Keresés

Részletes keresés

WYW Creative Commons License 2012.06.20 0 0 510

Nagyi!

 

Mondtam már szólj valakinek hogy adja be a Cavintonodat

 

Nem Demszky a főpolgármester, hanem Tarlós.

 

Éérted?? :-))))

Előzmény: nagyanyo05 (508)
toloba Creative Commons License 2012.06.20 0 0 509

A kamera látni fogja, hogy bejött és azt is mikor kiment, ha  átfordul az óra az éjfélen, ugrik egyet a számláló...nem megoldás...

Előzmény: loding (506)
nagyanyo05 Creative Commons License 2012.06.20 0 0 508

Éljen Gerő a hídverő:DD Modern változatban éljen Demszky, a hidpénzt szedd ki:DD

loding Creative Commons License 2012.06.20 0 0 506

Minek utazgatni, ha már eccer bejutott, majd bolond lenne újra bumlizni. Benn alcik, majd a hétvégén hazamegy a családhoz. Azt hiszed ez csak poén :-DD, így telítődtek a városok. Főleg az internet korában, majd szkájpol :-)) . Visszaszivárog majd a lakosság a citybe.

A kiköltözés "nyugaton" a hatvanas években lezajlott, jöttek helyettük újabbak.

Előzmény: toloba (496)
toloba Creative Commons License 2012.06.20 0 0 505

Mondtam én tegnap egy olvtársnak, hogy a szavazók egy kialakult polgári értékrend és ennek nyomában egy megfelelő életszinvonal hiányában mindég is a buxájuk szerint szavaznak...ezért volt Hornnak kétharmada és lényegében ezért van most Orbánnak is, túl azon, hogy OV-ék valóban be is csapták a szavazóikat. Nem ezt ígérték.

Előzmény: Törölt nick (499)
toloba Creative Commons License 2012.06.20 0 0 504

És még a Demszkyt bacogatták a köcsögök....

Előzmény: Törölt nick (500)
salemmacs Creative Commons License 2012.06.20 0 0 502

Hát lehet igazad lesz...(((

Előzmény: Törölt nick (498)
salemmacs Creative Commons License 2012.06.20 0 0 497

Ha a had előtt leszáll a bicikliről illetve a motorjáról és áttolja a hídon a KRESZ szerint gyalogosnak számít. A gyalogos meg ugye nem fizet hídpénzt....

Előzmény: Törölt nick (388)
toloba Creative Commons License 2012.06.20 0 0 496
Hogyan jussunk be Budapestre, Tarlós úr?

 

2012-06-19 19:07:00
Ha leteszik az autót, 200 ezer főnyi extra utas zúdulhat a BKV nyakába
- Próbált már reggel busszal, vonattal bejutni valamelyik elővárosból a fővárosba? Ha igen, talán fel sem fért az első járatra. Ha elég korán kelt, jó esetben némi közelharc árán még fel tudott úgy préselődni valamelyik járgányra, hogy egy órát zötyögve, de még időben elérje úti célját.
Belegondolni is nehéz, hogy milyen állapotok várnak majd az utasokra alig több mint egy év múlva, ha a főváros bevezeti a dugódíjat. Már a budapesti közlekedést érintő 2008-as fejlesztési terv is azzal számol, hogy a dugódíj mértékétől függően naponta 200 ezer főnyi extra utas zúdulhat a BKV-járataira, ami katasztrofális állapotokat idézhet elő a tömegközlekedésben. Pedig ebben a 200 ezerben azok még nincsenek is benne, akik a válság és az emelkedő benzinárak miatt rakták le az autót.

– Több járat esetében már most is a tűrőképesség határán van az utasforgalom. A buszok egyszerűen nem bírnák el a megnövekedett utasforgalmat – szögezte le Dorner Lajos, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke. Internetes oldalunkon a Blikk olvasói arra panaszkodnak, hogy már éjszaka sem lehet felférni a járatokra: ilyenkor egy órát kell várni a következő buszra, ami a városközpontból a peremkerületbe viszi őket.

– Óbuda, Budafok és a 18. kerület egyes részeire különösen nehéz BKV-val eljutni. Sokan ezért nem akarják letenni az autót – hívta fel a figyelmet Dorner.

Nem csoda, hogy a dugódíj ötlete után a hétfőn belengetett hídpénz ötlete is hatalmas felháborodást keltett. Tarlós István (64) főpolgármester is kénytelen volt visszakozni, egy tegnapi interjújában ugyanis már a korábban emlegetett Hungária körúti gyűrűnél szűkebb fizetési övezetről beszélt. Nagy kérdés viszont, hogy üres kasszával hogyan lehet egyszerre járatot sűríteni, P+R parkolóhelyeket létrehozni, egyúttal kiépíteni a költséges „dugódíjrendszert" egy év alatt.

 

– Még nagyon „cseppfolyós" minden, de járatsűrítésre és parkolóhelyek létrehozására szükség van – ismerte el Szűcs Somlyó Mária, a városháza kommunikációs igazgatója, hozzátéve: valószínűleg EU-s pénzekből fogják fedezni a költségeket.


