Csak egy kerdes: Van valakinek tapasztalata a Sony SLV-SE 600 ill. SLV-SE 700 videokkal kapcsolatban? Truth esetet latva, lehet, hogy a Sony 700 jobb valasztas lenne, mint a Pana 612.
FleX
A videó jó lett, szép a kép és a doboz sincs összebarmolva.
A pesti koma nem írt.
A garancia szerint Pesten javították és csak 6 napot írtak jóvá a 13-ból.
Egyébként az RTLKlub és TV2 filmcím listájával nem mindig megyek messze, mivel soxor csak annyit ír ki, hogy "Szupermozi" vagy "Megafilm". Gondolom amiatt, ha esetleg csere lenne időközben, akkor ne legyen akkora blama.
Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet az, hogy gyári műsoros kazettáknál lejátszáskor a kép átlósan többé kevésbé fehér pontokkal "perforált" párhuzamos csíkokban. Felvett kazinál nincs ilyen "hiba".
Most szóltak a szervizből.
Holnap MEO lesz, ha nem találok kivetnivalót akkor Karácsonyra lesz videóm. Remélem vigyáztak rá.
A szervizes szerint Pesten volt fejcserén a készülék. A pesti ígéretével ellentétben még nem jelentkezett a konkrétumaival.
Az biztos, hogy a Panasonic videóm csak bizonyos műholdas (külföldi) adások esetén rögzíti a "filmtárába" a felvett film címét (egyébként csak az adó neve és a kezdési időpont kerül be). Ebből azt a (rossz) következtetést vontam le, hogy a magyar adók nem szolgáltatnak ilyen jelet...
A magyar adóknál is van ilyen funkció, a Thomson Tv-m rendületlenül kiirogatja csatornaváltáskor az éppen adásban lévő műsor címét és kezdési idejét (m1, m2, Z+, Tv2, RTLKlub, a Duna viszont össze-vissza kavarja)
1. A csatorna hangolásakor "rátalál" a kérdéses teletext-oldalra (ha van olyanja a szolgáltatónak; magyaroknál ne is álmodj róla!)... mint ahogy a feliratozás oldalát is megtalálja, de a hangolás képernyőjén Te is meg tudod változtatni...
zseko, szerintem összekevérték a típust az online áruházban. Maradj a kezelési könyvnél.
Ha jól tudom, akkor a film címeket a ProgramInfo nevű szolgáltatásról tudja nézni. Ez txt-hez kötött, de nem minden esetben egyezik meg a műsor oldalakkal (ált. 300. oldal). Legalábbis a Thomson így működik.
Truth, szerintem kicsit a körmükre kell nézni! Ne hagyd, hogy ünnep utánra csússzon a dolog, mert lehet, hogy csak januárban kapod meg. Az "elromlás" nem 72 órán belül volt? Mert akkor kötelesek lennének kicserélni.
Pár napja vettem egy Panasonic videót, a tipusa NV-FJ762EE. Ami leginkább érdekelne, hogy egy régebbi hozzászólásban ezt olvastam:
"Ja, és a film címeket is le tudja szedni a TV adóról, amennyiben az adónak a megfelelő TXT oldala be van állítva. Ez természetesen
módosítható."
Ezt hol találom meg a TXT-n, vagy hogyan írják ki, hogy ez meg ez az oldal az, ahol a filmcímek vannak? Próbáltam keresni, de nem találtam meg.
Másik dolog: A neten olvastam egy ilyen online áruházban a jellemzőit, és ott azt találtam, hogy nincs benne a Multi Intelligent Controll II. a videón viszont fel van tüntetve ez a felirat.. Ugyanez a helyzet a VPS/PDC-nél és az automatikus órabeállítással is(ez utóbbi a menüben is benne van, ha jól emlékszem), a kézikönyvében említik. A gyermekzárra is ezt írják, és érdekes módon mégis működik.. Hogy is van ez akkor most?
