A szöget nemtudom, szerintem még nem is nézte senki. A szűrők cserélve lettek, bízva abba, hogy ez mindössze a baja. Mekkorának kellene lenni az előtöltés szögének?
Amennyire tudom, hidegen mindig nehezen indult. Még nyáron nagy melegben is. Nyomatékjuk tudtommal nincs. Nem lett állítva rajt. Egyik napról a másikra elkezdte és azóta is csinálja. Na meg dől a füst mindenhonnan.
Oké! Mindeképpen jelzem, ha lesz megoldás. A hátsó ajtó és a csomitér közöttinél nincs szakadás, azt kimértem. Jó lenne megtalálni a kesztyűtartó mögött lévő relét, amihez kapcsolódik és akkor onnan visszaméregetni: először a relétől a legvégéig is így szépen sorban. Jó kis móka lesz. üdv.
Ha megoldottad mindenképp ird meg...szeretek segíteni az embereknek.....ja és még1 tipp....ha nincs rajta áram, olyan helyen keresd a szakadást (azt ki tudod mérni simán), pl mozgó helyek, pl hátsó ajtó gumiharmonika, csatlakozók(B oszlopnál ha van.....ha a vezeték szakadt az gáz mert a bandázsolást leszedni.......de ha megvan a szakadás( már ha az), akkor tesa vászonszalaggal tekerd be, az nem foszlik le mind a szigetelőszalag, es nem öregszik el mint a zsugorcső.....sok sikert...
Köszi. Bontóban már 5 ezerért van kapcsoló. Mondjuk jó lenne kipróbálni más autóból kivett panellel. Mert ha tuti az, akkor hajrá! Vettem WD-t! hihi! Már készültem a kontaktos dolgokra:-) Meg is próbálom. Amit kimértünk apuval műszerrel, hogy mintha nem menne hátra feszültség kapcsoláskor sem. Persze elég bonyolult a kapcsolása, TIS cd-t jól át kell hogy böngésszem, de valószínű, ha a WD sem oldja (szó szerint) meg, akkor műszaki zsenire lesz szükség. Az egészben az lesz bosszantó, hogy maga a rossz alkatrész valószínűleg olcsó lesz, pláne, ha bontott, de a munkadíj a sok kimérés miatt a többszöröse. De hát ez van. Egyébként a szervizes hozzászólásokhoz: jómagam a nagyszervízhez kb. 160 ezerért vettem meg a gyári cuccokat, nem utángyártottakat és nem bontottakat, mert fő a biztonság. Lehetett volna felszabályozni a féktárcsákat, hogy kb. kibírjanak még fél évet, de inkább nem. Kisfiam is velem van, asszony is, kollégákat is viszek néha, nehogy baj legyen. Egy jó szervíz megéri a pénzt. Persze nekem is vannak szomorú tapasztalataim, de szerencsére sok topic-társ tud segíteni tanácsokkal, és itt a sokak által szidott Internet is. Még egyszer köszi, megpróbálok fújni, holnap meg lesz Szegeden Mondeo-találkozó, hátha lesz olyan, aki megengedi, hogy a kapcsolókat áttegyük az enyémből. Üdv.
A háromhengerezés hidegen lehet izzítógyertya, de ha menet közben is füstöl, akkor sok tüzelőanyagot kap.........nem állítottatok mostanában rajta?
Nézd meg hogy az adagolót hajtó szíjat feszítő görgö nem lazult-e fel.......egy adagoló nem állítódik el magától, ha fehér a füst az az azt is jelentheti hogy nem a tüzelöanyag sok, hanem a levegő kevés.....mást igy nem tudok mondani.
Van nyomatékluk menet közben?
nem rángat hidegen?
Próbáld meg, vegyétek ki az izzítógyertyákat, és adjatok á áramot, ha pirosodik akkor nem ott a baj......akkor levegő, vagy gázolaj...
Sziasztok! Mondeo MK III-ról lenne szó. A hátsó csomagtér zárja nem reagál sem a belső nyitásra, sem a távra, sem pedig a csomagtéren lévő mikrokapcsolóra. A motort kivettem, feszültség alatt dolgozik. A relé, ha belülről kapcsolom, akkor kattog. Feszkó nem jut hátulra talán? Vagy mi lehet a baj? A másik: a jobb oldali ablak a vezető ülés mellől csak lefelé húzható, akkor is, ha felfelé nyomom a kapcsolóját.
