Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2116

A párologtató egy filc korong.

A gyűrű formájú meg szerintem valami tömítés lehet.

Be tudnád jelölni a képen, hogy mire gondolsz?

Előzmény: Törölt nick (2115)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.27 0 0 2114
Te kötözködsz velem..? :-)
Előzmény: Csacskamacka (2112)
95xf Creative Commons License 2008.03.26 0 0 2113

Khmm... ,nem ázik be,vagy a párát sem engedi ki, ergo belül rohad-oxidál. Pont olyan mint a küszöbspojler/eltakarja a rohadást megáll a sár.

 

Valszeg saru nemrossz megoldás, mert kamionokon alkalmazzák (lövök képet majd).

Amúgy szervizekben beszerelésnél belekalkulálják anyagszükségletet.

Előzmény: grandegabo (2105)
Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.26 0 0 2112

Szia!

Grandegabo barátunk kicsit félreinformált, illetve nem válaszolt pontosan.

 

 

Szóval a Thermo Top Z kiegészítő fűtés, a C jelű pedig állófűtés.

A D jel pedig az üzemanyra utal, ez jelen esetben a gázolaj.

Előzmény: tomijoe (2109)
Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.26 0 0 2111

Szia droszi!

Bocs, de egész nap vidéken voltam.

 

h-cs 8-17, p:8-16.

Előzmény: Törölt nick (2108)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.26 0 0 2110
Kiegészítő. ..csak nem ilyet akarsz venni te is? Hol és mennyi..? :-)
Előzmény: tomijoe (2109)
tomijoe Creative Commons License 2008.03.26 0 0 2109
Azt szeretném megtudni, hogy a Thermo Top Z/C-D készülék álló vagy kiegészítő fűtés?
grandegabo Creative Commons License 2008.03.26 0 0 2107
Azért nem kell túlreagálni a dolgot

Lehet hogy szenvedésnek veszed, én csak igyekszek mert szerettem volna mindent összeszedni ami kell a bekötéshez..
Előzmény: Csacskamacka (2106)
Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.25 0 0 2106

Ember! Én igazán béketűrő és - talán mondhatom - türelmes vagyok, de mi a szarnak szenvedsz itt a különböző alkatrészekkel?

 

Eldöntötted, hogy elmész a Fanóhoz, aki segít. Érteni nem értesz hozzá.

Látatlanban elég ritkán lehet az ilyen jellegű dolgokat megszakérteni.

 

Tessék elmenni egy kva (szervizeink bocs!) szervizbe, ahol olyan emberek dolgoznak, akik tanulták, tanulják, gyakorolják a kályhával kapcsolatos dolgokat, és rendelkeznek a szükséges dokumentációval.

Még így is előfordul, hogy olyan esettel találkoznak, amivel az azt megelőző 5-10-15 évben nem, de akkor is tudnak hová fordulni.

 

Elmentem aludni.

Előzmény: grandegabo (2103)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.25 0 0 2105
nem szeretnék egy vacak stekkeren spórolni, ez legalább nem ázik be.
Előzmény: 95xf (2104)
95xf Creative Commons License 2008.03.25 0 0 2104

Minek? Kábelt, csatit külön kapsz jobb villanyosboltban, vagy simán 2 szigetelt saru (nekem iyen 10éve).

Nálam is leáll vizszivattyú is kikapcsolásnál, belsőt rögtön tudtam.

Előzmény: grandegabo (2103)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.25 0 0 2103
Csacska vagy valaki, lehet kapni kereskedelemben az üzemanyagpumpához kábelt amin van csatlakozó?1
grandegabo Creative Commons License 2008.03.24 0 0 2102
Áhh, én már nem agyalok rajta, majd a Fanó Zoliék megoldják :-)
Előzmény: Törölt nick (2101)
Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.24 0 0 2100

Tőlem ilyet ne kérdezz!

Előzmény: grandegabo (2088)
Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.24 0 0 2099

Az az igazság, hogy én egy kb 10 éves leírást kaptam elő, azt fordítottam le. Lehet, hogy azóta voltak már apróbb változtatások.

 

Viszont nem tudom, hogy egy tüzér filhallásásra mennyire lehet adni. ;-P

Előzmény: tuzer (2091)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.23 0 0 2098
Nekem azért nem mindegy mert le kell lopnom valamelyik kimenetről vezérlést a keringetésnek és nem szeretném ha kikapcsolás után azonnal leállna..
Előzmény: Törölt nick (2097)
abes Creative Commons License 2008.03.23 0 0 2096
Jajj, az izzító gyertya 6V 17A sönt előtte és úgy próbálom 12V-ról, nincs ebből véletlenül 12V izzító gyertya?
abes Creative Commons License 2008.03.23 0 0 2095
Végre volt egy kis időm előszedtem a trabi állófűtésemet (typ 211 asszem).
Izzít, benzint kap, venti táplál kipufogó fehéren és intenzíven füstöl, picit még morog is de stabilan az égés nem óhajt elindulni.