Szerintem is jók a pana-videók, de a koma még mindig nem jelentkezett. Ha így kapkodnak Karácsonyra nem lesz videóm. Egyébként a környezetemben van egy két javítással foglakozó személy, szerintük egy új videóban csak úgy nem romlik el a fej, ha csak nem történik javítás közben egy kis "baki". Azért, ha mégis megcsinálják, a munkalapból egy példányt kérek.
Engem mindenképpen az zavar, hogy érezhetően csak lerázni akartak, és nem korrekt választ adtak.
Vagy nem tudták pontosan, hogy mi a baj, vagy koszos volt a fej és a Pestieknek nem akarták azt mondani, hogy csak betartanak a kuncsaftnak. Sajnos mikor bevittem a szervizbe elég bunkon viselkedett a pasi (előadta, hogy milyen hülyék a videótulajdonosok >>> ócska kazit használnak, aztán rohannak a szervizbe)és még meg se nézte a videót. Én hülye meg 1 nappal előbb érdeklődtem, hogy kész van-e? (akkor mondták, hogy alkatrészre vár, de másnap már nem tudták hogy mire). Gondolom Pest felé is magyarázkodhattak és nem mondhatták hogy csak fejtisztítás volt.
Persze ezek csak az én verzióim.
Óvatosan kell bánni a kazettákkal, csak jó minőséget betenni a magnóba, nem gyűrött, smirgli-jellegűt!
Nekem Panasonic videóim vannak, itthon is, a stúdióban is. Nyúzzuk őket, és évek óta (vagy 8 éve lassan!) hibátlanok. A stúdiógépekben néha nem árt egy-egy görgő- meg fejcsere, de az más mint az otthoni használat.
A 612-es nekem valamiért szemre sem szimpatikus, valahogy úgy tűnt, már a készülékház is kevésbé igényes kivitelű mint a régebbi Panák, amiket én ismerek.
Az ügyfélszolgálatról: az egyik géphez hiányzott a használatin utasítás (mert elhagyták a boltban), erre küldtem e-mailt, és egy hét múlva postán küldtek egy gépkönyvet. Szerintem korrekt.
Természetesen a Koma nem jelentkezett. Én egy mélt küldtem, ezzel befejeztem. Hétfőn írok a jappoknak és megdicsérem a helyieket.
Egyébként szerintem csak szivatni akartak az időhúzással és nincs baja a videónak. (csak koszos volt a fej)
Hétfőn még alkatrészt rendeltek hozzá, kedden a szerelő nem tudta megmondani mi a hiba, sem , hogy milyen alkatrészt rendeltek.
Szerdán > Pestre küldik fejcserére, Csütörtökön Pesti azt mondta küldik Fehérvárra az alkatrészt.
Truth, asszem kaptál egy teljesen szabványos formalevelet, a vásárlóbarát imázs fenntartása végett. Sajna.
Egy dolgot hallottam kb egy éve egy panás fickótól: "Amióta a Pana belefogott a DVD létrehozásába, ami iszonyatos pénzt emészt fel, azóta elvonja a többi helyről a fejlesztési költségeket. Emiatt a jól bevált, és elnyűhetetlen fém mechanikát lecserélték olcsó távol-keleti műanyagra. Emiatt igaz, hogy olcsóbbak lettek a gépek, viszont a szervizekben soha nem látott mennyiségű elromlott készülék gyűlt fel." Nem szószerint idéztem, de ezt ecsetelte nekem anno, amikor még Technics komponenseket veszegettem. Ez persze nem jelenti azt, hogy rossz lenne a Pana, csak a baj akkor van, ha egy nem megfelelően pontos műanyag keretre szerelik fel a kaziházat meg a fejet. Magyarul valszeg jóval több hibás cucc jön le a szalagról, mint anno.
Ma kapok egy kazit, amit egy 6 fejes Aiwa-val vettek fel. Letesztelem a sajátomon, hogy hogy sikerült a felvétel (kép és hang is).
Na írt panasonic, bár ez is ellentmondásra sikeredet a szerviz tájékoztatásával szemben (Azt hiszem balek lettem):
Tisztelt Vásárlónk !