Megköszönném, ha tudnátok valami okosat mondani. Valami központi vezérlés lehet a gond?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha találkozott valaki ilyen hibával. Ford Escort 1.8 TD autóról lenne szó. Barátom autója a következő hibát hozta össze. Hidegen háromhengerezik, erősen füstöl. Melegen megy mind a négy henger, csökken a füst jócskán, bár egy kicsi akkor is van. A füst inkább fehér, mint kék. A vizben nincs olaj, és az olajban sincs víz. Katalizátornak csak a háza van benn. Találkoztatok már hasonló hibával? Mi okozhatja? Köszi a segítséget előre is.
Mindenkinek pöszén állna a szája ha mondjuk a fodrász nem venné ki a hölgy hajából azokat a bizbaszokat amire feltekerte a haját hogy hullámos legyen....amiért fizetünk azért azt várjuk amit kell, nem többet, nem kevesebbet, hanem azt amit kell.
Az addig oké, hogy a szerelési technológia miatt esetleg kell a 3 bár. De utána miért adták ki a ekkora guminyomással!? Miért nem állították be az előírt guminyomást a végén? Gondolom úgy kellene, hogy a bizalom mindkét irányban működjön, és ne nekem kelljen utólag vissza ellenőriznem az elvégzett munkát.
Mikor kiveszed a felnit a gumiszerelőgépből, nem kell 3 barig felnyomatni, meg kell várni amíg a gumi "rádurran" a felnireEz általában 2-2,5bar) , de utána le is kell engedni hogy pl lemezfelninél be tudd ütni centírozásnál a súlyokat....amugy meg alapszabály: a gépjárművet ugy kell visszaadni a tulajdonosának, hogy abban a szerelő ill. a műhely hibályából károsodás nem történhet....a több mint 3 bar az eszi a gumit rendesen...én legalábbis igy tudom és igy csináltam anno....
...de azt nem mondta, hogy miért csinálják így... azért kell felfújni kb. 3 barig, hogy a gumi "ráfeszüljön" a felnire.... tényleg mindenhol így megy...
Jajaja! Aztán meg ilyenkor persze nagy gyorsan előveszik azt aki javította az autót és réverik a balhét. Az "autós" meg aki ilyen szituba kerül, rögtön a szerelőre hárítja a felelősséget, mondván nemrégen lett javítva, miért nem vette észre a szerelő?! Ma azért én is felhúztam az agyam. Történt, hogy nagyjából két hete vissza cseréltettem a téli gumikat nyárira. Komplett négy kerékcsere volt. Szuper műhely, korrekt hozzáállás. Volt eddig! Ma mint általában szoktam 2-3 hetenként beálltam egy benzinkúthoz és guminyomás ellenőrzést hajtottam végre. Az autóval garázsból jöttem ki, két kilométert sem mentem meg még és reggel is volt. A guminyomások rendre 2.6 - 2.7 körül voltak!!! Mondom ez nem lehet, biztosan elromlott a mérő és elmentem egy másik kútra, nem volt messze. Összesen két kút van nálunk errefelé, de ez most nem számít. Ott is ilyen értékeket mértem! Persze beállítottam az előírt nyomásra a gumikat, de igen csak bosszant, hogy így mentem már két hete az autóval. A gumis műhelyben láttam nyomnak bele levegőt, mielőtt lecserélték volna, így azt gondoltam beállították az előírt nyomásra. Hát nem! Na erre gyors telefon a gumisokhoz, és azt mondja a "főnök", hogy ők mindig ilyen magasra állítják be a nyomást és majd a tisztelt ügyfél, mivel úgyis megy egy kút felé majd beállítja magának! Hát ez nem semmi!!! Ha most kellene visszamenni hozzájuk, nagyon gondolkoznék a dolgon. Majd őszre a legközelebbi gumicserére lecsillapodok. Üdv.