Van valakinek valami ötlete?
grandegabo Creative Commons License 2008.03.22 0 0 2094
Hát ez elég ellentmondásos így, most akkor működteti a szellőzőventillátort az utastérben leállítás után vagy sem..???
Előzmény: tuzer (2093)
tuzer Creative Commons License 2008.03.22 0 0 2093
WEBASTO, Ők szerelték be. Srervizelni egyenesen Csacskamacka hordja háztól-házig, azt hiszem VIP-es ügyfélnek számítok.
Előzmény: grandegabo (2092)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.22 0 0 2092
Milyen típusú egész pontosan a tied?
Előzmény: tuzer (2091)
tuzer Creative Commons License 2008.03.22 0 0 2091

Bekapcsolás után vízker szivattyú, izzítóstift, égéstápláló ventilátor és az autó saját ventilátora elindul.

Ez utóbbi csak akkor, ha vízhőfok elérte a kb. 40 fokot.

 

 A vízker szivattyú, a kocsi saját ventilátora és az égéstápláló lev vent tovább működnek, hogy a kályhát lehűtsék (utánfutás).

Az bizony kikap után rögtön leáll.

 

Már persze az enyémnél. Pedig állítólag megbízható helyen szervizelik.

Előzmény: Csacskamacka (2087)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.21 0 0 2090
Oké, bár az asszem eleve relés már..
Előzmény: Törölt nick (2089)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.21 0 0 2088
Akkor elméletben meg tudjuk azt is csinálni hogy a szellőztetőventillátor vezetékéről vezéreljük meg a keringtető szivattyút??

(így maradhatna az óra, nem kellene utólag mekkelni hozzá külön késleltetős vezérlő panelt!?)
Előzmény: Csacskamacka (2087)
Csacskamacka Creative Commons License 2008.03.21 0 0 2087

Látom, hiányzom. :-)

 

Nagy vonalakban a működés:

 

Bekapcsolás után vízker szivattyú, izzítóstift, égéstápláló ventilátor és az autó saját ventilátora elindul. Utána kinyit a mágnesszelep, a kályha üag szivattyúja üag-ot szív és a kályha és elindul az égés.

A lángképződés után az izzítóstift kikapcsol.

Ezután kb 20 mp-cel az égéstápláló levegő ventilátor több fokozatban eléri legmagasabb teljesítményét.

Ha nem képződik láng, a készülék újra elindul. (próbálkozik szegénykém)

Elkezdődik az automatikusan szabályozott fűtőüzem.

 

Ha a hőmérséklet eléri a 78 C-ot, a fűtés energiatakarékos üzembe áll át.

 

Kikapcsoáskor az égés véget ér, és elkezdődik az utánfutás. A vízker szivattyú, a kocsi saját ventilátora és az égéstápláló lev vent tovább működnek, hogy a kályhát lehűtsék (utánfutás).

 

Az utánfutás kb 120 mp. Utánfutás alatt a kályhát újraindítása megengedett.

 

30 perc után a fűtőkészülékben lévő üag elfogy. Ha a jármű motorját még kb 2 percig járatjuk, akkor ez a "tartalék" utántöltődik.

 

Lehet, hogy kicsit ponyva a megfogalmazás, de még ebéd előtt le akartam nektek fordítani.

 

Boldog húsvétot! :-))

Előzmény: 95xf (2086)
95xf Creative Commons License 2008.03.21 0 0 2086

leállításnál?Tudtommal amíg megy keringet, kikapcsolásnál leáll a szivattyú+ kiszellőztet( de ma megnézem pontosan,úgyis akartam járatni)

 

Bár erre Csacskamacka tudna pontos időrendet irni

Előzmény: Törölt nick (2085)
95xf Creative Commons License 2008.03.21 0 0 2084

szellőztetés kimaradt végéről:))

 

Hosszú megbízható müködéshez kell neki. Bár vizkeringetés nemfontos szerintem

Előzmény: Törölt nick (2083)
edk440 Creative Commons License 2008.03.20 0 0 2082
Miért olyan fontos, hogy leállítás után még keringessen? Mi van, ha nem?
Előzmény: grandegabo (2069)
tomijoe Creative Commons License 2008.03.20 0 0 2080
Itt most nem az a lényeg hogy eberspaecher vagy webasto hanem az hogy van-e valakinek ilyen relédoboza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Törölt nick (2075)
Vojnó Creative Commons License 2008.03.20 0 0 2079
Ehhh...
hogy a németek is koppintanak egymásról :o))))
ez nem csak ránézésre olyan! ;oD
Előzmény: Törölt nick (2075)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!