Vizes DT-t érdemes venni! Az MX az egy simson szintű motor, lényegesen jobb, de technikailag hasonló, az LC már igazi komoly vas! nem a hűtő részével szokott gond lenni.
Jóval kevesebbet evett, mint a Simson, az enyémen nem volt jó az óra, de minden nap jártam vele suliba, és 3 héttel tovább bírta ugyanannyi benzinnel... :)
Azt elfelejtettem, hogy nézd meg a karbit, az enyémen egy 21-es Mikuni volt (125-ösé), valószínűleg egy 12-es karbi van rajta, egy 10-esért kb kapni 18-as mikunit, dellorto-t, vagy keihint, azzal jobban fog menni, így meg valószínűleg nem eszik semmit. Vidd el 50-ért max, szerintem nincs és nem is lesz rá másik jelentkező, alkudd le, aztán majd elszöszmötölsz vele. Van valahol gányolva?
Na voltam megnézni a DT-t...elég hervadék.Bakker az órája szerint 45 a vége!!!
A Mustangom jobban húz!Láttam vmi velos Motos matricát rajta...az meg asszem vmi svájci forgalmazó-van havernak egy Piaggio ciao-ja,azon is ilyen matrica van és svájci)
A tipusa volt a legfurább: 20 M
Mi a fax lehet...Nem merem megveni mert lehet h nem tuningolható,hanem egy butított fos.
NA, ma mivel rossz idő volt, nem akartam a sarat túrni, szóval elkezdtem az Autó-Motor projectet! :) A Jawa Mustangos Tyer-féle listát még nem tudtam elkezdeni, de azért haladok szépen! :-)
Tudom mire gondoltok.A karbi és a henger szívónyílása közötti térfogatnövekedésre amit egy membránház közbeiktatása fog okozni.az a baj ami a simson hengerénél is gondot okoz.Nevezetesen hogy az alu hengertestnek nincs elég "húsa" hogy bele lehessen sülyeszteni a membránt.A másik motoromnak a hengere olyan hogy símán bele lehetett sűlyeszteni a membránt.Simsont is csak úgy tudnak membránosítani hogy aluból öntenek egy membránházat és azt csavarozzák rá a hengertestre.A csehek a membránosítást úgy oldják meg hogy vagy a forgattyúsházba szív a motor (ehhez nagyon sok aluhegesztés kell) vagy pedig egy alu tömbből marnak ki egy házat amit a hengerre csavaroznak fel.Ha a mustang hengerbe belesűlyeszteném a membránt egyszerűen kettéválna az alu test.Arról nem is beszélve hogy a segédfelömlőket nem is lehetne kiképezni a perselyen.
Hát én még pontos riga órát nem láttam, azok ha nincsenek bekötve, akkoris 10-20 között lengedeznek :) a simson 80-as órája megegyezik a Mustangéval, csak előbbin fehér műanyag hátlap van, a babettáé...hmm hát nemtudom, mennyire pontos, de igazából mindegyik csak azon múlik, mennyire van kikopva, gyárilag mind pontos volt szerintem.
Ezeknek a menete, és a spirál vége megegyezik a Mustanéval, ezért tudom ajánlani, de miért akarod lecserélni, nem jó a gyári?
persze hogy tudok majd holnap lefotozok mindent mer ma mar nemakarozik nagyon kenea motormert vana kozelbeegy to es oda jarnk a hawerokkal furodni es most nemtook hogy elmenni muszaj valamimegoldast talalni hogy mennyen a motor
perszehogy tudok majd holnap lefotozok mindent es felteszem ma mar nemakarozik nagyon kellene a gep mert VAN A KOZELBE EGY TO es nemtook hogy elmenni oda jarunk furodni hawerokkal
Nem feltétlen a holttérre gondoltam, persze mindennemű kartertérfogatnövelés káros a teljesítmény szempontjából, engem inkább a gáz áramlásának iránya aggaszt, rengeteg akadályba ütközik így.