Ott is van kitétel 30000km vagy 1 év. A kollegám vett decemberben 1,5 tdci, már most van benne 12000km. Svájcba jár ki elég sűrün. Azt mondja semmi baja, hibátlan a kocsi.
A Renaul-t ne hozd ide,a szervizek állandóan tele vannak.A szomszédomnak volt egy meganja 3 év alatt többet volt javítani,mint én a 10 éves Fiat Regattámmal 10 év alatt.Ha az adott 30 000 Km-t tegyük fel 2-3 év alatt futod le,akkor 2-3 évig nem kell a szervízbe menned?Tételezzük fel semmi hiba nincs amivel bekellene menned.Akkor hozzá sem kell nyúlni?
Csak abból indultam ki, hogy itt a forumon is milyen sokan panaszkodtak ilyen-olyan hibákra. Tudom kis hibák, de egy 0-km-es kocsinál biztos idegesítő. Anyit had kérdezzek, hogy a kötelező szervizek hány kilométerenkét vannak?
Szerinted külön válogatták az Evandákat a 7-es BMW ket a 600as merciket.Nyugodj meg és fogadd el amit nem csak én,hanem az amerikai felmérés is mutat.Azt ís tudom hogy a statisztika nagyon csalafinta dolog de mégi van valami alapja.A Kalosomban 17000 km van 1 év alatt eddig csak akkor voltam szervízben mikor a kötelező volt.Még egy dolog amit mint öreg motoros mondok neked.Az autónak is lelke van meghálálja ha jól bánsz vele.
lehet, hogy nem az alsókategóriás autókról készült a felmérés mert biztos vagyok benne, hogy nem a matiz; kalos stb.-röl van szó, de nem vitatom, hogy már sokkal jobban össze vannak rakva a járgányok mint 5-10, éve!
Hát nem is csodálom, hogy meguntad a várakozást. Én május 24-én rendeltem meg, akkor még a hajón volt. Ma még mindig a hajón van...... Úgy látszik minden Daewoo Kalos kap egy világkörüli utat mielőtt a gazdájához kerül :-)
Nagy francok ezek a kereskedők, az elején mindent megígérnek, utána hónapokig csak a hitegetés marad......
A Hyundai, a Kia és a Daewoo már nem az ami egy évtizede volt, vagy legalábbis ez derül ki a JD Power legfrissebb amerikai felméréséből. A legújabb számok arra utalnak, hogy az egykori autóipari viccből rövid idő alatt komoly piaci szereplővé fejlődött a Dél-Koreai autóipar. A JD Power szakemberei az egyes autótípusokat aszerint értékelték, hogy az elmúlt egy évben gyűjtött statisztikai adatok alapján 100 járműre hány hibajelenség jutott. Ebben a versenyben még mindig a japán márkák vezetnek (111/100), utánuk azonban nem az európai (122/100), hanem a koreai autógyártók (117/100) következnek. A sereghajtók továbbra is az amerikai nagyok (123/100). a Chrysler, a Ford és a GM termékei hiába mutattak javulást, még mindig messze az ipar átlaga alatti az amerikai gyártmányok megbízhatósága. A koreai márkák megbízhatóságának fejlődése a felmérés alapján meglepően gyorsan zajlik: 1998-ban 100 autóra még 272 hiba jutott, 2002-ben már csak 172, tavaly 152, az idén pedig már csak 117. Mindez persze csak statisztika, így akár az ellenkezője is igaz lehetne, de az amerikai eredmények nagyrészt egybevágnak a többi kontinensen végzett felmérések eredményeivel, és az eladási adatok is azt mutatják, hogy a koreai gyártmányokkal ma már nem csak alacsony árfekvésük miatt kell komolyan számolni.
Hahó Négyesi! Lehet, hogy visszahívtak 640000 autót, de a BMW; Porsche; Merga.,stb. is hívtak - hívnak vissza és mégsem ront a renoméból! Miért neked melyik elérhető autó a leg.?
Úgy felizgattatok a kesztyűtartóval, hogy tegnapelőtt telefonáltam Szombathelyre a DKM Autóház Kft.-nek és kértem egy ilyet. Persze az ország másik végén lakok. Azt mondták, nem baj, utánvéttel feladják. Másnap (azaz tegnap) meg is kaptam, 8.800 Ft+ posta. Igen rendes, rugalmas cég. Megnéztem, hogyan lehet rögzíteni a kesztyűtartót, láttam, hogy négy csavar kell, hogy fogja. Kinyitottam az alsó tartót és meg is találtam a 4 csavart, ami a fedelet rögzíti a légzsák helyén. Bár nem vagyok autószerelő, szerencsére nem haladta meg a feladat a képességeimet. Zseblámpa, csavarhúzó segítségével pompásan beillesztettem a helyére az új tartót, szerintem nagyon megérte.
Sajnos én már nem bírtam tovább várni, és átpártoltam, megvettem a Yarist. Azért remélem -Ti akik még vártok- kibírjátok még egy darabig. Érdekelne, hogy aki ápr.18-a körül rendelte meg, mikor jut hozzá.
