a plüskárpitos ülőlapjának más a mérete, hosszabb az ülőlapja?

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27888
Ami különbségről hallottam, az amerikai változatban van "check engine" lámpa, európaiban - ki érti miért, de - nincs, és a kábelköteg is más mögötte. Amúgy nem tudom mi különbség lehet még, azt tudom, hogy pl. a '87-'91 626 coupe (náluk MX6 1st gen. néven futott) első lámpája pl. nem passzolt, kicsit más volt az íve. Variálnak néha :) Na meg az ottani alvázszám nem passzol az európaival, így gyári alkatrészt csak hasra tudnak keresni hozzá. Az én európai alvázszámommal sem tudtak mit kezdeni az USA-ban, egyszer próbáltam, csak hasonló típusból tudtak keresgélni.
Előzmény: Gergice (27883)
3x Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27887
Amikor az autópályákon mentünk (130-150 km/h), akkor kb. 7,5 lehetett. Alsóbbrendű utakon (90-120) 6,5 körül volt, de igazából nem számoltam.
Előzmény: NeomatiK (27886)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27886
Szép nagy túra! Fogyasztás hogy alakult?
Előzmény: 3x (27874)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27885
Biztos azért, mert nem lottóztam.
Előzmény: daredda (27873)
NeomatiK Creative Commons License 2007.07.09 0 0 27884

Helló! Köszi!

Így lejött, az email pedig nem jött, én nem blokkoltam, hacsak nem tartalmaz viagra és hasonló szavakat :) Nemrég olvastam, hogy a freemail spamszűrője miatt nem kapják meg a júzerek a normál leveleiket.

 

Korábban ezt írtad:

 

"Kerékvilág 1993. május
Mazda 626 Comprex Diesel
Se nem turbó, se nem lusta"

Viszont a szkennelt cikkben nincs a "Se nem turbó, se nem lusta " cím (helyette a "Nagypolgári rakétaérzés" van). Valahol az újságban szerepel így?

Előzmény: aati (27880)
Gergice Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27883
Az amerikai és az európai kivitel között van vmi különbség, vagy kompatibilisek egymással? Hondában tudom, hogy elég sok különbség van a két verzió között. Az amerikaiakhoz problémás az alkatrész?
Előzmény: Törölt nick (27876)
cistron Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27882

kösz :))

 

akkor nekem így 2-em van? :))

 

Előzmény: Törölt nick (27875)
3x Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27881
Az enyém meg KDZ-737 (vagyis nagyobb Boeing)
Előzmény: daredda (27878)
aati Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27880
Előzmény: aati (27879)
aati Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27879
ismet:
"<tb.alentpack@freemail.hu>:
Error on maildir delivery. Message blocked.
A level kezbesitese nem sikerult, a levelet a cimzett blokkolta."

2MB-os jpg, amit kuldenek

proba zippelve, talan....




Előzmény: NeomatiK (27872)
daredda Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27878
Igazán csalinkázhattál volna még 7 km-t !!

DRD - 727 :-D (Boeing)
Előzmény: 3x (27874)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.08 0 0 27877
Amúgy itt találsz ezekről régi teszteket, itt meg a faceliftről írtak valamennyit.
Előzmény: Törölt nick (27876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!