 

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/hogyan-jussunk-be-budapestre-tarlos-ur-2091934

toloba Creative Commons License 2012.06.20 0 0 495

Túl sok a hülye....

Előzmény: Törölt nick (494)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2012.06.20 0 0 493

>A magyar miniszterelnök szerint a növekedés és jólét tönkreteszi a nemzetet. "Ez az ösvény többé nem járható" - jelentette ki Orbán Viktor kormányfő szerdán Budapesten<

 

Imígyen szóla vala  a mi Bölcs Vezérünk, majd rögvest intézkedett is:

 - A nagy jólét amit itt mi megteremtettünk, felette ártalmas  nemzetünkre.

Tehát jöjjön először a hídvám, majd a füstpénz és  kapuadó.

Ha még ez sem lenne elég, majd kiötlünk még valamit. Hiszen mindenki tudja; kreatív nép a magyar!

:-)

Előzmény: Törölt nick (485)
WYW Creative Commons License 2012.06.20 0 0 492

Köszi, de ennek mi köze ahhoz amit írtam?

 

Jó tudom hogy hülye vagyok, de ha ennek ismeretében mégis segítenél....

Előzmény: pisztácia elfogyott (471)
szamárium Creative Commons License 2012.06.20 0 0 489

Kivétel persze Viktor.:))))

Előzmény: Törölt nick (485)
ax15 Creative Commons License 2012.06.20 0 0 487

A növekedés és a jólét ösvénye többé nem járható?

Ez mit jelent a saját és családja példáján keresztül?

 

Előzmény: Törölt nick (485)
szamárium Creative Commons License 2012.06.20 0 0 482

Pedig egyszerű, feljebb csökkentik az adókat.

Előzmény: Törölt nick (481)
szamárium Creative Commons License 2012.06.20 0 0 480

Mindig van lejjebb.

Előzmény: Törölt nick (479)
szamárium Creative Commons License 2012.06.20 0 0 478

Ezután jön a sz@radó, úgyhogy érdemes meggondolni mennyit táplálkozunk. Bár a 27%-os ÁFA miatt nem lesz nehéz betartani. Így a folyamat eleje és vége is meg lesz adóztatva.

Előzmény: ivódzsima (463)
morciga Creative Commons License 2012.06.19 0 0 473

Ők sem! Különben szétcsapunk köztük!

Előzmény: Törölt nick (443)
pisztácia elfogyott Creative Commons License 2012.06.19 0 0 471

Úgysem ismerted, legalább művelődsz! :)

 

"akinek a láthatára csukaszürke
aki sóval szórja be a havat teljesen nevetséges ellenérték fejében
aki gyorsabban öregszik a többinél
aki nem érdemelte meg a dénárt mert nem becsülte a krajcárt
aki fulladozik az unalomtól vasárnap délután
mert tudja, hogy jön a hétfő
  meg a kedd meg a szerda meg a csütörtök meg a péntek
  meg a szombat
  meg a vasárnap délután."

Előzmény: WYW (469)
Hector Servadac Creative Commons License 2012.06.19 0 0 470

Aki nem fizeti a hídpénzt csukják kalodába.

WYW Creative Commons License 2012.06.19 0 0 469

Lehet hogy szükség lesz ha ezek tovább is futják az ámokot.

Előzmény: pisztácia elfogyott (468)
pisztácia elfogyott Creative Commons License 2012.06.19 0 0 468

Hát igen, a Bokros csomag hatása már a múlté.

Előzmény: WYW (466)
Hector Servadac Creative Commons License 2012.06.19 0 0 467

2 év alatt annyit fejlődtünk,hogy utolértük Japánt.

WYW Creative Commons License 2012.06.19 0 0 466

Ha a mostanit túléli, akkor bármit.

Előzmény: pisztácia elfogyott (464)
Veszpremi Creative Commons License 2012.06.19 0 0 465

Félig off itt: http://vastagbor.blog.hu/2012/06/19/dugodij_nelkul

Akkor hányas a kabát???

pisztácia elfogyott Creative Commons License 2012.06.19 0 0 464

Gondolod, hogy 2014-re annyira rendben leszünk, hogy elbír az ország 4 év böszmeséget?

Előzmény: Törölt nick (449)
ivódzsima Creative Commons License 2012.06.19 0 0 463

Jééézusom....már itt tartunk?....

Előzmény: Columbu_s (462)
Columbu_s Creative Commons License 2012.06.19 0 0 462

Hector Servadac Creative Commons License 2012.06.19 0 0 457

Járdahasználati díj beszedése a megoldás az ország bajaira.Ebből óriásit fejlődne a gazdaság.Hajrá magyarok.

Előzmény: Törölt nick (447)
morciga Creative Commons License 2012.06.19 0 0 435

A mai nemesek a következők lesznek. BKV járatok és a taxik. Talán még az engedélyes és igazoltan rendszeres áruszállítók. (???)

Előzmény: Columbu_s (431)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!