Amúgy mit ne mondjak a Yaris se kutya! És 3 nap alatt hozzájutottam. Ugyanazzal a felszereltséggel, másfél évesen, sérülésmentes és 30e km.
Szerintem korrekt. Ár: 100al kevesebb. És még ajándékot is kapok, ami valószínű egy váltózár lesz.
Nem mondom, hogy ha a kettő ippeg egymás mellett lett volna, nem a vadonat új Kalost választom, de 2.5 hónap alatt már kicsit elegem lett az egészből. És még azt sem mondhatnám, hogy a szalomban olyan hű-de-ha kedvesek lettek volna /bunkó egy kölyök volt/ bezzeg a Toyotás :o)
Hát hajrá azért mindenkinek, majd még benézek hozzátok!
Én is beszereztem kapaszkodókat a kocsihoz. Bementem Gödöllőn a szervízbe, ahol a polcról adtak rögtön hármat is, 330/db-ért...csavarok nélkül... viszont a kesztyűtartó említésére úgy néztek rám, mintha valami egetverő hülyeséget mondtam volna... elkezdték magyarázni, hogy a légzsák helyére nem is lehet ilyet szerelni... mindenesetre utána telefonáltak, persze erdemény nélkül. Viszont nagyon ajánlgattág a középső konzolt 11.000.-ért, ami viszont nem kellett (egyébként ennek a konzolnak a gyártójánál érdeklődtek a kesztyűtartó után is)... Mindegy, megvárom, mi lesz az eredménye Rudyboy megrendelésének... hátha ott én is hozzájuthatok ilyenhez...
Üdv járgánytársak!!
én is megrendeltem a kapaszkodókat és a kesztyűtartót is! Cim XVIIker Zrinyi utca 36 T:256-8094 (430 ill.7350 ft-ra és szerdára igérték)Majd beszámolok mi lett belőle!!!
Biztos nem a daewoo, szerintem ebben egyet értünk, ha nem akkor passz......
Kodi
Ezt olvasd el:
<FONT face="Trebuchet MS" size=4>Japán harmadik legnagyobb autógyártója, a Honda Motor Co. szerdán bejelentette, hogy világszerte nagyjából 640 000 autót hívnak vissza ellenőrzésre, váltót és üzemanyagszivattyút érintő problémák miatt.
Mindezek elkerülése véget, ill. időszükösség miatt kerestem én olyan kereskedést, ahol raktáron volt olyan Kalos, ami az elvárásaimnak megfelelt, vagy közelített hozzá. Így sikerült 1 hét alatt megkapni az új járgányt, onnan kezdve, hogy bementem a kereskedésbe érdeklődni a lehetőségekről. Én a Daewoo Óbudánál vásároltam meg a Kalost. Remélem, te ill. mindenki más, aki kocsit rendelt, hamar megkapjátok, szurkolok nektek.
..hát lehet viharba kerültek.. meg cápatámadás, sőt még ha delfinek is jöttek... na abbahagytam , én nem tudok mit mondani neked.
Egyébként még kettő jelenlévő kereskedő állította (nekem) hogy ők is hallották ahogy a főnök 7végét igért nekem.. (persze az ő szemébe már nem ismételték el...) Nem sokat értem volna a beszélgetés rögzítésével (eleve nem telefonon történt, hanem személyesen) :))) nameg amilyen tetves sebességgel dolgoznak (mint a csiga a Toyota reklámban..) ígyse úgyse kaptam volna meg 7végén. Így is örülni fogok ha kedd szerdára meglesz, ahogy ezúttal ígérték.. Remélem ezt nem felejtik már el. Az pofátlanság lenne!
> csak az autót kapjam már meg! Jah az autó meg a másik.
> 21-én amikor voltunk, azt ígérték, hogy e hét vége, max
> köv eleje.. Most meg válltig állították, hogy ők ilyet nem
> mondtak..
Lehet, hogy 3 hónap várakozáshoz közeledve már paranoid vagyok, de én minden, a kereksedéssel való beszélgetésemet rögzítem a mobilon.
Biztos, ami biztos.
Egyébként az én kereskedésem a bocsánatkérések közepette, szinte ki is hangsúlyozza, hogy ha lemondanám, a teljes foglalót visszaadják.
De persze ne tegyem, mert majd kárpótolnak, stb, stb....
Máshol olyan megrendelőt olvastam, hogy bármilyen ígért idő esetén van még +90 nap türelmi idő. Ha az jár le mindenképp visszakaphat mindent az ügyfél.
Azt nem írtam alá. De hát ettől még nem jártam jobban.
Sehol máshol sem találtam ilyen autót.
Akkor meg hova mennék?
Autó még mindig csak hajón. Állítólag!
Tudtok valamit mondani, hogy kinek mennyi ideig volt az autó státusza "hajón"?
Mert nekem már 4. hete, ami megintcsak lehet kamu.
megtudná valaki mondani, hogy normális dolog-e ha a check lámpa nem alszik el gyujtásráadás után pár másodperccel, de még a motor indítása előtt. Ha a motort elindítom már nem világít, de előtte igen. Az előző két Daewoomban, a gyujtás ráadása után 2-3 másodperccel elaludt.