Ja és arról hogy az ügyfél felfogja-e avagy sem erre egyszer egy kisebbfajta szócsatában kaptam egy választ is: Kapd be, az én életem és azt csinálok vele amit akarok!!! hja egészen addig amig el nem sodor egy buszmegálónyi embert...lsd budapest villamosmegálló...
tudom! Ott is van hogy "kérték"..... Én így kezdem a szerelést hogyha hozott alkatrészből kell dolgozni: Mit kellene kicserélni és mutasd mit hoztál! Addig neki sem állok!!!! Ha látom hogy gagyi az alkatrész vagy bontott pl fékbetétek( ami pár ezer ft ujan a cromaxnál), megmondom hozzon újat vagy mehet ahonnan jött. De vannak rafkósak is akik visszajöttek másnap pl egy bontott lengőkarral, amit lefestettek mondván hogy új, a talpas meg majdnem kifordult belőle mikor megmozgattam fogóval.....dörzsölt és sóher ügyfél, rafkós szerelő :-))))
Fék, futómű, kormány : nem játék! Ha a vendég ilyen rettenetet szeretne mint amit írtál, és szétszedtem már az autót, NEM rakom össze, NEM adom vissza javítás nélkül. A saját és az ő jól felfogott (érthetően elmagyarázott) érdekében.
Hát igen.....mi Kastrol 5w-30 ast szoktunk beleönteni, és a mondeoII-be is azt tettem, sőt volt egy 91-es orionunk is, abba is azt tettük már a vége felé.....a Ford olaj.....hát igen.....a hamisítás mestereinek köszönhető ez a pesszimizmus, hozott már nekem is kuncsaft Ford-olajat.....nem kell mondanom világos volt a színe a sötét helyett, és mint utolag kiderült, olcsó, bevásárlóközpontos carex volt. És ez csak egy dolog, kértek már első gumifekcsőfoltozást(!!!!!!!!!!!), használt fékbetét beépítését, leheletvékony féktárcsa felszabályoztatást....stb stb stb.....rentgeteg van....szánalmas.....nem tudják mivel játszanak...pedig a válasz egyszerű, sokszor a saját és mások életével.
Ui: a kastrol direkt volt, nehogy még a végén itt reklám legyen nekem, mert azér jobban büntetnek mint a gyilkosságért...
Hali! Nekem van egy nagyon jó szerelőm, akihez hosszú tizenéve már járok.Az előző autómmal is hozzá jártam. (sajnos még két évig nélkülöznöm kell a szakértelmét, mert még két év vissza van a gariból az autómon). Nos Ő szokott ilyen "okos" és "minélócsóbblegyen" emberekről mesélni történeteket. Hát sokszor csak hűledezek meg a hajam is égnek állt, hogy miket mesél. Persze utána mindig a szerelő a hibás. Naná!. Hanem az olcsósághoz ha nem is szorosan, de egy kicsit talán érintőlegesen idetartozik, amit most leírok. Remélem ezzel nem indítok el lavína effektust irányomban és nem is szeretnék megbántani senkit sem. A történet a követkető. Mielőtt vittem volna az egyéves szervízre az autót (1.4 tdci Fiesta) megkérdeztem, hogy vihetek-e olajat ( az már egy másik kérdés, hogy mikor már ott voltam az első éves szervízen, akkor már nem akarták elfogadni a hozott olajat) és felsoroltam három fajtát amiből valamelyiket hozni fogom. Válaszuk az volt, hogy hozhatom bármelyiket a háromból de a Ford nevűt meg sem próbáljak hozni, mert nem teszik be a garis autóba! Mondjuk ez a változat fel sem merült bennem, hogy ilyet hozzak. De azért csak rákérdeztem ugyan már miért nem jó ez az olaj? Hiszen rajta a Ford WSS... jóváhagyása is meg mégiscsak a saját nevüket adják hozzá. Válasz a fordostól: most olajokról beszélünk vagy miről? Hát lehet, hogy a Ford-nál tudnak valamit és ezért nem teszik bele ezt a saját néven futtatott olajat? Nagyon remélem, hogy ezzel nem bántok meg senkit, távol álljon tőlem de azért mégis csak fúrcsa volt ez a válasz a saját gyári olajukról. Üdv.
Hali zacy! Teljességgel osztom a véleményedet. Hát én meg úgy vagyok ezzel a "csak minnél ócsóbb legyen" dologgal, hogy nem minden fénylik ami olcsó! Na de ezt kevesen értik még meg kis hazánkban, pedig jó lenne ezen már túllépni végre. Aztán meg utólag okosak és reklamálnak ezerrel. De ezt Te jobban tudod és mint látom tapasztalod is. Üdv.
Típushiba....szerintem szerezz bele két jó nagy hangszórót... :-), fújhatod, kenheted, de igazi csak akkor lessz ha szétbontod, és jól bezsírozod, ha ráfújod attól még belül nem lessz zsíros...csak a külseje fogja meg a port...