Sziasztok. Következő lenne a kérdésem. 2004 es 1.9 tdi 5ös golf hátsó ködlámpa nem.müködik cseréltem már benne izzót de mégse jó . Valakinek valami ötlete ?
Pár hete szenvedek azzal hogy reggel hidegen pöccre indul, utána ha melegen leállítom kis idő( 10-30 percig állt) után úgy indul, hogy nagyon alacsony az alapjárat . 500 körüli és pár mp után le is áll. Van hogy 2.- ra már jó, de többször inkább 3. indítózás után lesz rendes alapjárat.
Üa nyomás mérve volt 3,9 bar, befecskendezők kiszerelve ultrahangos tisztítás után vissza (bár ránézésre rendben voltak), gyertyák újak, benzinszűrő új, akku új.
Érdekesség, hogy mielőtt a befecskendezők ki lettek szedve előtte hidegen csinálta azt, amit most melegen.
Úgy gondolom vmi jeladó lehet a hibás, de hátha volt hasonló gondja vki másnak.
Köszönöm mindenkinek előre a tippeket
Ui fogyasztás rendben, nem füstöl, sztem jól is megy, az alapjáratba ha sokáig jár úgy kb. 6-8 percenként mintha picit beledadogna.
Szia a problémám, hogy nem ég a bal oldalon a tompított fényszóróm, az ízzóm és a foglalata jó mert ha átteszem a másik oldalra világít. Neked is hasonló hibád volt? Biztosíték jó izzó jó foglalat jó mégse müködik?? Nincs valami ötleted?
Sziasztok,hibakód olvasó ezeket dobta ki.Valakinek van ötlete mi lehet fizikálisan a hiba?Lehet hogy 1 kis hiba okozza mind ezeket?Minden működik normálisan az autóban,víz nem forr.Golf 5 1.6 benzin.
Ha gyári a rádiód, akkor a megkeresett frekit a kívánt helyre mentéshez hosszan kell nyomni az adott programhelyet. Ha törölni akarod, akkor rákeresel egy másik frekire, és hosszan nyomod a kívánt hely gombját. https://drive.google.com/open?id=1FxE1qJaaI980-ipl0LaSrHkdpQ81kDWZ
Vagy megvan valakinek a kézikönyv 3.4es fejezete? Ha jól látom,abban van a rádió fejezet,de az enyémben pont 3.3as fwjezetig van meg.köszi. (probléma alább)
Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogyan lehet a gyári Golf 5 ös rádióban beprogramozni a rádiócsatornákat? A keresésen már túl vagyok de hogyan tudom sorrenbe rakni, vagy törölni azokat a csatornákat,amiket nem akarok hallgatni. Köszi
Én a Vaterán vettem Kecskemétről Tajvani menetfényt. Beépítve abba a műanyagba, amiben a ködlámpa lyuka is van. Beépítettem szakszerűen. Azt vettem észre, hogy egyre jobban vibrál.
Később az egyik meg is döglött. nem volt egyszerű a szétszedése. Csak roncsolással megy.
Ki kellett derítenem, hogy mi lett a baja. A meghajtója ment tönkre. Bekötöttem anélkül. Világított vagy 2 percig, aztán olyan melege lett, hogy a LED-ek kiforrasztották magukat.
Sorban aludtak el és potyogtak a búrába.
A megoldás, hogy semmi köze a feszültséghez, bizonyos határokon innen, onnan. Áramgenerátoros táplálás kell neki. A 2 oldalnak, külön, külön.
Itt egy cím, ahol a srác mindent tud adni és ha kell meg is csinálja.
A Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 mindazon benzin- és dízelüzemű motorban alkalmazható amelyekhez a gyártómű ACEA C3, API SN/CF vagy korábbi minősítésű SAE 5W-40-es viszkozitási osztályú motorolaj használatát ajánlja.
Nem kimondottan csak diesel olaj,tökéletes a benzin-motorokba is.
Nekem nagyon bevált,abszolút nem csipegeti,nem kell után töltenem az olajcserék közt.
Vegyesen használom, hétköznap 2x6 km melóba járás, hétvégeken országút,autópálya,
Szeretnék segítséget kérni. Van egy 2009-es 1.6 8V (BSE) 102LE autóm.
Az autó már régóta nálam van (kb. 5 éve). Az első 3 évben nem volt semmi gond vele, azonban tavaly elkezdtem a sok város kevés pálya és országútról (évi 11-12ekm) áttérni legalább fele- fele, de inkább 65%-ban pálya és országútra. Ezzel együtt az éves megtett táv is nőtt kb. 20-22ekm-re. (Tudom, itt már dízel lenne a nyerő, de 8ekm kb. még így is városban történik, naponta 2x 12km-rel.)
A kérdésem az, hogy mióta így kezdtem el használni az autót azt vettem észre, hogy kb. 5ekm-enként 0,5liter olajat utána kell töltenem. (általában évente, de max 12ekm-enként cserélek olajat (próbltam 10w-40-et, amiből több fogyott, mint a gyári 5w30-ból)).