Elnézését kérem, hogy panaszára még nem válaszoltam, de konkrétumot
csak ma délután, vagy holnap délelőtt tudok mondani.
A helyi szervizzel azonnal felvettem a kapcsolatot, akik elmondták, hogy a
készülék megjavításához olyan alkatrészre van szükség, melyet be kell
szerezniök a budapesti központi szervizből.
Ezt a tényt Önnek is jelezték.
Tekintettel arra, hogy az alkatrész eljuttatása a szervizhez csak a mai nap
(csütörtök) várható, az elkészüléssel kapcsolatban információt leghamarabb
ma délután vagy holnap délelőtt tudok adni.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy Önök a videot mihamarabb
megkapják, ezért a szerviz vezetőjével folyamatos kapcsolatban vagyok.
Természetesen konkrét információ birtokában azonnal értesítem Önt.
Ne érezd hibásnak magad!
Csak kifogtam. a hibáig valóban tökéletes volt.
Németországban visszavittem volna a boltba és adtak volna helyette másikat, de ez Magyarország.
Engem az bosszant,
hogy a szerviz össze-visszabeszél, a műszerész nem tudja megmondani milyen alkatrészt rendelt előző nap.
hogy a panasonic.hu válaszra sem méltat (pedig 2 e-mailt tuti megkapták)
Persze a jövőben ha tehetem panasonicot nem veszek , kizárólag a szerviz miatt.
Azért ha a héten nem kapok normális választ a panától v. a szervizből, még egy dicsérő mailt elnyomok a jappokhoz.
Persze, megértem :-( Kicsit hibásnak is érzem magam, mert többek között én is beszéltelek rá erre a vételre... :-{} Reméljük, hogy a szervíz után ismét jó lesz minden...
Most beszéltem a szervízzel, fejcserés lesz a készülék.
Egyébként itt a fehérvári márkaszervízben mikor bevittük, nem valami barátságossak voltak. Eddig 4szer beszéltem velük, mind a 4szer mást mondtak.
Nekem elsőre az jött le hogy szivatnak és huzzák az időt. Írtam a panának tegnap. A szervíz még este nem tudta megmondani mi a hiba, de hétfőn már alkatrészre várt. Ma újra alkatrészre vár, fejcsere.
Aztán jön majd a levél a panától: Gratulálunk! Ön az 1miliomodik videó tulajdonosa. Csak ez sz*rra sikeredet.
A kollégám aiwát (6fejest) vett 50ezerért, 10 napos és még mindig megy.
Én is azért kérdeztem rá a körülményekre - amit végülis nem árultál el -, mert gyanús... Talán csak le akarnak gombolni rólad egy kis lét...
Ha tényleg bekoszolódott a fej, akkor egy vadiúj kazettát kell csak beletenni, és azt lejátszani egy kicsit! Az letakarítja...
Hát szerintem is, de valami sus-mus van, mert hétfőn azt mondták, hogy alkatrészre vár, tegnap meg nem tudták megmondani, hogy milyen alkatrészre.
Ha jó lesz, akkor megírom, hogy mi volt a történet.
Mostanában vennék VHS-t.
Amit tudnia kellene:
220V/50HZ, tuner min. 40 programra, kábel-tuner kell,
ha szabadon hangolható az +,
4 fej, távirányító, OSD +
LP/SP felvétel, lejátszás
automatikus tracking, de jó ha van manuális is
felvétel programozás, lehetőleg műsorkódra is
AVI, RCA csatlakozás
hang lehet stereo, de nem muszáj
megbízható mechanika,
kb. 60E HUF.
Tegnap már azt mondták legalább még egy hét, mert nincs alkatrész. Nem gondolnám hogy a fejtisztító pálcikájukra gondoltak.
Azért vettem panasonicot, hogy soha nelásson szerelőt. Ha azt akartam volna, hogy egy hét múlva szervízbe vigyem, akkor inkább LG-t vettem volna.
Most egy világ omlott bennnem össze.
(nem hinném, hogy az a kazi volt a gond, bár tényleg sz*r volt)
megélt 4 kazit és 30perc felvételt...