Ismerem a mantrát, hogy 1l/1000km még elfogadható, de a valóságban mi az arány? Kell ezzel foglalkoznom? (Minden szerelő elhalytott a dologgal, de engem zavar, mert nem értem miért változott az olajfogyasztás.)
A gondom az, hogy a világítás kapcsoló, illetve a fényszóró állító háttérvilágítása a gyújtás ráadása után elalszik! Találkozott már valaki ilyennel? Minden más belső háttérvilágítás működik. Kapcsolót cseréltem, azzal is ugyan ezt csinálja. Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.Járt már ugy valaki hogy halk dübögő vagy nem is tudom kopogó hangot hall 60km ora felett?Ha a gázrol leveszem a lábam elhallgat.Féltengely nem ráz.kormány sem ráz.Kerekek kicentirozva de továbbra is nagyon halkan hallani.Golf 5 2008
Köszönöm az eddigi válaszokat, de ezeken a műveletsorokon túl vagyunk. Próbálták már több helyen beállítani a kormányszöget, de nem marad benne a beállítás. Ezért akar mindenki alkatrészt cserélni, de kérdés hogy mit kell? Kormányszög jeladót? Kormány oszlopot? kormány művet? Mindent nem lehet, hiszen ez így együtt lassan az autó árát súrolja.
Kalibrálni kell a kormány szöget géppel aktiválni kell a kalibrálást utána tudod végrehajtani, de megpróbálhatod aktiválás nélkül is teljesen tekerd ki a kormányt balra hagyd ott kb 5 sec-ig mind ezt lassan majd jobbra végállásig 5 sec-ig lassan majd közép állás és jónak kell lennie.
Két napja amikor a nejem elment az autóval, ahogy az utca végén jobbra kanyarodott valamilyen fémes csattanást hallott, utána a kipörgésgátló és a check engine világított, illetve a motornak mély, öblös, igen hangos pufogó hangja lett. Mivel ez 200 méterre volt tőlünk, hazagurult vele. Itt leállította. Mindenáron be akarta nekem mutatni a hangját, odarángatott az autóhoz - és minden tiltakozásom ellenére - beindította. Egyből indult, de a mély, igen erős, dohogó hang megmaradt.
Azt hittem hogy valamilyen kipufogó gond, ezért körbenéztem, de szabad szemmel nem látszik rajta semmilyen gond.
A motortérben sem tapasztaltam szemmel felfedezhető gondot. Nyilván a következő lépés egy (szak)szerviz lesz.
Persze ha valami apróság - ki tudja - lenne akkor itthon megoldom. Általános szerszámok és szerelőakna van. Meg az sem baj, ha nem vakon van az ember a szervizben. ( VW Jetta, MK5, 1.6 benzin, 10 éves. 255e km-rel - egy hete volt vizsgázni. Én kb. 5-6 éve vezetem, azóta a világon semmilyen baj nem volt vele. Korábban céges autó volt, ott ahol dolgoztam. A valós, konkrét előéletét nem ismerem. Most terveztem benne gyertya, olaj, légszűrő és pollenszűrő cserét. Mielőtt elviszem a szervizbe mások véleményét is szívesen meghallgatnám. Debreceni szerviz ajánlást is szívesen fogadok. )
Akku lekötése után mindig világít a sárga kormány és kipörgésgátló visszajelző az óracsoportban. Ha hibamentes az autó, ezek pár méter megtétele után eltűnnek. Ha mégsem, akkor a kocsival 20 km/h alatt kell menni és közben mindkét végállásba kitekerni a kormányt. Ha még ezután sem alszik el, akkor az összes vezérlőből ki kell olvasni a hibákat, és törölni, majd újra próbálni. Ha pl az ABS vezérlőben is van tárolt hiba, addig nem fog eltűnni a visszajelző.
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott vagy hallott ilyen hibáról.
2009 Golf V 1.9TDI
Akkumulátor csere után jelentkezett a hiba. Műszerfalon sárga kormánykerék ikon. Mindent kipróbáltam amit ilyenkor kell, nem vált be semmi. Több szervizbe is voltam vele, olyanoknál is akik erre szakosodtak. Nem tudták törölni a hibát, (Vezérlés szög érzékelő) Hibakód:00778 Az a problémám hogy senki nem tudja megmondani mi a probléma, valaki a kormányművet cserélne több százezerért, valaki a kormányoszlopot. Tisztában vagyok vele hogy zsebbe nyúlós a dolog, de nem szeretnék belefutni olyan hibába, hogy nem a megfelelő alkatrészt cserélem ki.
Sziasztok!Kérek segítséget golf v 2005 évjárat: belső utastér jobb oldalából ketyegés hallatszik, ha valamit bekapcsolok megszünik 3-4 MP és újból ketyeg, köszönöm a válaszokat.
szia, arról van bármi tapasztalat, hogy ha ez a kattogás elindul, akkor közel állunk-e ahhoz, hogy a motor megadja magát? vagy ez normális és még sokáig működhet rendben? nálam ugyanez van, de a hangon kívül semmi egyéb problémát nem tapasztalok. kicsit idgesít, de annyira azért nem, hogy emiatt darabokra szedjék a kocsit.